Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 0216:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
2 312 000,00 UAH
UA-2024-01-04-000298-a 6f5b72ef2fe3417c8fc46c31c7d82f3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Андрійчук

+380992867770 kpzelenbyd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42768839
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинецький р-н, місто Сторожинець, вул.Хмельницького Б., будинок 18
Контактна особа: Олег Андрійчук
+380992867770
kpzelenbyd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Б.Хмельницького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
33000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Б.Хмельницького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Тендерна документація

04 січня 2024 09:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 09:18
Протокол 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-11-000045 ● 73e08de88a584178b90d9455feb4246f
  • Статус: завершено ● Дата: 11 лютого 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2024 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.06.2024 № 36-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 червня 2024 року № 36-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-01-04-000298-a від 04.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-17 11:23:02

Про надання пояснень

1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНОЛ» (код ЄДРПОУ 43389480), з яким укладений договір про закупівлю товарів від 04.01.2024 № 1 (далі – Договір № 1) без використання електронної системи закупівель?
4. Чому у Специфікації (Додаток №1 до Договору №1) відсутня інформація щодо ціни за одиницю товарів «Бензин А-95» та «Дизельне пальне», якщо пунктом 3.2 Договору № 1 передбачено погодження сторонами договору ціни одиниці товару?
5. Чи укладали сторони додаткові угоди до Договору№ 1? Якщо так, то надайте копії таких додаткових угод.
6. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за Договором № 1.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-19 07:49:10

Пояснення

Пояснення
У зв’язку із проведенням Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області моніторингу закупівлі UA-2024-01-04-000298-a від 04.01.2024р. та на виконання вимоги про надання пояснень від 17.06.2024р. (11год.23хв.) повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
23.11.2023р. замовником було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Бензин А-95 та дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти» на очікувану вартість 2312000,00 грн. (два мільйони триста дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-23-000143-a.
Дана процедура закупівлі була автоматично відмінена електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно особливостями, у тому числі за лотом.
Згідно із законодавством України та у зв’язку із виробничою необхідністю та для належного забезпечення благоустрою міста Сторожинець та населених пунктів територіальної громади, для належного забезпечення санітарного стану на території громади, вивезення та захоронення побутових відходів місцевих жителів є потреба замовника здійснити закупівлю по предмету «Бензин та дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти» в обсязі: Бензин А-95 – 10000л., дизельного палива – 33000л., на очікувану вартість 2312000,00 грн. (два мільйони триста дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
У зв’язку із вищевказаним на ваші запитання щодо проводимого Вами моніторингу по закупівлі UA-2024-01-04-000298-a повідомляємо, що предмет закупівлі UA-2024-01-04-000298-a, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі UA-2023-11-23-000143-a. та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів закупівлі: UA-2023-11-23-000143-a, яка автоматично відмінена електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Критерії потенційних продавців товару, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2024-01-04-000298-a, його очікувана вартість тощо, встановлені та не можуть відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі UA-2023-11-23-000143-a. Тому, проведення попереднього моніторингу цін на вищевказаний товар та вчинення інших дій, які можуть призвести до зміни суми закупівлі, технічних, кількісних та якісні характеристик, проекту договору про закупівлю по закупівлі UA-2024-01-04-000298-a, є порушенням п.6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
План закупівлі UA-2024-01-04-000298-a був оприлюднений 04.01.2024р. о 08год. 58хв. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-01-04-000213-c.
Річний план затверджений протоколом № 31 від 29.12.2023р. (додається). Зміни до нього не вносилися.
Рішення (протокол) про затвердження річного плану відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюдненню не підлягає.
Повне не заповнення Додатку №1 до Договору №1 є технічною помилкою.
Додаткові угоди до договору №1 від 04.01.2024р. не укладалися. Кошти не сплачувались.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-19 14:20:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 0216:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-000298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. У зв’язку з відсутністю у поясненні, наданому Вами 19.06.2024 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення), окремої інформації, запитуваної Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області 17.06.2024 через електронну систему закупівель, повторно просимо надати інформацію:
1.1. Яким чином та на підставі яких документів Вами визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено обґрунтування його технічних і якісних характеристик? Надайте такі документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
1.2. Яким чином для постачання товару, що є предметом закупівлі, Вами обрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНОЛ» (код ЄДРПОУ 43389480), з яким укладений договір про закупівлю товарів від 04.01.2024 № 1 (далі – Договір № 1) без використання електронної системи закупівель? За якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі?
2. У Пояснені Вами зазначено, що не заповнення Додатку № 1 «Специфікація» до Договору № 1 в частині ціни за одиницю товару (повне не заповнення Додатку № 1) є технічною помилкою. Надайте інформацію про ціну за одиницю товарів «Бензин А-95» та «Дизельне пальне», яку погодили сторони Договору № 1.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-24 10:22:24

Пояснення

Пояснення
У зв’язку із проведенням Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області моніторингу закупівлі UA-2024-01-04-000298-a від 04.01.2024р. та на виконання повторному запиту про надання пояснень від 19.06.2024р. (14год.20хв.) повторно повідомляємо наступне:
Згідно роз’яснень Міністерства Економіки України щодо застосування підпунктом 6 пункту 13 Особливостей при укладенні договору про закупівлю товарів без використання електронної системи закупівель, відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Так, відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Даний звіт позакупівлі UA-2024-01-04-000298-a оприлюднений 04.01.2024р.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Відповідне обґрунтування по закупівлі UA-2024-01-04-000298-a оприлюднено 04.01.2024р. Звіт про виконання договору про закупівлю, укладений відповідно до цього пункту, не оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель.
Отже, виходячи з положень пунктів 13 і 14 Особливостей, замовник може здійснити закупівлю шляхом укладення прямого договору, з підстави відміни відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. У разі ж, якщо закупівля шляхом застосування відкритих торгів для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах для наступного року та не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, то замовник може враховувати таку закупівлю для застосування підпункту 6 пункту 13 Особливостей в наступному році.
Вимоги підпункту 6 пункту 13 Особливостей по закупівлі UA-2024-01-04-000298-а (без використання електронної системи закупівель) замовником виконані.
23.11.2023р. замовником було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Бензин А-95 та дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти» на очікувану вартість 2312000,00 грн. (два мільйони триста дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-23-000143-a.
Дана процедура закупівлі була автоматично відмінена електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно особливостями, у тому числі за лотом.
Згідно із законодавством України та у зв’язку із виробничою необхідністю та для належного забезпечення благоустрою міста Сторожинець та населених пунктів територіальної громади, для належного забезпечення санітарного стану на території громади, вивезення та захоронення побутових відходів місцевих жителів є потреба замовника здійснити закупівлю по предмету «Бензин та дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти» в обсязі: Бензин А-95 – 10000л., дизельного палива – 33000л., на очікувану вартість 2312000,00 грн. (два мільйони триста дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
У зв’язку із вищевказаним на ваші повторні запитання щодо проводимого Вами моніторингу по закупівлі UA-2024-01-04-000298-a повторно повідомляємо, що предмет закупівлі UA-2024-01-04-000298-a, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі UA-2023-11-23-000143-a. та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів закупівлі: UA-2023-11-23-000143-a, яка автоматично відмінена електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Критерії потенційних продавців товару, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2024-01-04-000298-a, його очікувана вартість тощо, встановлені та не можуть відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по закупівлі UA-2023-11-23-000143-a. Тому, проведення попереднього моніторингу цін на вищевказаний товар та вчинення інших дій, які можуть призвести до зміни суми закупівлі, технічних, кількісних та якісні характеристик, проекту договору про закупівлю по закупівлі UA-2024-01-04-000298-a, є порушенням п.6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів предмета закупівлі UA-2024-01-04-000298-a методом порівняння ринкових цін відповідно до визначено відповідно Примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі завердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р № 275 з загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах ( АЗС), усних переговорах.
Визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції.
Окремо переглянуті ціни на сайті Мінфіну України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/).
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 2312000,00 грн. з ПДВ обсяг - 43000 л. (Бензин А-95 – 10000л., дизельного палива – 33000л., на очікувану вартість.).
Обґрунтування технічних, якісних характеристик.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив,затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5; Нормам витрат палива і мастильних матеріалам на автомобільному транспорті, затверджених наказом Мінтрансу України від 03.05.1995р №179; ДБН В.2.8-12-2000 «Типові норми витрат пального і змащувальних матеріалів для експлуатації техніки в будівництві» (затверджені наказом Держбуду України від 12.01.2000 p. №9, введені в дію з 01.07.2000 p.; Нормами витрат паливно-мастильних матеріалів на роботу дорожньо-будівних та спеціальних машин Н218. «Укравтодор» 043-96 (затвердженими наказом по корпорації «Укравтодор» від 14.08.96 р. №156, введені в дію з 01.09.96 р. замість Н218 УРСР 043-87р.; Нормами витрат палива й мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. №43.
Технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до галузевих норм та власних потреб і оприлюдненні в електронній системі закупівель "Prozorro"
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість
1 2 3 4
1 Бензин – А – 95
Відповідність ДСТУ 7687:2015
Октанове число, за моторним методом не менше 82,50.
Концентрація свинця, мг/дм 3, не більше 5.
Концентрація сіри, мг/кг, не більше 50,00.
Об’ємна доля оксигенатів метанола %, не більше: 3,0.
Концентрація фактичних смол (промитих розчинником), мг/100 см 3, не більше 5 л
2 Дизельне паливо:
Євро 4; Євро 5.
Відповідність ДСТУ 7688:2015
За кліматичними умовами використання марка дизельного палива: літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 °С ; зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С.
Фізико-хімічні показники:
Цетанове число, не менше 48.
Цетановий індекс, не менше 46,0.
Густина за температури 15 °С, кг/м3, у межах
800-845.
Масова частка поліциклічних ароматичних вуглеводнів, %, не більше 11.
Вміст сірки, мг/кг, не більше 350.
Температура спалаху в закритому тиглі, °С, не нижче 40.
Коксованість 10-відсоткового залишку, % (мас.), не більше 0,5.
Зольність, % (мас.), не більше 0,1.
Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200).
Масова частка домішок, мг/кг, не більше 24.
Температура помутніння, °С, не вище -20.
Вміст марганцю, мг/дм3, не більше 2,0.
Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства виробника і підтверджується Сертифікатом відповідності підприємства – виробника. Підтвердження якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту на відповідність вимог ДСТУ, який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається.
При невідповідності якості та марки товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію. Вартість лабораторного аналізу (в разі невідповідності пального) зобов’язується оплатити Постачальник.
Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927.
З метою підтвердження походження товару та його відповідності встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасники мають надати у складі тендерної пропозиції паспорти якості та сертифікати відповідності на запропонований товар. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5; ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Екологічний клас безпеки Євро-5
Придбання палива буде здійснюватися на умовах отримання палива за відомостями або талонами.
Бензин та дизельне паливо, які постачаються (передаються), повинні бути літнім або зимовим паливом відповідно до сезону.
Талони на паливо повинні бути безстроковими або з терміном дії не менше 12 місяців від дати придбання з можливістю обміняти їх на нові талони з новим строком при закінченні дії його строку.
Учасник гарантує, що нафтопродукти є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.
Оплата за поставлений товар (пальне) не пізніше 30 календарних днів з дати поставки, по мірі надходження фінансування, в разі відсутності фінансування Замовник зобов’язується оплатити поставлений товар до кінця наступного фінансового року без оплати штрафів і пені на прострочений платіж.
Ціна палива не може збільшитися на протязі строку дії договору більш ніж це встановлено законодавством.
Замовник має право не використати весь об’єм палива, згідно договору, не платячи при цьому ніяких штрафів.
За порушення термінів поставки, помилкову поставку, або часткову недопоставку товару учасник сплачує замовнику штраф у розмірі 50% від суми непоставленого або невірно/помилково поставленого товару.
ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА:
Наявність цілодобової АЗС в межах м. Сторожинець на відстані до 3км від місця розташування Замовника;
Відпуск пального за довірчими документами (талонами, відомості);
Зафіксована ціна на паливо протягом 120 календарних днів.;
В разі необхідності, доставка палива власним транспортом до Замовника в об’ємі від 200 літрів.

Керуючись підпунктом 6 пункт 13 Особливостей замовник оприлюднив обґрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. В якому вказав:
1. Найменування замовника Комунальне підприємство Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області «Зеленбуд».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника 42768839.
3. Місцезнаходження замовника вул. Б.Хмельницького, 18 м. Сторожинець Чернівецької обл. 59000.
4. Вид предмета закупівлі Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти.
5. Конкретна назва предмета закупівлі Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти.
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Бензин А95-10000л. дизельне паливо 33000л.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Б.Хмельницького, 18 м. Сторожинець Чернівецької обл. 59000.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 01.01.2024р. – 31.12.2024р.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Подія: поставка товару; Опис: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної; Тип оплати: після оплата; Період (днів) 10; Тип днів: банківських ; Розмір оплати: 100 відсотків.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю ТОВ «Вінол».
12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю - 43389480.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю вул. Хотинська,11 м. Сторожинець Чернівецької обл. 59000.
14. Ціна договору 2312000,00 грн. (два мільйони триста дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей — підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей:
Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005р. № 2807-IV, Закону
України «Про управління відходами» від 20.06.2022р. № 2320-IX, Закону України «Про поховання та похоронну справу», з метою належного забезпечення місцевих доріг, сміттєзвалищ, кладовищ, об’єктів критичної інфраструктури, благоустрою міста Сторожинець та населених пунктів територіальної громади, для належного забезпечення санітарного стану на території громади, вивезення та захоронення побутових відходів місцевих жителів.
У замовника наявна потреба провести закупівлю послуг за предметом закупівлі Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти, очікувана вартість якого становить 2312000,00 грн. (два мільйони триста дванадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. (далі — Закупівля).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З огляду на зазначене, уповноваженою особою прийнято рішення згідно з положеннями Особливостей здійснити закупівлю Бензин та дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Закупівлю здійснити без використання електронної системи закупівель
ТОВ «Вінол» відповідає вищевказаним вимогам тому з ним був укладений відповідний договір про закупівлю (прямий договір) без використання електронної системи закупівель.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено перелік обов’язків уповноваженої особи за організацію та проведення процедури закупівлі. Укладання договорів, додатків до них (їх заповнення), перерахування коштів за ними, визначення вартості за одиницю товарів «Бензин А-95» та «Дизельне пальне» станом на 04.01.2024р. не входить до повноважень уповноваженої особи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНОЛ"
#43389480
Переможець 2 312 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2024 09:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 09:11
Договір 1.pdf укладений
04 січня 2024 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 312 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 385 333,34 UAH)