Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7 |
Контактна особа: |
Станкевич Олена 380978487969 apiasamoa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 611 300,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 056,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника”. У разі затримки фінансування /бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” призначення/бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3. 4.3. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються «Підрядником» згідно з ДБН А.3.1-5:2016, Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, та передаються «Замовнику». | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 13:07 |
ТД реконструкція паліатив 1-1-2024.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до роз’яснень Мінекономіки аналогічний договір - договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК, якщо інше не зазначено в умовах документації. При цьому, слід враховувати, що згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ч.1 статті 1 Закону). Водночас, Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 (п.4 Розділ 1 Порядку). Враховуючи, що реконструкція є одним з трьох видів будівництва (п. 3.2а ДБН А.2.2-3:2014 "СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО") та передбачає виконання саме тієї сукупності робіт, що підпадають під визначення поняття "реконструкція" (п.3.21 ДБН А.2.2-3:2014) та змістовно суттєво відрізняються від робіт, що охоплюються поняттям "капітальний ремонт" (п.3.7 ДБН А.2.2-3:2014), аналогічним за предметом закупівлі договором при закупівлі робіт з реконструкції може вважатися лише договір про закупівлю, предметом якого було виконання робіт саме з реконструкції, що цілком узгоджується з нормативно регламентованими вимогами та не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, і щодо недискримінації учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000003 ● ecf2f028b1b84f56ae8cb2c71ddc5e80
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-01-01-001130-a 01.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 17:48:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі корпус №1 з підвалом (літ. А-2, ПД) під центр паліативної допомоги за адресою: м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 комунального некомерційного підприємства "Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради". Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 17:49:53
Про надання пояснень на запит від 29.01.2024 року
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне:
Умови Технічного завдання (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), передбаченого Додатком 2 тендерної документації, визначено на підставі Рішення від 01.01.2024 року та Наказу «Про створення робочої групи» №396 від 06 жовтня 2023 року , копії відповідних документів додаються.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого Наказом №463 від 24 жовтня 2023 року загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва з урахуванням витрат за підсумком становить 26 412 123,00 грн.
Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено шляхом розрахунку загальної вартості будівельних робіт та устаткування, меблів та інвентарю разом по главах 1-9 -19 250 666.00 грн. з врахуванням кошторисного прибутку (П) – 982 394,00 грн. та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 276 357,00, що з врахуванням ПДВ становить 24611300,40 грн.
Усі інші витрати із розрахунку виключені у зв’язку з тим, що вони понесені або можуть бути понесені лише Замовником будівництва і не можуть бути покладені на Підрядника – Виковця будівельних робіт.
Копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та копія Наказу №463 від 24 жовтня 2023 року додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 12:56:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі корпус №1 з підвалом (літ. А-2, ПД) під центр паліативної допомоги за адресою: м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 комунального некомерційного підприємства "Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради". Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: у зв’язку з відсутністю у відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 29.01.2024 інформації щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повторно просимо надати запитувану інформацію та пояснення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" |
24 608 062,80
UAH з ПДВ
|
24 608 062,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" #41051376 |
Переможець |
24 608 062,80
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 11:51
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 січня 2024 11:07 |
Кінець періоду оскарження: | 09 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | рішення про відміну торгів прийняте у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Відповідно до абзац. 4 п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Оскільки у визначений строк договір про закупівлю з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ", код ЄДРПОУ 41051376, який визнаний переможцем процедури закупівлі, не було укладено, що є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, і вказані порушення неможливо усунути, відкриті торги мають бути відмінені Замовником з підстав, передбачених підпунктом 2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
29 січня 2024 11:07
|
Електронний підпис |
29 січня 2024 11:07
|
рішення про відміну торгів.pdf |