Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05406623 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А |
Контактна особа: |
Флуєрар Катерина Олегівна +380638925311 9miskvo9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 11:41 |
Зернові культ та картопля.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000063 ● 3db76d829ae14c4da13aa19245861548
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 Одеса № 58
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 58
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2024-01-02-001518-a 02.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 15:14:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр») вимогам пункту 5 додатка 1 до тендерної документації (далі - ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.3 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.10 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ Держпродспоживслужби, виданий саме учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень?
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.11 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а саме експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 19:12:58
Відповідь на моніторинг закупівлі.
Відповідь на моніторинг закупівлі
Зернові культури та картопля код 03210000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 03212100-1 Картопля; код 03212220-8 Зерна бобових культур сушені
:
1. Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Визначення очікувальної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку відповідно до зазначеної вище методики. У відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на послуги, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках та згідно договору, з урахуванням об’ємів минулого року. Розмір бюджетного призначення закупівлі згідно з кошторисом склав 850 000,00 (вісімсот п’ятдесят тисяч) гривень 00 коп. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості розміщено на офіційному сайті 02.01.2024 року, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання: https://chornomorsk.odessaedu.net/uk/site/publichni-zakupivli.html
(https://docs.google.com/document/d/1TxGEMoRqxg1CWCxb8173PV5iUvC07bX1/edit#heading=h.gjdgxs)
2. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр») вимогам пункту 5 додатка 1 до тендерної документації (далі - ТД) відносно надання акту перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 та виданий не раніше другого півріччя 2023 року. Відповідно до інформаційного листа ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» відповідно до договору № 7 від 18 грудня 2023 року.
До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт. Експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень надано у складі пропозиції Учасника.
У зв’язку з чим, на вимогу ТД Учасником надано документ – акт перевірки Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області від 24.07.2023 №848 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, саме потужності ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з якої подалі буде здійснюватися виконання договору про закупівлю. Вказаний Акт надається лише на оператора ринку, на ім’я якого зареєстрована відповідна потужність.
3. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.3 додатка 2 до ТД - сертифікат на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей.
Відповідно до договору № 7 від 18 грудня 2023 року транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснюється працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з потужності цього підприємства. Визначений стандарт на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) стосується безпосередньо організації праці на потужності ТОВ «ОДЕСПРОДУКТ». Оскільки для подальшого виконання договору про закупівлю будуть задіяні саме потужність та працівники ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», Учасником надано документ на потужність ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», яким підтверджено що на відповідній потужності розроблено та запроваджено систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Зареестрований у.Pecтpi ОС ТОВ ЦЕНТР СУЧАСНИХ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ Вiд '' 28 " листопала 2022 р. N 8О l43.OHSМS.034.0l -22 та дiйсний до 27 листопада 2025.
4. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.10 додатка 2 до ТД - документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Відповідно до довідки ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт. Експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень надано у складі пропозиції Учасника.
У зв’язку з чим, на вимогу ТД Учасником надано документ – акт перевірки Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області від 27.07.2023 №849 складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, саме потужності ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з якої подалі буде здійснюватися виконання договору про закупівлю. Вказаний Акт надається лише на оператора ринку, на ім’я якого зареєстрована відповідна потужність.
5. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.11 додатка 2 до ТД - документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.
Замовником не встановлювалось окремої кваліфікаційної вимоги щодо наявності персоналу. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», документи щодо навчання яких надано у складі пропозиції. Зазначений перелік охоплює лише посади які підлягають обов’язковому навчанню та не встановлює обов’язковості наявності цих працівників у складі Учасника.
У зв’язку з чим, на вимогу ТД Учасником надано документи – протоколи заліку по санітарно-гігієнічному навчанню (від 14.10.2022) та довідки про проходження санітарно-гігієнічне навчання з прийняттям заліку у водія, комірника та вантажника, які є працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», виданих Державною установою «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені,договір розірвано.
2024-04-03 18:28:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
.
2024-04-04 17:34:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" #34108329 |
Переможець |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 18:24
|
Додаткова угода про розірвання №2 до договору №26 від 17.01.2024.pdf | укладений |
03 квітня 2024 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 09:45
|
Додаткова угода №1 до Договору № 26 від 17.01.2024.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 08:46
|
Договір №26 від 17.01.2024.pdf | укладений |
18 січня 2024 08:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля рання 2024 рік | 1500 | кілограм |
29,00
UAH
|
Картопля рання 2024 рік | 1500 | кілограм |
28,00
UAH
|
Картопля 2023 рік(січень-лютий) | 4500 | кілограм |
29,00
UAH
|
Картопля 2023 рік (березень-червень) | 9000 | кілограм |
30,00
UAH
|
Картопля 2024 рік (вересень-жовтень) | 4500 | кілограм |
18,00
UAH
|
Картопля 2024 рік (листопад-грудень) | 4500 | кілограм |
22,00
UAH
|
Квасоля сушена | 1500 | кілограм |
98,00
UAH
|
Горох сушений | 1800 | кілограм |
20,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля рання 2024 рік | 1500 | кілограм |
29,00
UAH
|
Картопля рання 2024 рік | 1500 | кілограм |
28,00
UAH
|
Картопля 2023 рік(січень-лютий) | 4500 | кілограм |
29,00
UAH
|
Картопля 2023 рік (березень-червень) | 9000 | кілограм |
30,00
UAH
|
Картопля 2024 рік (вересень-жовтень) | 4500 | кілограм |
18,00
UAH
|
Картопля 2024 рік (листопад-грудень) | 4500 | кілограм |
22,00
UAH
|
Квасоля сушена | 1500 | кілограм |
98,00
UAH
|
Горох сушений | 1800 | кілограм |
20,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
59 797,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |