Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)
Очікувана вартість
2 929 615,00 UAH
UA-2024-01-04-002097-a 0cba7de12235490bb1c03f66d35ec8a6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Приліпко

+380457924756 katerina05.06@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23568683
Вебсайт: https://slavosvita.com/
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Бакинський квартал, б.15
Контактна особа: Катерина Приліпко
+380457924756
katerina05.06@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2024 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2024 00:00
Початок аукціону: 12 січня 2024 11:17
Початок аукціону: 12 січня 2024 11:17
Очікувана вартість: 2 929 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 648,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1356 кілограм
Свинина охолоджена м’ясо тазостегнове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, Славутич, Заклади, підпорядковані Управлінню освіти м.Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4654 кілограм
Філе охолоджене куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, Славутич, Заклади, підпорядковані Управлінню освіти м.Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4710 кілограм
Філе заморожене куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, Славутич, Заклади, підпорядковані Управлінню освіти м.Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
7315 кілограм
Стегно заморожене куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, Славутич, Заклади, підпорядковані Управлінню освіти м.Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються Покупцем протягом 21 робочого дня після отримання товару та підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 21 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 січня 2024 11:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-22-000065 ● a9a613008d674d848a8d48ae85c33bc9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2024 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.03.2024 № 13-З

Cуми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.03.2024 №13-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-01-04-002097-a 04.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-22 15:12:08

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-002097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-27 10:09:58

Надання пояснення

Відповідь на запит
Добрий день.

Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманого від Державної аудиторської служби України північно-східний офіс в Сумській області (наказ від 22.03.2024 № 13-З), який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-002097-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (зі змінами), далі - Закон, тендерна документація розробляється замовником і повинна містити в собі перелік відомостей, визначених статтею 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Також відповідно до ст.23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи наведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником для планування закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були використані наступні нормативно-правові акти щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання, діючих на момент проведення закупівлі:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (із змінами);
- Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639-VIII (із змінами);
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII (із змінами);
- Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затв. Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 року;
- Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затв. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року №2208;
- постанова КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 №305;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15 червня 1965 № П-6;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 № П-7;
- Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі;
- ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018 або інші документи, які підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі;
- Державні стандарти (ТУ У 46.38.031-95; ТУ У 15.1.31398117-001-2003).

2. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат за наступною формулою:
1) норма витрат в грамах на 1 дитину за віковою категорією х діто-дні = кількість продукту.
2) кількість продукту х ціна за одиницю х індекс споживчих цін = загальна вартість грн., з ПДВ.
Норми харчування, згідно з якими проводиться розрахунок, містяться в постанові КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року. Розрахунок додається.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), далі - Наказ 275, а саме:
1) визначено потребу в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах і з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (відповідно затвердженої мережі закладів освіти на 2023/2024 навчальний рік) та із застосуванням вимог постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року;
2) відповідно до цього, з метою визначення очікуваної вартості, проведено аналіз ринку, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції (silpo.ua, atbmarket.com, fora.ua), сайт index.minfin.com.ua, де відбувається щоденний моніторинг цін на продукти харчування, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), визначено середньоринкові ціни, з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів. Таблиця розрахунків додається.
4. З метою ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року, Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, у розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://www.slavosvita.com/22231/.

З повагою,

Тетяна МАКСИМЕНКО,
Головний бухгалтер,
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-27-37
E-mail: zakuposvita@ukr.net

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-26 17:00:29

Відповідь на запит

Добрий день.

Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області (далі Замовник) розглянуто запит про надання пояснення, отриманого від Державної аудиторської служби України північно-східний офіс в Сумській області (наказ від 22.03.2024 № 13-З), який надійшов у процесі проведення моніторингу процедури закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-002097-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (зі змінами), далі - Закон, тендерна документація розробляється замовником і повинна містити в собі перелік відомостей, визначених статтею 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Також відповідно до ст.23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи наведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником для планування закупівлі товару «М'ясо для закладів освіти м. Славутич (свинина охолоджена м’ясо тазостегнове; філе охолоджене куряче; філе заморожене куряче; стегно заморожене куряче)» для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були використані наступні нормативно-правові акти щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання та зберігання, діючих на момент проведення закупівлі:
- Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (із змінами);
- Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639-VIII (із змінами);
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII (із змінами);
- Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затв. Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 року;
- Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затв. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року №2208;
- постанова КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 №305;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15 червня 1965 № П-6;
- Інструкція про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 № П-7;
- Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі;
- ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018 або інші документи, які підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі;
- Державні стандарти (ТУ У 46.38.031-95; ТУ У 15.1.31398117-001-2003).

2. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат за наступною формулою:
1) норма витрат в грамах на 1 дитину за віковою категорією х діто-дні = кількість продукту.
2) кількість продукту х ціна за одиницю х індекс споживчих цін = загальна вартість грн., з ПДВ.
Норми харчування, згідно з якими проводиться розрахунок, містяться в постанові КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року. Розрахунок додається.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), далі - Наказ 275, а саме:
1) визначено потребу в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах і з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (відповідно затвердженої мережі закладів освіти на 2023/2024 навчальний рік) та із застосуванням вимог постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» №305 від 24.03.2021 року;
2) відповідно до цього, з метою визначення очікуваної вартості, проведено аналіз ринку, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції (silpo.ua, atbmarket.com, fora.ua), сайт index.minfin.com.ua, де відбувається щоденний моніторинг цін на продукти харчування, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), визначено середньоринкові ціни, з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів. Таблиця розрахунків додається.
4. З метою ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року, Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, у розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://www.slavosvita.com/22231/.

З повагою,

Тетяна МАКСИМЕНКО,
Головний бухгалтер,
Управління освіти і науки Славутицької міської ради
Тел.: (04579) 2-27-37
E-mail: zakuposvita@ukr.net

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2024 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 2 657 910,00
UAH з ПДВ
2 545 653,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Орловська О.О. 2 599 930,00
UAH з ПДВ
2 599 930,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 січня 2024 16:18
Електронний підпис
15 січня 2024 16:15
Довідка(6).zip
15 січня 2024 16:15
Довідка(5).zip
15 січня 2024 16:15
Довідка(4).zip
11 січня 2024 11:20
Електронний підпис
11 січня 2024 11:19
20 Довідка витрати.pdf
11 січня 2024 11:19
1 Цінова.pdf
11 січня 2024 11:19
19 Довідка печатка.pdf
11 січня 2024 11:19
5.5 мед книжки 2024.pdf
11 січня 2024 11:19
реєстр.pdf
11 січня 2024 11:19
18.2 ВИТЯГ 22.11.2023.pdf
11 січня 2024 11:19
13.1 Довідка досвід.pdf
11 січня 2024 11:19
2 Тех.вимоги.pdf
11 січня 2024 11:19
22 Лист-згода договір.pdf
11 січня 2024 11:19
12.4 Техпаспорт СВ 8715 AX.pdf

Публічні документи

11 січня 2024 18:44
Електронний підпис
11 січня 2024 18:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 січня 2024 18:43
лист Про санкції.pdf
11 січня 2024 18:43
лист про поставку.pdf
11 січня 2024 18:43
лист про документи2.pdf
11 січня 2024 18:43
лист про документи.pdf
11 січня 2024 18:43
лист до додатку2.pdf
11 січня 2024 18:43
документи якості.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка що до ISO.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка про печатку.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка про витрати2.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка про витрати.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка мат тех база.pdf
11 січня 2024 18:43
Відгук_1_ (1).pdf
11 січня 2024 18:43
аналогичний договор.pdf
11 січня 2024 18:43
санобробка 07_01_2024.pdf
11 січня 2024 18:43
медична книжка саша.pdf
11 січня 2024 18:43
медична книжка олена.pdf
11 січня 2024 18:43
ИНН Орловська О О.pdf
11 січня 2024 18:43
договір вет послуг.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка про рахунок.pdf
11 січня 2024 18:43
довідка ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2024 18:43
витяг податку новий.pdf
11 січня 2024 18:43
виписка з ЄДР новая.pdf
11 січня 2024 18:43
акт 446.pdf
11 січня 2024 18:43
акт 143-22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Акціонерне товариство "БАЗИС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Орловська О.О.

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
Переможець 2 545 653,00
UAH з ПДВ
15 січня 2024 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2024 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
2 545 653,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2024 15:34
Додаткова угода№2 від 13.06.2024 до договору №20 від 22.01.2024.pdf зміни до договору
13 червня 2024 15:19
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2024 10:23
Додаткова угода №1 від 07.03.2024 (договір 20 від 22.01.2024).pdf зміни до договору
08 березня 2024 10:15
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 10:28
Договір № 20 від 22.01.2024 р. (м'ясо).pdf укладений
22 січня 2024 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в Договір відносно обсягів закупівлі,її вартості та виключення з даного Договору ліцею "БежМеж"
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди у зв’язку з коливанням цін (збільшенням) на ринку продовольчих товарів відповідно до Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати Серія ЧН № 053675 за № ЧК-184 від 06 червня 2024 року щодо визначення рівня середньо-ринкових роздрібних цін по Чернігівській області на м’ясо свинини (тазостегнова частина) охолоджене станом на 22.01.2024 р. та станом на 05.06.2024 р. (у порівнянні), філе курей-бройлерів с/м та охолоджене станом на 30.01.2024 р. та станом на 05.06.2024 р. (у порівнянні), стегно курей-бройлерів с/м та охолоджене станом на 30.01.2024 р. та станом на 05.06.2024 р. (у порівнянні)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML