Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Письменний Сергій Володимирович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 105 582,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 527,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2024 16:37 |
ТД оброблені 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000079 ● 38ce2902c3eb442d86cb4e16d07cacbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-01-03-005090-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 17:39:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (вишня свіжозаморожена, курага, фрукти сушені (сухофрукти-суміш), родзинки, чорнослив, смородина свіжозаморожена, помідори квашені, огірок квашений, шпинат свіжозаморожений, капуста квашена, горошок свіжозаморожений, томатна паста, повидло) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-005090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, щодо укладення договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «Ходак». У випадку обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору до 60 днів, просимо надати відповідну інформацію та документи щодо такого продовження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 13:53:08
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) –15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (вишня свіжозаморожена, курага, фрукти сушені (сухофрукти-суміш), родзинки, чорнослив, смородина свіжозаморожена, помідори квашені, огірок квашений, шпинат свіжозаморожений, капуста квашена, горошок свіжозаморожений, томатна паста, повидло) (UA-2024-01-03-005090-a) щодо надання пояснень (інформації та документів) з наступних питань: на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті; щодо укладення договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «Ходак», повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro", а також за даними Черкаської торгово-промислової палати (Експертний висновок №О-526/02 від 05.12.2023 року (додається)). Очікувана вартість, окрім ціни товару, враховує витрати на доставку транспортом постачальника товару невеликими партіями на адреси дошкільних навчальних закладів. Обсяг закупівлі визначено виходячи із загальної кількості дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти та затверджених норм із розрахунку на одну дитину певної вікової категорії.
По другому питанню:
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зокрема передбачено, РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
По третьому питанню:
Відповідно до абз. 4 п.49 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у зв’язку з необхідністю узгодження та оформлення всіх умов договору та додатків до нього Замовник прийняв рішення продовжити строк для укладення договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Торговий дім «Ходак» до 60 днів, яке оформлене Протокольним рішенням від 26.01.2023 року (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок моніторингу Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Крім того, у Висновку вами не обґрунтовано обраного виду зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, не наведено наслідків, до яких призвели допущені позивачем порушення, їх значення з огляду на мету та принципи Закону №922-VIII, інформацію про встановлені моніторингом обставини, які за визначеними в статті 651 Цивільного кодексу України. Також, п. 3 розділу ІІ Висновку має взаємовиключні результати моніторингу, позаяк одночасно стверджується про відсутність встановлення факту порушення вимог законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю та одночасно зобов`язано вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Тобто, Держаудитслужба не дотрималася вимог об`єктивності, повноти та обґрунтованості прийняття рішення. Звертаємо увагу, що згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29). Тож, повідомляємо, що на разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника є неможливим відповідно до відсутності технічної можливості такого веб-сайту,також доступ до офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів у замовника цієї процедури закупівлі відсутній.
2024-02-22 11:00:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ХОДАК" |
22 450 391,18
UAH з ПДВ
|
22 450 391,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ХОДАК" #36860729 |
Переможець |
22 450 391,18
UAH з ПДВ
|
12 січня 2024 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 12:46
|
ДУ 2_Оброблені.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 12:53
|
ДУ 1_Оброблені.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 12:42
|
Договір | укладений |
18 березня 2024 12:38
|
Протокольне рішення_Продовження підписання договору | укладений |
18 березня 2024 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити ціни на товар і відповідно суму Договору на З 592 160,96 грн. (Три мільйона п’ятсот дев’яносто дві тисячі сто шістдесят гривень 96 копійок) в т.ч. ПДВ 598 693,49 грн., в зв’язку з чим: 1.1. викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Ціна Договору становить: 18 858 230,22 грн. (Вісімнадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят вісім тисяч двісті тридцять гривень 22 копійки) в т.ч. ПДВ 3 143 038,37 грн (Три сто сорок три тисячі тридцять вісім гривень 37 копійок)».». 2. Специфікацію товарів наведену у Додатку №1 до Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.2 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 10 978 484,22 грн.); Специфікацію викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |