Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Антон Нестеренко +380986283748 nestev145@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 22:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 12:37 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 61 745 715,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 412 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 0,3 % від очікуваної вартості, що становить: 185 237,15 грн., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 185237.15 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору в розмірі 0,3 % від вартості товару згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання Договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання Договору - договір про надання завдатку згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі Договору, за згодою сторін, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним та у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається: у разі розірвання Договору про закупівлю в односторонньому порядку Замовником у випадках, передбачених Договором; у разі невиконання Виконавцем Договору про закупівлю у строки, визначені Договором, або у разі, якщо Виконавець відмовився від виконання Договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 21:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 21:02 |
Перелік змін (порівняльна таблиця).docx | |
10 січня 2024 21:02 |
Пртокол УО № 4 від 10.01.2024.pdf | |
10 січня 2024 21:02 |
Тендерна документація (нова редакція) від 10.01.2024.docx | |
08 січня 2024 21:57 |
Перелік змін (порівняльна таблиця).docx | |
08 січня 2024 21:57 |
Протокол УО № 3 від 08.01.2024.pdf | |
08 січня 2024 21:57 |
Тендерна документація (нова редакція) від 08.01.2024.docx | |
04 січня 2024 22:56 |
Тендерна документація.docx |
10 січня 2024 21:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 січня 2024 21:02 |
Перелік змін (порівняльна таблиця).docx
|
|||||||||
10 січня 2024 21:02 |
Пртокол УО № 4 від 10.01.2024.pdf
|
|||||||||
10 січня 2024 21:02 |
Тендерна документація (нова редакція) від 10.01.2024.docx
|
|||||||||
08 січня 2024 21:57 |
Перелік змін (порівняльна таблиця).docx
|
|||||||||
08 січня 2024 21:57 |
Протокол УО № 3 від 08.01.2024.pdf
|
|||||||||
08 січня 2024 21:57 |
Тендерна документація (нова редакція) від 08.01.2024.docx
|
|||||||||
04 січня 2024 22:56 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатком № 2 до тендерної документації на закупівлю малопомітної дротяної перешкоди (типу МЗП), бар’єрного рубежу «Єгоза» Код ДК 021:2015 – 44310000-6: Вироби з дроту, затвердженої рішенням уповноваженої особи Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації протокол № 2 від 04.01.2024 року, встановлений кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, які повинні бути виконані у 2022-2023 роках в повному обсязі із загальною сумою виконання не менше ніж 50 % очікуваної вартості цієї закупівлі.
Маючи намір прийняти участь у даній закупівлі, зазначаємо наступне.
Ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовником можуть бути встановлені один або декілька критеріїв, в тому числі такий критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Дана стаття не передбачає обмежень щодо загальної суми цих договорів, з якими потенційний учасник закупівлі мав укладати (виконувати) аналогічні договори.
Натомість, встановлення такого критерію як загальна ціна всіх виконаних аналогічних договорів у розмірі не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі, що в даній закупівлі складає не менше 41 163 810,00 грн., обмежує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки на таку суму поставити товар за два роки об’єктивно неможливо, зокрема, для фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, які перебувають на спрощеній системи оподаткування, через встановлення податковим законодавством лімітів обсягу річного доходу, це є взагалі неможливим.
Таке обмеження кола потенційних учасників даної процедури закупівлі є порушенням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена обов’язкова вимога, якої Замовник має дотримуватись при складені тексту тендерної документації, а саме в тендерній документації не повинно бути вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ваша вимога про аналогічні договори із загальною сумою виконання не менше ніж 50 % очікуваної вартості закупівлі є обмеженням кола потенційних учасників закупівлі та є дискримінаційною, бо призводить до участі лише тих учасників закупівлі, які мають досвід поставок товару на суму, що перевищує 41 163 810,00 грн.
Дана вимога Замовника не раз визнавалась Антимонопольним комітетом України як дискримінаційна та такі положення тендерної документації за її відповідним рішенням виключались із її змісту.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внести зміни у тендерну документацію, шляхом виключення умови щодо виконання аналогічних договорів: «із загальною сумою виконання не менше ніж 50 % очікуваної вартості закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000012 ● 1fbd53501ccb467684fe75f91a7c3b73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2024-01-04-007464-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 14:02:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Малопомітна дротяна перешкода (типу МЗП), Бар’єрний рубіж «Єгоза» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-04-007464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 08.02.2024 № 1 до договору про закупівлю товару від 31.01.2024 № 31/01/Є.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 11:05:00
Пояснення на запит від 15.02.2024
По першому питанню.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі товару «Малопомітна дротяна перешкода (типу МЗП), Бар’єрний рубіж «Єгоза»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-04-007464-a) були зібрані комерційні пропозиції та проведено моніторинг цін за допомогою інтернет ресурсу.
За результатами розгляду наданих комерційних пропозицій та загальнодоступної інформації на веб-сайтах було визначено обґрунтовану очікувану вартість за предметом закупівлі.
Визначена очікувана вартість розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», за такою формулою:
Цов = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цов - очікувана вартість;
Ц1, Цк - ціни, отримані з отриманих комерційних пропозицій та відкритих джерел, приведені до єдиних умов;
К - кількість комерційних пропозицій та відкритих джерел.
Єгоза – (417+375+213.19)/3=335,06 за м/п. 335,06х45 000=15 077 700 грн.
МЗП – (8 600+12 042+10 470)/3=10 370,67 за 10 м/п. 10 370,67х4 500=46 668 015 грн.
Загальна очікувана вартість закупівлі складає - 61 745 715 грн.
Додатки: комерційні пропозиції ТОВ «ЗСК-БУД», ТОВ «ЮГСТАЛЬ»; Print Scrin екранів зі сторінок інтернет-магазинів станом на початок січня 2024 року. (посилання: http://setka-provoloka.com.ua/ua/price.html).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були надані Військовим Командуванням ОУВ «Запоріжжя» (дані документи мають шифр ДСК).
По другому питанню.
У зв’язку з тим, що Управління не має свого власного вебсайту для опублікування інформації щодо проведення закупівель, Управління звернулося до спеціалізованих підрозділів головного розпорядника коштів шляхом направлення відповідного листа на електронну пошту (Департамент внутрішньої політики та інформаційної діяльності та Управління з питань цифрового розвитку цифрових трансформацій і цифровізації апарату Запорізької ОДА – копія листа з додатком додається). Інформація щодо оприлюднення вищезазначеної інформації у Управління відсутня.
Додатки:
1. Лист щодо оприлюднення від 11.01.2024 вих. № 04-05/0019 з додатками;
2. Print Scrin екрану, щодо направлення листа електронною поштою.
По третьому питанню.
31.02.2024 році відповідно до умов пункту 6 розділу 6 Тендерної документації укладено з переможцем торгів Договір про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.
Додаток: Скан-копія з оригіналу Договору з випискою з рахунку про зарахування коштів на рахунок Управління до укладання основного договору.
По четвертому питанню.
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.01.2024 № 37-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету», з урахуванням Розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 06.02.2024 року № 49 «Про визначення та включення до мережі розпорядників та/або одержувачів нижчого рівня за бюджетною програмою 7781710 «назва програми є такою, яка може у разі її оприлюднення в електронній системі закупівель нести загрозу безпеці замовника та/або постачальника» відкрито новий рахунок в Державній казначейський службі України (змінено реквізити замовника), та надано відповідне фінансування на 2024 рік, у зв’язку з цим виникла необхідність в укладанні Додаткової угоди № 1 від 08.02.2024 до Договору про закупівлю товару від 31.01.2024 № 31/01/Є.
Додаток: Скан-копія Розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 06.02.2024 року № 49.
- Print Scrin екрану, щодо направлення листа електронною поштою.docx
- Договір про надання завдатку.pdf
- Єгоза 417 грн. м.п..png
- Комерційна пропозиція ТОВ ЗСК-БУД.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ ЮГСТАЛЬ.pdf
- Лист щодо оприлюднення від 11.01.2024 вих. № 04-050019 з додатками.pdf
- МЗП прайс ТОВ Вайра за посиланням.xls
- МПП.png
- Пояснення МЗП, Єгоза.pdf
- Розпорядження № 49.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Відповідно до Вашого висновку щодо моніторингу закупівлі з ідентифікатором UA-2024-01-04-007464-a, були здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Була створена комісія по розгляду даних порушень у складі в.о. начальника Управління, головний спеціаліст відділу будівельно-технічного нагляду та кошторисно-технічної роботи Управління, головний бухгалтер відділу фінансового забезпечення, планування капіталовкладень та контролю виконання Управління, яка заслухала детальні пояснення уповноваженої особи Антона Нестеренка, провела з ним роз’яснювальну бесіду та прийняла рішення: - вказати Нестеренку Антону Євгеновичу, уповноваженій особі Управління капітального будівництва Запорізької ОДА на допущені порушення та в подальшому унеможливити подібні ситуації; - направити Антона Нестеренка на курси підвищення кваліфікації для поглиблення знань у сфері публічних закупівель; - підвищувати свій професійний рівень шляхом самоосвіти відвідуючи онлайн вебінари, семінари.
2024-03-06 16:46:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)" |
51 302 700,00
UAH з ПДВ
|
49 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СТАЛЬ ПРОМ ГРУП |
59 265 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)" |
53 527 500,00
UAH з ПДВ
|
53 527 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
60 817 500,00
UAH з ПДВ
|
60 817 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)" #08680075 |
Переможець |
49 999 900,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 15:56
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 січня 2024 15:56
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)" #08680075 |
49 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 11:04
|
ДУ 1 без назви об'єкту.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 11:01
|
Протокол 5 без назви програми.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 11:46
|
Договір без назви.pdf | укладений |
02 лютого 2024 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесно зміни у розділ 16 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» до Договору виклавши його в новій редакції, викладено Додаток № 2 до Договору «ГРАФІК ПОСТАВКИ ТОВАРУ» у новій редакції, підписано Додаток № 3 до Договору «План фінансування». |
Номер договору про закупівлю: | 31/01/Є |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |