Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Біленьківська, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 208 983,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 216 269,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 15:19 |
ТЗ Котельна ЗОШ 8.pdf | |
04 січня 2024 15:19 |
Тендерна документація імені Василя стуса.doc | |
04 січня 2024 15:19 |
Договір.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000089 ● 4a0a562723ff48a2be71d89f0b079ffe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.04.2024 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-01-04-004869-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:32:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території опорного закладу загальної середньої освіти імені Василя Стуса за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Двірцева, 57а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-004869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:26:15
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2024-01-04-004869-a «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території опорного закладу загальної середньої освіти імені Василя Стуса за ад-ресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Двірцева, 57а»
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:4989-1999-2498-7533 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 30/0817Е-10/23 від 30 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-350 від 06.11.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території опорного закладу загальної середньої освіти імені Василя Стуса за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Двірцева, 57а», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0817Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 8052,411 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 7 208 983,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва), а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" |
7 201 751,54
UAH з ПДВ
|
7 201 751,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" #43178611 |
Переможець |
7 201 751,54
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 11:47
|
Додаток 4 до договору 34.03-10-2 від 08.02.2024. Комплект кошторисної документації | укладений |
08 лютого 2024 11:46
|
Договір № 34.03-10/2 від 08.02.2024 | укладений |
08 лютого 2024 11:46
|