Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний, сир твердий
Очікувана вартість
410 950,00 UAH
UA-2024-01-03-006124-a ● c8d2bb8e3fb74f688796b3c0bd5e31f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43954244 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6 |
Контактна особа: |
Кам'яна Ірина Олександрівна 380982275707 viddil_osms_ustynivska@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 23:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 410 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 109,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СИРИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1762 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28600, Україна, Кіровоградська область, за адресами навчальних закладів, які розташовані в населених пунктах Устинівської селищної територіальної громади, в межах Кропивницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15542100-0 — Зернений сир
869 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28600, Україна, Кіровоградська область, за адресами навчальних закладів, які розташовані в населених пунктах Устинівської селищної територіальної громади, в межах Кропивницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2024 23:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2024 23:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СИРИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови постачання
Дата подання: 07 січня 2024 00:07
Дата відповіді: 09 січня 2024 10:52
Шановний замовнику, Згідно умов проекту договору, Ви ставите умови триразової поставки товару, навіть на ту продукцію яка може зберігатися до року. Цим самим значно звужуючи коло потенціальних учасників, оскільки Підпорядковані Вам заклади віддалені від міст де розташовані складські приміщення більшості учасників та самі заклади знаходяться на великій відстані один від одного. крім того це потягне за собою великі затрати на доставку, що значно збільшить ціну лоту. А це потягне за собою навантаження на бюджет Вашого ОТГ. що суперечить логіці під час жорсткої економії буджетних коштів. Якщо Ви прописали ці умови, щоб убеспечити себе на випадок погіршення ситуації у державі чи оголошення карантину що призведе до онлайн навчання, і Ваші заклади не зможуть використати залишки продуктів, то втакому випадку Ви просто можете внести У тендерну документацію зміни із вимогою надати учасникам гарантійний лист про те,що учасник у разі перемоги, забов'язується забрати залишки із закладів, якщо заклади перейдуть на онлайн еавчання. Таким чином ви зможете надати справжні конкурентні умови для участі, що надасть змогу зберегти значну частину коштів, та насам перед показати свою не зацікавленність у тому щоб в торгах приймав участь хтось місцевий, під якого може бути і прописана дана умова про триразове постачання. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо.
Шановний Учаснику, уважно ознайомившись з Вашим зверненням, повідомляємо Вам, що замовником не будуть вноситись жодні зміни до умов тендерної документації, зокрема у умов проєкту договору про закупівлю в частині триразової поставки товару. Ваша пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації, з вимогою щодо надання учасником якогось гарантійного листа безглуздого змісту є абсолютно абсурдною.
Дякуємо за звернення.
Шановний Учаснику, уважно ознайомившись з Вашим зверненням, повідомляємо Вам, що замовником не будуть вноситись жодні зміни до умов тендерної документації, зокрема у умов проєкту договору про закупівлю в частині триразової поставки товару. Ваша пропозиція щодо внесення змін до тендерної документації, з вимогою щодо надання учасником якогось гарантійного листа безглуздого змісту є абсолютно абсурдною.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
406 840,50
UAH з ПДВ
|
406 840,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #3218620047 |
Переможець |
406 840,50
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 16:39
|
Договір про закупівлю № 01-24 від 19.01.2024 (сири).pdf | укладений |
22 січня 2024 16:38
|