Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34888585 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Марка Вовчка, буд. 47 А |
Контактна особа: |
Ангеліна Біровчак +380952112915 vsdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2024 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2024 13:26 |
Початок аукціону: | 12 січня 2024 13:26 |
Очікувана вартість: | 235 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 11:37 |
Додаток №3 Проєкт договору ( 2024) (2).docx | |
04 січня 2024 11:37 |
Додаток №1 кваліфікаційні критерії (4).docx | |
04 січня 2024 11:37 |
Додаток №4 цінова пропозиція (3).docx | |
04 січня 2024 11:37 |
Додаток №2 технічна специфікація (4).docx | |
04 січня 2024 11:37 |
Тендерна документація за Особливостями (3) (5).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Копія сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (код КВЕД вказаний в сертифікаті повинен відповідати предмету закупівлі: 46.32). Зазначений сертифікат має бути виданий органом з сертифікації системи управління на ім’я учасника.
У складі пропозиції ФОП Малинич відсутній даний сертифікат!!!!!!!!!!!!!!!!
Задовольняємо Вашу вимогу та підтверджуємо Вас як Переможця.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000025 ● 0dc4fc360bc6488f9d31e4bc9e26352e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 16-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.03.2024 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-01-04-002070-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 13:20:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-002070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи зазначене поясніть, чому ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ не розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію тендерну пропозицію ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ", у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-09 18:29:30
торги вдмінено
замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Королькова Марьяна Володимирівна |
199 250,00
UAH
|
174 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ" |
205 000,00
UAH
|
175 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Королькова Марьяна Володимирівна #3354609104 |
Відхилено |
174 999,00
UAH
|
25 січня 2024 11:17
|
ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ" #2619217955 |
Рішення скасоване |
175 000,00
UAH
|
29 січня 2024 11:44
|
ФОП "МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ" #2619217955 |
Очікує рішення |
175 000,00
UAH
|
29 січня 2024 11:44
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 18:28 |
Кінець періоду оскарження: | 20 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 20 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
09 квітня 2024 18:28
|
Електронний підпис |
09 квітня 2024 18:27
|
Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення (1).docx |