Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення технічного обслуговування пасажирських та вантажних ліфтів (підйомників) адміністративних будівель Офісу Генерального прокурора за адресами: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, вул. Гусовського, 9 та вул. Борисоглібська, 18
Очікувана вартість
650 239,00 UAH
UA-2024-01-03-004413-a ● bce1997b4c8b4df786584f8d8c224897
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Дар'я Рудюк +380442007892 rudiuk25@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 14:40 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 14:40 |
Очікувана вартість: | 650 239,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 502,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення технічного обслуговування пасажирських та вантажних ліфтів (підйомників) адміністративних будівель Офісу Генерального прокурора за адресами: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, вул. Гусовського, 9 та вул. Борисоглібська, 18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, м. Київ, вул. Різницька, 13/15, вул. Гусовського, 9, вул. Борисоглібська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник щомісячно проводить розрахунки з Виконавцем за фактично надані Послуги, виходячи з договірної ціни на підставі належним чином оформленого рахунку-фактури та акта наданих послуг, протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання такого Акта | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2024 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2024 15:14 |
Тендерна документація ТО ліфтів 2024 зі змінами.docx | |
08 січня 2024 15:14 |
Перелік змін 08.01.2024.docx | |
03 січня 2024 15:49 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору ТО ліфтів.docx |
08 січня 2024 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 січня 2024 15:14 |
Тендерна документація ТО ліфтів 2024 зі змінами.docx
|
||||||
08 січня 2024 15:14 |
Перелік змін 08.01.2024.docx
|
||||||
03 січня 2024 15:49 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору ТО ліфтів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
Дата подання: 05 січня 2024 15:00
Дата відповіді: 08 січня 2024 14:45
Відповідно до п. 1 Додатку № 3 до ТД Вами вимагається надання у складі документів ТП "Копії Сертифікату згідно ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ) у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)". Звертаємо Вашу увагу, що в Україні не видається такий документ як " Сертифікат згідно ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ". Відповідно до пп. 1 п. 2 Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 21.12.2015 № 203 року {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 221 від 31.12.2015, № 51 від 24.02.2016, № 10 від 30.01.2017} (далі – Наказ № 203 від 21.12.2015 року) прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування». Таким чином, в Україні видається сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування». Встановлення Замовником вимоги щодо надання "Сертифікату згідно ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)" суперечить чинному законодавству України та унеможливлює виконання даної вимоги Замовника ЖОДНИМ з потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дане питання вже неодноразово розглядалось Органом оскарження (зокрема, Рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6543-р/пк-пз від 01.11.2022 року по процедурі закупівлі № UA-2022-10-12-006458-a).
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до абз. 1 п. 1 Додатку 3 до ТД шляхом викладення його у новій редакції наступного змісту:"Копію Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування».у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
ДСТУ ISO 9001:2015 2015
Дата подання: 05 січня 2024 15:07
Дата відповіді: 08 січня 2024 14:46
Відповідно до п. 2 Додатку № 3 до ТД Вами вимагається надання у складі документів ТП "Копії Сертифікату на управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 2015у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)". Звертаємо Вашу увагу, що в Україні не видається такий документ як " Сертифікат на управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 2015 ". Відповідно до пп. 1 п. 2 Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 31.12.2015 № 221 прийнято національний стандарт Українит ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Таким чином, в Україні видається сертифікатДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Встановлення Замовником вимоги щодо надання "Сертифікату на управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 2015" суперечить чинному законодавству України та унеможливлює виконання даної вимоги Замовника ЖОДНИМ з потенційних учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до п. 2 Додатку 3 до ТД шляхом викладення його у новій редакції наступного змісту:"Копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» у сфері діяльності відповідно до предмету закупівлі (сертифікат має бути чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та виданий органом сертифікації, акредитованим Національним Агентством з акредитації України)"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
електромеханіки з обслуговування ліфтів
Дата подання: 05 січня 2024 15:16
Дата відповіді: 08 січня 2024 14:48
Відповідно до п. 1 Додатку 2 до ТД Вами вимагається обов’язкова наявність у учасника не менше 2х електромеханіків з обслуговування ліфтів. Звертаємо Вашу увагу, що Національним класифікатором України ДК 003:2010 „Класифікатор професій”, затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327, в Україні затверджено таку назву посади (професії) як "Електромеханік з ліфтів" (код КП 7241, код ЗКППТР 19778). Така посада як "електромеханік з обслуговування ліфтів" відсутня. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до ТД та викласти абз. 3 п. 1 Додатку 2 до ТД у новій редакції: "посада (обов’язкова наявність не менше 2х електромеханіків з ліфтів);". та абз. 11 п. 1 Додатку 2 до ТД у новій редакції: "- копії посвідчень або свідоцтв або дипломів електромеханіків з ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (не менше 2х працівників)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Посвідчення електромеханіка з ліфтів
Дата подання: 05 січня 2024 15:22
Дата відповіді: 08 січня 2024 14:46
Відповідно до а. 1 Додатку 2 до ТД Вами вимагається надання у складі документів тендерної пропозиції "- копії посвідчень електромеханіка з обслуговування ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (не менше 2х працівників).". Звертаємо Вашу увагу, що в Україні жодним чинним нормативно-правовим актом не затверджено єдиного обов’язкового документу, який підтверджує присвоєння посади і рівня кваліфікації електромеханіка з ліфтів. Таким документом може бути або посвідчення, або свідоцтво, або сертифікат, або диплом тощо. Враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення рівного доступу всіх потенційних учасників до участі у процедурі закупівлі та запобігання дискримінаційному підходу до розгляду тендерних пропозицій звертаємось до Вас з проханням викласти абзац 10 п. 1 Додатку 2 до ТД у наступній редакції: "- копії посвідчень або свідоцтв, або дипломів, або сертифікатів табо інших документів електромеханіків з ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (не менше 2х працівників)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 05 січня 2024 15:26
Дата відповіді: 08 січня 2024 14:46
З метою забезпечення рівного доступу всіх потенційних учасників до участі у процедурі закупівлі та запобігання дискримінаційному підходу до розгляду тендерних пропозицій звертаємось до Вас з проханням викласти абзац 4 п. 2 Додатку 2 до ТД у наступній редакції: "Під аналогічними договорами слід розуміти договори з технічного обслуговування ліфтів ."
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Період надання послуг
Дата подання: 05 січня 2024 15:44
Дата відповіді: 08 січня 2024 14:47
З метою правильного розрахунку вартості тендерних пропозицій просимо надати роз’яснення - за яку кількість місяців встановлено очікувану вартість обслуговування ліфтів (12 місяців, 11 місяців, 10 місяців тощо) та за яку кількість місяців 2024 року учасники повинні розраховувати свої тендерні пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3.1 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) Замовник щомісячно проводить розрахунки з Виконавцем за фактично надані Послуги. Зважаючи на строки проведення відповідної процедури очікувана вартість закупівлі визначалась за 11 місяців (лютий-грудень 2024 року) надання послуг.
Відповідно до пункту 3.1 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) Замовник щомісячно проводить розрахунки з Виконавцем за фактично надані Послуги. Зважаючи на строки проведення відповідної процедури очікувана вартість закупівлі визначалась за 11 місяців (лютий-грудень 2024 року) надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
510 401,21
UAH з ПДВ
|
392 832,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП ЛІФТ" |
528 079,86
UAH з ПДВ
|
392 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
585 000,00
UAH з ПДВ
|
488 000,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" #32423953 |
Переможець |
392 832,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 11:56
|
02.24-02.pdf | укладений |
01 лютого 2024 11:55
|