Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Владислав Журба +380985455260 skvm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 15:13 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 15:13 |
Очікувана вартість: | 22 397 771,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 988,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 12:37 |
ТД на відкриті торги з особливостями сідельні тягачі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000030 ● 01f15726d48a4c5ebae723f8fa2d7658
- Статус: завершено ● Дата: 02 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-01-01-001001-a 01.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 12:42:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Сідельні тягачі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 11:50:10
Пояснення на запит щодо закупівлі сідельних тягачів UA-2024-01-01-001001-a
01.01.2024 року Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі - Управління) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю 5 одиниць сідельних тягачів (UA-2024-01-01-001001-a).
1) Стосовно першого питання запиту Державної аудиторської служби України від 30.01.2024 р. щодо закупівлі сідельних тягачів (UA-2024-01-01-001001-a):
Відповідно до доповідної записки тимчасово виконуючого обов’язки директора Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики Віктора ЛІКАНОВА від 11.12.2023 № 216-4080/212, Управлінню доручено здійснити централізовану закупівлю сідельних тягачів в кількості 5 одиниць з метою транспортування тралів, призначених для перевезення машин механізованого розмінування.
У зв’язку із службовою необхідністю та розробленням якісних технічних характеристик предмету закупівлі Управлінням надіслано лист до ДСНС України від 22.12.2023 № 76 01-3141/76 0250 щодо погодження розроблених технічних вимог до предмету закупівлі.
ДСНС України листом від 27.12.2023 № 04-25011/212 погоджені технічні вимоги для закупівлі сідельних тягачів.
З метою здійснення необхідних заходів щодо закупівлі сідельних тягачів та ефективного використання бюджетних коштів сектором маркетингових досліджень було здійснено моніторинг відповідних суб’єктів підприємницької діяльності для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а також щодо можливостей потенційних виробників (постачальників) під час воєнного стану здійснювати постачання у відповідності до визначених технічних вимог.
За результатами моніторингу, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), визначено очікувану вартість сідельних тягачів. Очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 428 967,40 грн. за одиницю. Розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників ТОВ «АМАКО УКРАЇНА» (лист від 19.12.2023 року вх. №76/3874 – 4 515 500,00 грн. за одиницю), ТОВ «АГРОТРАКССЕРВІС» (лист від 19.12.2023 року вх. №76/3934 – 4 383 914,40 грн. за одиницю), ТОВ “СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ” (лист від 18.12.2023 року вх. №76/3911 – 4 250 000,00 грн. за одиницю), ТОВ “ТРАКСПАРТС Україна ЛТД” (лист від 13.12.2023 року вх. №76/3841 – 4 566 455,20 грн. за одиницю).
Проте, відповідно до технічних вимог, транспортні засоби повинні мати кольорографічне обклеювання кабіни відповідно ДСТУ 3849:2018.
Проаналізувавши вартість нанесення кольорографічних схем на кабіну транспортного засобу та вартість сигнально-гучномовного пристрою визначено орієнтовну середню вартість, яку слід включити до очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- орієнтовна середня вартість нанесення кольорографічних схем за 1 транспортний засіб — 14 732,00 грн., за 5 одиниць — 73 660, 00 грн.;
- орієнтовна середня вартість сигнально-гучномовного пристрою за 1 транспортний засіб — 35 854,87 грн., за 5 одиниць — 179 274,37 грн.
Загальна очікувана вартість закупівлі сідельних тягачів з урахуванням обклеювання кабін та встановлення сигнально-гучномовних пристроїв склала 22 397 771,37 грн.
Комерційні пропозиції та висновок сектору маркетингових досліджень щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі додаються.
Централізована закупівля сідельних тягачів UA-2024-01-01-001001-a здійснювалася за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету України, які надійшли на рахунок ДСНС України у сумі 22 500 000,00 грн. зі спеціального рахунку для пожертв на підтримку України “United24” (довідки про зміни до кошторису від 13.12.2023 № 13 та від 18.01.2024 № 1 додаються)
В свою чергу, Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено на сайті Управління обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості сідельних тягачів.
Посилання на сторінку веб-сайту https://uz.dsns.gov.ua/upload/3/9/1/1/9/obgruntuvannia-sidelni-tiagaci.docx
2) Стосовно другого питання запиту Державної аудиторської служби України від 30.01.2024 р. щодо закупівлі сідельних тягачів (UA-2024-01-01-001001-a):
Відповідно до пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, мототранспортні вантажні засоби відносяться до переліку товарів, які потребують підтвердження ступеня локалізації виробництва.
З метою дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником включено вимогу до додатку 3 Тендерної документації щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва потенційними Учасниками, а саме:
“Учасник надає гарантійний лист*, яким гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар, не зазначаються у разі відсутності Переліку в загальному доступі);
* - вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару, про що надається лист-пояснення (у разі ненадання гарантійного листа або листа-пояснення пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).”
Учасником ТОВ “АМАКО УКРАЇНА” на виконання вимог Тендерної документації в складі тендерної пропозиції було надано лист-пояснення щодо ступеня локалізації товару в якому зазначено наступне:
“Країною походження запропонованого Учасником товару — є Іспанія, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” N 1029-VIII від 16 березня 2016 року. На підтвердження зазначеного, в разі визнання Учасника переможцем закупівлі, при поставці товару Учасником буде надано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу та/або сертифікат походження товару.”
Очікувана вартість закупівлі сідельних тягачів складає 22 397 771,00 грн., що перебільшує відповідні порогові межі до суб’єктів, на яких поширюється угода про вільну торгівлю (130 000 СПЗ).
Відповідно до пунктів 3.5, 3.6 укладеного договору від 19.01.2024 № 4, оприлюдненого в електронній системі закупівель, передбачено надання Постачальником при поставці Товару відповідних документів, що підтверджують походження Товару.
На підставі вищевикладеного Замовником було встановлено, що Товар IVECO AT440S43T/P ON країни виробництва Іспанія, запропонований Учасником ТОВ “АМАКО УКРАЇНА” не підпадає під дію пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на підставі абзацу останнього пункту 61 , а саме:
“Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України”.
- Висновок_ТЯГАЧ.pdf
- Цінова Агротраксервіс.pdf
- Цінова АМАКО.pdf
- Цінова Сучасні вантажівки.pdf
- Цінова Тракспартс.pdf
- Відповідь_Тех_вимоги_до_сідельних_тягачів_УЗа.pdf
- Довідка 1 від 18.01.2024.pdf
- Довідка 13 від 13.12.2023.pdf
- Лист_до_ДСНС_про_технічні_вимоги_до_сідельних_тягачів_.pdf
- Потреба_ДЗ_сідельні_тягачі.pdf
- Технічні_характеристики_Сідельнітягачі.pdf
- Електронний підпис
- Лист-пояснення щодо ступеня локалізації.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
21 423 500,00
UAH з ПДВ
|
21 423 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" |
22 374 000,00
UAH з ПДВ
|
21 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" |
22 297 099,20
UAH з ПДВ
|
22 297 099,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАКСПАРТС УКРАЇНА ЛТД" |
22 397 771,00
UAH з ПДВ
|
22 397 771,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
21 423 500,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2024 11:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" #21665011 |
Переможець |
21 990 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 16:46
|
Договір № 4 від 19.01.24.pdf | укладений |
19 січня 2024 16:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сідельні тягачі | 5 | одиниця |
4 398 000,00
UAH з ПДВ
|