Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04384687 |
Місцезнаходження: | 39750, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький район, село Пришиб, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 46 |
Контактна особа: |
Аліна Сновальова +380536758486 yrist_prishib@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 21:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 13:47 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 13:47 |
Очікувана вартість: | 2 962 555,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 625,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Враховуючи дію воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 21:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 21:11 |
ТД.docx | |
29 грудня 2023 21:11 |
Додаток проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 09 від 10.01.2024року була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» на суму 2600000,00грн.
У протоколі зазначено, що до договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами і що ціна пропозиції Переможця складена не у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».
Це не відповідає дійсності, так як , згідно «Визначення вартості будівництва Зміна № 3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854, зазначено, що :
«4.3. В абзаці першому пункту 5.31. слово «враховуються» замінити словами «можуть враховуватися».
«4.4. Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва»
Таким чином , включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не є обов’язковими і тому не можуть вимагатись Замовником, якщо це не визначено у тендерній документаціїї окремою прямою вимогою.
Отже, пропозиція ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» відповідає умовам, визначеним в тендерній документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008267-a.
З урахуванням вищезазначеного вимагаємо скасувати:
- рішення Уповноваженої особи (Аліна СНОВАЛЬОВА) Виконавчого комітету Пришибської сільської ради , згідно протоколу №09 від 10.01.2024року , про відхилення пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені , у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» , звернутися до органу оскарження АМКУ.
Директор Володимир ГЕРАСИМЕНКО
.
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a
Дана позиція підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a), №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a), №9091-р/пк-пз від 21.06.2023 (UA-2023-05-22-002379-a)
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 09 від 10.01.2024року була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» на суму 2600000,00грн.
У протоколі зазначено, що до договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами і що ціна пропозиції Переможця складена не у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».
У наданій Замовником Тендерній документації на закупівлю робіт у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ сканкопією оригіналу ліцензії/декларації на провадження відповідної діяльності;
- (ознайомлення з об’єктом та складання акту огляду)
- декларацією на небезпечні роботи на висоті.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК»;
у розділі «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.»;
у розділі «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено:
«1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.2. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості робіт.»
Всі документи , які надані Переможцем, відповідають вимогам Тендерної документації .
Договірна ціна складена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та згідно змін до Настанови, які є невід’ємною частиною Настанови. При складанні договірної ціни ураховані всі вимоги Настанови і змін №1-№3 до Настанови.
Посилання Уповноваженої особи на пункт 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" зроблено без урахувань зміни №3 до Настанови, як і посилання на рішення Комісії з розгляду скарг АМКУ 21.06.2023 № 9091 , рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 , №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 , №9091-р/пк-пз від 21.06.2023. Всі ці рішення були здійснені до виходу зміни №3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854.
Згідно «Визначення вартості будівництва Зміна № 3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854, зазначено, що :
«4.3. В абзаці першому пункту 5.31. слово «враховуються» замінити словами «можуть враховуватися».
«4.4. Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва»
Таким чином , включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не є обов’язковими і тому повинні оговорюватись додатково у Тендерній документації на закупівлю , не можуть вимагатись Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій , якщо це не визначено у тендерній документаціїї окремою прямою вимогою. Така вимога у Тендерній документації відсутня ,і тому не могла бути предметом оскарження чи уточнення умов тендерної документації Замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів . Тому не може бути помилкою відсутність у тендерній документаціїї Переможця того, що не вимагалось у Тендерній документації .
Посилання Уповноваженої особи на спосіб і форму підписання кошторисної документації - відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та мають бути завірені його особистим підписом – взагалі незрозуміло, тому що ніяких вимог відносно цього у Тендерній документації немає взагалі.
Таке враження , що зауваження надані по іншій Тендерній документації по закупівлі і до цієї закупівлі не мають ніякого відношення , що є порушенням Закону Про Закупівлі.
За
Отже, пропозиція ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» відповідає вісм умовам, визначеним в Тендерній документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008267-a.
З урахуванням вищезазначеного повторно вимагаємо скасувати:
- рішення Уповноваженої особи (Аліна СНОВАЛЬОВА) Виконавчого комітету Пришибської сільської ради , згідно протоколу №09 від 10.01.2024року , про відхилення пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені , у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» , звернутися до органу оскарження АМКУ.
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a/
Дана позиція підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a), №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a), №9091-р/пк-пз від 21.06.2023 (UA-2023-05-22-002379-a)
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 09 від 10.01.2024року була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» на суму 2600000,00грн.
У протоколі зазначено, що до договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами і що ціна пропозиції Переможця складена не у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».
У наданій Замовником Тендерній документації на закупівлю робіт у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ сканкопією оригіналу ліцензії/декларації на провадження відповідної діяльності;
- (ознайомлення з об’єктом та складання акту огляду)
- декларацією на небезпечні роботи на висоті.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК»;
у розділі «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.»;
у розділі «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено:
«1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.2. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості робіт.»
Всі документи , які надані Переможцем, відповідають вимогам Тендерної документації .
Договірна ціна складена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та згідно змін до Настанови, які є невід’ємною частиною Настанови. При складанні договірної ціни ураховані всі вимоги Настанови і змін №1-№3 до Настанови.
Посилання Уповноваженої особи на пункт 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" зроблено без урахувань зміни №3 до Настанови, як і посилання на рішення Комісії з розгляду скарг АМКУ 21.06.2023 № 9091 , рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 , №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 , №9091-р/пк-пз від 21.06.2023. Всі ці рішення були здійснені до виходу зміни №3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854.
Згідно «Визначення вартості будівництва Зміна № 3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854, зазначено, що :
«4.3. В абзаці першому пункту 5.31. слово «враховуються» замінити словами «можуть враховуватися».
«4.4. Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва»
Таким чином , включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не є обов’язковими і тому повинні оговорюватись додатково у Тендерній документації на закупівлю , не можуть вимагатись Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій , якщо це не визначено у тендерній документаціїї окремою прямою вимогою. Така вимога у Тендерній документації відсутня ,і тому не могла бути предметом оскарження чи уточнення умов тендерної документації Замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів . Тому не може бути помилкою відсутність у тендерній документаціїї Переможця того, що не вимагалось у Тендерній документації .
Посилання Уповноваженої особи на спосіб і форму підписання кошторисної документації - відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та мають бути завірені його особистим підписом – взагалі незрозуміло, тому що ніяких вимог відносно цього у Тендерній документації немає взагалі.
Таке враження , що зауваження надані по іншій Тендерній документації по закупівлі і до цієї закупівлі не мають ніякого відношення , що є порушенням Закону Про Закупівлі.
За
Отже, пропозиція ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» відповідає вісм умовам, визначеним в Тендерній документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008267-a.
З урахуванням вищезазначеного повторно вимагаємо надати пояснення, щодо рішення Уповноваженої особи (Аліна СНОВАЛЬОВА) Виконавчого комітету Пришибської сільської ради , згідно протоколу №09 від 10.01.2024року , про відхилення пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені , у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» , звернутися до органу оскарження АМКУ.
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a/
Дана позиція підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a), №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a), №9091-р/пк-пз від 21.06.2023 (UA-2023-05-22-002379-a)
Скарги до процедури
Дата подання: 15 січня 2024 13:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000059 ● 6bcda1d89d0148dc9bf6a4286d851950
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 18:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.02.2024 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-12-29-008267-a, 29.12.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 19:03:43
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 11:20:09
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 26.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит:
«Яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель(п. 4-1)?»
Відповідь:
Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На час проведення закупівлі № UA-2023-12-29-008267-a від 02.01.2024 року о 10:59 год. замовником оприлюднено інформацію про Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Пришибської громади (додається у форматі png).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці працівників та поліцейського офіцера громади задля надання кваліфікованої, якісної та ефективної допомоги населенню, що постійно звертається за допомогою до старости села Кобелячок та спеціаліста-землевпорядника. Також, незабаром в адмінбудівлі буде працювати поліцейський офіцер громади.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін схожих робіт, які міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). До того ж, Замовник має зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва, який складено за поточними цінами станом на 25.12.2023 року, який пройшов експертну оцінку та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – EX01:6300-1384-0602-0585. Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області». (Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2023-12-29-008267-a).
Отже, з метою дотримання вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено необхідну інформацію про предмет закупівлі на своєму офіційному веб-сайті за посиланням - https://pryshybska-gromada.gov.ua/
у розділі «Публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 14:07:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.2 пункт 1 Додатку 2 тендерної документації надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025. При цьому, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір, який не посвідчений нотаріально, що суперечить нормам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. З якої причини Замовником не надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178)?
- відповідно до абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною. Учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надано файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено вид договірної ціни: тверда, в той час, як Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною (що підтверджується умовами абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме відповідями Замовника на звернення за роз’ясненнями). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-07 14:58:38
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 05.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит:
1.
«- учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.2 пункт 1 Додатку 2 тендерної документації надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025. При цьому, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір, який не посвідчений нотаріально, що суперечить нормам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. З якої причини Замовником не надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178)?»
Відповідь:
Відповідно до вимог наведених у п.1.1,1.1.1, та 1.1.2 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації, які є предметом запиту, а саме:
1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі":
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4).
1.1.2. На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації.
Пояснюємо наступне:
Відповідно до вимог наведених у п.1.1.1 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від учасника вимагається заповнення форми довідки наведеної у додатку 4.
Учасником у складі пропозиції надано довідку вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF).
З урахуванням вимог п.1.1.2 ч. 1 Додатку 2
- У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці.
Виходячи із змісту наданої довідки вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF) відсутні додаткові примітки про аренду обладнання та матеріально – технічної бази.
Також зазначаємо, що замовником не вимагається подання договорів, або інших документів щодо наявності нерухомого майна у будь якій формі власності. Як що учасник на свій власний розсуд надав додаткові документи котрі на вімагались умовами тендерної документації замовник не зобовязаний їх розглядати, відповідно наявність, відсутність або виявлені помилки у документах та інформації які не вимагались для подання учасниками у складі пропозиції не можуть бути підставою для відхилення такого учасника.
2.
«- відповідно до абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною. Учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надано файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено вид договірної ціни: тверда, в той час, як Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною (що підтверджується умовами абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме відповідями Замовника на звернення за роз’ясненнями). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»?
Пояснюємо наступне:
Під час формування тендерної документації уповноваженою особою припущена технічна помилка, яка наведена у п.1.7 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме:
1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Прямо протилежна вимога зазначена у п.3.1. та 3.3. Проекту договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, та оприлюднено під час оприлюднення оголошення щодо проведення даної закупівлі, а саме:
3.1. Договірна ціна є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору, враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, визначена Замовником і Підрядником за результатами проведених торгів та становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету.
Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів.
Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток №3).
Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ.
3.3. Договірна ціна робіт тверда та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383).
Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України.
Договірна ціна є твердою на весь термін виконання робіт та може уточнюватися в наступних випадках та умовах:
- замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників;
- виникають обставини непереборної сили, надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору;
- змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт.
Відповідно до вищенаведеного для усунення розбіжностей та подвійного тлумачення умов тендерної документації уповноважена особа склала протокол №22 від 29 січня 2024 р. для виправлення технічної помилки у тендерній документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» № UA-2023-12-29-008267-a у ЕСЗ.
Протокол додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушень встановлених Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, яка зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовником прийнято рішення виконати висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 15.03.2024 та надіслати підряднику листа від 20.03.2024 № 02.1-23/196 з пропозицією розірвати договір підряду № 21 від 13.02.2024 р.
2024-03-21 14:15:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-05-01 14:03:44
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" |
2 756 411,76
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА |
2 866 981,35
UAH з ПДВ
|
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" #32174830 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 15:37
|
Фізична особа-підприємець РЯХОВСЬКА ВАРВАРА ОЛЕКСІЇВНА #3127609743 |
Рішення скасоване |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 15:37
|
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" #32174830 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 12:18
|
Розірвання.pdf | укладений |
22 квітня 2024 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 14:16
|
Договір 21.pdf | укладений |
13 лютого 2024 14:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано з 09.04.2024 за результатами висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. |