Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Владислава Ягодка +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 15:06 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 15:10 |
Протокол №1 від 04.01.24.pdf | |
04 січня 2024 15:10 |
Протокол №1 від 04.01.24.pdf | |
04 січня 2024 15:10 |
ТД покос трави.doc | |
04 січня 2024 15:10 |
ТД покос трави.doc | |
04 січня 2024 15:10 |
Проєкт договору.docx | |
04 січня 2024 15:10 |
Проєкт договору.docx | |
04 січня 2024 15:10 |
Технічне завдання.pdf | |
04 січня 2024 15:10 |
Технічне завдання.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000009 ● c113bdc65fec47d1bd102d4c7957533d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:27 |
18.03.2024 № 31
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2024-01-04-004715-a 04.01.2024 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 12:29:26
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-21 11:40:38
Щодо моніторингу процедури закупівлі «Покос трави на території міста Павлограда» № UA-2024-01-04-004715-a
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради здійснило закупівлю «Покос трави на території міста Павлограда», ID: b443d7d53d164ad993afd732b47f0805, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-004715-a.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи).
Питання 1. Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено на підставі наказу №275 від 18.02.2020 р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», відповідно до якого одним з етапів розрахунку є аналіз ринку. У свою чергу, Управлінням було отримано комерційні пропозиції від підприємств, які надають послуги з покосу трави на об’єктах, на підставі яких встановлено вартість покосу трави за 1 м2 у 2024 році (комерційні пропозиції додаються).
Крім того, було проаналізовано ціни попередніх аналогічних закупівель за 2023 р. в Дніпропетровській та Запорізькій областях, інформація про які оприлюднена в ЕСЗ «Prozorro..
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі рішення сесії Павлоградської міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі натурних вимірів територій, на яких заплановано виконання послуг, а саме, парків та вулиць міста.
Також на виконання п. 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управління оприлюднило обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості на веб-сайті Павлоградської міської ради https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/ у розділі «Структурні підрозділи виконкому, Управління комунального господарства та будівництва, інформація від УКГБ».
Щодо доцільності проведення закупівлі в умовах воєнного стану повідомляємо наступне. З метою своєчасного підтримання порядку та естетичного вигляду вулиць та парків м. Павлограда, а також уникнення розвитку шкідливих комах, грибкових та алергічних захворювань у населення, керуючись ст.ст. 10, 15, 20 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), Управлінням було проведено процедуру закупівлі.
Питання 2. Визначення кількісних показників закупівлі послуг «Покос трави на території міста Павлограда», код за ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, здійснено на підставі натурних вимірів територій, на яких заплановано виконання послуг, а саме, парків та вулиць міста. У відповідності до вказаних показників було складено технічне завдання.
Питання 3. Відповідно до п. 2 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено наступний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації: «Наявність працівників не менше 10 чол., що підтверджується трудовими книжками або трудовими договорами. *У учасника повинно бути не менше 5 чол. влаштованих за основним місцем роботи.».
До тендерної пропозиції ФОП Ткачова О.Г. надала довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копії трудових книжок, наказів та договорів.
Питання 4. На підтвердження відповідності п. 1.2. Додатку №3 до Тендерної документації про наявність власної або орендованої бази (складського приміщення тощо), Учасником було надано Договір оренди землі №15 від 05.01.2024 р. відповідно до якого Орендодавець – ФОП Поденко І.М. надає, а орендар - ФОП Ткачова О.Г. приймає у строкове платне користування земельну ділянку (земельні ділянки) площею 363 м2 з кадастровим номером 1212400000:01:013:0001, яка розташована за адресою: м. Павлоград, вул. Харківська, буд. 8. Відповідно до п. 6 зазначеного Договору земельна ділянка (земельні ділянки) передається (передаються) в оренду для розташування машин, механізмів та обладнання.
Крім того, відповідно до п. 4 Договору «Обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку приватної власності здійснюється з урахуванням індексації». Тобто, у платне користування Орендарю передається земельна ділянка саме приватної власності. Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовник не міг встановити обставини, які викладенні у питанні 4 запиту.
Також відповідно до вимог п. 1.2 Додатку № 3 Замовником, не встановлено вичерпний перелік об’єктів для розташування машин, механізмів та обладнання Учасника, тобто наданий договір на оренду земельної ділянки, яка передається для розташування машин, механізмів та обладнання є достатнім підтвердженням наявності у Учасника власної або орендованої бази (складського приміщення тощо).
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Постановою КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» визначено особливий порядок доступу користувачів до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Слід зазначити, що у Замовника відсутній доступ до вказаного реєстру.
З урахуванням викладеного надана Учасником інформація є достатнім підтвердженням наявності у Учасника власної або орендованої бази (складського приміщення тощо).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 р. Договір №10 від 24.01.2024 р. про надання послуги: "Покос трави на території міста Павлограда" було розірвано (дадаткова угода додається).
2024-03-26 15:41:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" |
2 999 953,00
UAH з ПДВ
|
2 999 953,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" #1533511687 |
Переможець |
2 999 953,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 15:40
|
ДУ №2 від 26.03.24.pdf | укладений |
26 березня 2024 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 11:47
|
ДУ №1 від 18.03.2024.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 09:18
|
Договір №10 від 24.01.24.pdf | укладений |
24 січня 2024 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "Відповідно до п.п. 3 п. 19 Особливостей - «3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;» Внести зміни до Розділу 12 «Юридична адреса та реквізити сторін» та викласти його в новій редакції" |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |