Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356849 |
Місцезнаходження: | 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, буд. 301 |
Контактна особа: |
Тітова Юлія Сергіївна +380472377056 kpmisksvitlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 577 437,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 887,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 225 000,00 грн. (Двісті двадцять п'ять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 225000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 15:08 |
ТД утримання мереж ЗО 2024 (зі змінами від 05.01.2024).docx | |
05 січня 2024 15:08 |
Перелік змін до ТД від 05.01.2024.docx | |
29 грудня 2023 16:36 |
ТД утримання мереж ЗО 2024.docx |
05 січня 2024 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2024 15:08 |
ТД утримання мереж ЗО 2024 (зі змінами від 05.01.2024).docx
|
|||
05 січня 2024 15:08 |
Перелік змін до ТД від 05.01.2024.docx
|
|||
29 грудня 2023 16:36 |
ТД утримання мереж ЗО 2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000020 ● c487a6ee7c324e339a7d1063c6d4abf0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024 № 15-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.05.2024 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-29-007270-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 17:02:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення (в адміністративних межах міста Черкаси) код ДК 021-2015 (CPV) - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-007270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 15:27:42
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА
За результатами розгляду запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення (в адміністративних межах міста Черкаси) код ДК 021-2015 (CPV) - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (ID: UA-2023-12-29-007270-a) маємо наступні пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів:
• Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 року № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів»;
• Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV;
• Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 № 253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів»;
• Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 25.02.2009 № 45 «Про затвердження Методичних рекомендацій з визначення вартості робіт з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів»;
• Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 01.07.2009 № 192 «Про затвердження форми звітності № 1-осв (річна) «Звіт про зовнішнє освітлення населених пунктів» та Інструкції щодо заповнення форми звітності № 1-осв (річна) «Звіт про зовнішнє освітлення населених пунктів»;
• ГКН 02.08.008-2002 «Виробничі показники часу з поточного ремонту та обслуговування об’єктів зовнішнього освітлення»;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 р. № 1455 “Про затвердження Правил охорони електричних мереж”;
• Наказ Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 06.10.97 №257 «Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.01.98 №11/2451;
• Наказ Міністерства палива та енергетики України від 25.07.06 №258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.10.06 №1143/13017;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 N992 “Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення”
та інших законодавчих актів України.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в п. 6 р.ІІІ тендерної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу фактичного отримання Послуг у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік, методом порівняння ринкових цін (інформації, що отримана від трьох надавачів Послуг).
Очікувану ціну за одиницю Послуги визначено, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних від трьох надавачів Послуг (Розрахунок додається).
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість Послуг.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕНЕРГОЛАБ" |
7 346 000,00
UAH з ПДВ
|
7 346 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЕНЕРГОЛАБ" #36157740 |
Переможець |
7 346 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 17:29
|
ДУ 1 до дог 20.24.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 17:03
|
ДОГОВІР 20.24.pdf | укладений |
22 лютого 2024 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.п.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, пунктами 1.2, 3.2., 6.2.3., 11.1. та 11.3. договору надання послуг №20/24 від 21 лютого 2024 року (далі – Договір), уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 6030268,80 грн., в тому числі ПДВ – 1005044,80 грн. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. 2. Додаток до Договору (Специфікація Послуг) викласти в редакції, наведеній у додатку до цієї додаткової угоди (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 20/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |