Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом системи електропостачання житлового будинку за адресою:м.Дніпро, провул. Орловський, 8)
Очікувана вартість
2 540,24 UAH
UA-2023-12-29-007026-a 5ac8e8b2646043048fa59096ec35aa83
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом системи електропостачання житлового будинку за адресою:м.Дніпро, провул. Орловський, 8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, провул. Орловський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

29 грудня 2023 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОВ Капустін Олексій Миколайович
#3120503379
Переможець 2 540,24
UAH
29 грудня 2023 16:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:55
доп_211_1.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:55
Договір № 211-1 від 11.12.2023.pdf укладений
29 грудня 2023 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сторони домовились зменшити ціну договору на 0,01 грн. (Нуль гривень 01 коп.) та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначена Додатком № 1 до Договору та становить: 2 540,23 грн. (Дві тисячі п’ятсот сорок грн. 23 коп.), без ПДВ, згідно з п. 181.1 ПКУ».
Номер договору про закупівлю: 211/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 540,23
UAH