Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Квадрокоптери FPV – типу
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2024-01-01-001864-a ● b33011d7939142a8b65213479f3b45bc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Шевчук Світлана Михайлівна 380674473114 zakupivli_tmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2024 14:18 |
Початок аукціону: | 10 січня 2024 14:18 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27.
34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати
34711200-6 Безпілотні літальні апарати
Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27.
34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати
34711200-6 Безпілотні літальні апарати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 штуки
Квадрокоптери FPV – типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рік випуску
Дата подання: 03 січня 2024 11:12
Дата відповіді: 03 січня 2024 15:20
Добрий день! Наша компанія планує приймати участь у закупівлі товару за предметом: Квадрокоптери FPV – типу, оголошеної Тернопільською міською радою від 01 січня 2024 р. У нас є питання по тендерній документації, а саме, згідно додатку № 3 до тендерної документації зазначено "Рік випуску - 2022-2023 рр." Підкажіть будь ласка чи можуть бути квадрокоптери FPV – типу випущені у 2024 році?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо Вам, що в тендерну документацію внесено відповідні зміни.
предмет закупівлі не оподатковується податком на додану вартість
Дата подання: 04 січня 2024 10:13
Дата відповіді: 05 січня 2024 11:45
Добрий день! Наша компанія відповідно до законодавства України є платником податку на додану вартість.
Водночас, відповідно додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що закупівля здійснюється на виконання запитів військових частин та відповідно до Програми «Обороноздатність» на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27, згідно з пунктами 3 та 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Згідно вимог закону України від 10.04.2023 року № 3019-IX “Про внесення змін до підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання/ввезення товарів для потреб безпеки і оборони у період воєнного стану”, а саме на підставі підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товари, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України.
Предмет закупівлі Квадрокоптери FPV- типу підпадають під дію вищезазначеного Закону, а саме під товарну позицію та підкатегорію УКТ ЗЕД: безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806, 8807 згідно з УКТ ЗЕД.
Тому, у разі якщо закупівля здійснюється на виконання запитів військових частин та кінцевим споживачем визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, предмет закупівлі не оподатковується податком на додану вартість.
Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни до умов договору про закупівлю товару, а саме зазначити, що “Кінцевим споживачем товару по даному договору є __________________, а саме Військова частина ____________________. Постачання Товару за даним договором звільняється від оподаткування податком на додану вартість на підставі п. 32 підрозділу 2 Розділу ХХ Перехідних положень ПКУ”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо Вам, що в тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-01-001864-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 01 січня 2024 17:32
terms
Such payment condition is unacceptable. Not to say fraudulent.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2024 16:01
«Шановний Учаснику!
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати) «Квадрокоптери FPV – типу» затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 01 січня 2024 року (зі змінами 03 січня 2024 року), складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
Відповідно до пункту 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що істотними умовами договору про закупівлю встановлено, зокрема «порядок здійснення оплати». У розділі 4 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про «Порядок здійснення оплати»: «Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі».
Інформуємо, що згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України: розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України, Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:
1) наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;
2) наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми;
3) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Відповідно до вищенаведеного, Замовником у тендерній документації передбачено відповідний порядок здійснення оплати за товар, що не порушує права та законні інтереси Учасників.».
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати) «Квадрокоптери FPV – типу» затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 01 січня 2024 року (зі змінами 03 січня 2024 року), складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
Відповідно до пункту 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що істотними умовами договору про закупівлю встановлено, зокрема «порядок здійснення оплати». У розділі 4 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про «Порядок здійснення оплати»: «Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі».
Інформуємо, що згідно з пунктом 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України: розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Згідно з частиною другою статті 49 Бюджетного кодексу України, Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:
1) наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;
2) наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми;
3) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Відповідно до вищенаведеного, Замовником у тендерній документації передбачено відповідний порядок здійснення оплати за товар, що не порушує права та законні інтереси Учасників.».
Номер вимоги: UA-2024-01-01-001864-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д-ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:45024000
Дата подання: 16 січня 2024 21:14
Незаконне визнання переможця
Повідомляємо, що за закупівлею «Квадрокоптери FPV – типу» закупівля: UA-2024-01-01-001864-a в системі публічних закупівель Уповноваженою особою Замовника було опубліковано протокол № 14/В від 16.01.2024 р. про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД".
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки:
1. Відповідно до діючого законодавства, Закону України Про публічні закупівлі та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника (опубліковане 15-01-24, 12:13:48) учасник ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" завантажив до електронної системи закупівель файл «Додаток 1_Тенд. пропозиція_нова редакція 05.01.2024» (Вих № 17/04 від 16.01.2024 р., Експортовано: 16-01-2024, 09:06:10), в якому зазначено «Найменування товару», що пропонується учасником до постачання за закупівлею як «FPV дрон SAG 7/IX». При цьому раніше в складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" за закупівлею учасником до електронної системи закупівель завантажено файл «Тендерна пропозиція» (Вих № 15/03 від 05.01.2024 р., Експортовано:09-01-2024, 19:20:54), в якому зазначено «Найменування товару», що пропонується учасником до постачання за закупівлею як «Квадрокоптер GEPRC MARK4 FPV дрон 7-дюймовий 5.8G 2.5W». Таким чином учасник фактично змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно п. 44. Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації за закупівлею «Форма тендерної пропозиції» учасником в таблиці додатку не заповнено графу «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ*», при цьому не надано жодних пояснень стосовно не заповнення вищезазначеної графи.
3. Відповідно до вимог п. 1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:», зокрема «4) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;» Учасником в документах тендерної пропозиції надано Довідку про Технічні характеристики товару Вих № 11/03 від 05.01.2024 р. та технічний паспорт виробу. При цьому в порушення вищезазначених вимог тендерної документації замовника учасником не надано «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації».
4. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що «Учаснику необхідно зазначити країну походження запропонованого товару ______________». В документах тендерної пропозиції учасника не зазначено країну походження запропонованого товару, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
5. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено наступне «Технічні характеристики товару: Квадрокоптери FPV – типу або еквівалент – 1250 шт. (у відповідній комплектації): Модель (рама): 7 дюймів (7-inch FPV), Мотор: не менше 1300 kv, Пропеллер: Gemfan 7037-3 або еквівалент, Камера: Caddx Ratel 2 (1200 TVL) або еквівалент, VTX: 5.8G 2.5W, Коробка (receiver): ELRS 915 або еквівалент, Антена: Cherry SMA 5.8G RHCP або еквівалент, FC: GEPRC F405 V2 або еквівалент, Час польоту: 12-30 хв, Корисне навантаження від 1 кг, Вага: не більше 600 гр, АКБ: 4000-6000 mAr» Натомість відповідно до наданої учасником Довідки про Технічні характеристики товару Вих № 11/03 від 05.01.2024 р. та технічного паспорту виробу запропонований товар не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, а саме в довідці учасника Вих № 11/03 від 05.01.2024 р. в технічних характеристиках запропонованого товару не зазначено час польоту, корисне навантаження, вагу, тощо. Згідно наданого учасником технічного паспорту виробу запропонований товар також не відповідає вимогам Замовника, а саме: час польоту згідно наданого технічного паспорту становить 15-20 хв., що є меншим ніж час польоту, що вимагається Замовником - 12-30 хв.
6. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що «Товар має бути укомплектований паспортом (формуляром) та/або настановами з експлуатування щодо його використання українською мовою та/або інструкція з експлуатації/застосування, або технічного опису чи технічних умов експлуатації/застосування тощо», але в порушення цієї вимоги згідно наданого учасником технічного паспорту виробу в комплект поставки входять тільки FPV дрон, ремінець кріплення акумулятора, акумуляторна батарея та пропелери. Таким чином запропонований товар не укомплектований жодним з вищезазначених документів, що вимагаються Замовником.
7. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що «для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару, чинні на момент подання пропозиції на запропонований товар». Згідно наданого учасником технічного паспорту виробу виробником є «ФОП Плющ Д.В.», а учасник ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" є постачальником товару за закупівлею. Але в порушення вимог тендерної документації Замовника учасником не надано в складі документів тендерної пропозиції документів, що «видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів)».
8. Відповідно до вимог п. 6. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника учасникам необхідно було надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, зокрема в цій довідці необхідно було зазначити інформацію про «контактні особи (телефон, e-mail за наявності)». Учасником було надано довідку Вих № 6/03 від 05.01.2024 р. «Загальні відомості про учасника», але в порушення вищезазначених вимог в ній відсутня інформація про «контактні особи (телефон, e-mail за наявності)».
Таким чином пропозиція ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" підлягає відхиленню оскільки учасник - ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
На підставі вищезазначеного вважаємо протокол № 14/В від 16.01.2024 р. про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" неправомірним та прийнятим з грубими порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО:
1. Згідно Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі;
2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол № 14/В від 16.01.2024 р. про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД";
3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ "3Д-ТЕХНОЛОГІЇ" залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки:
1. Відповідно до діючого законодавства, Закону України Про публічні закупівлі та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовника (опубліковане 15-01-24, 12:13:48) учасник ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" завантажив до електронної системи закупівель файл «Додаток 1_Тенд. пропозиція_нова редакція 05.01.2024» (Вих № 17/04 від 16.01.2024 р., Експортовано: 16-01-2024, 09:06:10), в якому зазначено «Найменування товару», що пропонується учасником до постачання за закупівлею як «FPV дрон SAG 7/IX». При цьому раніше в складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" за закупівлею учасником до електронної системи закупівель завантажено файл «Тендерна пропозиція» (Вих № 15/03 від 05.01.2024 р., Експортовано:09-01-2024, 19:20:54), в якому зазначено «Найменування товару», що пропонується учасником до постачання за закупівлею як «Квадрокоптер GEPRC MARK4 FPV дрон 7-дюймовий 5.8G 2.5W». Таким чином учасник фактично змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно п. 44. Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації за закупівлею «Форма тендерної пропозиції» учасником в таблиці додатку не заповнено графу «Ціна за одиницю, грн. з ПДВ*», при цьому не надано жодних пояснень стосовно не заповнення вищезазначеної графи.
3. Відповідно до вимог п. 1. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:», зокрема «4) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;» Учасником в документах тендерної пропозиції надано Довідку про Технічні характеристики товару Вих № 11/03 від 05.01.2024 р. та технічний паспорт виробу. При цьому в порушення вищезазначених вимог тендерної документації замовника учасником не надано «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації».
4. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що «Учаснику необхідно зазначити країну походження запропонованого товару ______________». В документах тендерної пропозиції учасника не зазначено країну походження запропонованого товару, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
5. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено наступне «Технічні характеристики товару: Квадрокоптери FPV – типу або еквівалент – 1250 шт. (у відповідній комплектації): Модель (рама): 7 дюймів (7-inch FPV), Мотор: не менше 1300 kv, Пропеллер: Gemfan 7037-3 або еквівалент, Камера: Caddx Ratel 2 (1200 TVL) або еквівалент, VTX: 5.8G 2.5W, Коробка (receiver): ELRS 915 або еквівалент, Антена: Cherry SMA 5.8G RHCP або еквівалент, FC: GEPRC F405 V2 або еквівалент, Час польоту: 12-30 хв, Корисне навантаження від 1 кг, Вага: не більше 600 гр, АКБ: 4000-6000 mAr» Натомість відповідно до наданої учасником Довідки про Технічні характеристики товару Вих № 11/03 від 05.01.2024 р. та технічного паспорту виробу запропонований товар не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, а саме в довідці учасника Вих № 11/03 від 05.01.2024 р. в технічних характеристиках запропонованого товару не зазначено час польоту, корисне навантаження, вагу, тощо. Згідно наданого учасником технічного паспорту виробу запропонований товар також не відповідає вимогам Замовника, а саме: час польоту згідно наданого технічного паспорту становить 15-20 хв., що є меншим ніж час польоту, що вимагається Замовником - 12-30 хв.
6. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що «Товар має бути укомплектований паспортом (формуляром) та/або настановами з експлуатування щодо його використання українською мовою та/або інструкція з експлуатації/застосування, або технічного опису чи технічних умов експлуатації/застосування тощо», але в порушення цієї вимоги згідно наданого учасником технічного паспорту виробу в комплект поставки входять тільки FPV дрон, ремінець кріплення акумулятора, акумуляторна батарея та пропелери. Таким чином запропонований товар не укомплектований жодним з вищезазначених документів, що вимагаються Замовником.
7. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що «для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару, чинні на момент подання пропозиції на запропонований товар». Згідно наданого учасником технічного паспорту виробу виробником є «ФОП Плющ Д.В.», а учасник ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" є постачальником товару за закупівлею. Але в порушення вимог тендерної документації Замовника учасником не надано в складі документів тендерної пропозиції документів, що «видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів)».
8. Відповідно до вимог п. 6. Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника учасникам необхідно було надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, зокрема в цій довідці необхідно було зазначити інформацію про «контактні особи (телефон, e-mail за наявності)». Учасником було надано довідку Вих № 6/03 від 05.01.2024 р. «Загальні відомості про учасника», але в порушення вищезазначених вимог в ній відсутня інформація про «контактні особи (телефон, e-mail за наявності)».
Таким чином пропозиція ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" підлягає відхиленню оскільки учасник - ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
На підставі вищезазначеного вважаємо протокол № 14/В від 16.01.2024 р. про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" неправомірним та прийнятим з грубими порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО:
1. Згідно Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі;
2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол № 14/В від 16.01.2024 р. про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД";
3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ "3Д-ТЕХНОЛОГІЇ" залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2024 18:57
Шановний Учаснику!
Тендерна документація (нова редакція) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати), на закупівлю товару: Квадрокоптери FPV – типу, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 05 січня 2024 року, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
Інформуємо Вас щодо першого пункту:
Замовником, на виконання вимог пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Груп Інтрейд», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерній пропозиції, розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у встановлений Особливостями строк (протокол від 15.01.2024 № 13/В). Зокрема, щодо усунення невідповідностей, що встановлені замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» - учасником виправлено виявлені замовником невідповідності у встановлений Особливостями термін, в тому числі щодо відповідного зазначення у другій таблиці Додатку 1 до тендерної документації найменування товару саме того, що пропонується учасником, відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що підтверджено документами учасника: «Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03 та копія Технічного паспорта на «FPV дрон SAG 7/IX», а саме товар: «FPV дрон SAG 7/IX». Тому, враховуючи вище наведене, учасником не змінено предмет закупівлі, запропонованого ним у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а усунено невідповідність, що виявлена замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». Змін учасником запропонованого ним товару, його технічних характеристик, моделі, марки тощо, у складі документів тендерної пропозиції, що ним подані під час усунення невідповідностей, не встановлено та не було, а підтверджено саме той товар, що ним зазначено та документально підтверджено на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чим не порушено вимоги замовника.
Інформуємо Вас щодо другого пункту:
Враховуючи норми Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України певних видів товарів, згідно відповідного переліку (підпункт 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), замовником оприлюднено документи тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару «Квадрокоптери FPV – типу» за ДК 021:2015 код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати) без врахування податку на додатку вартість та зазначення у проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), що «Товар, що є предметом даного Договору, призначений для передачі кінцевому отримувачу, а саме: підрозділам Збройних сил України, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації проти України». Учасником, на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, у пункті 5 першої таблиці документа «Тендерна пропозиція від 16.01.2024 р. № 17/04» зазначено ПДВ «0,00» та зазначена загальна вартість із вказанням «без ПДВ», так як здійснюється закупівля товару, що підпадає під вище зазначену норму Податкового кодексу України, чим не порушують вимог замовника, хоча є діючим платником податку на додану вартість.
Інформуємо Вас щодо третього пункту:
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 05 січня 2024 № 8/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання:
…
4) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;
…
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема «Технічні характеристики щодо вимог до товару заповнюються на фірмовому бланку Учасника і повинні містити підпис керівника (ФОП,ФО) і відбиток печатки, у разі використання». Учасником на виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації надано документ, що підтверджує вимоги замовника до товару із вказанням технічних характеристик запропонованого учасником товару («Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03, копія Технічного паспорта на «FPV дрон SAG 7/IX»), чим не порушено вимоги замовника.
Інформуємо Вас щодо четвертого пункту:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема «Учаснику необхідно зазначити країну походження запропонованого товару ______________.». Учасником на виконання цього надано документ у складі тендерної пропозиції, де зазначено інформацію про виробника та країну походження товару, а саме: копія Технічного паспорта на товар «FPV дрон SAG 7/IX, що ним пропонується, де зазначено: Виробник: ФОП Плющ Д.В., Україна, м. Запоріжжя, чим не порушено вимоги замовника.
Інформуємо Вас щодо п’ятого пункту:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником на виконання вимог, зазначених у Додатку з до тендерної документації, надано документи у складі тендерної пропозиції: «Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03, копія Технічного паспорта на «FPV дрон SAG 7/IX», якими підтверджено технічні вимоги замовника до предмета закупівлі, зокрема інформація щодо: часу польоту, корисного навантаження та ваги зазначена у Технічному паспорті виробу FPV дрон SAG 7/IX, що відповідає вимогам замовника. Щодо вимоги, що стосується часу польоту, замовником вказано: Час польоту: 12-30 хв, що дає можливість учасникам запропонувати товар з технічними характеристиками, зокрема в частині часу польоту в межах від 12 до 30 хвилин. Учасником запропоновано товар FPV дрон SAG 7/IX з часом польоту в межах від 15 до 20 хвилин, що підтверджено Технічним паспортом виробу FPV дрон SAG 7/IX та відповідає встановленим межам замовника 12-30 хв.
Інформуємо Вас щодо шостого пункту:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема у Загальних вимогах: … «Товар має бути укомплектований паспортом (формуляром) та/або настановами з експлуатування щодо його використання українською мовою та/або інструкція з експлуатації/застосування, або технічного опису чи технічних умов експлуатації/застосування тощо.». Учасником на виконання цієї вимоги надано документ у складі тендерної пропозиції «Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03 за підписом директора товариства із підтвердженням виконання цієї вимоги замовника, а саме: «Товар укомплектований паспортом (формуляром) та/або настановами з експлуатування щодо його використання українською мовою та/або інструкція з експлуатації/застосування, або технічного опису чи технічних умов експлуатації/застосування тощо», що відповідає вимогам замовника.
Інформуємо Вас щодо сьомого пункту:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема у Загальних вимогах: … «Також, для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару, чинні на момент подання пропозиції на запропонований товар.». Учасником на виконання цієї вимоги надано документ у складі тендерної пропозиції, а саме: Технічний паспорт виробу FPV дрон SAG 7/IX, виданий саме виробником ФОП Плющ Д.В., де вказані технічні характеристики, застереження щодо дотримання вимог експлуатації, основні відомості, правила зберігання, транспортування, інформація про гарантійний термін та ремонт, запропонованого товару учасником, що відповідає вимогам замовника.
Інформуємо Вас щодо восьмого пункту:
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 05 січня 2024 № 8/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання:
…
6) довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів,
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси),
- код за ЄДРПОУ,
- відомості про керівництво,
- контактні особи (телефон, e-mail за наявності),
- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку,
- коротка довідка про діяльність учасника,
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити;
…
Учасником на виконання цієї вимоги надано документ у складі тендерної пропозиції, а саме: довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника «Загальні відомості про учасника» від 05.01.2024 р. № 6/03, в якому зазначена інформація про контактні особи (керівництво та особа, яка уповноважена підписувати документи в одній особі) та номер телефону (відповідно до пункту 1.3 – директор Ісмаілов Еміль Мубарізович) із зазначенням на цьому документі також інформації про наявну електронну адресу (e-mail), що відповідає вимогам замовника.
Тендерна документація (нова редакція) щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати), на закупівлю товару: Квадрокоптери FPV – типу, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 05 січня 2024 року, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
Інформуємо Вас щодо першого пункту:
Замовником, на виконання вимог пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Груп Інтрейд», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерній пропозиції, розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у встановлений Особливостями строк (протокол від 15.01.2024 № 13/В). Зокрема, щодо усунення невідповідностей, що встановлені замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» - учасником виправлено виявлені замовником невідповідності у встановлений Особливостями термін, в тому числі щодо відповідного зазначення у другій таблиці Додатку 1 до тендерної документації найменування товару саме того, що пропонується учасником, відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що підтверджено документами учасника: «Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03 та копія Технічного паспорта на «FPV дрон SAG 7/IX», а саме товар: «FPV дрон SAG 7/IX». Тому, враховуючи вище наведене, учасником не змінено предмет закупівлі, запропонованого ним у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а усунено невідповідність, що виявлена замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». Змін учасником запропонованого ним товару, його технічних характеристик, моделі, марки тощо, у складі документів тендерної пропозиції, що ним подані під час усунення невідповідностей, не встановлено та не було, а підтверджено саме той товар, що ним зазначено та документально підтверджено на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чим не порушено вимоги замовника.
Інформуємо Вас щодо другого пункту:
Враховуючи норми Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України певних видів товарів, згідно відповідного переліку (підпункт 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), замовником оприлюднено документи тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару «Квадрокоптери FPV – типу» за ДК 021:2015 код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати) без врахування податку на додатку вартість та зазначення у проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), що «Товар, що є предметом даного Договору, призначений для передачі кінцевому отримувачу, а саме: підрозділам Збройних сил України, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації проти України». Учасником, на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, у пункті 5 першої таблиці документа «Тендерна пропозиція від 16.01.2024 р. № 17/04» зазначено ПДВ «0,00» та зазначена загальна вартість із вказанням «без ПДВ», так як здійснюється закупівля товару, що підпадає під вище зазначену норму Податкового кодексу України, чим не порушують вимог замовника, хоча є діючим платником податку на додану вартість.
Інформуємо Вас щодо третього пункту:
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 05 січня 2024 № 8/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання:
…
4) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;
…
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема «Технічні характеристики щодо вимог до товару заповнюються на фірмовому бланку Учасника і повинні містити підпис керівника (ФОП,ФО) і відбиток печатки, у разі використання». Учасником на виконання вимог Додатку 3 до тендерної документації надано документ, що підтверджує вимоги замовника до товару із вказанням технічних характеристик запропонованого учасником товару («Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03, копія Технічного паспорта на «FPV дрон SAG 7/IX»), чим не порушено вимоги замовника.
Інформуємо Вас щодо четвертого пункту:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема «Учаснику необхідно зазначити країну походження запропонованого товару ______________.». Учасником на виконання цього надано документ у складі тендерної пропозиції, де зазначено інформацію про виробника та країну походження товару, а саме: копія Технічного паспорта на товар «FPV дрон SAG 7/IX, що ним пропонується, де зазначено: Виробник: ФОП Плющ Д.В., Україна, м. Запоріжжя, чим не порушено вимоги замовника.
Інформуємо Вас щодо п’ятого пункту:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником на виконання вимог, зазначених у Додатку з до тендерної документації, надано документи у складі тендерної пропозиції: «Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03, копія Технічного паспорта на «FPV дрон SAG 7/IX», якими підтверджено технічні вимоги замовника до предмета закупівлі, зокрема інформація щодо: часу польоту, корисного навантаження та ваги зазначена у Технічному паспорті виробу FPV дрон SAG 7/IX, що відповідає вимогам замовника. Щодо вимоги, що стосується часу польоту, замовником вказано: Час польоту: 12-30 хв, що дає можливість учасникам запропонувати товар з технічними характеристиками, зокрема в частині часу польоту в межах від 12 до 30 хвилин. Учасником запропоновано товар FPV дрон SAG 7/IX з часом польоту в межах від 15 до 20 хвилин, що підтверджено Технічним паспортом виробу FPV дрон SAG 7/IX та відповідає встановленим межам замовника 12-30 хв.
Інформуємо Вас щодо шостого пункту:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема у Загальних вимогах: … «Товар має бути укомплектований паспортом (формуляром) та/або настановами з експлуатування щодо його використання українською мовою та/або інструкція з експлуатації/застосування, або технічного опису чи технічних умов експлуатації/застосування тощо.». Учасником на виконання цієї вимоги надано документ у складі тендерної пропозиції «Довідка про Технічні характеристики товару» від 05.01.2024 року № 11/03 за підписом директора товариства із підтвердженням виконання цієї вимоги замовника, а саме: «Товар укомплектований паспортом (формуляром) та/або настановами з експлуатування щодо його використання українською мовою та/або інструкція з експлуатації/застосування, або технічного опису чи технічних умов експлуатації/застосування тощо», що відповідає вимогам замовника.
Інформуємо Вас щодо сьомого пункту:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником зазначено відповідні вимоги, зокрема у Загальних вимогах: … «Також, для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам, учасник повинен надати (завантажити) офіційні документи, видані відповідним органом або виробником та/або постачальником (якщо постачальником - з посиланням на відповідні документи, що надають право на видачу таких документів), а саме: копію паспорта на товар, де вказуються технічні характеристики та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації про відповідність товару вимогам технічних регламентів чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару, чинні на момент подання пропозиції на запропонований товар.». Учасником на виконання цієї вимоги надано документ у складі тендерної пропозиції, а саме: Технічний паспорт виробу FPV дрон SAG 7/IX, виданий саме виробником ФОП Плющ Д.В., де вказані технічні характеристики, застереження щодо дотримання вимог експлуатації, основні відомості, правила зберігання, транспортування, інформація про гарантійний термін та ремонт, запропонованого товару учасником, що відповідає вимогам замовника.
Інформуємо Вас щодо восьмого пункту:
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 05 січня 2024 № 8/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання:
…
6) довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів,
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси),
- код за ЄДРПОУ,
- відомості про керівництво,
- контактні особи (телефон, e-mail за наявності),
- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку,
- коротка довідка про діяльність учасника,
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити;
…
Учасником на виконання цієї вимоги надано документ у складі тендерної пропозиції, а саме: довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника «Загальні відомості про учасника» від 05.01.2024 р. № 6/03, в якому зазначена інформація про контактні особи (керівництво та особа, яка уповноважена підписувати документи в одній особі) та номер телефону (відповідно до пункту 1.3 – директор Ісмаілов Еміль Мубарізович) із зазначенням на цьому документі також інформації про наявну електронну адресу (e-mail), що відповідає вимогам замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2024 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" |
16 687 500,00
UAH з ПДВ
|
16 687 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д-ТЕХНОЛОГІЇ" |
17 975 000,00
UAH з ПДВ
|
17 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дроніка" |
19 875 000,00
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОВИН" |
19 375 000,00
UAH з ПДВ
|
18 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ" |
19 625 000,00
UAH з ПДВ
|
19 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОІНВЕСТ" |
19 750 000,00
UAH з ПДВ
|
19 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАРОГ АЕРОСПЕЙС" |
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" #41071921 |
Переможець |
16 687 500,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2024 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2024 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 09:18
|
Протокол_вн. змін до договору.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 09:15
|
Додаток до Додаткової угоди № 1 до Договору № 37 від 25.01.2024.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 09:13
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 37 від 25.01.2024.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:32
|
Додаток 1 до Договору № 37 від 25.01.2024.pdf | укладений |
25 січня 2024 11:31
|
Договір № 37 від 25.01.2024.pdf | укладений |
25 січня 2024 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із домовленістю Сторін та виникненням необхідності внесення змін до Договору, Сторони дійшли згоди пункт 5.1 розділу 5 Договору викласти у новій редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється в термін по 15.04.2024 року включно відповідно до календарного графіка поставки товару (Додаток 2 до Договору).». Доповнити Договір Додатком 2 до Договору, що додається до Додаткової угоди № 1. |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |