Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання системи керування електронною чергою
Очікувана вартість
541 476,00 UAH
UA-2024-01-04-003683-a f4cd4bca01c841a2858cf9c4397815db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пузанкова Наталія Василівна

natalyapz@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468472
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
Контактна особа: Пузанкова Наталія Василівна
natalyapz@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання системи керування електронною чергою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, Харків, Гімназійна набережна, будинок 26 (Управління адміністративних послуг Департаменту та його відділи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

04 січня 2024 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК"
#38205909
Переможець 541 476,00
UAH
04 січня 2024 14:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2024 16:50
Додаткова угода №01 від 11.04.2024.pdf зміни до договору
11 квітня 2024 16:49
Науково-правовий висновок від 04.12.2023 №161.pdf укладений
04 січня 2024 14:10
(Рішення про реєстрацію).pdf укладений
04 січня 2024 14:10
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір.pdf укладений
04 січня 2024 14:10
Протокол ІІІ-ТОРЕЧ-1-2024.pdf укладений
04 січня 2024 14:10
Договір від 29.12.2023 №231226_147.pdf укладений
04 січня 2024 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів т пропорційно до змін таких ставок
Номер договору про закупівлю: 231226/147
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML