Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо (талони), бензин автомобільний А-95 (талони)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2024-01-04-002233-a ● 41feed32b8c14007b21134d7f3499ee8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33557330 |
Місцезнаходження: | 51464, Україна , Дніпропетровська обл., с. Богданівка, вул. Маяковського, буд. 27 |
Контактна особа: |
Валентина Козирєва +380990732162 bogdanivka_gkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 13:27 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 13:27 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
Дизельне паливо (талони), бензин автомобільний А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51464, Україна, Дніпропетровська область, Богданівка, вул.Маяковського 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов’язується на підставі рахунку (рахунків) та видаткової накладної (видаткових накладних) здійснити оплату вартості Товару шляхом перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 12:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 12:41 |
ТД 2024 нова редакція - копия.doc | |
11 січня 2024 12:41 |
ТД 2024 нова редакція - копия.doc | |
11 січня 2024 12:41 |
Перелік змін до нової редакції.docx | |
11 січня 2024 12:41 |
Перелік змін до нової редакції.docx | |
05 січня 2024 12:14 |
Перелік змін до нової редакції.docx | |
05 січня 2024 12:14 |
Перелік змін до нової редакції.docx | |
05 січня 2024 12:14 |
ТД 2024 нова редакція.doc | |
05 січня 2024 12:14 |
ТД 2024 нова редакція.doc | |
04 січня 2024 11:50 |
Тендерна документація 2024.doc | |
04 січня 2024 11:50 |
Тендерна документація 2024.doc |
11 січня 2024 12:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 січня 2024 12:41 |
ТД 2024 нова редакція - копия.doc
|
|||||||||
11 січня 2024 12:41 |
ТД 2024 нова редакція - копия.doc
|
|||||||||
11 січня 2024 12:41 |
Перелік змін до нової редакції.docx
|
|||||||||
11 січня 2024 12:41 |
Перелік змін до нової редакції.docx
|
|||||||||
05 січня 2024 12:14 |
Перелік змін до нової редакції.docx
|
|||||||||
05 січня 2024 12:14 |
Перелік змін до нової редакції.docx
|
|||||||||
05 січня 2024 12:14 |
ТД 2024 нова редакція.doc
|
|||||||||
05 січня 2024 12:14 |
ТД 2024 нова редакція.doc
|
|||||||||
04 січня 2024 11:50 |
Тендерна документація 2024.doc
|
|||||||||
04 січня 2024 11:50 |
Тендерна документація 2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-04-002233-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Код ЄДРПОУ:45153578
Дата подання: 04 січня 2024 16:42
Дискримінаційні умови тендерної документації
Відповідно до умов тенденої документації ". Кількість АЗС в межах м. Павлограда та населених пунктів Павлоградського району, що здійснюють відпуск пального за обліковими картками (талонами або смарт-картками) – не менше 2 і повинні знаходитись від Замовника на відстані не більше 2 км."
Встановивши вимогу наявності АЗС на відстані 2 км до Замовника, ви обмежили участь серед учасників, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону україни Про публічні закупівлі".
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зважаючи на дану умову, єдиним учасником який зможе прийняти участь є ТОВ "НАФТАТОРГ", що є очевидним корупційним чинником.
У звязку з викладеним, вимагамо, виключити з умов тендерної документації вимогу щодо відстані 2 км від АЗС до Замовника, оскількиу м. Павлоград та Павлоградському районі наявні розгалуджені мережі АЗС. У випадку не внесення змін до тендерної документації, ми вимушені будемо звернутись до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши вимогу наявності АЗС на відстані 2 км до Замовника, ви обмежили участь серед учасників, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону україни Про публічні закупівлі".
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зважаючи на дану умову, єдиним учасником який зможе прийняти участь є ТОВ "НАФТАТОРГ", що є очевидним корупційним чинником.
У звязку з викладеним, вимагамо, виключити з умов тендерної документації вимогу щодо відстані 2 км від АЗС до Замовника, оскількиу м. Павлоград та Павлоградському районі наявні розгалуджені мережі АЗС. У випадку не внесення змін до тендерної документації, ми вимушені будемо звернутись до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 січня 2024 13:23
На Ваше звернення від 04.01.2024р. комунальним підприємством "Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради" були внесені зміни до тендерної документації на заміну відстані АЗС від Замовника.
Номер вимоги: UA-2024-01-04-002233-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Код ЄДРПОУ:45153578
Дата подання: 26 січня 2024 12:13
Неправомірне визначення переможця закупівлі
№16 від 26.01.2024
Комунальне підприємство "Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради"
ВИМОГА
Замовником Комунальне підприємство "Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради" було опубліковано процедуру відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2024-01-04-002233-a.
Відповідно до п. 31 Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 39 Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються).
Відповідно до п. 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція ТОВ "Нафтаторг". При цьому пропозиція ТОВ "Нафтаторг не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Всупереч невідповідності пропозиції учасника ТОВ "Нафтаторг" умовам тендерної документації, Уповноваженою особою Замовника було опубліковано Протокол від 26.01.2024 року про визначення учасника переможцем закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Нафтаторг" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;, що свідчить про наявність підстави для відхилення пропозиції відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме:
Відповідно до Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист щодо якості запропонованого учасником Товару з підтверджуючими документами:
- завірені копії паспортів якості на Товар;
- завірені копії сертифікатів відповідності чи декларацій про відповідність (зазначити, що саме).
Таким чином, Вами вимагається надання учасником мінімум двох документів якості – паспорт якості та сертифікат відповідності чи декларація про відповідність.
Однак, даний гарантійний лист із зазначенням учасником ТОВ «Нафтаторг» документів якості, які надаються – відсутній.
Крім того, Вами було опубліковано повідомлення про виправлення невідповідностей учасником ТОВ «Нафтаторг» з наступним змістом «Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяв один учасник. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «НАФТАТОРГ» вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі тендерної пропозиції учасника є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене необхідно надати учаснику ТОВ «НАФТОТОРГ» можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: «Шановний Учасник! 1) У складі тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: Згідно п.5 розділу V що Учасником на фірмовому бланку подається форма «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» за зразком, наведеним у Додатку 5, роздрукована на паперовому носії, підписана службовою (посадовою) особою Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичною особою, яка є Учасником, засвідченою печаткою Учасника з загальною сумою вартості предмету закупівлі, запропонованою Учасником. У складі тендерної пропозиції наданої Учасником ТОВ «НАФТАТОРГ» надана Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з вказаної кількістю одиниць та загальною сумою ( файл технічні характеристики.PDF). Натомість наданої форма Тендерної пропозиції відрізняється від форми що встановлена замовником. Просимо усунути виявлену невідповідність.»
Вами як Замовником під час розгляду пропозиції ТОВ «Нафтаторг» порушено вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» щодо якого вами виставлена вимога про виправлення невідповідностей учасником ТОВ «Нафтаторг» не підпадає під поняття «невідповідність» згідно п. 43 Особливостей, оскільки є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, законодавством про публічні закупівлі не передбачено право замовників опубліковувати вимогу до учасників про виправлення невідповідностей документу про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури.
Зважаючи на все вище викладене, Вами неправомірно визначено переможця процедури закупівлі ТОВ «Нафтаторг» оскільки наявні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Нафтаторг" згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також варто зазначити, що Замовник повинен проводити тендерну закупівлю відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель та у відповідності до вимог ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», серед інших з дотриманням об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі закупівлі.
З метою захисту наших прав, як учасника торгів та запобігання проявам корупції, -
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "Нафтаторг" на підставі невідповідності умовам тендерної документації відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей.
Директор ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» Кравчук А. В.
Розгорнути
Згорнути
Комунальне підприємство "Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради"
ВИМОГА
Замовником Комунальне підприємство "Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради" було опубліковано процедуру відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2024-01-04-002233-a.
Відповідно до п. 31 Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п. 39 Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються).
Відповідно до п. 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція ТОВ "Нафтаторг". При цьому пропозиція ТОВ "Нафтаторг не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Всупереч невідповідності пропозиції учасника ТОВ "Нафтаторг" умовам тендерної документації, Уповноваженою особою Замовника було опубліковано Протокол від 26.01.2024 року про визначення учасника переможцем закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Нафтаторг" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;, що свідчить про наявність підстави для відхилення пропозиції відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме:
Відповідно до Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист щодо якості запропонованого учасником Товару з підтверджуючими документами:
- завірені копії паспортів якості на Товар;
- завірені копії сертифікатів відповідності чи декларацій про відповідність (зазначити, що саме).
Таким чином, Вами вимагається надання учасником мінімум двох документів якості – паспорт якості та сертифікат відповідності чи декларація про відповідність.
Однак, даний гарантійний лист із зазначенням учасником ТОВ «Нафтаторг» документів якості, які надаються – відсутній.
Крім того, Вами було опубліковано повідомлення про виправлення невідповідностей учасником ТОВ «Нафтаторг» з наступним змістом «Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяв один учасник. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «НАФТАТОРГ» вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі тендерної пропозиції учасника є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене необхідно надати учаснику ТОВ «НАФТОТОРГ» можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: «Шановний Учасник! 1) У складі тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: Згідно п.5 розділу V що Учасником на фірмовому бланку подається форма «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» за зразком, наведеним у Додатку 5, роздрукована на паперовому носії, підписана службовою (посадовою) особою Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичною особою, яка є Учасником, засвідченою печаткою Учасника з загальною сумою вартості предмету закупівлі, запропонованою Учасником. У складі тендерної пропозиції наданої Учасником ТОВ «НАФТАТОРГ» надана Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з вказаної кількістю одиниць та загальною сумою ( файл технічні характеристики.PDF). Натомість наданої форма Тендерної пропозиції відрізняється від форми що встановлена замовником. Просимо усунути виявлену невідповідність.»
Вами як Замовником під час розгляду пропозиції ТОВ «Нафтаторг» порушено вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» щодо якого вами виставлена вимога про виправлення невідповідностей учасником ТОВ «Нафтаторг» не підпадає під поняття «невідповідність» згідно п. 43 Особливостей, оскільки є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, законодавством про публічні закупівлі не передбачено право замовників опубліковувати вимогу до учасників про виправлення невідповідностей документу про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури.
Зважаючи на все вище викладене, Вами неправомірно визначено переможця процедури закупівлі ТОВ «Нафтаторг» оскільки наявні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Нафтаторг" згідно пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також варто зазначити, що Замовник повинен проводити тендерну закупівлю відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель та у відповідності до вимог ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», серед інших з дотриманням об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі закупівлі.
З метою захисту наших прав, як учасника торгів та запобігання проявам корупції, -
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "Нафтаторг" на підставі невідповідності умовам тендерної документації відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей.
Директор ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» Кравчук А. В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2024 15:36
Шановний учасник!
Комунальне підприємство «Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради» дає відповідь на Вашу вимогу Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі з відкритих торгів з особливостями по предмету Дизельне паливо (талони), бензин автомобільний А-95 (талони) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) ,що відповідає ID закупкам UA-2024-01-04-002233-a,
повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
.В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтаторг» були невідповідності вимогам тендерної документації, які були виправлені ТОВ «Нафтаторг» згідно пп.2п.44 Особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічнихз акупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тому уповноваженою особою Замовника було опубліковано Протокол від 26.01.2024 року про визначення учасника переможцем закупівлі ТОВ «Нафтаторг» та ухвалено рішення про намір укласти з ним договір.
Зважаючи на все вище викладене, вважаємо Вашу вимогу щодо неправомірного визначення переможця закупівлі недійсною.
Тендерна закупівля проводилася відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель та у відповідності до вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа Козирєва В.М.
Комунальне підприємство «Житлово-комунальне господарство Богданівської сільської ради» дає відповідь на Вашу вимогу Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі з відкритих торгів з особливостями по предмету Дизельне паливо (талони), бензин автомобільний А-95 (талони) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) ,що відповідає ID закупкам UA-2024-01-04-002233-a,
повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
.В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нафтаторг» були невідповідності вимогам тендерної документації, які були виправлені ТОВ «Нафтаторг» згідно пп.2п.44 Особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічнихз акупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тому уповноваженою особою Замовника було опубліковано Протокол від 26.01.2024 року про визначення учасника переможцем закупівлі ТОВ «Нафтаторг» та ухвалено рішення про намір укласти з ним договір.
Зважаючи на все вище викладене, вважаємо Вашу вимогу щодо неправомірного визначення переможця закупівлі недійсною.
Тендерна закупівля проводилася відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель та у відповідності до вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Уповноважена особа Козирєва В.М.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Нафтаторг" |
924 600,00
UAH з ПДВ
|
924 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” |
959 600,00
UAH з ПДВ
|
959 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Нафтаторг" #30815686 |
Переможець |
924 600,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 08:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 15:03
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 15:00
|
ДУ№3.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 13:57
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 15:49
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 15:43
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 08:30
|
Нафтаторг договор.pdf | укладений |
02 лютого 2024 08:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.1.2 в наступній редакції Найменування та кількість (обсяг) Товару визначається у Додатку 1 (Специфікація) до цього Договору, який є його невід’ємною частиною-20000 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.1.2 в наступній редакції Найменування та кількість (обсяг) Товару визначається у Додатку 1 (Специфікація) до цього Договору, який є його невід’ємною частиною-20000 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в наступній редакції п.4.1 Місце постачання талонів/старт-карток -51464, Україна, Дніпропетровська область, Богданівка вул Маяковського 27 |
Номер договору про закупівлю: | 08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 08/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |