Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в межах заходів з облаштування захисних споруд цивільного захисту, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за облаштуванням споруд цивільного захисту населення (найпростішого укриття), а саме: за поточним ремонтом системи пожежної сигналізації найпростішого укриття-підвального приміщення за адресою: м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 65
Очікувана вартість
650,28 UAH
UA-2023-12-29-007678-a b07e4456c9724efb96ae8ba16db46070
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в межах заходів з облаштування захисних споруд цивільного захисту, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за облаштуванням споруд цивільного захисту населення (найпростішого укриття), а саме: за поточним ремонтом системи пожежної сигналізації найпростішого укриття-підвального приміщення за адресою: м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 65
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

29 грудня 2023 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОВ Капустін Олексій Миколайович
#3120503379
Переможець 650,28
UAH
29 грудня 2023 17:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:12
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 17:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 17:44
доп_210_1.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 17:44
дог_210_1.pdf укладений
29 грудня 2023 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сторони домовились зменшити ціну договору на 4,06 грн. (Чотири гривні 06 коп.) та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2,1. Ціна цього Договору визначена Додатком № 1 до Договору та становить; '646,22 грн. (Шістсот сорок шість грн. 22 коп.), без ПДВ, згідно з п. 181.1 ПКУ».
Номер договору про закупівлю: 210/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 646,22
UAH