Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремінь розвантажувальний тактичний захисний, вид 5 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Очікувана вартість
44 982 000,00 UAH
UA-2024-01-03-003510-a 9f8639ba86a545279a0648a12b324c81
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2024 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2024 23:59
Очікувана вартість: 44 982 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


ЛОТ № 1
15 тис. к-тів до 29.02.2024
15 тис. к-тів до 31.03.2024

ЛОТ № 2

7.5 тис. к-тів до 29.02.2024
7.5 тис. к-тів до 31.03.2024

ЛОТ № 3
7.5 тис. к-тів до 29.02.2024
7.5 тис. к-тів до 31.03.2024

Тендерна документація

08 січня 2024 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 19:05
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
08 січня 2024 19:05
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю (нова редакція).docx
08 січня 2024 19:04
Порівняльна таблиця змін.docx
08 січня 2024 19:04
ТУ Ремінь розвантажувальний тактичний.pdf
03 січня 2024 14:40
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
03 січня 2024 14:40
Оголощення.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
08 січня 2024 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2024 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 19:05
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_.docx
08 січня 2024 19:05
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю (нова редакція).docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №1 Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю.docx
08 січня 2024 19:04
Порівняльна таблиця змін.docx
08 січня 2024 19:04
ТУ Ремінь розвантажувальний тактичний.pdf
03 січня 2024 14:40
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
03 січня 2024 14:40
Оголощення.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
03 січня 2024 14:40
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Контрольний зразок
Дата подання: 04 січня 2024 10:27
Дата відповіді: 04 січня 2024 10:57
Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Комбінезон спеціальний (Вид 2), для екіпажів бойових машин (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) передбачено, що Переможець закупівлі повинен надати в термін до укладання державного контракту (договору) (але не пізніше 10 календарних днів з моменту визначення його переможцем) акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, але не вказано порядок звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання документу щодо відповідності їх запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Прохання внести зміни та надати інформацію, щодо порядку звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил Україн
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлено питання. Порядок звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання документу щодо відповідності їх запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України передбачає надання суб’єктом господарювання: - заяви на перевірку одиниці товару; - самої одиниці товару з ярликом виробника, матеріалів, фурнітури та документів; - оригіналу протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України; *у разі наявності “Обсягу перевіркиˮ на предмет закупівлі, суб’єкт господарювання повинен надавати оригінали протоколів випробувань відповідно до “Обсягу перевірки” на предмет, який опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України. - документу, який гарантує дотримання вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета або предметів в цілому; - гарантійного листа від виробника/постачальника щодо підтвердження якості матеріалів та фурнітури, перелік яких зазначено в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Зразок одиниці товару, матеріали та фурнітура, з яких він виготовлений, повинні бути опломбовані акредитованою лабораторією. Результати здійснення перевірки відповідності товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України та зразку-еталону оформлюється актом відповідно до Порядку проведення оборонних закупівель у Міністерстві оборони України за централізованими розрахунками під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм. Зазначений акт чинний до закінчення терміну дії або внесення змін до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України. Після проведення перевірки зразки одиниць товару, матеріали та фурнітура, разом з оформленим актом повертаються (надаються) виробнику. Звернення учасник надає до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України в робочий час (робочий телефон 044-454-45-20).
Затвердження контрольного зразка
Дата подання: 04 січня 2024 10:29
Дата відповіді: 04 січня 2024 10:56
Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ремінь розвантажувальний тактичний захисний, вид 5 (18420000-9: Аксесуари для одягу) передбачено, що Переможець закупівлі повинен надати в термін до укладання державного контракту (договору) (але не пізніше 10 календарних днів з моменту визначення його переможцем) акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, але не вказано порядок звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання документу щодо відповідності їх запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Прохання внести зміни та надати інформацію, щодо порядку звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлено питання.
Порядок звернення суб’єктів господарювання до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання документу щодо відповідності їх запропонованого товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України передбачає надання суб’єктом господарювання:
- заяви на перевірку одиниці товару;
- самої одиниці товару з ярликом виробника, матеріалів, фурнітури та документів;
- оригіналу протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України;
*у разі наявності “Обсягу перевіркиˮ на предмет закупівлі, суб’єкт господарювання повинен надавати оригінали протоколів випробувань відповідно до “Обсягу перевірки” на предмет, який опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України.
- документу, який гарантує дотримання вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета або предметів в цілому;
- гарантійного листа від виробника/постачальника щодо підтвердження якості матеріалів та фурнітури, перелік яких зазначено в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України.
Зразок одиниці товару, матеріали та фурнітура, з яких він виготовлений, повинні бути опломбовані акредитованою лабораторією.
Результати здійснення перевірки відповідності товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України та зразку-еталону оформлюється актом відповідно до Порядку проведення оборонних закупівель у Міністерстві оборони України за централізованими розрахунками під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм.
Зазначений акт чинний до закінчення терміну дії або внесення змін до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України.
Після проведення перевірки зразки одиниць товару, матеріали та фурнітура, разом з оформленим актом повертаються (надаються) виробнику.
Звернення учасник надає до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України в робочий час (робочий телефон 044-454-45-20).
Досвід виконання
Дата подання: 04 січня 2024 15:11
Дата відповіді: 05 січня 2024 17:10
Згідно вимог додатку №7 учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Ремінь розвантажувальний тактичний захисний», за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Згідно інших закупівель, наприклад: UA-2023-12-29-007852-a, дозволяється на підтвердження наявності досвіду виконання надання договорів з постачання іншого обмундирування. «…* під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Комбінезон спеціальний» або іншого обмундирування, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі.» Просимо внести зміни та дозволити надання для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі не тільки договорів щодо постачання Ремінів розвантажувальних тактичних захисних, але й іншого обмундирування. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо, що замовник в складі оголошення визначає, що є аналогічним договором для підтвердження наявності відповідного досвіду.
Аналогічний договір
Дата подання: 04 січня 2024 15:16
Дата відповіді: 05 січня 2024 17:11
Доброго дня! Згідно п.3 Додатку 7 «під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Ремінь розвантажувальний тактичний захисний», за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі»." Питання: 1) Чи буде вважатись аналогічним договір на поставку Ремнів до штанів за кодом ДК 18420000-9: Аксесуари для одягу? 2) Чи буде вважажтися аналогічним договір на поставку будь-якого товару за кодом 18420000-9: Аксесуари для одягу? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене запитання. Підтвердженням аналогічного досвіду є договори постачання товару «Ремінь розвантажувальний тактичний захисний».
Контрольний зразок
Дата подання: 05 січня 2024 14:16
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:43
Відповідно до Додатку 3 до проєкту державного контракту п. 7.2 Затвердження контрольного зразка повідомляється що один із затверджених контрольних зразків надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ, інший залишається у представника Центрального управління контролю якості МОУ і зберігається протягом трьох років, разом з цим у розділі 5, п. 5.1. проєкту договору зазначається, що попередньо погоджений робочий зразок Товару не менше ніж за 7 робочих днів до дати запланованої відправки товару, зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ засобами поштового зв’язку. Зважаючи на викладене чи потрібно додатково погоджувати третій зразок товару? Також у пункті 5.1 розділу 5 Інформування про відправку товару Проєкту державного контраку, вказано що постачальник зобов’язаний надати засобами поштового зв’язку – попередньо погоджений робочий зразок Товару. Поясніть будь ласка як саме цей зразок буде використовуватись Замовником, повертається він постачальнику (якщо так, то в які терміни) чи залишається на зберіганні у Замовника (якщо на зберіганні, то на який термін)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, проявлену до закупівлі. До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Контрольний зразок
Дата подання: 05 січня 2024 15:36
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:44
Відповідно до п. 5.1. розділі 5 проєкту договору зазначається, що попередньо погоджений робочий зразок Товару не менше ніж за 7 робочих днів до дати запланованої відправки товару, зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ засобами поштового зв’язку Затверджений зразок є контрольним зразком під час виробництва партії товару, тому не може бути залишений до моменту поставки товару у Замовника. Просимо пояснити, який саме зразок залишається у Замовника і як саме він має бути оформлений?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, проявлену до закупівлі. До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Очікувана вартість
Дата подання: 05 січня 2024 15:41
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:54
Вивчивши оголошення, на наш погляд, очікувана вартість за одиницю товару нижче середньоринковї, що може призвести до зриву поставки в заначені строки. Виходячи з цього, просимо пояснити як формувалась орієнтована вартість товару у закупівлі Ремінь розвантажувальний тактичний захисний, вид 5 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що для визначення очікуваної вартості замовник може обирати один із методів визначення очікуваної вартості, які зазначені в Примірній методиці визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку №275 від 18.02.2020 року. Зокрема такими методами можуть бути: запит комерційних пропозицій, аналіз інформації у відкритих джерелах (в тому числі системі Prozorro), аналіз попередніх договорів та ін. Водночас дана методика є примірною та замовник може визначати додаткові умови визначення очікуваної вартості. Для визначення очікуваної вартості Агенцією аналізується інформація відповідно до запитів комерційних пропозицій, інформація в системі Prozorro та інформація щодо визначеної орієнтовної вартості згідно доведеної до Агенції потреби у закупівлі. За запитом комерційних пропозицій визначається середня ціна пропозицій, але не вище третьої мінімальної пропозиції, середня ціна в системі Prozorro та орієнтовна вартість згідно доведеної потреби та обирається мінімальне значення із зазначених трьох методів аналізу цін.
Ціна закупівлі
Дата подання: 08 січня 2024 10:57
Дата відповіді: 08 січня 2024 17:54
Переглянувши процедури закупівлі на "Ремінь розвантажувальний тактичний захисних" які проводилися в 2023 році МОУ та іншими замовниками де ціна за одиницю складала від 900,00 да 1200,00 грн, виникає велике питання з яких міркувань формувалася ціна на придбання "Ремінь розвантажувальний тактичний захисних". Просимо надати роз'яснення? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що для визначення очікуваної вартості замовник може обирати один із методів визначення очікуваної вартості, які зазначені в Примірній методиці визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку №275 від 18.02.2020 року. Зокрема такими методами можуть бути: запит комерційних пропозицій, аналіз інформації у відкритих джерелах (в тому числі системі Prozorro), аналіз попередніх договорів та ін. Водночас дана методика є примірною та замовник може визначати додаткові умови визначення очікуваної вартості. Для визначення очікуваної вартості Агенцією аналізується інформація відповідно до запитів комерційних пропозицій, інформація в системі Prozorro та інформація щодо визначеної орієнтовної вартості згідно доведеної до Агенції потреби у закупівлі. За запитом комерційних пропозицій визначається середня ціна пропозицій, але не вище третьої мінімальної пропозиції, середня ціна в системі Prozorro та орієнтовна вартість згідно доведеної потреби та обирається мінімальне значення із зазначених трьох методів аналізу цін.
щодо вимог до учасника в частині комплаєнс
Дата подання: 08 січня 2024 15:27
Дата відповіді: 08 січня 2024 18:05
Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до п.9 Вимог до учасника в частині комплаєнс, що встановлені у Додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). Аналогічна вимога зазначена у п.5 Додатку № 8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Наразі здійснення процедур закупівель, зокрема, в частині підстав для відмови в участі регулюється п.47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Постанова), де в порівнянні із ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII зазначена підстава відсутня. Просимо привести Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до положень Постанови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за поставлене питання. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Постанови КМУ Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ремінь розвантажувальний тактичний захисний, вид 5
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 22 491 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 112 455,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30000 комп
Ремінь розвантажувальний тактичний захисний, вид 5
ДК 021:2015: 18425000-4 — Ремені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 березня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 січня 2024 11:25
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Встановлено, що під час внесення змін до Додатку №3 08.01.2024р. помилково зазначено невірний орган, уповноважений здійснювати перевірку відповідності одиниці товару вимогам технічних умов. Що призвело до неможливості виконання визначеної вимоги з боку учасників. У зв’язку із завершенням періоду уточнень в процедурі закупівлі та неможливістю внести зміни до оголошення про закупівлю, виправити таку помилку на даному етапі неможливо.
Документи:
11 січня 2024 11:28
Електронний підпис
11 січня 2024 11:26
Протокол УО.PDF