Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-01-02-005587-a ● 2f9dd23248a5483bb8a51fda77faf2f1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44069873 |
Місцезнаходження: | 89210, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, вул.Берег, будинок 60 |
Контактна особа: |
Вікторія БАЧИНСЬКА +380501457553 osvitadubrynychi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 11:08 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 11:08 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тонни
Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89210, Україна, Закарпатська область, с. Дубриничі, вул. Центральна буд. 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 17:59 |
Тендерна документація із змінами 18.01.2024.doc | |
18 січня 2024 17:59 |
Зміни до ТД- додаток до протоколу від 18.01.2024.docx | |
18 січня 2024 17:59 |
Додаток 3 до ТД цінова пропозиція 18.01.2024.docx | |
18 січня 2024 17:59 |
Додаток 4 Проєкт договору зі змінами 18.01.2024.doc | |
18 січня 2024 17:59 |
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії 18.01.2024.docx | |
18 січня 2024 17:59 |
Додаток 2 до ТД технічні характеристики 18.01.2024.docx | |
11 січня 2024 17:53 |
Тендерна документація із змінами 11.01..doc | |
11 січня 2024 17:53 |
Зміни дл ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf | |
09 січня 2024 17:55 |
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії 09.01.2024.docx | |
09 січня 2024 17:55 |
Додаток 4 Проєкт договору зі змінами 09.01.2024.doc | |
09 січня 2024 17:55 |
Додаток 2 до ТД технічні характеристики 09.01.2024.docx | |
09 січня 2024 17:55 |
Зміни до ТД- додаток до протоколу від 09.01.2024.docx | |
02 січня 2024 18:31 |
Додаток 3 до ТД цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 Технічні якісні та кількісні характеристики: Документ якості
Дата подання: 09 січня 2024 19:49
Дата відповіді: 10 січня 2024 12:55
Просимо надати ,детальний перелік документів які Замовник відносить до даної категорії підтверджуючих документів при доставці та супроводі партії товару !?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику закупівлі! Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне.
Замовник зазначає в Тендерній документації, а саме Технічній частині, що запропоновані Учасником паливні гранули (пелети) повинні відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015.
Відповідно до пункту 13.1 ДСТУ 8358:2015 брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми відповідно ДСТУ 8358:2015.
Замовник зазначає в Тендерній документації, а саме Технічній частині, що запропоновані Учасником паливні гранули (пелети) повинні відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015.
Відповідно до пункту 13.1 ДСТУ 8358:2015 брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми відповідно ДСТУ 8358:2015.
Сприяння Замовника в закупівлі товару низької якості
Дата подання: 09 січня 2024 20:33
Дата відповіді: 12 січня 2024 14:14
Вами не одноразово,прийняті зміни від одного з учасників Вашої закупівлі,який наполегливо демпінгує ринок через скасування будь-яких супровідних документів в пітвердження якості ,походження,наявності ,та кількості товару який підлягає доставити ! Сертифікація даної категорії товару не є обов’язковими ,але згідно ст.23 п.5 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам» але Замовник ,в свою чергу мало того що уникає таких вимог ,а ще і вносить змінити під Учасника який такі документи не може надати,тим самим гарантувати якість свого товару! Але неспроможність когось з учасників виконати,вимоги тендерної документації,не є в свою чергу дискримінаційними діями,чого так сильно боїться даний учасник,це називається здорова конкуренція (прозорість закупівель)!
Тому Замовник веде наполегливе сприяння в штучному демпінг цін від вище згаданого учасника( це штучно занижені ціни, якісні та кількісні характеристики,використовуються для стратегії конкурентної боротьби, яка полягає у зниженні ціни на продукт чи послугу з метою залучення споживача та збільшення продажів. Демпінг ціни часто використовують новачки на ринку чи компанії, які планують масштабувати ринок збуту за рахунок недобросовісної конкуренції).
Такі дії в разі перемоги «обраного учасника» будуть оскарженні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Хочемо зазначити, що відповідно до п.1 ст.5 ЗУ "Про Публічні закупівлі" замовник при здійсненні публічних закупівель керуюється такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уточнення до відповіді Замовника для «обраних учасників»
Дата подання: 10 січня 2024 13:07
Дата відповіді: 12 січня 2024 17:09
13.2 ДСТУ 8358:2015 встановлено: «13.2. КОЖНУ ПАРТІЮ БРИКЕТІВ АБО ГРАНУЛ ПІД ЧАС ВІДВАНТАЖЕННЯ СПОЖИВАЧЕВІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ДОКУМЕНТОМ ПРО ЯКІСТЬ УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ, в якому вказаують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групи якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Шановний потенційний учаснику закупівлі! Саме так кожному потенційному учаснику-постачальнику необхідно відповідати підпункту 13.2 ДСТУ 8358:2015, де встановлено, що «13.2. КОЖНУ ПАРТІЮ БРИКЕТІВ АБО ГРАНУЛ ПІД ЧАС ВІДВАНТАЖЕННЯ СПОЖИВАЧЕВІ СУПРОВОДЖУЮТЬ ДОКУМЕНТОМ ПРО ЯКІСТЬ УСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ, в якому вказаують: - назву й умовне позначення брикетів або гранул; - призначеність брикетів або гранул; - специфічні показники брикетів або гранул (групи якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість); - вид спожиткового паковання; - загальну масу партії (її частини) нетто; - номер партії; - дату виготовлення; - позначення цього стандарту; - номер і дату ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ; - вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; - гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; - номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника». Дякуємо за порозуміння!
ЗМІНИ ,де перелік змін ?!
Дата подання: 12 січня 2024 09:35
Дата відповіді: 12 січня 2024 17:08
Надайте протокол з конкретно описаними змінами які вносились по кожному документу!!! Учасник не має сидіти і кожну одну букву за Вами перевіряти,це Ваша робота як уповноваженої особи по закупівлі надати інформацію про зміни!
Відповідь: 2.Шановний потенційний учаснику закупівлі! Відпповідно до пункт 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель У ВИГЛЯДІ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОДАТКОВО ДО ПОЧАТКОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАМОВНИК РАЗОМ ЗІ ЗМІНАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником завантажено в електоронну систему закупівель 11 січня 2024 17:53 Тендерну документацію із змінами також окремим файлом завантажено 11 січня 2024 17:53 Зміни для ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf. Враховуючи вище викладено зміни були внесені саме в продовжені строку подачі тендерних пропозицій та затверджені нової редакції тендерної документації. Замовник при здійсненні публічних закупівель враховує основну мету ЗУ Про публічні закупівлі забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі!
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель У ВИГЛЯДІ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОДАТКОВО ДО ПОЧАТКОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАМОВНИК РАЗОМ ЗІ ЗМІНАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником завантажено в електоронну систему закупівель 11 січня 2024 17:53 Тендерну документацію із змінами також окремим файлом завантажено 11 січня 2024 17:53 Зміни для ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf. Враховуючи вище викладено зміни були внесені саме в продовжені строку подачі тендерних пропозицій та затверджені нової редакції тендерної документації. Замовник при здійсненні публічних закупівель враховує основну мету ЗУ Про публічні закупівлі забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-02-005587-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Дата подання: 05 січня 2024 13:00
вимагаємо внести відповідні зміни та виключити незаконну вимогу
Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації на закупівлю гранул паливних (пелет) (код 09110000-3 Тверде паливо за ДК021-2015«ЄЗС») "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ", в п. 3.3. ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ передбачено, що Постачальник зобов'язаний передати Покупцю разом із Товаром всі необхідні документи, які підлягають переданню разом з Товаром, та наявність яких визначена нормативно – правовими актами, зокрема але не обмежуючись завірені печаткою копії посвідчень про якість товару, «сертифікати відповідності».
Відповідно до п. 13.2. ДСТУ 8358:2015 "Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми…
Сертифікат відповідності не передбачено національним стандартом для даного виду товару.
Крім того, пелети не підлягають обовʼязковій сертифікації в Україні.
З наведеного вбачається, що в порушення вимог п.29 Особливостей, Замовником встановлено незаконні вимоги до предмету закупівлі.
вимагаємо внести відповідні зміни та виключити незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 13.2. ДСТУ 8358:2015 "Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми…
Сертифікат відповідності не передбачено національним стандартом для даного виду товару.
Крім того, пелети не підлягають обовʼязковій сертифікації в Україні.
З наведеного вбачається, що в порушення вимог п.29 Особливостей, Замовником встановлено незаконні вимоги до предмету закупівлі.
вимагаємо внести відповідні зміни та виключити незаконну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 січня 2024 13:13
Шановний потенційний Учаснику закупівлі! Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою Замовника «09» січня 2024 р. було прийнято рішення з власної ініціативи про внесення змін до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-01-02-005587-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна, Код ЄДРПОУ:3690804581
Дата подання: 11 січня 2024 13:00
Невідповідність
Шановний замовник!
Внесіть коректно зміни в Вашу закупівлю!
В усі додатки зміни внесли а в файл "Тендерна документація від 02.01.2024.doc" - змін не внесено хоча вона у вас затвержена уповноваженою особою " «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Протокол Уповноваженої особи ___________Вікторія БАЧИНСЬКА 02.01.2024 року"
Прошу внести зміни! Інакше будемо писати скаргу на ДАСУ що Ваша уповноважена особа має інтерес в даній закупівлі так як 4 раз переопубліковує дану процедуру
Розгорнути
Згорнути
Внесіть коректно зміни в Вашу закупівлю!
В усі додатки зміни внесли а в файл "Тендерна документація від 02.01.2024.doc" - змін не внесено хоча вона у вас затвержена уповноваженою особою " «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Протокол Уповноваженої особи ___________Вікторія БАЧИНСЬКА 02.01.2024 року"
Прошу внести зміни! Інакше будемо писати скаргу на ДАСУ що Ваша уповноважена особа має інтерес в даній закупівлі так як 4 раз переопубліковує дану процедуру
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2024 17:10
Шановний потенційний учаснику закупівлі! Замовником завантажено в електронну систему закупівель 11 січня 2024 17:53 Тендерна документація із змінами також окремим файлом завантажено 11 січня 2024 17:53 Зміни для ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf. Враховуючи вище викладено зміни були внесені саме в продовжені строку подачі тендерних пропозицій та затверджені нової редакції тендерної документації. Замовник при здійсненні публічних закупівель враховує основну мету ЗУ Про публічні закупівлі забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі!
Номер вимоги: UA-2024-01-02-005587-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТАКТАШОВА ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА
", Код ЄДРПОУ:3185801600
Дата подання: 12 січня 2024 09:22
Порушення порядку внесееня змін
Відповідно до абз.4 п.54 Постанови: "Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. ЗМІНИ до тендерної документації у машинозчитувальному форматі РОЗМІЩУЮТЬСЯ в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення."
Повідомляємо, що розміщений файл: "Тендерна документація із змінами 11.01..doc" з Тендерною докумтацією та файл: "Зміни дл ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf" з Додатком №1 до Протоколу НЕ МІСТИТЬ конкретного ПЕРЕЛІКУ ЗМІН!!!
Вимагаємо додатково завантажити файл з конкретним переліком змін протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення (ТОБТО 12.01.2024 року).
В ішому випадку Замовник зобов'язаний скасувати дані торги, у зв'язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що розміщений файл: "Тендерна документація із змінами 11.01..doc" з Тендерною докумтацією та файл: "Зміни дл ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf" з Додатком №1 до Протоколу НЕ МІСТИТЬ конкретного ПЕРЕЛІКУ ЗМІН!!!
Вимагаємо додатково завантажити файл з конкретним переліком змін протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення (ТОБТО 12.01.2024 року).
В ішому випадку Замовник зобов'язаний скасувати дані торги, у зв'язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2024 17:12
2.Шановний потенційний учаснику закупівлі! Відпповідно до пункт 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель У ВИГЛЯДІ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОДАТКОВО ДО ПОЧАТКОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАМОВНИК РАЗОМ ЗІ ЗМІНАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником завантажено в електоронну систему закупівель 11 січня 2024 17:53 Тендерну документацію із змінами також окремим файлом завантажено 11 січня 2024 17:53 Зміни для ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf. Враховуючи вище викладено зміни були внесені саме в продовжені строку подачі тендерних пропозицій та затверджені нової редакції тендерної документації. Замовник при здійсненні публічних закупівель враховує основну мету ЗУ Про публічні закупівлі забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі!
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель У ВИГЛЯДІ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОДАТКОВО ДО ПОЧАТКОВОЇ РЕДАКЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАМОВНИК РАЗОМ ЗІ ЗМІНАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником завантажено в електоронну систему закупівель 11 січня 2024 17:53 Тендерну документацію із змінами також окремим файлом завантажено 11 січня 2024 17:53 Зміни для ТД додаток до Протоколу від 11.01.24.pdf. Враховуючи вище викладено зміни були внесені саме в продовжені строку подачі тендерних пропозицій та затверджені нової редакції тендерної документації. Замовник при здійсненні публічних закупівель враховує основну мету ЗУ Про публічні закупівлі забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі!
Номер вимоги: UA-2024-01-02-005587-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна, Код ЄДРПОУ:3690804581
Дата подання: 31 січня 2024 16:43
Вимога щодо скасування рішення (протоколу) уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій прийнятого Протокольним рішенням від 29.01.2024 року
Шановний Замовнику!
Протокольним рішенням щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2024 року щодо закупівлі: Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-02-005587-a (далі – Закупівля) було визначено переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 37742819).
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 37742819) є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1) По-перше, відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Звертаємо увагу Замовника на те, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься у Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, вимога з п.1. Розділу 3 передбачає в собі, що Учасники завантажать в електронну систему закупівель необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тобто, Додаток №2, адже саме він містить в собі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" було виконано вимогу Замовника та завантажено до електронної системи закупівель у складі пропозиції файл: «Технічні характеристики Дод.№2 до ТД»
2) По-друге, враховуючи інформацію, яка викладена вище та відповідно до п.7 Додатку №2 Тендерної документації Замовника встановлено вимогу: «Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю гранул паливних (пелет) (код 09110000-3 Тверде паливо за ДК 021-2015«ЄЗС»)
Технічна частина
Запропоновані Учасником паливні гранули (пелети) повинні відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015, «I група якості» та повинне мати наступні якісні та технічні характеристики або бути не гірше зазначених характеристик, а саме:
Таблиця №1
№з/п Найменування товару Технічні характеристики товару, вимоги замовника
1
Паливні гранули (пелети) зольність: не більше ніж 1,0 %
за довжиною - від 3 до 49 мм
за діаметром – від 4 до 24 мм
вологість: не більше ніж 10 %
Кількість: 50 т. (тонн)
2. Паливні гранули (пелети) повинні бути вироблені з деревини хвойних порід або з деревини листвяних порід. Пелети (гранули) паливні приймають партіями. Партією вважають кількість гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період. За однією технологією та однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість. Кожну партію гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми.
Пелети (гранули) паливні повинні поставлятися фасовкою з масою неттоспожитковогопаковання від 3 до 36 кг з граничними відхилами від номінальної маси +/- 1,5%, на піддонах, по заявці Замовника протягом 2 робочих днів з моменту заявки. Пакування гранул у полімерні пакети або мішки мають бути упаковані тільки одного виду.
3.Доставка Замовнику та розвантаження товару здійснюється Учасником (Постачальником) за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський район, село Дубриничі , вул. Центральна, будинок 73.
4. Мінімальна разова поставка від 2,5 тонн щотижня або в залежності від реальних виробничих потреб Замовника.
5.Вартість доставки (транспортування) та розвантаження повинна бути включена в цінову пропозицію. Пелети (гранули) паливні транспортують у сухих транспортних засобах з обов’язковим запобіганням їх зволоженням, забруднення та механічних пошкоджень відповідно до правил перевезення вантажів, чинних для відповідного виду транспорту.
6.У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику (Постачальнику) або підлягає обміну за рахунок Учасника протягом 2 робочих днів, після звернення Замовника засобами зв’язку.
7.Учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати Лист – згоду ( інформація в довільній формі) на підтвердження технічних вимог, зазначених в Додатку №2.
*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Таким чином, Учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати Лист – згоду (інформація в довільній формі) на підтвердження технічних вимог, зазначених в Додатку №2».
2.1. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ:37742819) - не надав Лист – згоду з інформацією в довільній формі, в якій підтверджує технічні вимоги, зазначені в Додатку №2.
Отже, Замовникмав відхилититендернупропозицію на підставі п.44 Особливостей, іззазначеннямаргументації в електроннійсистемі закупівель у разі, колитендернапропозиція:
не відповідаєумовамтехнічноїспецифікації та іншимвимогамщодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ:37742819)не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та є такою, що мала бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Вимагаємо скасувати Протокольне рішення від 29.01.2024 року щодо закупівлі: Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-02-005587-a(далі – Закупівля) відповідно до якого було неправомірно визначено переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ:37742819).
Розгорнути
Згорнути
Протокольним рішенням щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2024 року щодо закупівлі: Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-02-005587-a (далі – Закупівля) було визначено переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 37742819).
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 37742819) є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1) По-перше, відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено наступне: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Звертаємо увагу Замовника на те, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься у Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, вимога з п.1. Розділу 3 передбачає в собі, що Учасники завантажать в електронну систему закупівель необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тобто, Додаток №2, адже саме він містить в собі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" було виконано вимогу Замовника та завантажено до електронної системи закупівель у складі пропозиції файл: «Технічні характеристики Дод.№2 до ТД»
2) По-друге, враховуючи інформацію, яка викладена вище та відповідно до п.7 Додатку №2 Тендерної документації Замовника встановлено вимогу: «Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю гранул паливних (пелет) (код 09110000-3 Тверде паливо за ДК 021-2015«ЄЗС»)
Технічна частина
Запропоновані Учасником паливні гранули (пелети) повинні відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015, «I група якості» та повинне мати наступні якісні та технічні характеристики або бути не гірше зазначених характеристик, а саме:
Таблиця №1
№з/п Найменування товару Технічні характеристики товару, вимоги замовника
1
Паливні гранули (пелети) зольність: не більше ніж 1,0 %
за довжиною - від 3 до 49 мм
за діаметром – від 4 до 24 мм
вологість: не більше ніж 10 %
Кількість: 50 т. (тонн)
2. Паливні гранули (пелети) повинні бути вироблені з деревини хвойних порід або з деревини листвяних порід. Пелети (гранули) паливні приймають партіями. Партією вважають кількість гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період. За однією технологією та однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість. Кожну партію гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми.
Пелети (гранули) паливні повинні поставлятися фасовкою з масою неттоспожитковогопаковання від 3 до 36 кг з граничними відхилами від номінальної маси +/- 1,5%, на піддонах, по заявці Замовника протягом 2 робочих днів з моменту заявки. Пакування гранул у полімерні пакети або мішки мають бути упаковані тільки одного виду.
3.Доставка Замовнику та розвантаження товару здійснюється Учасником (Постачальником) за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський район, село Дубриничі , вул. Центральна, будинок 73.
4. Мінімальна разова поставка від 2,5 тонн щотижня або в залежності від реальних виробничих потреб Замовника.
5.Вартість доставки (транспортування) та розвантаження повинна бути включена в цінову пропозицію. Пелети (гранули) паливні транспортують у сухих транспортних засобах з обов’язковим запобіганням їх зволоженням, забруднення та механічних пошкоджень відповідно до правил перевезення вантажів, чинних для відповідного виду транспорту.
6.У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику (Постачальнику) або підлягає обміну за рахунок Учасника протягом 2 робочих днів, після звернення Замовника засобами зв’язку.
7.Учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати Лист – згоду ( інформація в довільній формі) на підтвердження технічних вимог, зазначених в Додатку №2.
*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Таким чином, Учасник зобов’язаний в складі пропозиції надати Лист – згоду (інформація в довільній формі) на підтвердження технічних вимог, зазначених в Додатку №2».
2.1. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ:37742819) - не надав Лист – згоду з інформацією в довільній формі, в якій підтверджує технічні вимоги, зазначені в Додатку №2.
Отже, Замовникмав відхилититендернупропозицію на підставі п.44 Особливостей, іззазначеннямаргументації в електроннійсистемі закупівель у разі, колитендернапропозиція:
не відповідаєумовамтехнічноїспецифікації та іншимвимогамщодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ:37742819)не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та є такою, що мала бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Вимагаємо скасувати Протокольне рішення від 29.01.2024 року щодо закупівлі: Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-02-005587-a(далі – Закупівля) відповідно до якого було неправомірно визначено переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ-ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ:37742819).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2024 10:29
Шановний Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна, Код ЄДРПОУ:3690804581 на вашу вимогу повідомляємо, що Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІЧ-ПЛЮС» було виконано вимогу Замовника та завантажено до електронної системи закупівель у складі пропозиції файл Вих.№8 від 22.01.2024 року «Лист-згода на підтвердження технічних вимог».
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІЧ-ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ:37742819) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІЧ-ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ:37742819) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-02-005587-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна, Код ЄДРПОУ:3690804581
Дата подання: 05 січня 2024 12:32
Дата подання: 05 січня 2024 12:32
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей
Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-01-02-005587-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
ОБСТАВИНИ:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Протоколом (Рішенням) уповноваженої особи від 02.01.2024 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, Скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним:
І.
Відповідно до п.2 Розділу 3 Замовник вимагає:
«Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.».
Звертаємо увагу, що Форма забезпечення тендерної пропозиції, яка наведена у Додатку №1 до тендерної документації містить необхідні поля для заповнення та вимоги, яких мають дотримуватися Учасники та установа, яка видає банківську гарантію. Разом з тим, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами) проте, є такими, що не відповідають вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами), а саме:
Замовник вимагає:
«2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).»;
«3. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.».
Наказ Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) передбачає:
2. «Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).».
3. «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону».
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне:
Частиною 1 статті 25 Закону передбачено умови, щодо забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, а саме: Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
ПОРЯДОК ВИДАЧІ ТА ОФОРМЛЕННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ РЕГЛАМЕНТОВАНО СПЕЦІАЛЬНИМИ нормативно-правовими актами, які регламентують порядок надання гарантій банком-гарантом, а також вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями є Наказ Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) та постанова Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами)
Таким чином, звертаємося до органу оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №1 (Форма забезпечення тендерної пропозиції) задля усунення дискримінаційних вимог та задля однакового розуміння та трактування вимог Замовника та вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами).
ПРОСИМО ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ:
Внесення змін до Додатку №1 (ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції), яка викладена в тендерній документації ІЗ ПОРУШЕННЯМ ФОРМИ, ЯКА ВСТАНОВЛЕНА Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 .
Та викласти пункти 2 та 3 Додатку №1 ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції в наступній редакції:
2. «Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).».
3. «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону».
Нижче наведено повний текст ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628:
«ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України
14 грудня 2020 року № 2628
ФОРМА
забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції
________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________
(назва в разі необхідності)
1. Реквізити
Дата видачі ______________
Місце складання ___________________________________________________________________
Повне найменування гаранта _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Повне найменування принципала _____________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Найменування бенефіціара __________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Сума гарантії ______________________________________________________________________
Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________
____________________________________________________________________________________
Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________
____________________________________________________________________________________
Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________
Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ____________________________________________________________________________________
Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) ________________________________________________
____________________________________________________________________________________
2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).
Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії.
Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк).
Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією:
відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними;
непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
сплата бенефіціару суми гарантії;
отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів:
на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта;
у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара.
6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому.
Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України.
Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії.
Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі).
Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)
_________________________________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))
Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі)
_________________________________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис)
Таким чином, пункти 2 та 3:
«2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).»;
«3. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.».
Додатку №1 (ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції) викладені з порушенням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та є такими, що дискримінують Учасників, адже банківські установи при видачі банківських гарантій в першу чергу, керуються спеціальними нормативно-правовими актами, а саме: Наказом Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) та вимогами постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами).
Вимоги Замовника Пропозиція Учасника з врахуванням
Наказу Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України
14 грудня 2020 року № 2628
«ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
«2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).»;
2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
«3. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.».
3. «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону».
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону, для підтвердження зазначеного в п. 1 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація Замовника
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text )
3. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text).
4. Наказ Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#Text)
5. Форма забезпечення тендерної пропозиції Затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628
6. Постанова Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) .
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо, що нижче наведені вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним:
ІІ.
Відповідно до Додатку №2 «Технічна частина» Замовником вимагає:
«2. Паливні гранули (пелети) повинні бути вироблені з суміші хвойних або листвяних порід дерев.».
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне:
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є: код ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо предмет закупівлі: Паливні гранули (пелети), відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як Паливні гранули (пелети) є ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт не передбачає того факту та вимоги, про те, що: «Паливні гранули (пелети) повинні бути вироблені З СУМІШІ хвойних або листвяних порід дерев».
Звертаємо увагу органу оскарження на те, що ДСТУ 8358:2015 НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ виготовлення гранул із СУМІШІ.
Передбачається виготовлення гранул із:
- Деревини хвойних порід;
- Деревини листяних порід;
- Деревини хвойних та листяних порід.
ДСТУ 8358:2015 не передбачає СУМІШІ хвойних або листвяних порід дерев
Разом з тим, ДСТУ 8358:2015 містить наступну вимогу:
ПРОСИМО ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ШЛЯХОМ:
РЕДАГУВАННЯ ВИМОГ ДОДАТКУ №2, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНО В ПУНКТІ 2, А САМЕ:
«Паливні гранули (пелети) повинні бути вироблені З СУМІШІ хвойних або листвяних порід дерев».
Та просимо зобов’язати Замовника викласти пункт 2 в наступній редакції, відповідно до вимог, які встановлено в ДСТУ 8358:2015, а саме:
2. Паливні гранули (пелети) повинні бути вироблені: з деревини хвойних порід або з деревини листяних порід.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація Замовника
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text )
3. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text).
4. ДСТУ 8358:2015
Інформуємо орган оскарження про те, що, наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічними предметами та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку товару у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Перелік документів (доказів):
1. Тендерна документація Замовника
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text )
3. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text).
4. ДСТУ 8358:2015
5. Наказ Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#Text)
6. Форма забезпечення тендерної пропозиції Затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628
7. Постанова Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text)
Документи зазначені вище – надаються для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за Гранули паливні (пелети) згідно коду ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор процедури закупівлі, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-01-02-005587-a.
3) Зобов’язати Замовника Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 січня 2024 15:08
рішення від 08.01.2024 № 355.pdf
Дата публікації: 08 січня 2024 15:07
інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2024 № 806.pdf
Дата публікації: 16 січня 2024 12:20
рішення від 15.01.2024 № 806.pdf
Дата публікації: 17 січня 2024 18:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником усунено порушення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2024 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ- ПЛЮС" |
475 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО МАРІЯ БОГДАНІВНА" |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
372 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ КЕПІТАЛ" |
400 002,00
UAH з ПДВ
|
400 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна |
447 500,00
UAH з ПДВ
|
424 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТАКТАШОВА ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА " |
470 000,00
UAH з ПДВ
|
470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОБАЛЬ ІГОР ЙОСИПОВИЧ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧ- ПЛЮС" #37742819 |
Переможець |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 12:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 12:24
|
Договір Річ Плюс.pdf | укладений |
06 лютого 2024 12:17
|