Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Антон Нестеренко +380986283748 nestev145@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 15:37 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 10 879 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 396,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 0,5 % від очікуваної вартості, що становить: 54 396 грн., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 54396 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору в розмірі 0,5 % від вартості товару згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання Договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання Договору - договір про надання завдатку згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі Договору, за згодою сторін, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним та у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається: у разі розірвання Договору про закупівлю в односторонньому порядку Замовником у випадках, передбачених Договором; у разі невиконання Виконавцем Договору про закупівлю у строки, визначені Договором, або у разі, якщо Виконавець відмовився від виконання Договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2024 20:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2024 20:18 |
Протокол УО № 3 від 08.01.2024.pdf | |
08 січня 2024 20:18 |
Перелік змін (порівняльна таблиця).docx | |
08 січня 2024 20:18 |
Тендерна документація будівельні матеріали (нова редакція) від 08.01.2024.doc | |
01 січня 2024 14:22 |
план фінансування.docx | |
01 січня 2024 14:18 |
Тендерна документація будівельні матеріали.doc |
08 січня 2024 20:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2024 20:18 |
Протокол УО № 3 від 08.01.2024.pdf
|
|||
08 січня 2024 20:18 |
Перелік змін (порівняльна таблиця).docx
|
|||
08 січня 2024 20:18 |
Тендерна документація будівельні матеріали (нова редакція) від 08.01.2024.doc
|
|||
01 січня 2024 14:22 |
план фінансування.docx
|
|||
01 січня 2024 14:18 |
Тендерна документація будівельні матеріали.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога щодо суми договорів, яка повинна бути не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі є для нас дискримінаційною, оскільки ми маємо аналогічні договори на поставку товарів, але їх сума не складає 40% від очікуваної вартості закупівлі, тобто сума договорів повинна бути 4 351 679,60 грн.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерії, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Повідомляємо, що Законом не встановлено обмежень та вимог щодо суми аналогічних договорів, тобто відповідно до Закону учасники мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на будь – яку суму.
Встановлюючи обмеження щодо суми аналогічних договорів, Замовник порушує норми чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
Дякуємо!!!
Вимога щодо підтвердження обсягу доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості закупівлі є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Ми складаємо фінансову звітність малого підприємства відповідно до норм чинного законодавства та звітуємося до відповідних органів, але обсяг доходу (виручки) за 2022 рік є меншим ніж 40% від очікуваної вартості, що відповідно не дозволяє нам прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі – Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Таким чином, фінансової звітності за 2023 рік ми ще не складали, оскільки відповідно до норм чинного законодавства вона подається до 28.02.2024 року.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
Дякуємо!!!
Скарги до процедури
Дата подання: 07 січня 2024 20:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000015 ● f6b140acbf9646659220a64f90648646
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-01-01-001353-a 01.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 13:17:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Будівельні матеріали (сітка) Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 11:18:57
Пояснення на запит від 15.02.2024
По першому питанню.
Визначення очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі товару «Будівельні матеріали (сітка)» Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-01-001353-a) ґрунтуються на підставі затвердженої кошторисної документації на об’єкт будівництва: «назва об’єкту у разі її оприлюднення в електронній системі закупівель може нести загрозу безпеці замовника та/або постачальника» та робочої документації Державного підприємства Міністерства Оборони України «ЦПІ» (споруди ВОП, збірні залізобетонні та металеві елементи. Альбом №2, редакція 04 шифр ВОП-04). Робоча документація має шифр ДСК.
Об’єми закупівлі відповідають специфікаціям опорних пунктів наданих Військовим Командуванням ОУВ «Запоріжжя» на час оголошення тендеру.
Додатки:
1. Наказ № 61 від 04.12.2023 Про затвердження кошторисної документації;
2. Копії з кошторисної документації (ціни в кошторисі вказані без урахування ПДВ).
По другому питанню.
У зв’язку з тим, що Управління не має свого власного вебсайту для опублікування інформації щодо проведення закупівель, Управління звернулося до спеціалізованих підрозділів головного розпорядника коштів шляхом направлення відповідного листа на електронну пошту (Департамент внутрішньої політики та інформаційної діяльності та Управління з питань цифрового розвитку цифрових трансформацій і цифровізації апарату Запорізької ОДА – копія листа з додатком додається). Інформація щодо оприлюднення вищезазначеної інформації у Управління відсутня.
Додатки:
1. Лист щодо оприлюднення від 03.01.2024 вих. № 04-05/0002 з додатками;
2. Print Scrin екрану, щодо направлення листа електронною поштою.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 14:42:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Будівельні матеріали (сітка) Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 20:10:12
Пояснення на запит від 28.02.2024
31.01.2024 році відповідно до умов пункту 6 розділу VI Тендерної документації укладено з переможцем торгів Договір про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.
Додатки:
1. Скан-копія з оригіналу Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю;
2. Виписка з рахунка про зарахування коштів на рахунок Управління;
3. Платіжна інструкція.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про заходи направлені на недопущення порушень вимог частини 4-1 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів». По управлінню винесено наказ, який посилює контроль за розміщенням на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з метою уникнення порушень в подальшому. Керівником Управління проведено з уповноваженою особою роз’яснювальну бесіду стосовно виявленого Держаудитслужбою порушення по закупівлі з ідентифікатором UA-2024-01-01-001353-a.
2024-03-12 11:27:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 4-1 Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ФУНДАМЕНТ-М" |
9 596 456,60
UAH з ПДВ
|
8 879 856,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТИВ ВТВ" |
9 885 797,00
UAH з ПДВ
|
8 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕЛТЕР УКРАЇНА" |
9 901 228,49
UAH з ПДВ
|
8 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
10 879 199,00
UAH з ПДВ
|
8 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ФУНДАМЕНТ-М" #39603151 |
Переможець |
8 879 856,87
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 15:51
|
ДУ №2 29022024 до Договору №31_01_С (1).pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 15:09
|
Протокол УО № 6 від 29.02.2024.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 15:02
|
ДУ №2 29022024 до Договору №31_01_С.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 16:04
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 16:02
|
Протокол УО № 5 від 31.01.2024.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 15:49
|
Договір № 31_01_С від 31012024 без назви.pdf | укладений |
05 лютого 2024 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Додаток № 2 (графік поставки товару) до Договору про закупівлю товару № 31/01/С від 31.01.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 31/01/С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, внесено зміни у п. 2.1 розділу 2 «Ціна договору» та в Додатки № 1, 2, 3 до Договору виклавши їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 31/01/С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, внесено зміни у п. 2.1 розділу 2 «Ціна договору» та в Додатки № 1, 2, 3 до Договору виклавши їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 31/01/С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |