Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Олена Зінов'єва +380522358347 tender-osvita@krmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 00:05 |
Очікувана вартість: | 10 631 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 318,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті тендерної документації, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та Принципалом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 318954 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється за фактично отриманий товар, відповідно рахунків, накладних, протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 13:43 |
ТД.docx | |
04 січня 2024 13:43 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
04 січня 2024 13:43 |
Додаток 5 дислокація закладів.docx | |
04 січня 2024 13:43 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
04 січня 2024 13:43 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
04 січня 2024 13:43 |
Додаток 3 проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000020 ● 4b5151b7efcf4b7e8bbac7348d5dffc6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 7-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-01-04-003413-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 08:50:47
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти (сир кисломолочний (не менше 5%), сир твердий 50% жирності)», код за ДК 021:2015: 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-003413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 13:46:19
пояснення
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером UA-2024-01-04-003413-a здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-01 від 02.01.2024 року. (додається).
Закупівлю за номером UA-2024-01-04-003413-a здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код за ДК 021-2015 - 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний (не менше 5 %), сир твердий 50 % жирності.
яке розміщене на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради: e-mail:osvita@krmr.gov.ua. в якому вказано розмір бюджетного призначення (витрат), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 08:52:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти (сир кисломолочний (не менше 5%), сир твердий 50% жирності)», код за ДК 021:2015: 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-003413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» надано довідку довільної форми вищезазначеного змісту ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 14:13:28
пояснення
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі здійснено відповідно до висновків Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-01 від 02.01.2024 року (додається), та В-438 від 05.12.2023 року (додається).
Інформація про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. міститься у листі-згоді з проектом договору закупівлі виданому в додатку 3 до ТД від 11.01.2024 року та тендерній пропозиції учасника згідно додатку 4 до ТД від 11.01.2024 року.
Відповідно до пп. 1.16 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: пункту 1 «Зміст і спосіб подання ТП» розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
12) недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
13) зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
14) зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї
документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
15) відсутність інформації, що вимагається, в певних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
Тож, відповідно до вимог тендерної документації замовника, інформація переможцем надана, а те що довідка не називається «довідкою в довільній формі», є неформальною помилкою.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-10-28 10:30:09
пояснення
На виконання висновку держадитслужби від 06.02.2024 року, управління освіти Кропивницької міської ради звернулось до господарського суду Кіровоградської області для розірвання договру №: 60 від 19.01.2024 року. Рішенням Господарського суду Кіровоградської області 912/616/24 від 11.06.2024 року у задоволенні позову про розірвання договору-відмовлено. За таких обставин виконати висновок держаудитслужби є неможливо.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, постачальнику ТОВ «ОПТТОРГ-К» направлено повідомлення щодо розірвання договору № 60
2024-02-07 11:38:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" |
10 600 000,00
UAH з ПДВ
|
10 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" #43047618 |
Переможець |
10 600 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2024 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 16:00
|
ДУ 2 від 18.09.2024 року.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 09:39
|
ДУ 1 від 25.01.2024 року.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 09:33
|
ДУ 1 від 25.01.2024 року.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 13:54
|
договір 60 від 19.01.2024 року.pdf | укладений |
19 січня 2024 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |