Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 23568683 |
Вебсайт: | https://slavosvita.com/ |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Бакинський квартал, б.15 |
Контактна особа: |
Катерина Приліпко +380457924756 katerina05.06@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 12 січня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 2 929 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 648,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Покупцем протягом 21 робочого дня після отримання товару та підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 21 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 8 (для учасника нерезидента) м'ясо.docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Тендерна документація (ВТ м'ясо).docx | |
04 січня 2024 11:41 |
ОГОЛОШЕННЯ (м'ясо).docx | |
04 січня 2024 11:41 |
додаток 7 (згода з умовами договору) м'ясо.docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) м'ясо.docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 4 (п.47) м'ясо.docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 5 (м'ясо).docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 6 проект договору (м'ясо).docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 3 (ст.16) м'ясо.docx | |
04 січня 2024 11:41 |
Додаток 2 Технічні,якісні та інші характеристики (м'ясо).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000065 ● a9a613008d674d848a8d48ae85c33bc9
- Статус: завершено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.03.2024 № 13-З
Cуми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.03.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-01-04-002097-a 04.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 15:12:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-002097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 10:09:58
Надання пояснення
Відповідь на запит
Добрий день.
Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманого від Державної аудиторської служби України північно-східний офіс в Сумській області (наказ від 22.03.2024 № 13-З), який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-002097-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (зі змінами), далі - Закон, тендерна документація розробляється замовником і повинна містити в собі перелік відомостей, визначених статтею 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Також відповідно до ст.23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи наведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником для планування закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були використані наступні нормативно-правові акти щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання, діючих на момент проведення закупівлі:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (із змінами);
- Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639-VIII (із змінами);
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII (із змінами);
- Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затв. Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 року;
- Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затв. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року №2208;
- постанова КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 №305;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15 червня 1965 № П-6;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 № П-7;
- Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі;
- ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018 або інші документи, які підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі;
- Державні стандарти (ТУ У 46.38.031-95; ТУ У 15.1.31398117-001-2003).
2. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат за наступною формулою:
1) норма витрат в грамах на 1 дитину за віковою категорією х діто-дні = кількість продукту.
2) кількість продукту х ціна за одиницю х індекс споживчих цін = загальна вартість грн., з ПДВ.
Норми харчування, згідно з якими проводиться розрахунок, містяться в постанові КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року. Розрахунок додається.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), далі - Наказ 275, а саме:
1) визначено потребу в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах і з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (відповідно затвердженої мережі закладів освіти на 2023/2024 навчальний рік) та із застосуванням вимог постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року;
2) відповідно до цього, з метою визначення очікуваної вартості, проведено аналіз ринку, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції (silpo.ua, atbmarket.com, fora.ua), сайт index.minfin.com.ua, де відбувається щоденний моніторинг цін на продукти харчування, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), визначено середньоринкові ціни, з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів. Таблиця розрахунків додається.
4. З метою ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року, Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, у розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://www.slavosvita.com/22231/.
З повагою,
Тетяна МАКСИМЕНКО,
Головний бухгалтер,
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-27-37
E-mail: zakuposvita@ukr.net
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-26 17:00:29
Відповідь на запит
Добрий день.
Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманого від Державної аудиторської служби України північно-східний офіс в Сумській області (наказ від 22.03.2024 № 13-З), який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-002097-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (зі змінами), далі - Закон, тендерна документація розробляється замовником і повинна містити в собі перелік відомостей, визначених статтею 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Також відповідно до ст.23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи наведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником для планування закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були використані наступні нормативно-правові акти щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання, діючих на момент проведення закупівлі:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (із змінами);
- Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639-VIII (із змінами);
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII (із змінами);
- Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затв. Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 року;
- Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затв. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року №2208;
- постанова КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 №305;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15 червня 1965 № П-6;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 № П-7;
- Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі;
- ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018 або інші документи, які підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі;
- Державні стандарти (ТУ У 46.38.031-95; ТУ У 15.1.31398117-001-2003).
2. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат за наступною формулою:
1) норма витрат в грамах на 1 дитину за віковою категорією х діто-дні = кількість продукту.
2) кількість продукту х ціна за одиницю х індекс споживчих цін = загальна вартість грн., з ПДВ.
Норми харчування, згідно з якими проводиться розрахунок, містяться в постанові КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року. Розрахунок додається.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), далі - Наказ 275, а саме:
1) визначено потребу в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах і з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (відповідно затвердженої мережі закладів освіти на 2023/2024 навчальний рік) та із застосуванням вимог постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року;
2) відповідно до цього, з метою визначення очікуваної вартості, проведено аналіз ринку, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції (silpo.ua, atbmarket.com, fora.ua), сайт index.minfin.com.ua, де відбувається щоденний моніторинг цін на продукти харчування, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), визначено середньоринкові ціни, з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів. Таблиця розрахунків додається.
4. З метою ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року, Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, у розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://www.slavosvita.com/22231/.
З повагою,
Тетяна МАКСИМЕНКО,
Головний бухгалтер,
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-27-37
E-mail: zakuposvita@ukr.net
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" |
2 657 910,00
UAH з ПДВ
|
2 545 653,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Орловська О.О. |
2 599 930,00
UAH з ПДВ
|
2 599 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" #14231737 |
Переможець |
2 545 653,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 15:34
|
Додаткова угода№2 від 13.06.2024 до договору №20 від 22.01.2024.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 10:23
|
Додаткова угода №1 від 07.03.2024 (договір 20 від 22.01.2024).pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 10:28
|
Договір № 20 від 22.01.2024 р. (м'ясо).pdf | укладений |
22 січня 2024 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в Договір відносно обсягів закупівлі,її вартості та виключення з даного Договору ліцею "БежМеж" |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди у зв’язку з коливанням цін (збільшенням) на ринку продовольчих товарів відповідно до Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати Серія ЧН № 053675 за № ЧК-184 від 06 червня 2024 року щодо визначення рівня середньо-ринкових роздрібних цін по Чернігівській області на м’ясо свинини (тазостегнова частина) охолоджене станом на 22.01.2024 р. та станом на 05.06.2024 р. (у порівнянні), філе курей-бройлерів с/м та охолоджене станом на 30.01.2024 р. та станом на 05.06.2024 р. (у порівнянні), стегно курей-бройлерів с/м та охолоджене станом на 30.01.2024 р. та станом на 05.06.2024 р. (у порівнянні) |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |