Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40800812 |
Вебсайт: | https://varash-rada.gov.ua/ekonomika/derzhavni-zakupivli/215-orhanizatory-zakupivel/kp-blahoustrii |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 2, корпус 2 |
Контактна особа: |
Оксана Ковальчук +380967588268 kovalchuk.oksana.1804@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 14:31 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 14:31 |
Очікувана вартість: | 3 177 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 887,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання кожної партії Товару згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 15:04 |
Тендерна документація ППМ зі змінами..doc | |
05 січня 2024 15:04 |
Протокол 6 зміни.pdf | |
05 січня 2024 15:04 |
Перелік змін.docx |
05 січня 2024 15:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2024 15:04 |
Тендерна документація ППМ зі змінами..doc
|
|||
05 січня 2024 15:04 |
Протокол 6 зміни.pdf
|
|||
05 січня 2024 15:04 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Вашого запитання: «…якщо працюємо на партнерських АЗС то можна надати договір оренди між партнером та власником АЗС…», повідомляємо наступне:
Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, він повинен надати копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС).
Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 січня 2024 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000041 ● b0c2c78a4b7b4b83a52f920fc207b189
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-01-03-004056-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 14:22:00
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-004056-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору.
Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 11:03:21
Пояснення на Запит Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
19.06.2024
Західному офісу
Держаудитслужби
в Рівненській області
Пояснення на Запит Замовнику Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
КП «Благоустрій» ВМР повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
З метою забезпечення потреб Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради для безперебійної роботи, підприємство здійснює закупівлю даного виду товару, а саме: закупівлю бензину А-95, дизельного палива, оскільки саме ці види палива використовуються транспортними засобами підприємства, та за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам і потребам. Тому з метою ефективного та раціонального використання коштів замовник здійснює закупівлю саме даного виду товару: Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Розрахунок очікуваної вартості товарів (пально-мастильних маеріалів) розрахований методом отримання цінових пропозицій від офіційних постачальників палива у м. Вараш.
Так, КП «Благоустрій» ВМР отримані комерційні пропозиції від постачальників ПММ у м. Вараш Рівненської області, а саме: від ПП «ОККО-СЕРВІС» та ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ». Відповідно, на підставі яких виведена середня ціна на ПММ.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=1955:ua-2024-01-03-004056-a&catid=159
3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору. Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору.
Надаємо Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС» б/н від 02.01.2024р.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» №680 від 02.01.2024р.
3. Розрахунок очікуваної вартості.
4. Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р.
Уповноважена особа –
Фахівець з публічних закупівель Оксана КОВАЛЬЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
2 779 250,00
UAH з ПДВ
|
2 779 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" |
2 931 450,00
UAH з ПДВ
|
2 931 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Відхилено |
2 779 250,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 11:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2024 15:42
|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Переможець |
2 931 450,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 08:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2024 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 08:56
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2024 09:31
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 09:04
|
Договір 1 08022024.pdf | укладений |
12 лютого 2024 09:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 (талони) | 5000 | літр |
48,39
UAH з ПДВ
|
Дизельне пальне (талони) | 55000 | літр |
48,90
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати № В-56 від 19.03.2024р., Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору, а саме: - Дизельне паливо – з 48,90 грн. до 51,50 грн., за 1 літр (з ПДВ); - Бензин А-95 – з 48,39 грн. до 50,00 грн., за 1 літр (з ПДВ); 2. Здійснити коригування кількостей товару, що підлягає до постачання, згідно умов Договору та вимог чинного законодавства, відповідно до зміни ціни за одиницю товару. Викласти п.4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 2931415,50 (двісті дев’яносто три тисячі чотириста п’ятнадцять грн. 50 коп.), у тому числі ПДВ 488569,25 грн..». |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати № В-88 від 22.04.2024р., Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору, а саме: - Дизельне паливо – з 51,50 грн. до 52,50 грн., за 1 літр (з ПДВ); - Бензин А-95 – з 50,00 грн. до 51,60 грн., за 1 літр (з ПДВ); |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 (талони) | 5000 | літр |
48,39
UAH з ПДВ
|
Дизельне пальне (талони) | 55000 | літр |
48,90
UAH з ПДВ
|