Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» |
Код ЄДРПОУ: | 02071180 |
Вебсайт: | https://www.kpi.kharkov.ua/ukr/ |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Катерина Платонова +380577076081 7076081@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 12:29 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 12:29 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поетапно, за фактично виконаний об’єм робіт з урахуванням умов: розрахунок у розмірі 30% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 1; Розрахунок у розмірі 40% Договірної ціни здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 2; остаточний розрахунок, у розмірі 30% Договірної ціни здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних Робіт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 13:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 13:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
04 січня 2024 13:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
04 січня 2024 13:33 |
Завдання на проектування У-2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дана вимога (щодо вартості виконаних аналогічних договорів) встановлена Посібником закупівель Проєкту «Вища освіта України» (для компонентів, що фінансуються ЄІБ) задля гарантування спроможності виконавців виконувати договори.
Таким чином, відповідна вимога є частиною правил і процедур, що затверджені Європейським інвестиційним банком та не є дискримінаційною.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000081 ● 9912dec13f6e486d8c799f13cf126772
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 21:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024 № 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-01-04-003304-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 12:44:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Розробка проєктно-кошторисної документації (робочий проєкт) на капітальний ремонт (термомодернізація) учбового корпусу У-2 НТУ «ХПІ» літ. «Б-7» за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова, 2, інв. № 10131000016 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-04-003304-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно підпункту 5.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (з урахуванням умов для закупівель у межах проєкту «ВОУ»)» Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. У Додатку 6 до Тендерної документації передбачена Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів згідно встановленої форми.
Учасником - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" надано Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 30.01.2024 №30-01/53/21-10-0500 в графі "ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника" не вказана посада контактної особи замовника (файл Довідка щодо виконання аналогічних договорів .pdf). Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 17:07:37
Відповідь замовника на запит про надання пояснень
На Ваш Запит про надання пояснень від 05.03.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка проєктно-кошторисної документації (робочий проєкт) на капітальний ремонт (термомодернізація) учбового корпусу У-2 НТУ «ХПІ» літ. «Б-7» за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова, 2, інв. № 10131000016» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-04-003304-a ) Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» (надалі - Замовник) повідомляє наступне:
ЩОДО ПИТАННЯ 1 (ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ)
Насамперед, слід зазначити, що дана закупівля фінансується за кошти пільгового кредиту Європейського інвестиційного Банку на підставі міжнародного договору України (Фінансова угода між Україною та Європейським Інвестиційним банком від 19 грудня 2016 року щодо реалізації Проекту «Вища освіта України», ратифікована Законом № 2186-VIII від 08.11.2017, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/971_001-16#Text – далі Фінансова Угода). Згідно зі Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. А частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що «… Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору». Таке ж положення міститься у статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина друга цієї статті прямо зазначає використання правил і процедур Європейського інвестиційного банку для закупівель за кошти позик цього Банку. У розвиток цього підходу у чинній редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану встановлено абзац 10 пункту 3 Особливостей .Тобто положення даної Фінансової Угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема університетами – отримувачами коштів за проетом Проекту «Вища освіта України». На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та на підставі Фінансової Угоди Замовником було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Розробка проєктно-кошторисної документації (робочий проєкт) на капітальний ремонт (термомодернізація) учбового корпусу У-2 НТУ «ХПІ» літ. «Б-7» за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова, 2, інв. № 10131000016» на основі таких даних і документів:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно Звіту про енергоаудит учбового корпусу У-2 літ «Б-7», виконаного компанією ECODOMA ltd у 2015 році, з урахуванням Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації» (затверджена Наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021), а також згідно Плану (графіку) закупівель проєкту «Вища освіта України», що розроблений Технічною Допомогою ЄІБ та схвалений згідно Фінансової Угоди Європейським інвестиційним банком за поданням Міністерства освіти науки України, як головного розпорядника коштів (лист МОН від 25.07.2023 № 1/10927-23).
У цих документах очікувана вартість закупівлі була розрахована у євро та була конвертована у гривню за курсом на початок оголошення торгів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до фактичних потреб НТУ «ХПІ», звіту про енергоаудит учбового корпусу У-2 літ. «Б-7», виконаного компанією ECODOMA ltd у 2015 році та Передпроектного завдання, розробленого фахівцями Технічної допомоги ЄІБ відповідно до вказаного звіту про енергоаудит та норм чинного законодавства України. Слід наголосити, що предметом робіт є не просто капітальний ремонт, а саме роботи з термомодернізації, що передбачає відповідні вимоги до розробки проектної документації та згодом до виконання робіт.
Крім цього, інформуємо Вас, що Замовник забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://blogs.kpi.kharkov.ua/v2/tender/category/obgruntuvannya-zakupivli/ (Обгрунтування закупівлі 05.01.2024)
ЩОДО ПИТАННЯ 2 (СТОСОВНО ОФОРМЛЕННЯ ДП «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ» ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ
Інформуємо, що Учасником - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ» (надалі –ДП «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ») у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 30.01.2024 №30-01/53/21-10-0500. У графі «ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника» дійсно не вказана посада контактної особи замовника. Оскільки у п. 3 Розділу V Тендерної документації зазначений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, при розгляді тендерної пропозиції ДП «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ», Замовником було встановлено, що вищезазначена помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. До того ж, при розгляді тендерної пропозиції ДП «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ» було виявлено невистачаючі дані щодо посади контактної особи замовника в інших документах його тендерної пропозиції, а саме - у файлах «Аналогічний договір 2.pdf» та «Договір в ПДФ.pdf». Отже, у зв’язку з вищенаведеним у Замовника не було необхідності встановлювати невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення № 3-1 від 06 лютого 2024 р. додається до пояснення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник при проведенні публічних закупівель, у тому числі і закупівлі: «Розробка проєктно-кошторисної документації (робочий проєкт) на капітальний ремонт (термомодернізація) учбового корпусу У-2 НТУ «ХПІ» літ. «Б-7» за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова, 2, інв. № 10131000016» завжди керується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка проголошує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Такий грунтовний підхід до закупівлі, зокрема встановлення достатнього строку для надання пропозицій тривалістю 25 днів (замість 7 можливих) забезпечив високу конкуренцію за наявності 4-х!!! учасників, тоді як за даними ЕСЗ ПРОЗОРРО та Трансперенсі Інтернешенел Україна (https://ti-ukraine.org/research/vplyv-tryvalosti-stroku-podannya-propozytsij-na-uspishnist-zakupivel-budivelnyh-robit/ ) середня кількість учасників тендерів у будівництві складає менше 2-х.
При цьому, правомірність та ефективність закупівлі за високої конкуренції також підтверджується відсутністю скарг з боку учасників.
Таким чином, дотримуючись норм Закону, Замовнику вдалося зекономити на цій високонкурентній закупівлі рекордні 2 995 000,00 грн та укласти договір з переможцем торгів ДП «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ» на суму: 905 000,00 грн, що на (76,8%) менше, ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо моніторингу UA-M-2024-03-04-000081 На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» відповідно до моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Розробка проєктно-кошторисної документації (робочий проєкт) на капітальний ремонт (термомодернізація) учбового корпусу У-2 НТУ «ХПІ» літ. «Б-7» за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова, 2, інв. № 10131000016» (оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2024-01-04-003304-a) надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 18 березня 2024 року. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції Учасника - ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВОДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" «надано на фірмовому бланку «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» від 30.01.2024 №30-01/53/21-10-0500, однак в графі "ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника" не вказана посада контактної особи замовника, зазначення якої передбачено у Додатку 6 до Тендерної документації (файл Довідка щодо виконання аналогічних договорів .pdf)». При цьому, 07 березня 2024 року Замовник вже надавав відповідні пояснення щодо цього питання та оприлюднив протокол Уповноваженої особи щодо визначення цієї помилки на підставі п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон)та п. 3 Розділу V Тендерної документації формальною помилкою, а саме: такою, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. У зв’язку з тим, що ця технічна помилка є формальною (несуттєвою), її допущення не повинно призвести до відхилення його тендерної пропозиції відповідно до вищенаведених норм Закону. Таким чином, застосування норми абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) необґрунтоване. Слід зазначити, що перелік порушень законодавства про закупівлі чітко визначений у статті 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, проте жодного згадування у цій статті про порушення Особливостей не має, лише порушення вимог Закону. Тому не зрозуміло, яким чином було встановлено «порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до Тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.», якщо ані Законом, ані Кодексом про адміністративні правопорушення не передбачено порушень норм Особливостей. Крім цього, моніторингом встановлено, що Замовником не зазначено у протоколі «Щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою з публічних закупівель» від 07.02.2024 №4 інформацію про місцезнаходження замовника, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, що порушує пункти 1 та 2 частини дванадцятої статті 29 Закону, де зокрема визначено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: місцезнаходження замовника, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. Звертаємо Вашу увагу на те, що статтею 3-7 Розділу X Прикінцевих та перехідних положень Закону встановлюється, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз, тобто наразі згідно з пунктом 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлю робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими Особливостями. Тому, пункти 1 та 2 частини 12 статті 29 Закону, які стосуються закупівель відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, зокрема, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Підсумовуючи наведене, предметом закупівлі: «Розробка проєктно-кошторисної документації (робочий проєкт) на капітальний ремонт (термомодернізація) учбового корпусу У-2 НТУ «ХПІ» літ. «Б-7» за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова, 2, інв. № 10131000016» – є роботи згідно пункту 27 статті 1 Закону та оголошення про проведення закупівлі UA-2024-01-04-003304-a. До того ж, очікувана вартість цих робіт не перевищує зазначені у Законі межі. Маємо визнати, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА носять суб’єктивний характер та висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ не підтверджується ані нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, ані нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення, оскільки, виявлені порушення необґрунтовані та не відповідають чинному законодавству. Наголошуємо, що стаття 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід підкреслити, що дії Національного Технічного Університету «Харківський Політехнічний Інститут» в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника - ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВОДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", а також оприлюднення протоколу розгляду у вищезазначеному вигляді (оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2024-01-04-003304-a), не суперечить законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Національного Технічного Університету «Харківський Політехнічний Інститут» до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2024-03-22 13:43:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей та вимоги пункту 1 та 2 частини дванадцятої статті 29 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
905 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВАЛЬОВА НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРАКШНГРУП" |
2 789 000,00
UAH з ПДВ
|
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАНКРІАБУД" |
3 186 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" #01422832 |
Переможець |
905 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 12:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 14:49
|
Додаткова угода № 1 від 18.03.2024.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 14:37
|
Договір КН_2_2_D від 21.02.2024 р..pdf | укладений |
21 лютого 2024 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відкриття додаткового розрахункового рахунку замовника |
Номер договору про закупівлю: | KH_2_2_D |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |