Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Лотицька Ірина Миколаївна 380324751785 loticka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 485 469,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 427,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Платежі за надані послуги Замовник здійснює щоразу на підставі акту наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін протягом 10 (десяти ) календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 15:58 |
Тендерна документація (Обслуговування котелень).docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 23 січня 2024 18:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-17-000002 ● fc7cce66cc664062bf66fed2b5a8f1f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2024 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2024 № 81
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.04.2024 № 81.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-01-04-005516-a, 04.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 09:11:04
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD- UA-2024-01-04-005516-a, яка проводилась відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами розгляду скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі – ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів».
Рішенням Органу оскарження від 01.02.2024 №2033 -р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» за процедурою закупівлі — "Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання". (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-04-005516-a. Однак станом на час проведення моніторингу рішення Органу оскарження не виконано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати детальну та обґрунтовану інформацію (причини) чому Замовником не виконано рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033 -р/пк-пз щодо скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:03:10
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 22.04.2024 року
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
вул. Бориславська, 1, м. Трускавець, Львівська обл., 82200 тел. факс (03247) 5-17-85
Е-mail: trusk_vo2015@ukr.net Код ЄДРПОУ 02144513
_____________ № ____________
Заступнику начальника
відділу контролю у сфері закупівель
Галині ГАВЧАК
Відділ освіти Трускавецької міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє у відповідь на Ваш запит від 22.04.2024 року наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначений потребою у послугах на підставі аналізу їх фактичного використання для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та затверджений кошторисом на 2024 рік (Додаток 1 додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. При оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями очікувана вартість закупівлі вийшла в результаті розрахунку ціни даних послуг за грудень 2023 року з урахуванням індексу інфляції в розмірі 10% та помножено на кількість періодів надання послуг, в даному випадку до 30 квітня 2024 року, тобто 4 місяці. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені вимогою на підставі наявної потреби у застосуванні конкретних послуг для забезпечення діяльності замовника відповідно до наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року «Про затвердження правил безпеки систем газопостачання» та інструкції «Безпека праці під час експлуатації котельні».
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту: https://osvita-truskavets.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-nalagodzhuvalni-roboty-i-tehnichne-obslugovuvannya-avtomatyky-bezpeky-kotliv-kotelnogo-obladnannya-dk-0212015/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відділ освіти Трускавецької міської ради не виконав рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033 -р/пк-пз щодо скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», оскільки з даним рішенням не погоджується та направив відповідні документи до суду (Копії підтверджуючих документів додаються).
В.о. начальника відділу освіти Руслан ГУНЯК
Вик. Ірина Лотицька
тел. 0324751785
Надання інформації про усунення порушення замовником
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Бориславська, 1, м. Трускавець, Львівська обл., 82200 тел. факс (03247) 5-17-85 Е-mail: trusk_vo2015@ukr.net Код ЄДРПОУ 02144513 _____________ № ____________ Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Галині ГАВЧАК Відділ освіти Трускавецької міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє у відповідь на Ваш висновок від 07.05.2024 року наступне: 1. Протоколом № 125 від 07.05.2024 року відхилено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" як таку, строк дії якої завершився відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей № 1178. 2. Протоколом № 126 від 13.05.2024 року відхилено тендерну пропозицію ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей № 1178. 3. Шляхом проведення роз’яснювальної роботи вжили заходів щодо недопущення несвоєчасного виконання рішення Органу оскарження у подальшому. 4. Копії відповідних підтверджуючих документів додаються. Начальник відділу освіти Орест ЛОБИК Вик. Ірина Лотицька тел. 0324751785
2024-05-13 15:59:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178 внаслідок несвоєчасного виконання Замовником рішення Органу оскарження)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
470 700,00
UAH з ПДВ
|
259 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" |
484 381,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Рішення скасоване |
259 980,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 14:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 січня 2024 00:00
|
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" #2039809498 |
Рішення скасоване |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 14:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 січня 2024 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
259 980,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 15:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 травня 2024 00:00
|
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" #2039809498 |
Відхилено |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 травня 2024 00:00
|