Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39431426 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
Контактна особа: |
Ягупенко Денис Геннадійович 0487055174 dd555000111@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
ДК 021:2015:34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 16:44 |
Додаток 4 Технічні характеристики 6х6.docx | |
04 січня 2024 16:44 |
Тендерна документація.docx | |
04 січня 2024 16:44 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
04 січня 2024 16:44 |
08.01.24.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000017 ● b270bb3cd9004d5eab195bada562bf00
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
14 UA-2024-01-04-006205-a 04.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 14:18:37
Запит на надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-006205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 16:13:20
Інформація стосовно запиту
За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі інформуємо наступне. Необхідність в придбанні великовантажних мототранспортних засобів, які було придбано за даною закупівлею, із відповідними кількісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням начальника відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України. Так, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки. Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю великовантажних мототранспортних засобів для їх подальшої передачі в постійне користування військовому підрозділу. Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені та погоджені кінцевим отримувачем майна, що планувалось придбати для виконання відповідних цілей та завдань. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Одеської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – https://omr.gov.ua/Files/2024/ZAKUPIVLI/Bezpeka/moto_08_01.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 10:54:12
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-006205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ГРАЛІОН ЛТД» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам: Додатку № 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» до автомобіля з наступними технічними параметрами, а саме:
1. Кабіна - -х дверна з 1 спальним місцем;
2. Керування - 4x4 (лівостороннє керування);
3. Розмір вантажу (Д * Ш * В) - 5000х2300х550 мм (не менш);
4. Колісна база - 4500 мм (не менш);
5. Навантаження на вісь (кг) - 3800 (перед)/10000 (зад) (не гірше);
6. Резина - 12.5R20 для бездоріжжя (4+1 запасне колесо);
7. Вид палива – Дизель;
8. Стандарт викидів - Євро 5 (не гірше);
9. Коробка передач - 6-ти ступінчата механічна;
10. Система тяги - 4x4;
11. Кількість осей – 2;
12. Електрична система - 24В;
13. Потужність двигуна - 190к.с. (не менш);
14. Передній звис і задній звис - 1770/1500 мм (не гірше);
15. Кут наближення / Кут вильоту - 30/22 (не гірше);
16. Сидіння в кабіні - 3 (не менш);
17. Маса навантаження - 7000 кг (не менш);
18. Дорожній просвіт - 290 мм (не менш);
19. Об'єм паливного баку - 260 л (не менш);
20. Передні гальма – Пневматичні;
21. Задні гальма - Пневматичні;
22. Кондиціонер - Має бути в наявності;
23. Електропідйомники скла - Має бути в наявності;
24. ABS - антиблокувальна система гальм - Має бути в наявності;
25. Центральний замок - Має бути в наявності;
26. Протитуманні фари - Має бути в наявності;
27. Лебідка електрична для вантажних автомобілів вантажопідйомністю 4 тони - Має бути в наявності (не гріше);
28. Колір - Темно зелений хакі;
29. Тент - Має бути в наявності, колір - темно зелений хакі;
30. Відкидні лави для перевезення людей - Має бути в наявності;
31. Відкидні бічні борти для зручного завантаження/вивантаження - Має бути в наявності;
32. Гарантійний термін - 12 місяців з дати постачання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 23:37:40
Інформація стосовно запиту
За результатами розгляду запиту від 12.03.2024 в ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-01-04-006205-a інформуємо наступне.
Перелічені технічні параметри в даному запиті відрізняються від технічних вимог, які відносяться до предмета закупівлі та не відносяться до даної закупівлі стосовно якої проводиться моніторинг.
Відповідність тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАЛІОН ЛТД» в даній закупівлі підтверджено наданими документами, які повністю відповідають предмету закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі, яка міститься в Додатку 4 до тендерної документації.
1. Тендерна пропозиція – технічні характеристики -
https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fpublic-bid.com.ua%2Fbid%2Fdocument-download%3Fdocument_id%3D118099499
2. Порівняльна таблиця -
https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fpublic-bid.com.ua%2Fbid%2Fdocument-download%3Fdocument_id%3D118099500
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-18 13:54:55
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-006205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
На сторінці 3-4 Додатку № 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» міститься інформація щодо найменування та технічних параметрів до автомобіля, що є предметом закупівлі, а саме:
1. Кабіна - -х дверна з 1 спальним місцем;
2. Керування - 4x4 (лівостороннє керування);
3. Розмір вантажу (Д * Ш * В) - 5000х2300х550 мм (не менш);
4. Колісна база - 4500 мм (не менш);
5. Навантаження на вісь (кг) - 3800 (перед)/10000 (зад) (не гірше);
6. Резина - 12.5R20 для бездоріжжя (4+1 запасне колесо);
7. Вид палива – Дизель;
8. Стандарт викидів - Євро 5 (не гірше);
9. Коробка передач - 6-ти ступінчата механічна;
10. Система тяги - 4x4;
11. Кількість осей – 2;
12. Електрична система - 24В;
13. Потужність двигуна - 190к.с. (не менш);
14. Передній звис і задній звис - 1770/1500 мм (не гірше);
15. Кут наближення / Кут вильоту - 30/22 (не гірше);
16. Сидіння в кабіні - 3 (не менш);
17. Маса навантаження - 7000 кг (не менш);
18. Дорожній просвіт - 290 мм (не менш);
19. Об'єм паливного баку - 260 л (не менш);
20. Передні гальма – Пневматичні;
21. Задні гальма - Пневматичні;
22. Кондиціонер - Має бути в наявності;
23. Електропідйомники скла - Має бути в наявності;
24. ABS - антиблокувальна система гальм - Має бути в наявності;
25. Центральний замок - Має бути в наявності;
26. Протитуманні фари - Має бути в наявності;
27. Лебідка електрична для вантажних автомобілів вантажопідйомністю 4 тони - Має бути в наявності (не гріше);
28. Колір - Темно зелений хакі;
29. Тент - Має бути в наявності, колір - темно зелений хакі;
30. Відкидні лави для перевезення людей - Має бути в наявності;
31. Відкидні бічні борти для зручного завантаження/вивантаження - Має бути в наявності;
32. Гарантійний термін - 12 місяців з дати постачання.
Окрім цього, із зазначеними характеристиками, на сторінці 4 Додатку
№ 4 тендерної документації Замовником встановлені додаткові вимоги, відповідно до яких учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі у вигляді таблиці, в якій зазначається порівняння всіх технічних характеристик на товар, що пропонується з технічними характеристиками предмету закупівлі, визначеними додатком 4 до Тендерної документації.
З огляду на викладене, повторно просимо надати інформацію на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ГРАЛІОН ЛТД» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам, що викладені на СТОРІНЦІ 4 Додатку № 4 до тендерної документації «Технічні вимоги».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 17:15:03
Інформація стосовно запиту
За результатами розгляду запиту від 18.03.2024 року в ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-01-04-006205-a інформуємо наступне.
Технічні характеристики, які містяться на 3-4 сторінці Додатку 4 до тендерної документації (з параметрами, які перелічені у Вашому запиті) вважаються механічною помилкою та не відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі UA-2024-01-04-006205-a.
Замовником, при формуванні Додатку 4 до тендерної документації вищевказаної закупівлі, за основу було взято інший документ з іншої закупівлі та через неуважність не видалено зайву інформацію.
З урахуванням цих технічних, якісних та кількісних характеристик проводилась інша закупівля - UA-2024-01-04-006428-a.
Однак, Замовник зазначає, що на сторінці веб-сайту Одеської міської ради розміщено вірне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та надані Учасником у своїй тендерній пропозиції документи повністю співпадають з тими, які містяться, як в обґрунтуванні, так і в Додатку 4 до Тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-18 13:57:28
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-006205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
На сторінці 3-4 Додатку № 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» міститься інформація щодо найменування та технічних параметрів до автомобіля, що є предметом закупівлі, а саме:
1. Кабіна - -х дверна з 1 спальним місцем;
2. Керування - 4x4 (лівостороннє керування);
3. Розмір вантажу (Д * Ш * В) - 5000х2300х550 мм (не менш);
4. Колісна база - 4500 мм (не менш);
5. Навантаження на вісь (кг) - 3800 (перед)/10000 (зад) (не гірше);
6. Резина - 12.5R20 для бездоріжжя (4+1 запасне колесо);
7. Вид палива – Дизель;
8. Стандарт викидів - Євро 5 (не гірше);
9. Коробка передач - 6-ти ступінчата механічна;
10. Система тяги - 4x4;
11. Кількість осей – 2;
12. Електрична система - 24В;
13. Потужність двигуна - 190к.с. (не менш);
14. Передній звис і задній звис - 1770/1500 мм (не гірше);
15. Кут наближення / Кут вильоту - 30/22 (не гірше);
16. Сидіння в кабіні - 3 (не менш);
17. Маса навантаження - 7000 кг (не менш);
18. Дорожній просвіт - 290 мм (не менш);
19. Об'єм паливного баку - 260 л (не менш);
20. Передні гальма – Пневматичні;
21. Задні гальма - Пневматичні;
22. Кондиціонер - Має бути в наявності;
23. Електропідйомники скла - Має бути в наявності;
24. ABS - антиблокувальна система гальм - Має бути в наявності;
25. Центральний замок - Має бути в наявності;
26. Протитуманні фари - Має бути в наявності;
27. Лебідка електрична для вантажних автомобілів вантажопідйомністю 4 тони - Має бути в наявності (не гріше);
28. Колір - Темно зелений хакі;
29. Тент - Має бути в наявності, колір - темно зелений хакі;
30. Відкидні лави для перевезення людей - Має бути в наявності;
31. Відкидні бічні борти для зручного завантаження/вивантаження - Має бути в наявності;
32. Гарантійний термін - 12 місяців з дати постачання.
Окрім цього, із зазначеними характеристиками, на сторінці 4 Додатку
№ 4 тендерної документації Замовником встановлені додаткові вимоги, відповідно до яких учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі у вигляді таблиці, в якій зазначається порівняння всіх технічних характеристик на товар, що пропонується з технічними характеристиками предмету закупівлі, визначеними додатком 4 до Тендерної документації.
З огляду на викладене, повторно просимо надати інформацію на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ГРАЛІОН ЛТД» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам, що викладені на СТОРІНЦІ 3-4 Додатку № 4 до тендерної документації «Технічні вимоги».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 17:15:09
Інформація стосовно запиту
За результатами розгляду запиту від 18.03.2024 року в ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-01-04-006205-a інформуємо наступне.
Технічні характеристики, які містяться на 3-4 сторінці Додатку 4 до тендерної документації (з параметрами, які перелічені у Вашому запиті) вважаються механічною помилкою та не відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі UA-2024-01-04-006205-a.
Замовником, при формуванні Додатку 4 до тендерної документації вищевказаної закупівлі, за основу було взято інший документ з іншої закупівлі та через неуважність не видалено зайву інформацію.
З урахуванням цих технічних, якісних та кількісних характеристик проводилась інша закупівля - UA-2024-01-04-006428-a.
Однак, Замовник зазначає, що на сторінці веб-сайту Одеської міської ради розміщено вірне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та надані Учасником у своїй тендерній пропозиції документи повністю співпадають з тими, які містяться, як в обґрунтуванні, так і в Додатку 4 до Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Державної аудиторської служби України щодо виявлених в ході проведення моніторингу процедури закупівлі порушень законодавства у сфері закупівель (закупівля UA-2024-01-04-006205-a) повідомляємо, що у зв’язку з неможливістю усунення виявленого порушення на даному етапі, враховуючи, що таке порушення не призвело до негативних наслідків, прийняті заходи щодо недопущення в подальшому таких порушень, зокрема, шляхом проведення відповідної роз’яснювальної роботи, направлення на підвищення рівня кваліфікації та позбавлення премій відповідальних осіб, якими допущено таке порушення.
2024-04-08 14:35:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАЛІОН ЛТД" |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАЛІОН ЛТД" #42464425 |
Переможець |
7 200 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 15:38
|
Додаткова угода до договору 4-2024 від 25.04.2024 р..pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:00
|
4.2024.PDF | укладений |
23 січня 2024 15:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Великовантажні мототранспортні засоби | 2 | штуки |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару; викладення розділу 5. "ПОСТАВКА ТОВАРУ" Договору у редакції, відповідно до Додаткової угоди № 1 від 25.04.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 4/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Великовантажні мототранспортні засоби | 2 | штуки |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|