Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Дар'я Бражкіна +380504536101 d.brazhkina@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2024 11:34 |
Початок аукціону: | 16 січня 2024 11:34 |
Очікувана вартість: | 26 562 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 814,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №6 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 265628 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 10:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 10:31 |
ЗТД Охорона об’єктів на КП «Київпастранс» Борщаговська ЛШТ та Бази відпочинку (Восстановлен).docx | |
10 січня 2024 10:31 |
Перелік змін 1.docx |
10 січня 2024 10:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2024 10:31 |
ЗТД Охорона об’єктів на КП «Київпастранс» Борщаговська ЛШТ та Бази відпочинку (Восстановлен).docx
|
|||
10 січня 2024 10:31 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 1.5. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника цілодобової диспетчерської служби із багатоканальним телефоном. Документально підтвердити наявність в Учасника багатоканального телефона, з зазначенням його номера.
А також, згідно Додатку 5 до тендерної документації Замовника зазначено: - Учасник, для об'єктивного контролю несення служби повинен мати цілодобову диспетчерську службу з багатоканальним телефоном. Документально підтвердити наявність в Учасника багатоканального телефону, вказати його номер.
Дана вимога є неправомірною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовник жодним чином не обґрунтовує доцільність встановлення зазначеної вимоги та чому цілодобова диспетчерська служба та багатоканальний телефон повинні перебувати саме у власності учасника.
Учасник може залучити цілодобову диспетчерську службу із багатоканальним телефоном субпідрядника та надати послуги, згідно вимог Замовника та тендерної документації, проте через встановлення зазначеної вимоги, не може взяти участь в закупівлі.
Дана обставина ставить Учасників у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають цілодобової диспетчерської служби із багатоканальним телефоном у власності, проте можуть залучити його альтернативними способами.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу про наявність цілодобової диспетчерської служби із багатоканальним телефоном саме в Учасника.
Вимога № 2
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: Довідка про наявність працівників (не менше вісімдесят чотирьох), які перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960.
Дана вимога є неправомірною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовник жодним чином не обґрунтовує доцільність встановлення зазначеної вимоги та чому працівники повинні перебувати саме у штаті учасника.
Учасник може залучити працівників субпідрядника та надати послуги, згідно вимог Замовника та тендерної документації, проте через встановлення зазначеної вимоги, не може взяти участь в закупівлі.
Дана обставина ставить Учасника у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають у штаті не менше тридцяти трьох охоронників, проте можуть залучити працівників субпідрядника.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу про наявність працівників (не менше вісімдесят чотирьох), які перебувають саме у штаті Учасника.
Вимога № 3
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, з кількістю цілодобових постів не менше двадцяти.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законодавство не встановлює жодних вимог до аналогічного договору, в тому числі стосовно обсягів надання послуг, строків виконання договору, місця надання послуг, тощо.
Також, Замовник жодним чином не обґрунтовує доцільність встановлення зазначеної вимоги та чим відрізняється надання послуг на цілодобових постах від постів з комбінованим графіком надання послуг та чому договір за яким послуги надаються з залученням 2 чи 5 постів охорони не вважається аналогічним. Технологічний чи організаційний процес надання послуги жодним чином не змінюється, а різниця міститься виключно у обсязі послуг, які необхідно надати.
Наше підприємство має багатий досвід надання послуг та може надати послуги у відповідності до технічних вимог Замовника, проте через встановлення зазначеної вимоги, не може взяти участь в закупівлі.
Дана обставина ставить Учасника у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, з кількістю цілодобових постів не менше двадцяти.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу про те, що під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, з кількістю цілодобових постів не менше двадцяти.
Вимога № 4
Шановний Замовник. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: Для об’єктивності контролю несення служби, з метою запобігання протиправним діям з обов’язковим оприлюдненням подій на об’єкті, що охороняється, групи швидкого реагування (ГШР) та групи контролю несення служби (ГКНС) повинні мати сертифіковані в Україні засоби персональної відео реєстрації подій (нагрудні відеореєстратори), при цьому інформація про здійснення таких заходів повинна записуватись на ці засоби.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Згідно законодавства, обов’язкової сертифікації засобів персональної відеореєстрації не передбачено. Встановлюючи такі вимоги, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, виключно до тих, які мають сертифіковані в Україні засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори).
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
Згідно частини статті 25 цього ж Закону, оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.
Тобто, сертифікат відповідності може мати виключно продукція, виробник якої провів добровільну оцінку відповідності такої продукції. Відсутність такого сертифікату не є порушенням чинного законодавства.
Наше підприємство має в наявності засоби персональної відеореєстрації подій (нагрудні відеореєстратори), які не є сертифікованими в Україні, однак, згідно чинного законодавства, і не мають бути такими. Через наявність зазначеної вимоги, наше підприємство не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність та можливість надати послуги, згідно вимог Замовника.
Дана обставина ставить Учасника у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають сертифікованих в Україні засобів персональної відеореєстрації подій (нагрудних відеореєстраторів).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу щодо наявності саме сертифікованих в Україні засобів персональної відеореєстрації подій (нагрудних відеореєстраторів).
Відповідно до п. 20 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960 (далі – Ліцензійні умови), пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним, серед іншого, системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб.
Згідно з п. 7 Ліцензійних умов суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний повідомляти негайно у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції про: факти припинення правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персоналом охорони, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику – негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку.
Отже, законодавством охоронної діяльності передбачено наявність власного телефонного зв’язку.
Також, при розробці тендерної документації було враховано хакерську атаку на «Київстар», коли абоненти не могли користуватися послугами мобільного зв’язку.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожна компанія може скористатися послугами мобільних операторів для отримання стаціонарного номеру телефону, та отримувати дзвінки від партнерів, які не можуть телефонувати з фіксованої мережі на мобільні номери внаслідок обмеження, блокування або високої вартості дзвінка.
Таким чином, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
Вимога №2:
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи.
Також, пунктом 17 Ліцензійних умов передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Замовником з урахуванням кількості постів вираховано мінімальну кількість охоронників, які повинні бути задіяні для виконання умов договору, а саме не менше 84 працівників. Тільки при наявності такої мінімальної кількості працівників може бути забезпечено змінність персоналу відповідно до вимог трудового законодавства щодо трималості відпочинку в роботі між змінами.
Таким чином, вимога щодо наявності в штаті Учасника працівників надає Замовнику захист від недобросовісних учасників, які надають неякісні та несвоєчасні послуги, та підтверджує офіційне працевлаштування найманих працівників.
Отже, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
Вимога №3:
Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації передбачено 28 постів. Звертаємо увагу, що в даній закупівлі здійснюється охорона майна територіальної громади міста Києва.
З метою захисту від недобросовісних учасників та підтвердження можливості учасника задовольнити потреби підприємства в наданні якісних послуг, тендерну документацію розроблено з врахуванням вимог чинного законодавства та обставин, в яких знаходиться Україна через військову агресію, а саме: велика кількість кваліфікованих спеціалістів виїхали або мобілізовано, вимога щодо надання аналогічного договору з кількістю цілодобових постів не менше двадцяти восьми, не є дискримінаційною.
Отже, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
Вимога №4:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності регулюється Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно зі с. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, відповідно до п. 13 Ліцензійних умов під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється: використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Таким чином, вимога щодо сертифікації засобів персональної відеореєстрації подій (нагрудних відео реєстраторів), не є дискримінаційною.
Таким чином, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
Дана вимога є двозначною та такою, що може призвести до неоднозначного трактування учасниками з огляду на наступне:
Замовник не зазначає що саме повинен підтверджувати зазначений лист та яким повинен бути його зміст. Також, дана вимога ставить учасників в залежність від третіх осіб, які вправі не надавати жодні письмові пояснення, листи, довідки, тощо.
Тобто, учасники, з незалежних від них обставин, можуть не отримати зазначений документ, незважаючи на наявність безперебійного інтернет-покриття. Відповідно, учасники не зможуть взяти участь в закупівлі, незважаючи на їх відповідність вимогам замовника.
Дана обставина ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не зможуть отримати листа від постачальника послуг інтернету.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу щодо наявності безперебійного інтернет-покриття (лист від постачальника або Starlink).
Згідно з абзацом 4 п. 19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 (Далі – Ліцензійні умови), у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує, серед іншого, наявність джерела безперебійного резервного живлення.
Враховуючи вимоги законодавства Замовником передбачено для підтвердження кваліфікаційних вимог надати документи, які підтверджують наявність власного альтернативного джерела електропостачання та безперебійного інтернет-покриття.
Таким чином, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
№ з/п Найменування
1. Гумові кийки з фіксаторами кріплення для носіння* (не менше 28 од.)
2. Балончики з рідиною сльозоточивої та/або дратівливої дії з поясними чохлами * (не менше 28 од.)
3. Засоби радіоелектронного зв’язку (переносні), які працюють в цифровому або аналоговому режимі передачі даних, потужністю не менше двох Вт * (не менше 28 од.)
4. Аптечки першої домедичної допомоги *(не менше 28 од.)
5. Ліхтарі акумуляторні з зарядними пристроєм * (не менше 28 од.)
6. Формений одяг працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»* (не менше 84 комплектів зимового та літнього форменого одягу, ременів, черевиків та головних уборів та інше).
7. Бронежилети* (не менше 28 од.)
8. Нагрудні відеореєстратори* (не менше 28 од.)
9. Алкотестери* (не менше 5 од.)
10. Ручні металодетектори* (не менше 16 од.)
11. Шоломи захисні* (не менше 28 од.)
12. Зарядна станція*( не менше 20 од.)
13. Спеціалізовані автомобілі реагування (не менше 3 авто.)
14. Службові автомобілі (не менше 2 авто.)
15. Мобільні телефони* (не менше 28 од.)
16. Світовідбиваючі жилети* (не менше 28 од.)
17. Генератор потужністю не менше 7 кВт* (не менше 2 од.)
18. Пристрій безперебійного живлення потужністю не менше 7 кВт* (не менше 2 од.)
19. Акумуляторні батареї потужністю не менше 200 А/г* (не менше 20 од.)
20. Комплект обладнання для термінового виклику мобільних груп (кнопка тривожної сигналізації )*( не менше 28 комплектів)
21. Пульт охорони, сертифікований в Україні (не менше одного)
22. Спеціальні світлові автомобільні пристрої (оранжевого кольору) (не менше 3 шт.)
* Обладнання, прилади та спеціальні засоби, які повинні перебувати у власності Учасника.
Дана вимога є неправомірною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовник жодним чином не обґрунтовує доцільність встановлення зазначеної вимоги та чому певне обладнання та матеріально-технічна база повинні перебувати саме у власності учасника.
Учасник може залучити матеріально-технічну базу, яка знаходиться в користуванні на підставі договору оренди обладнання. Наприклад, бронежилети, світловідбиваючі жилети, мобільні телефони, аптечки, тощо. Однак, через встановлення зазначеної вимоги, Учасник не може прийняти участь в закупівлі.
Дана обставина ставить Учасників у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають відповідного обладнання у власності, проте можуть залучити його альтернативними способами.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу про перебування обладнання, приладів та спеціальних засобів у власності Учасника.
Слід зазначити, що бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки віднесено до спеціальних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97.
Згідно з п. 4 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Також п. 7 Ліцензійних умов передбачено, що суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний провадити охоронну діяльність виключно з використанням засобів провадження, зазначених у відомостях, поданих до органу ліцензування згідно з вимогами цих Ліцензійних умов.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки певна кількість основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази має бути у власності учасника відповідно до вимог чинного законодавства.
Таким чином, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Лист-відгук є підтвердженням, що аналогічний договір було якісно виконано, а замовник не має претензій до виконавця, з наданням певної короткої характеристики останнього. Чинним законодавством не визначено жодних вимог до змісту та форми листа-відгуку, а отже кожен контрагент надає його на власний розсуд та зазначає інформацію, яку вважає за необхідне зазначити.
Наше підприємство має листи-відгуки від контрагентів, які не містять інформації про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, посилання на процедуру закупівлі в системі електронних закупівель «Прозорро». Проте, наявні листи-відгуки виконують свою головну функцію – характеризують виконавця надійним партнером та виконавцем за договором.
Замовник не обґрунтовує та не зазначає чому саме лист-відгук повинен містити саме таку інформацію, адже наявність спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту учасники і так повинні підтвердити документально у складі пропозиції, згідно інших вимог документації. Посилання на процедуру закупівлі в системі електронних закупівель «Прозорро» учасник може надати самостійно у вигляді довдки довільної форми і Замовник зможе пересвідчитись у виконанні договору в повній мірі.
Також, дана вимога ставить учасників в залежність від третіх осіб, які можуть не надати лист-відгук такого змісту, як вимагається Замовником.
Тобто, учасники, з незалежних від них обставин, можуть не отримати зазначений документ, незважаючи на наявність досвіду виконання аналогічного договору та листів відгуків про якісне виконання своїх зобов’язань.
Дана обставина ставить Учасника у нерівне становище та не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають листів-відгуків до аналогічних договорів з усією інформацією, яку вимагає Замовник.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу про зміст листа-відгуку.
Пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік необхідної матеріально-технічної бази необхідно для надання послуг. У зв’язку з цим вимагається надання учасником документів, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, в тому числі і договорів із залучення спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту.
Таким чином оскарження вимоги щодо надання відгуку, який містить інформацію про виконання аналогічних договорів із залученням матеріально-технічної бази виконавця є необґрунтованою, оскільки така вимога жодним чином не дискримінує учасників торгів.
Таким чином, підстави для задоволення Вимоги в цій частині відсутні.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000029 ● 5c7959127d864f40a6262de857a638ce
- Статус: завершено ● Дата: 25 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-03-005331-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 16:09:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Охорона об’єктів Борщагівської лінії швидкісного трамваю та Баз відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-005331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 11:26:43
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 04 березня 2024 р. 16:09 до процедури закупівлі: Охорона об’єктів Борщагівської лінії швидкісного трамваю та Баз відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-005331-a, про надання пояснень:
Надати інформації та документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Відповідь: Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «Вектор Безпеки», ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС».
Додаток:т Копії комерційних пропозицій на 2 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 16:37:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Охорона об’єктів Борщагівської лінії швидкісного трамваю та Баз відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-005331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) документально підтвердженої інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ». У разі укладання договору надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-14 13:47:47
Щодо надання відповіді
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 12 березня 2024 р. 16:37 до процедури закупівлі: Охорона об’єктів Борщагівської лінії швидкісного трамваю та Баз відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-005331-a, про надання пояснень:
щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ». Повідомляємо наступне:
У зв’язку зі зверненням ТОВ «Охоронна Компанія Федерація безпеки» листом від 08.03.2024 №081/03 до Замовника щодо можливості продовження терміну укладання договору до 01.04.2024 для можливості замінити співробітників, у зв’язку із мобілізацією та проходженням військово - лікарської комісії частини співробітників товариства, які мали бути залучені до надання послуг Замовнику. Уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору, що підтверджується протоколом від 08.03.2024 № 106. У зв’язку з відсутністю технічної можливості публікації даного рішення в електронній системі закупівель даний протокол буде опублікований разом з договором.
Додаток: Копію протоколу на 1 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2024 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" |
25 985 432,60
UAH з ПДВ
|
25 850 000,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" |
26 560 366,56
UAH з ПДВ
|
25 914 686,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" |
26 385 200,00
UAH з ПДВ
|
26 385 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС" |
26 562 816,00
UAH з ПДВ
|
26 562 816,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" #35417125 |
Відхилено |
25 850 000,32
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 16:21
|
|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Відхилено |
25 914 686,40
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 15:44
|
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ" #42020218 |
Переможець |
26 385 200,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 11:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 09:09
|
ДУ №4 до договору 53.24-81.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 11:12
|
№106 Протокол про продовження строку на укладання договору з ТОВ ОК Федерація Безпеки.docx | укладений |
26 березня 2024 11:07
|
Протокол від 08.03.2024 №106.pdf | укладений |
26 березня 2024 11:07
|
Договір 53.24-81.pdf | укладений |
26 березня 2024 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 53.24-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |