Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Повний комплект. Зовнішній намет тканина С. (39520000-3: Готові текстильні вироби)
Очікувана вартість
120 000 000,00 UAH
UA-2024-01-04-002197-a aad50f90561c4dad922c25d3c905cc56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2024 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 120 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


0,5 тис. к-тів до 29.02.2024
0,5 тис. к-тів до 31.03.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 комплект
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Повний комплект. Зовнішній намет тканина С. (39520000-3: Готові текстильні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2024 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 16:55
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
04 січня 2024 16:55
Порівняльна таблиця змін.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
04 січня 2024 11:46
Намет ТУ У 25.1-00310143-086 2005 зміна №5.pdf
04 січня 2024 11:46
Оголощення.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
04 січня 2024 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 16:55
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
04 січня 2024 16:55
Порівняльна таблиця змін.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
04 січня 2024 11:46
Намет ТУ У 25.1-00310143-086 2005 зміна №5.pdf
04 січня 2024 11:46
Оголощення.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
04 січня 2024 11:46
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 05 січня 2024 12:42
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:40
Доброго дня! Просимо уточнити, чим відрізняється акт Командування Сил логістики Збройних Сил України щодо відповідності одиниці товару вимогам технічних умов ТУ У 25.1-00310143-086:2005. Зміна №5 від 2021 р. від акту, виданного Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ У 25.1-00310143-086:2005. Зміна №5 від 2021 р.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. З даного питання Ви можете звернутися до відповідних установ з питанням надання відповідних роз'яснень.
Акт відповідності товару
Дата подання: 09 січня 2024 20:20
Дата відповіді: 11 січня 2024 10:00
Шановний замоовнику! Нам не зовсім зрозуміла відповідь на попереднє питання. Ми і звертаємось з питанням надання відповідного роз'яснення до вас, як до замовника - тобто до відповідної установи. В різних процедурах, які оголошені на початку року, є вже 3 назви документа, який підтверджує відповідність товару, який пропонує учасник, вимогам замовника, а саме: - Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України; - Акт Командування Сил логістики Збройних Сил України щодо відповідності одиниці товару вимогам технічних умов; - Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Просимо пояснити різницю в цих документах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. У випадку, якщо технічна документація розроблена Міністерством оборони України, акт відповідності товару вимогам такого нормативного документу видається Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. У випадку, якщо технічна документація розроблена не Міністерством оборони України - Командування Сил логістики Збройних Сил України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 120 000 000,00
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2024 10:20
Електронний підпис
15 січня 2024 12:25
Електронний підпис
15 січня 2024 12:19
Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2024 12:19
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВЕРТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
Переможець 120 000 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2024 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2024 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2024 18:07
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2024 13:10
ДУ 2 до Дог №9 01-24-РМ.pdf зміни до договору
05 березня 2024 10:54
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 10:40
ДУ №1 до Дог №9 01-24-РМ 1.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 09:42
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 09:32
Договір №9 01-24-РМ від 26.01.2024.PDF укладений
29 січня 2024 09:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Повний комплект. Зовнішній намет тканина С. (39520000-3: Готові текстильні вироби) 1000 комплект 120 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 9/01-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 9/01-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Повний комплект. Зовнішній намет тканина С. (39520000-3: Готові текстильні вироби) 1000 комплект 120 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2024 — 30 квітня 2024
Сума оплати за договором: 120 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 000 000,00 UAH)