Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Вебсайт: | https://unci.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 03032, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43 |
Контактна особа: |
Едуард Оскольський +380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 15:32 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 15:32 |
Очікувана вартість: | 403 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 018,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата, номер рішення замовника, яким затверджена тендерна документація (у разі наявності таких реквізитів); назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію ліцензії або витяг з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Разом з банківською гарантією подається документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 24 000, 00 грн. (двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку дії тендерної пропозиції. 2.4. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам даної тендерної документації, відхиляється Замовником. 2.5. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі, що повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії та платіжним дорученням/банківською випискою, що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта із зазначенням прізвища, та ініціалів та наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. 2.6. Реквізити Замовника: Державне некомерційне підприємство «Національний інститут раку» Код ЄДРПОУ: 02011976, місцезнаходження: 03022, м. Київ, вул. Юлії Здановської, 33/43 Банківські реквізити: IBAN UA213052990000026000016233552 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата, номер рішення замовника, яким затверджена тендерна документація (у разі наявності таких реквізитів); назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію ліцензії або витяг з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Разом з банківською гарантією подається документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 24 000, 00 грн. (двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку дії тендерної пропозиції. 2.4. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам даної тендерної документації, відхиляється Замовником. 2.5. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі, що повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії та платіжним дорученням/банківською випискою, що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта із зазначенням прізвища, та ініціалів та наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. 2.6. Реквізити Замовника: Державне некомерційне підприємство «Національний інститут раку» Код ЄДРПОУ: 02011976, місцезнаходження: 03022, м. Київ, вул. Юлії Здановської, 33/43 Банківські реквізити: IBAN UA213052990000026000016233552 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 22:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 16:35 |
Тендерна документація 29.12.23.docx |
29 грудня 2023 22:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2023 16:35 |
Тендерна документація 29.12.23.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Причина - Учасник надав Авторизаційний лист від ТОВ "Меркурій-08" та вказав направильний номер закупівлі UA-2023-12-14-005546-a pdf і це стало причиноюдискваліфікації.
Але Учасник ФОП Дасік Т.Ю. додатково надав лист в систему 10.01.2024 Авторизаційний лист від ТОВ "Меркурій-08",де вказав правильний номер закупівлі -UA-2023-12-29-007268-a,в чому можна переконатись відкривши додатково загружений 10.01.2024 Авторизаційний лист від 10.01.2024р.
Отже Учасник виконав вимогу Замовника,підгрузивши в системі документи,що вимагав Замовник.
На підставі вищенаведених фактів ФОП Дасік Т.Ю. просить Замовника відмінити своє помилкове рішення про відхилення тендерної пропозиції Дасік Т.Ю. як найбільш економічномічно вигідної та призначити Переможцем Дасік Т.Ю. у закупівлі UA-2023-12-29-007268-a.
У разі незадоволення вимоги ФОП Дасік Т.Ю. вимушена буде написати скаргу до антимонопольного комітету.
Додаток: авторизаційний лист від ТОВ Меркурій-08 від 10.01.2024р
Дійсно уповноваженою особою було допущено технічну помилку в описі документів, які призвели до відхилення Вашої пропозиції, в результаті більш детального вивчення вашого пакету: документів було виявлено:
- пакет документів до закупівлі UA-2023-12-14-005546-a, а саме: «гарантійний лист що товар є новим..pdf,» «гарантійний лист щодо захисту довкілля..pdf», «гарантійний лист щодо поставки товару..pdf», «гарантійний лист щодо санкцій..pdf», «гарантійний лист щодо сроків поставки..pdf», «гарантійний лист щодо упаковки..pdf.» що не відповідають ідентифікатору закупівлі UA-2023-12-29-007268-a.
- у файлі «Аналогічний договір Крижовець..pdf» підвантажена видаткова накладна №4 від 07 серпня 2023 року, в якій вказана 91500.00 грн без ПДВ. А у підвантаженому договорі від 04 серпня 2023 року № ДТ 04082023 сума вказана 91500 грн., в тому числі ПДВ 15250.00 грн.
Враховуючи вищенаведене - це може розцінюватись, як підробка документів, що є неприпустимим та підлягає дискваліфікації Учасника.
15 січня 2024 р. ФОП «ДАСІК ТЕТЯНА ЮРІЇВНА» подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №1596-р/пк-пз від 25.01.2024 зобов’язано Замовника скасувати вищезазначене Рішення.
З метою усунення порушення, зазначеного у скарзі, замовником
ВИРІШЕНО:
1. Скасувати Рішення Замовника від 12 січня 2024 №24.
2. Повернути на розгляд тендерну пропозицію учасника Закупівлі ФОП «ДАСІК ТЕТЯНА ЮРІЇВНА».
3. Забезпечити оприлюднення інформації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Замовник 31.01.2023 р.почав новий повторний розгляд Закупівлі UA-2023-12-29-007268-a № ЛОТу (назва): Оптичні диски DVD-R, 4.7 Гб, 16х у паперових конвертах та мав надати Учаснику 24 години на виправлення помилок згідно частини 9 ст.26 Закону №922.
Проте Замовник не надав такої можливості Учаснику ,а відхилив пропозицію ФОП Дасік Т.Ю. та визнав переможцем Закупівлі ТОВ ВАУ Принт,чим порушив частину 9 ст.26 Закону №922.
Вимагаємо відмінити незаконне рішення Замовника,та надати Учаснику ФОБ Дасік Т.Ю. 24 години на виправлення помилок.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ПОСТАНОВИЛА:
Зобов'язати державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дасік Тетяни Юріївни та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" переможцем процедури закупівлі — "Закупівля товару за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Оптичні диски DVD-R, 4.7 Гб, 16х у паперових конвертах)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-29-007268-a.
Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.
Оскільки АМКУ своїм рішенням не надав 24 години на виправлення помилок УЧАСНИКУ, (враховуючи те що - 24 години вже надавались на виправлення помилок: «Вимога про усунення невідповідностей 10 січня 0 09:59 терміном до 11 січня 2024 09:59»), відповідно до абзацу 3 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дасік Тетяни Юріївни, відповідно до абз.5 п.п. 2 п.44 «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону»
Виходячи з вищенаведеного, Замовник діяв у відповідності до чинного законодавства та вимогам Комісії.
Судитися з вами немає ніякого змісту,ви прекрасно знаєте що при повторній подачі скарги до Антимонопольного комітету,рішення було б провести повторно розгляд Закупівлі відповідно до Закону №922 і надати Учаснику 24 години на виправлення технічних помилок,які Учасник виправив і показово підгрузив в систему разом з довідкою про аномально низьку ціну.Але ходити по колу немає ніякого змісту та бажання.
Учасник знав що ви відхилите пропозицію ФОП Дасік Т.Ю. і визнаєте незаконно пропозицію Учасника ТОВ Вау Принт,якого визнали Переможцем при першій Закупівлі UA-2023-12-14-005546-a,але Учасник чомусь відмовився підписувати з вами Договір при ціні Договору 210996 гривень,Переможець навіть підгрузив всі відповідні довідки,але Замовнику напевнетака ціна не підійшла,зате Замовнику "підійшла" інша цінова пропозиція того ж Учасника ТОА ВАу Принт з ціною 388800 гривень,це майже на 180000 гривень більше.Чому так?
Не варто було б про це писати якби ви цинічно не написали,що Учасник підробив Аналогічний договір з ФОП Крижовець,вказавши в Договорі що ціна включає в себе ПДВ.А для чого Учаснику підробляти договір,якщо ні один ФОП ні інший не є платником ПДВ?Яка мотивація?Вам було надіслано два аналогічні Договори з Миколаївською та Чернігівською ДСА. З цієї Закупівлі видно тільки одна мотивація купити диски на 45% дорожче ніж в іншого Учасника.
І ще про ваш моніторинг цін на диски.
Ви надіслали документ який назвали "Моніторинг ДВД дисків" де вказали що середня ціна дисків складає 10 гривень.
ВАм варто підказати,що ви не там моніторите.Якщо ви хотіли купити диски MyMedia?Це ваше право,можливо вони вам більше підходять.То потрібно було зайти на Прозоро включити фільтр DVD-R диски і ви б побачили що,диски MyMedia продаються по різних цінах.
Наприклад в Закупівлі ID: UA-2024-01-11-011432-a, який в січні 2024 року проводило ДП "Українські спеціальні системи" і де конкурували виключно Учасники з пропозиціями дисків MyMedia ціна закупівлі диску MyMedia склала 4,68 гривень при кількості 20000 штук, в Закупівлі UA-2023-11-15-007961-a,що проводила Житомирська ДСА ціна склала 5,69 гривень за один диск MyMediа,в Закупівлі ID: UA-2024-01-24-002012-a,що проводила Дніпропетровська ДСА ціна диска 6 гривень за один диск з паперовим конвертом,у вас 9,7 гривень за диск.Чому така різниця,як ви думаєте? Бачите як просто зробити реальний моніторинг при бажанні.
Чи ви робите моніторинг як купити "дорого".
Замітьте вас ніхто ні в чому не звинувачує,просто тільки в очі кидається що ви "билися" з Учасником ФОП Дасік Т.Ю.,щоб купити "дорого"
В кінці маю потребу написати,що не вимагаю а можливо пропоную для економії бюджетних коштів за які ДП Національний інститут раку купує для своїх потреб та які Україна зараз просить у своїх західних партнерів для зниження дефіциту бюджету,може вам звільнитись з займаної посади,або найняти консультанта з моніторингу цін на товари що ви купуєте за державні кошти?Я думаю якщо ви такому фахівцю дасте навіть європейську зарплату,то він всеодно зекономить достатньо бюджетних коштів.
Я думаю цей допис зробить для вас підписання договору з Переможцем більш приємним,а ваш досвід в проведенні Закупівель "дорого" потрібно максимально поширити і зробти пана Оскольського Едуарда відомою людиною в Україні.
Разом з тим, Замовник прагне отримати якісний товар для використання у своїй діяльності.
Відповідно до п.п. 5. П. 6 ст. 5. Закону України про публічні закупівлі - Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом!!!
Ваше необгрунтоване ставлення до Замовника призвело до затримки в отриманні запису заключень досліджень КТ та МРТ онкологічним хворим.
Оскільки НІР охоплює всі аспекти контролю за онкологічними захворюваннями: профілактика, скринінг, лікування та наукові дослідження. НІР проводить дослідження на базовому, трансляційному та клінічному рівнях, що в кінцевому підсумку, призводить до важливих клінічних результатів:
поліпшення профілактики, діагностики та терапії, які можуть зменшити захворюваність та смертність від усіх видів раку. НІР відіграє ключову роль в дослідженні раку завдяки науковим якостям своєї команди та здатності проводити послідовні дослідження, починаючи з базових досліджень в лабораторії й закінчуючи клінічними дослідженнями із залученням пацієнтів.
НІР має за мету покращити стан сучасної допомоги пацієнтам з онкологічними захворюваннями та виступає в ролі науково-освітнього центру з розробки інноваційних діагностичних та терапевтичних методів, обміну передовим досвідом. НІР розробляє та впроваджує національні та регіональні стратегії боротьби з раком, координує регіональну онкологічну мережу та допомагає нарощувати її потенціал у різних сферах онкологічної допомоги, пропонуючи програми стажування та навчання.
P.S. Для здійснення більш вдалих перемог у Закупівлях вам, варто пройти навчання з ефективної підготовки та подання Тендерних пропозицій а також ознайомитись з ЕТИКОЮ ДІЛОВИХ ВІДНОСИН (лишаю посилання: https://shron1.chtyvo.org.ua/Lesko_Oleksandr/Etyka_dilovykh_vidnosyn.pdf).
Нехай щастить в наступних закупівлях!
Скарги до процедури
Дата подання: 15 січня 2024 10:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАСІК ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" |
388 800,00
UAH з ПДВ
|
388 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАСІК ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" #2825305484 |
Рішення скасоване |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 18:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 09:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 січня 2024 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" #35670769 |
Рішення скасоване |
388 800,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 18:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2024 11:49
|
ФОП "ДАСІК ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" #2825305484 |
Відхилено |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 15:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 лютого 2024 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" #35670769 |
Переможець |
388 800,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 11:12
|
дог 31 2024 від 09.02.2024.pdf | укладений |
09 лютого 2024 11:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Оптичні диски DVD-R, 4.7 Гб, 16х у паперових конвертах | 40000 | комплект |
8,10
UAH з ПДВ
|