Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту "Капітальний ремонт мосту на км 130+870 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/ - Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски», Харківська область" (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
1 891 065,60 UAH
UA-2024-01-02-004357-a ● 049366e4fcf946a5994d197898de854b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 891 065,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 455,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути надана разом із копією Витягу з Державного реєстру банків. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18910 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від ціни договору. Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника. або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу ("Прозорро") по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758).. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Спосіб подання банківської гарантії зазначено у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту "Капітальний ремонт мосту на км 130+870 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/ - Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски», Харківська область" (ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячні (за період, етап) розрахунки, за надані послуги здійснюються при надходженні коштів з державного бюджету та інших джерел фінансування на підставі «Актів приймання наданих послуг інженера-консультанта, включно з технічним наглядом» (далі – Акт), (Методика Додаток 25), протягом 5 календарних днів з дати їх підписання Сторонами при наявності коштів передбачених на ці цілі. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 15:44 |
Тендерна документація.PDF | |
02 січня 2024 15:44 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-02-004357-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД", Код ЄДРПОУ:41978844
Дата подання: 05 січня 2024 15:31
Дискримінаційні та невідповідні умови ТД
Шановний замовник! Наша компанія має багаторічний досвід у наданні інжинірингових послуг, у тому числі послуг інженера консультанта із здійсненням технічного нагляду на інфраструктурних об'єктах, в тому числі найвищого рівня складності. Ми маємо бажання прийняти участь у цій закупівлі та запропонувати конкурентну ціну на наші послуги. В той же час, при вивченні тендерної документації, було встановлено вимогу, яка значно звужує коло учасників та містить ознаки дискримінації. Так, тендерною документацією вимагається надання копії сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, виданого уповноваженим на це органом. В той же час, враховуючи воєнний стан в Україні, який введено з 24 лютого 2022 року, велика кількість замовників не мала можливості вносити відповідну інформацію до порталу державної електронної системи у сфері будівництва (e-construction), що унеможливлює прийняття участі в закупівлі учасниками, які надавали послуги інженера-консультанта (та технічного нагляду) на таких об'єктах, зокрема і нашій компанії. В той же час, наявні вимоги до кваліфікованого персоналу учасника, можуть призвести до неможливості виконання переможцем робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, якісно та у встановлені терміни. Так, предметом закупівлі є послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом. Однак, тендерною документацією вимагається наявність лише одного провідного інженера-консультанта, в той час, як інженерів технічного нагляду вимагається не менше двох. Враховуючи строк реалізації проекту, доцільним є наявність не менше як двох інженерів технічного нагляду, так і двох провідних інженерів-консультантів. Крім того, надання послуг на такому складному об'єкті, як міст, враховуючи, що і у теперішній час продовжується агресія з боку росії, Харківська область знаходиться під постійним обстрілом та зазначена штучна споруда може сприйматися, як об’єкт ураження, що призведе до пошкодження не тільки самої споруди, цивільного майна поблизу споруди, ураження цивільного населення, особливу увагу в першу чергу слід приділити питанню захисту працівників, які знаходяться на будівельному майданчику при виконанні ремонтно-будівельних робіт. Тому вважаємо за доцільне підтвердити наявність в учасника відповідного спеціаліста – інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1-ї категорії. Також, відповідно до Наказу Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Порядку проведення аудиту безпеки автомобільних доріг» №204 від 09.04.2021 року , а саме пункту 8 Порядку, аудит на стадії після введення в експлуатацію об'єкту проводиться з урахуванням національних стандартів та фактичної поведінки користувачів автомобільної дороги шляхом перевірки (зокрема) читабельності та видимості дорожніх знаків та розміток. Оскільки під час виконання робіт, що є предметом закупівлі (капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі) передбачені роботи із встановлення дорожніх знаків та нанесення розмітки, є доцільним залучення виконавця, який забезпечить контроль якості цих робіт - сертифікованого аудитора безпеки автомобільних доріг.
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника вимагається надання копій чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснення професійної діяльності лише інженерами технічного нагляду. Дана вимога є доцільною, але, враховуючи, що роботи будуть виконуватись не лише інженерами технічного нагляду, а й іншими кваліфікованими працівниками, логічним виглядає надання учасником копій чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснення професійної діяльності для усіх сертифікованих працівників, яких він планує залучати до виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника вимагається надання копій чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснення професійної діяльності лише інженерами технічного нагляду. Дана вимога є доцільною, але, враховуючи, що роботи будуть виконуватись не лише інженерами технічного нагляду, а й іншими кваліфікованими працівниками, логічним виглядає надання учасником копій чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснення професійної діяльності для усіх сертифікованих працівників, яких він планує залучати до виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2024 15:37
Шановний учасник тендеру! Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі - Служба відновлення) незрозуміла Ваша вимога, щодо тендерної документації, де вимагається надання копії сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджується готовність до експлуатації, виданого уповноваженим на це органом, так як навіть у воєнний час фахівцями Служби відновлення, проектувальниками та підрядниками безперешкодно вносилась відповідна інформація та дані до порталу державної електронної системи у сфері будівництва. В свою чергу представниками Служби відновлення тільки за 2023 рік було отримано низьку дозволів на початок робіт без ніяких проблемних факторів. Тому вважаємо нашу вимогу не дискримінаційною та відповідною до умов ТД, але представниками Служби буде проаналізовано та розглянуто зазначену проблему по інших замовниках.
Стосовно кількості провідних інженерів-консультантів, тендерна документація не містить обмеження в конкретній кількості, а саме зазначено, що не менше 1 особи. Тому Учасник самостійно визначає кількість провідних інженерів-консультантів, яка йому потрібна для якісного та своєчасного надання послуг згідно предмета закупівлі.
Стосовно вимог, щодо додаткового включення відповідних спеціалістів та надання копій чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, повідомляємо, що вони будуть враховані Замовником в подальшому при проведенні процедур закупівель.
Стосовно кількості провідних інженерів-консультантів, тендерна документація не містить обмеження в конкретній кількості, а саме зазначено, що не менше 1 особи. Тому Учасник самостійно визначає кількість провідних інженерів-консультантів, яка йому потрібна для якісного та своєчасного надання послуг згідно предмета закупівлі.
Стосовно вимог, щодо додаткового включення відповідних спеціалістів та надання копій чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, повідомляємо, що вони будуть враховані Замовником в подальшому при проведенні процедур закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 15:46 |
Кінець періоду оскарження: | 19 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби у здійсненні закупівлі відповідно до визначеного предмета закупівлі та технічного завдання |
Документи:
08 січня 2024 15:46
|
Електронний підпис |
08 січня 2024 15:46
|
Протокол № 3 Відміна торгів.pdf |