Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Колківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333247 |
Місцезнаходження: | 44661, Україна , Волинська обл., смт. Колки, вул. Грушевського, 42 |
Контактна особа: |
Сергій Деркач +380682514600 sirogadssq@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 січня 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт протягом 7 – ми календарних днів. Розрахунки між Сторонами здійснюються в українській національній валюті – гривнях. Форма розрахунків – безготівкова. Вид розрахунків – платіжними дорученнями. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 січня 2024 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 січня 2024 11:17 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-09-000027 ● 959a1ad8ed39405889bd423b069cac44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.02.2024 № 7-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-01-000617-a від 01.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 12:02:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з благоустрою території в смт Колки ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-000617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі КП «Колківське виробниче управління житлово-комунального господарства» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 21:30:28
Відповідь на звернення
Уповноважена особа Деркач Сергій Сергійович повідомив про проведення моніторингу UA-M-2024-02-09-000027 Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області стосовно процедури закупівлі «ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-01-000617-a та ознайомився з висновком по проведеному моніторингу.
Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про Запит про надання пояснень
Проаналізувавши закупівлі послуг в мережі Prozorro та інформації в методичних рекомендаціях об`єктів благоустрою населених пунктів в мережі інтернет було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надаєм посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kolkyrada.gov.ua/news/1704204730/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 16:52:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з благоустрою території в смт Колки ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-000617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 затверджено основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), де Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ; перші три цифри визначають групу; перші чотири цифри визначають клас; перші п’ять цифр визначають категорію.
Замовником розроблено та затверджено тендерну документація за предметом закупівлі: «Послуги з благоустрою території в смт Колки» та визначено код предмету закупівлі ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
При цьому, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги щодо надання послуг з благоустрою території в смт Колки» затверджено перелік робіт з очищення територій: від сміття та бруду, тротуарів від снігу, територій від льоду; підсипка вулиць та тротуарів під час ожеледиці; скошування трави газонів; обкошування обочин доріг вулиць населеного пункту; вивезення сміття; прибирання місць загального користування; підмітання та прибирання узбіч; підмітання та прибирання тротуарів; очищення урн від сміття; очищення газонів і квітників, пристовбурових лунок дерев і кущів, живоплоту від випадкового сміття та листя; прибирання квітників від стебел квіткових рослин, тощо.
З огляду на вищезазначене, прошу Замовника пояснити причину віднесення предмету закупівлі «Послуги з благоустрою території в смт Колки» до класу ДК 021:2015:77310000-6 групи 77300000-3 «Послуги у сфері рослинництва» Розділу 77000000-0 «Послуги у сфері сільського господарства, лісівництва, рослинництва, водного господарства та бджільництва».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 10:31:48
Відповідь на звернення
При детальному розгляді закупівлі виявлено що ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень для Послуги з благоустрою території в смт Колки лише частково відповідає технічним вимогам тендерної документації додатка №2 закупівлі послуг.
При цьому, у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги щодо надання послуг з благоустрою території в смт Колки» затверджено перелік робіт які не повною мірою підпадають під класифікацію за кодом ДК 21:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель замовником було вирішено розірвати договір № 9 від 18.01.2024 року.
Відповідно до вищенаведеного уповноважена особа Деркач С.С. відмітив про значне зростання обсягів процедур закупівель, та нововведеннями у законодавстві, збільшилась ймовірність допущення технічних помилок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень.
2024-02-21 16:37:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "КОЛКІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КОЛКІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" #02127696 |
Переможець |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 15:46
|
№1 від 19.02.2024.pdf | укладений |
19 лютого 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 11:12
|
Договір №9.pdf | укладений |
18 січня 2024 11:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
97 100,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | При детальному розгляді закупівлі виявлено що ДК 021:2015: 77310000-6 лише частково відповідає технічним вимогам тендерної документації додатка №2 закупівлі послуг. При цьому, у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги щодо надання послуг з благоустрою території в смт Колки» затверджено перелік робіт які не повною мірою підпадають під класифікацію за кодом ДК 21:2015: 77310000-6. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель замовником було вирішено розірвати договір. |