Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2024-01-03-000903-a 57eb17a6edf24c24ae46ea9ecb114a00
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молоткова Лілія Валеріївна

+380680289228 lilija_m0205@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Молоткова Лілія Валеріївна
+380680289228
lilija_m0205@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Картопля для зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

03 січня 2024 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаривство з обмеженою відповідальністю "КСК ЛОГІСТІК"
#42474323
Переможець 57 500,00
UAH
03 січня 2024 10:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 09:33
Додаткова угода ПД -12-1 від 14.05.2024 року.pdf зміни до договору
14 травня 2024 09:29
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 15:14
Договір ПД - 12 укладений
03 січня 2024 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди зняти залишкову суму з даного Договору в звязку з повним виконанням сторонами своїх договірних зобовязань у розмірі – 11,99 грн. словами ( Одинадцять грн. 99 коп.) без ПДВ 2. Всі інші умови Договору про закупівлю № ПД - 12 від 01.01.2024 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: ПД - 12
Договір:
Номер додаткової угоди: ПД - 12/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля для зберігання 3000.15 19,16
UAH