Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника)
Очікувана вартість
2 061 396,00 UAH
UA-2024-01-02-005714-a 78ffcaff67354c968db6f7ac974005cc
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Юріївна

+380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43946489
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69
Контактна особа: Олена Юріївна
+380989438079
tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника): 8мм, ДСТУ 7124, 305,392 тонни.
Постачальник зобов'язується у період з січня 2024 року по березень 2024 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах даного Договору.
Загальна кількість постачання товару – 305,392 т. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника.
Ціна на товар може бути змінена у разі зміни обсягу окремих витрат, пов’язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням товару, з причин, які не залежать від Постачальника, зокрема збільшення або зменшення ставок податків та зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливо-енергетичні та інші матеріальні ресурси, зміна системи оподаткування. Підтвердженням зміни ціни є рішення або довідка уповноваженого на те органу.
З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні.
Строк (термін) постачання товару: з січня по березень 2024 р.
Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору.
Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які подаються щоп'ятниці на наступний тиждень, будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника відповідно до
графіка поставки.
Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами.
Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.
Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні.
Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару.
Упаковка та маркування Товару, що поставляється за цим Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності.
Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає.
Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки.
Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника.
Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання даного Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору.
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305.392 тонни
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

02 січня 2024 19:34
Проект Договору пелети.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Група якості Можливі значення:
  • 1
  • Відповідність стандарту Можливі значення:
  • ДСТУ 7124
  • Діаметр 8
    Сировина Можливі значення:
  • лушпиння соняшника
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 05 січня 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " 1 352 886,56
    UAH з ПДВ
    1 352 886,56
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "МАТЮШЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1 456 719,84
    UAH з ПДВ
    1 456 719,84
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 508 331,00
    UAH з ПДВ
    1 508 331,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "САВОНЮК ОЛЕГ ЮХИМОВИЧ" 1 569 714,88
    UAH з ПДВ
    1 569 714,88
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА 1 581 930,56
    UAH з ПДВ
    1 581 930,56
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОКАР ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 1 603 308,00
    UAH з ПДВ
    1 603 308,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "БІОЕНЕРГОПОЛІС" 1 616 400,00
    UAH з ПДВ
    1 616 400,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС" 1 679 656,00
    UAH з ПДВ
    1 679 656,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД 1 768 219,68
    UAH з ПДВ
    1 768 219,68
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 1 771 273,60
    UAH з ПДВ
    1 771 273,60
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    02 січня 2024 20:21
    Електронний підпис
    02 січня 2024 20:21
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1

    Публічні документи

    04 січня 2024 23:20
    Електронний підпис
    04 січня 2024 23:20
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1

    Публічні документи

    03 січня 2024 09:33
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124

    Публічні документи

    04 січня 2024 20:20
    Електронний підпис
    04 січня 2024 20:20
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1

    Публічні документи

    03 січня 2024 09:45
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124

    Публічні документи

    03 січня 2024 09:48
    Електронний підпис
    03 січня 2024 09:46
    specifications.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1

    Публічні документи

    03 січня 2024 10:40
    Електронний підпис
    03 січня 2024 10:40
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1

    Публічні документи

    03 січня 2024 09:38
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124

    Публічні документи

    03 січня 2024 15:10
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника

    Публічні документи

    03 січня 2024 09:34
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група якості 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина лушпиння соняшника
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність стандарту ДСТУ 7124

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
    #2937407278
    Переможець 1 352 886,56
    UAH з ПДВ
    05 січня 2024 09:08

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 05 січня 2024 09:08

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
    #2937407278
    1 352 886,56
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    09 квітня 2024 11:08
    Електронний підпис зміни до договору
    09 квітня 2024 11:07
    ДУ1 дог.02.pdf зміни до договору
    09 квітня 2024 11:04
    Електронний підпис укладений
    08 січня 2024 14:26
    Договір 02 від 05.01.2023.pdf укладений
    08 січня 2024 13:48

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    09 квітня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    09 квітня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 398571,53 грн. у зв'язку із закінченням опалювального сезону 2023/2024.
    Номер договору про закупівлю: 02
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 05 січня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 954 315,03
    UAH