Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Гмиря Віта Володимирівна +380462677309 ukb_ead3@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 28 935 197,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 140 000,00 грн (сто сорок тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку,який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлідоговору про закупівлю(підписання останнього акту форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт); 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. У випадку настання вищезазначених обставин, Замовник вживає заходів з повернення забезпечення виконання договору, наданого у вигляді банківської гарантії, одним з указаних шляхів: а) подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією, або б) відмови від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта. Умови неповернення: Замовник не повертає забезпечення договору та отримує право вимагати від банку-гаранта платіж за гарантією у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом, Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору:: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю попередню оплату (аванс) у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця з дати отримання Виконавцем коштів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовником може бути встановлено відстрочення розрахунків на строк 30 календарних днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 15:57 |
Проект договору роботи.docx | |
02 січня 2024 15:57 |
Стрілецька схеми.pdf | |
02 січня 2024 15:57 |
ТЗ ліцей Стрілецька_ 1.docx | |
02 січня 2024 15:57 |
ТД ліцей Стрілецька_ 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000044 ● 21988f3451bc426f9e8647b135ab3b01
- Статус: завершено ● Дата: 09 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2024-01-02-004529-a 02.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 09:06:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (літери А2-1, А1-1 технічного паспорту БТІ) за адресою: вулиця Стрілецька буд. 1 у м. Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-02-004529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «СС-БІЛДКОМПАНІ» умов пункту 5 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 13:09:23
Пояснення на запит
У відповідь на запит від 01.03.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт будівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (літери А2-1, А1-1 технічного паспорту БТІ) за адресою: вулиця Стрілецька буд. 1 у м. Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-01-02-004529-a) повідомляємо наступне.
1) Відповідно до розпоряджень голови Чернігівської обласної військової адміністрації від 02.10.2023 № 645 «Про внесення змін до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 12.09.2023 №602» та від 10.10.2023 №675 «Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було визначено замовником робіт і виділено кошти на зазначену закупівлю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 05.12.2023 №400-К/23-РБК/ЕЗ) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 05.12.2023 № 50 а/г).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 05.12.2023 №400-К/23-РБК/ЕЗ) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 05.12.2023 № 50 а/г).
2) На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 02.01.2024).
3) На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СС-БІЛДКОМПАНІ» супровідним листом від 18.01.2024 № 48-24 надано замовнику банківську гарантію від 18.01.2024 № 117267/V-0097 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 5% вартості договору про закупівлю, а саме: 1 437 047,00 гривень).
18.01.2024 з переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «СС-БІЛДКОМПАНІ» укладено договір № 1-Б про закупівлю послуг за державні кошти загальною вартістю 28 740 939,96 гривень.
Додатки:
1. Експертний звіт (Позитивний) від 05.12.2023 №400-К/23-РБК/ЕЗ.
2. Наказ Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою від 05.12.2023 № 50 а/г.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
4. Дефектні акти.
5. Проектна документація.
6. Кошторис.
7. Супровідний лист Товариство з обмеженою відповідальністю «СС-БІЛДКОМПАНІ» від 18.01.2024 № 48-24.
8. Банківська гарантія від 18.01.2024 № 117267/V-0097.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 15:21:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (літери А2-1, А1-1 технічного паспорту БТІ) за адресою: вулиця Стрілецька буд. 1 у м. Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-02-004529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо дотримання переможцем ТОВ «СС-БІЛДКОМПАНІ» вимог підстав передбачених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині навності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи, що вартість закупівлі перевищує
20 мільйонів гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 15:24:06
Надання пояснень на запит
У відповідь на запит від 06.03.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт будівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (літери А2-1, А1-1 технічного паспорту БТІ) за адресою: вулиця Стрілецька буд. 1 у м. Чернігів (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-01-02-004529-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «СС-БІЛДКОМПАНІ» підтверджено відсутність підстав передбачених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, в частині наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 мільйонів гривень, шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання ним тендерної пропозиції.
Також на підставі абзацу 17 пункту 47 Особливостей, Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Згідно з вищевикладеним, Замовник враховуючи вимоги Особливостей, не має права вимагати у переможця процедури закупівлі підтвердження відсутності підстав передбачених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" |
28 740 939,96
UAH з ПДВ
|
28 740 939,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СС-БІЛДКОМПАНІ" #41482600 |
Переможець |
28 740 939,96
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 15:17
|
1-Б_7.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2024 14:53
|
1-Б_6.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 18:44
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 18:43
|
1-Б_5.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 18:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 18:36
|
1-Б_4.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 09:53
|
1-Б_3.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 13:20
|
1-Б_2.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 16:30
|
1-Б_1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 15:08
|
Додаток 2.pdf | укладений |
19 січня 2024 15:07
|
Додаток 1.pdf | укладений |
19 січня 2024 15:07
|
1-Б.pdf | укладений |
19 січня 2024 15:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (літери А2-1, А1-1 технічного паспорту БТІ) за адресою: вулиця Стрілецька буд. 1 у м. Чернігів | 1 | роботи |
28 740 939,96
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення прав Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2024 році та терміну дії договору до 31.12.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартост робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 1-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (літери А2-1, А1-1 технічного паспорту БТІ) за адресою: вулиця Стрілецька буд. 1 у м. Чернігів | 1 |
26 448 222,75
UAH з ПДВ
|