Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (з розподілом) (за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія)
Очікувана вартість
649 178,00 UAH
UA-2024-01-02-001117-a ● e08401edbdab4cee8d10572e58927a11
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02007503 |
Місцезнаходження: | 42800, Україна , Сумська обл., селище міського типу Велика Писарівка, ВУЛИЦЯ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 5 |
Контактна особа: |
Яна КОЛТУНОВА +380545751169 vpsrcrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2024 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 11:17 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 11:17 |
Очікувана вартість: | 649 178,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 245,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68334 Кіловат-година
Електрична енергія (з розподілом) (за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42800, Україна, Сумська область, селище Велика Писарівка, вулиця Коцюбинського, будинок,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 09:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 08:56 |
Тендерна документація_з розподілом (зі змінами).docx | |
18 січня 2024 08:56 |
Перелік змін.pdf | |
18 січня 2024 08:56 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf | |
02 січня 2024 11:04 |
Оголошення про закупівлю.docx |
18 січня 2024 09:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2024 08:56 |
Тендерна документація_з розподілом (зі змінами).docx
|
|||
18 січня 2024 08:56 |
Перелік змін.pdf
|
|||
18 січня 2024 08:56 |
Протокол внесення змін до ТД.pdf
|
|||
02 січня 2024 11:04 |
Оголошення про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-02-001117-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 04 січня 2024 22:03
Вимога
Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, передбачених п.12 цього додатку, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Сумської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів (довідка надається за формою 1 до Додатку 5).
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається тендерною документацією.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» створено власний Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" за місцезнаходженням: 79026 , м. Львів, вул. Стрийська, 86-В, офіс 1 (Наказ про створення додається). Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», затвердженого Наказом директора ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД. Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» також має свою електронну пошту, адреса якої, зокрема, зазначена і на веб-сайті ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (gasenergo2019@gmail.com), за допомогою якої Замовник має можливість здійснювати комунікацію з ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Проте Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Сумської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні.
У зв’язку з цим, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається тендерною документацією.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» створено власний Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" за місцезнаходженням: 79026 , м. Львів, вул. Стрийська, 86-В, офіс 1 (Наказ про створення додається). Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», затвердженого Наказом директора ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД. Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» також має свою електронну пошту, адреса якої, зокрема, зазначена і на веб-сайті ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (gasenergo2019@gmail.com), за допомогою якої Замовник має можливість здійснювати комунікацію з ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Проте Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Сумської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні.
У зв’язку з цим, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2024 10:49
Уважно ознайомившись із вимогою, наголосимо, що процес постачання електричної енергії є складним та суттєво відрізняється від процесу постачання звичайних товарів повсякденного споживання.
Варто зазначити, що будь-який електропостачальник, має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Ствердження про звуження кола учасників та дискримінаційний характер є безпідставними. Усі взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання) регулюються «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
Споживач, при укладанні договору на постачання електричної енергії має право обирати зручний для нього спосіб обміну та отримання інформації, зокрема отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації, зручний спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Також п. 4.22. Правил надає споживачеві право обрати спосіб оплати за електричну енергію, серед яких є оплата безготівковими коштами в центрах обслуговування клієнтів (Далі – ЦОК). Водночас п.п. 9.1.3 п. 9.1. Правил передбачає "Забезпечення доступу споживачів до інформації" передбачає способи надання споживачеві інформації, безпосередньо пов’язаної з виконанням укладених ним договорів та здійсненням комерційних розрахунків з учасниками роздрібного ринку, або будь-якої іншої відкритої інформації, пов’язаної з постачанням (розподілом, передачею) йому електричної енергії, серед яких містяться такі способи як надання інформації у ЦОК.
Якщо врахувати територіальну віддаленність, що може виникнути, важливим для нас як замовника є економічна доцільність, яка не буде вимагати додаткових коштів та затрат часу. Територіальна віддаленість постачальника позбавляє споживача можливості реалізовувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
Так, п. 8.3.6. Правил передбачає, що учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Також п. 8.3.17. Правил передбачає, що учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити ЦОК, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У ЦОК має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення ЦОК не є обов’язковим. У такому разі функції ЦОК, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Отже, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 "Правил роздрібного ринку електричної енергії" електропостачальник зобов'язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме значних витрат робочого часу та коштів.
Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені "Правилами роздрібного ринку електричної енергії", а навпаки зобов'язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів.
Наголошуємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також у тендерній документації, в Додатку 4 було наголошено, що у випадку відсутності в учасника ЦОК на території Сумської області він може надати інші документи, а саме: довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Сумської області або посадової особи, з робочим місцем на території Сумської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. А у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Крім того як зазначалось вище, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Сумської області існує велика кількість ЦОК та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає.
Варто зазначити, що будь-який електропостачальник, має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Ствердження про звуження кола учасників та дискримінаційний характер є безпідставними. Усі взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання) регулюються «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
Споживач, при укладанні договору на постачання електричної енергії має право обирати зручний для нього спосіб обміну та отримання інформації, зокрема отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації, зручний спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Також п. 4.22. Правил надає споживачеві право обрати спосіб оплати за електричну енергію, серед яких є оплата безготівковими коштами в центрах обслуговування клієнтів (Далі – ЦОК). Водночас п.п. 9.1.3 п. 9.1. Правил передбачає "Забезпечення доступу споживачів до інформації" передбачає способи надання споживачеві інформації, безпосередньо пов’язаної з виконанням укладених ним договорів та здійсненням комерційних розрахунків з учасниками роздрібного ринку, або будь-якої іншої відкритої інформації, пов’язаної з постачанням (розподілом, передачею) йому електричної енергії, серед яких містяться такі способи як надання інформації у ЦОК.
Якщо врахувати територіальну віддаленність, що може виникнути, важливим для нас як замовника є економічна доцільність, яка не буде вимагати додаткових коштів та затрат часу. Територіальна віддаленість постачальника позбавляє споживача можливості реалізовувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
Так, п. 8.3.6. Правил передбачає, що учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Також п. 8.3.17. Правил передбачає, що учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити ЦОК, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У ЦОК має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення ЦОК не є обов’язковим. У такому разі функції ЦОК, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку».
Отже, у відповідності до вимог вищезазначених положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 "Правил роздрібного ринку електричної енергії" електропостачальник зобов'язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме значних витрат робочого часу та коштів.
Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені "Правилами роздрібного ринку електричної енергії", а навпаки зобов'язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де він має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів.
Наголошуємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також у тендерній документації, в Додатку 4 було наголошено, що у випадку відсутності в учасника ЦОК на території Сумської області він може надати інші документи, а саме: довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Сумської області або посадової особи, з робочим місцем на території Сумської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. А у разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Крім того як зазначалось вище, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Сумської області існує велика кількість ЦОК та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-02-001117-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 05 січня 2024 15:34
Дата подання: 05 січня 2024 15:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 січня 2024 16:19
рішення від 09.01.2024 № 437.pdf
Дата публікації: 09 січня 2024 16:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2024 № 825.pdf
Дата публікації: 16 січня 2024 13:13
рішення від 15.01.2024 № 825.pdf
Дата публікації: 17 січня 2024 18:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано! Порушення усунено!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
574 869,89
UAH з ПДВ
|
551 209,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
576 629,62
UAH з ПДВ
|
551 209,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
551 209,36
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 12:30
|
ДУ №1 Газенерго-Трейд.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 12:11
|
Дог.Газенерго-Трейд.pdf | укладений |
06 лютого 2024 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились зменшити ціну за 1 кВт*год електричної енергії до рівня 8,066388 з ПДВ та зменшити суму договору на 0,81 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |