Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому)
Очікувана вартість
18 093 120,00 UAH
UA-2024-01-04-002095-a a35ee86eccc34835ae127a6cec8f4223
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2024 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2024 23:59
Початок аукціону: 17 січня 2024 12:44
Очікувана вартість: 18 093 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 465,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


10 тис. шт до 29.02.2024
10 тис. шт до 31.03.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штуки
Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2024 19:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 19:31
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю (нова редакція).docx
08 січня 2024 19:31
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
08 січня 2024 19:31
ТС Матрац казарменний.pdf
08 січня 2024 19:31
Порівняльна таблиця змін.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
04 січня 2024 11:39
Оголощення.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
08 січня 2024 19:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 11:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 19:31
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю (нова редакція).docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю.docx
08 січня 2024 19:31
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
08 січня 2024 19:31
ТС Матрац казарменний.pdf
08 січня 2024 19:31
Порівняльна таблиця змін.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
04 січня 2024 11:39
Оголощення.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
04 січня 2024 11:39
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно технічниг вимог
Дата подання: 07 січня 2024 18:51
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:49
Доброго дня! У додатку 3, у таблиці зазначено, що товар має відрвідати ТС А01XJ.08278-323:2021 (01), але далі у п.1 зазначено що учасник має надати сканований гарантійний лист в довільній формі, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином поставити товар, який відповідає вимогам ТС А01XJ.08278-323:2021 (01), повідомлення про зміни №3. У документі зп посиланням немає ніяких згадок про зміну №3. Уточніть будь ласка вірну НТД та дату набрання чинності останньої редакції, так як необхідно надати акт ЦУРСМЗ ЗСУ та дозволяється надання такого акту виданого Переможцю раніше, у випадку якщо такий акт видано не раніше ніж за 12 місяців до дати оголошення закупівлі, але не раніше останньої редакції затвердженої нормативно-технічної документації Міністерства оборони України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, проявлену до закупівлі. До оголошення будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2024 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС 17 539 920,00
UAH з ПДВ
16 038 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС" 17 850 000,00
UAH з ПДВ
16 039 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" 17 988 000,00
UAH з ПДВ
16 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАТРОЛЮКС" 17 600 000,00
UAH з ПДВ
16 559 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2024 18:30
Електронний підпис
05 лютого 2024 18:10
Електронний підпис
20 січня 2024 11:40
Електронний підпис
16 січня 2024 20:40
Електронний підпис
16 січня 2024 20:39
Довідка (10).zip
16 січня 2024 20:39
Довідка (9).zip

Публічні документи

16 січня 2024 22:07
Електронний підпис
16 січня 2024 22:06
д.8 комплаєнс п.6.7z
16 січня 2024 22:06
д.7 1_3 відгук 3078 2023.pdf
16 січня 2024 22:06
д.8 комплаєнс п.2.pdf
16 січня 2024 22:06
д.8 9 гарантійний лист.pdf
16 січня 2024 22:06
д.8 комплаєнс п.4.zip
16 січня 2024 22:06
д.8 2 Витяг з ЄДР 15.11.2023.pdf
16 січня 2024 22:06
д.8 комплаєнс п.5.zip

Конфіденційні документи

16 січня 2024 22:06
д.7 1_1 3078 Державний контракт _матрас№ 214 ВЗЗ 2023.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Містить чутливу інформацію для розголошення стосовно цін, місць поставок товарів оборонного призначення

16 січня 2024 22:06
д.7 1_2 3078_Держ.контракт_матрас № 2 ВЗЗ-2023.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Містить чутливу інформацію для розголошення стосовно цін, місць поставок товарів оборонного призначення

Публічні документи

16 січня 2024 14:55
Електронний підпис
16 січня 2024 14:55
Електронний підпис
16 січня 2024 14:53
Виписка_23.03.2023.pdf
16 січня 2024 14:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 січня 2024 14:53
Витяг 16.01.2024.pdf

Публічні документи

16 січня 2024 21:09
Електронний підпис
16 січня 2024 21:09
Електронний підпис
16 січня 2024 21:07
Наказ.jpg
16 січня 2024 21:07
Гарантійний лист.pdf
16 січня 2024 21:07
Персональні дані_1.pdf
16 січня 2024 21:07
Договір поставки.pdf
16 січня 2024 21:07
Расх. накл. 430003 (1).pdf
16 січня 2024 21:07
Расх. накл 538650 (2).pdf
16 січня 2024 21:07
Договір проект.pdf
16 січня 2024 21:07
баланс .pdf
16 січня 2024 21:07
4. Статут_.pdf
16 січня 2024 21:07
2. виписка з ЄДР (1).pdf
16 січня 2024 21:07
Расх. накл 538643 (2).pdf
16 січня 2024 21:07
Протокол.pdf
16 січня 2024 21:07
КВИТАНЦІЯ.rtf
16 січня 2024 21:07
КВИТАНЦІЯ 2.rtf
16 січня 2024 21:07
S0100114 Ф1. Баланс660445.pdf
16 січня 2024 21:07
Анкета.pdf
16 січня 2024 21:07
Расх. накл. 538640.pdf
16 січня 2024 21:07
Расх. накл. 449502.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС"

ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"

ТОВ "МАТРОЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
#41781293
Переможець 16 038 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2024 17:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2024 13:38

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п.1 Додатку №7 Оголошення «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з усіма додатками, зазначеними в договорі(ах) як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях договорів, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання); - копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)) або сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Матрац казарменний», або інші матраци, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасник ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка не відповідає вимогам оголошення: не зазначена інформація про предмет договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору). У складі пропозиції учасник ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» у якості підтвердження наявності аналогічного досвіду надав інформацію про виконання наступних аналогічних договорів: 1) № 01/04/19 від 01.04.2019 року укладений з ТОВ «ТКС ПРОМ». Даний договір не відповідає вимогам оголошення, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років. 2) № 24/11-2023 від 24.11.2024 року укладений з Національним Лісотехнічним Університетом України згідно якого кількість поставлених одиниць товару складає 400шт. 3) №3599/12-23 від 25.12.2024 року укладений з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка згідно якого кількість поставлених одиниць товару складає 400шт. 4) №149-ЗУ від 20.07.2023 року укладений з Луцьким національним технічним університетом згідно якого кількість поставлених одиниць товару складає 360шт. Обсяг поставленого товару відповідно до наданих аналогічних договорів не відповідає вимогам оголошення, а саме: загальний обсяг має становити не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі. Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: 1) довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); 2) копія(ї) договору(ів), з усіма додатками, зазначеними в договорі(ах) як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях договорів, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання); 3) копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)) або сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Матрац казарменний», або інші матраци, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. 2. Відповідно до п.8 Додатку№8 до оголошення учасник процедури має надати сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. У складі пропозиції учасника ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС» даний документ відсутній. Для усунення невідповідностей необхідно надати сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2024 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
#41781293
16 038 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 16:38
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 10:12
ДУ №1 до Дог №17 02-24-РМ.pdf зміни до договору
01 березня 2024 09:08
Електронний підпис укладений
09 лютого 2024 16:52
Договір №17 02-24-РМ від 09.02.2024.pdf укладений
09 лютого 2024 13:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому) 20000 штуки 801,90
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/02-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Матрац казарменний, вид 2, тип 1, розмір 1850х650х60 (39140000-5: Меблі для дому) 20000 штука 801,90
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2024 — 30 квітня 2024
Сума оплати за договором: 16 038 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 673 000,00 UAH)