Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водонапірна вежа Рожновського ВБР-160 м. куб. пофарбована з комплектом постачання та підошвою
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2023-12-29-007402-a cecdcebca8f341acae59d1346cbe7c10
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сенецький Юрій Юрійович

+380325242150 rawa_komunal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді
Код ЄДРПОУ: 33080156
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., місто Рава-Руська, ВУЛИЦЯ 22-ГО СІЧНЯ, будинок 1
Контактна особа: Сенецький Юрій Юрійович
+380325242150
rawa_komunal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Водонапірна вежа Рожновського ВБР-160 м. куб. пофарбована з комплектом постачання та підошвою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, м. Рава-Руська, м.Рава-Руська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44212233-1 — Водонапірні башти

Тендерна документація

29 грудня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000006 ● 12ff5557944746d6a494982301e1212c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.01.2024 № 8

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

27 UA-2023-12-29-007402-a 29.12.2023 КП «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 16:34:30

Запит на надання пояснення

Питання в файлі

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04/0005/24 пр
Дата публікації: 27 березня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

27 березня 2024 09:40
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Уманьтрансбуд"
#36780497
Переможець 1 560 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 16:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 12:15
Зіскановане_20240102-об_єднано.pdf зміни до договору
02 січня 2024 12:14
IMG_0001 - 2023-12-29T165149.098.pdf укладений
29 грудня 2023 16:57
IMG_0012 (9).pdf укладений
29 грудня 2023 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обгрунтування закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: Обгрунтування закупівлі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML