Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
36 049 536,00 UAH
UA-2023-12-29-006965-a 928ff3302598403c98e3d9dddd809c33
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Богославець

+380504536101
+380442546631
t.v.bogoslavets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Богославець
+380504536101, +380442546631
t.v.bogoslavets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 36 049 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 247,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №6 цієї тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 360495 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 людей
Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 16:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №6 цієї тендерної документації.

Сума забезпечення: 360495 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Банківська гарантія має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог тендерної документації (більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ та Додатку №6 Тендерної документації)
29 грудня 2023 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2023 16:07
ТД Охорона.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-29-006965-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 26 січня 2024 21:42
Вимога щодо відхилення
Приватне підприємство «АТЛАНТ» (далі – Учасник, ПП «Атлант») ознайомилось з рішенням уповноваженої особи КП «Київпастранс» про відхилення нашої тендерної пропозиції, оформлене протоколом від 26 січня 2024 року № 26, та зазначає, що не погоджується з ним, з огляду на наступне.
Відповідно до рішення уповноваженої особи КП «Київпастранс», оформленого протоколу від 26 січня 2024 року № 26, тендерна пропозиція Учасника відхилена, оскільки згідно з протоколом уповноваженої особи від 23.01.2024 № №15 прийнято рішення щодо надання Учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Однак Учасник не виправив виявлені невідповідності у передбачений чинним законодавством термін, а саме: - не надав копії паспортів громадян України на зазначених працівників чергових пульта централізованого спостереження відповідно до вимог п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Інформуємо, що згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи зазначене, відповідно до абзацу 1 підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність не менше десяти чергових пульта централізованого спостереження (не менше двох в зміні, з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати всі відповідні документи або копії документів на зазначених працівників.
При цьому абзацом 2 підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що відповідність всіх кваліфікаційних вимог Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, витягами, договорами та довідками.
Тобто, абзацом 2 підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» Додатку 2 до тендерної документації встановлено виключний перелік документів, який повинен надати у складі тендерної пропозиції учасник, а саме: – свідоцтва, сертифікати, ліцензії, дозволи, витяги, договори та довідки.
При цьому, зазначений перелік не містить вимогу надати копії паспортів чергових пульта централізованого спостереження.
Відповідно до зазначених вимог КП «Київпасстранс» (далі – Замовник) ПП «АТЛАНТ» надало у складі тендерної пропозиції довідку від 23.01.2024 № 23/05/24 («Довідка щодо чергових пульта») в якій зазначено, про те, що Учасник має в наявності не менше десяти чергових пульта централізованого спостереження (не менше двох в зміні, з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника.
Крім того Учасником надано на зазначених у вказаній довідці осіб, які є черговими пульта централізованого спостереження, наступні документи, а саме:
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- медичні довідки про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246);
- витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості;
- сертифікати про проходження курсу надання першої медичної допомоги.
Згідно з пунктом 1 Розділу 1 «Загальні положення» Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ (із змінами), паспорт громадянина України є документ, що підтверджує особу власника та підтверджує громадянство України.
Ураховуючи зазначене, паспорт громадянина України не являється ні свідоцтвом, ні сертифікатом, ні ліцензією, ні дозволом, ні витягом, ні договором, ні довідкою.
Частиною другої статті 19 Конституції України, зазначено, що службові/ посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника надати обґрунтовану та вичерпну інформацію, а саме – яким пунктом тендерної документації Замовника передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції копії паспортів чергових пульта централізованого спостереження.
В разі відсутності вказаного пункту в тендерній документації просимо переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2024 12:02
Відмовити у задоволенні вимоги

Документи подані скаржником

Документи

30 січня 2024 12:02
Протокол №37.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-12-29-006965-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:30223167
Дата подання: 31 січня 2024 11:10
Скарга
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2024 16:37
рішення від 02.02.2024 № 2072.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 16:37
рішення від 09.02.2024 № 2546.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ», оформлене протоколом від 26.01.2024 № 26

Документи подані скаржником

31 січня 2024 09:33
черг. Коробейнікова.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Мельник.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Величко.pdf
31 січня 2024 09:33
ТД Охорона.docx
31 січня 2024 09:33
черг.Іванникова.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Горобійовська.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Скочко.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Оленич.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Бугайчук.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Кас'ян.pdf
31 січня 2024 09:33
черг. Лещенко.pdf
31 січня 2024 09:33
Протокол №26.pdf
31 січня 2024 09:37
Електронний підпис

Документи подані замовником

06 лютого 2024 14:46
Відповідь.doc
06 лютого 2024 14:46
Протокол №26.pdf
06 лютого 2024 14:46
Відповідь.pdf
06 лютого 2024 14:46
Протокол №15.pdf
14 лютого 2024 15:47
Протокол №56.pdf

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2024 16:37
рішення від 02.02.2024 № 2072.pdf
14 лютого 2024 10:55
рішення від 09.02.2024 № 2546.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-22-000035 ● 3c5edcdcc93f4e21ad3a50b238c3748d
  • Статус: завершено ● Дата: 24 квітня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2024 12:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


50 № 21.03.2024

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-29-006965-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-27 14:34:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-28 16:55:10

Відповідь замовника на пояснення

Щодо надання відповіді

У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 27.03.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.

1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС», ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ ».


Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ » на 1 арк.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-28 16:46:30

Відповідь на запит

Щодо надання відповіді

У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 27.03.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.

1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС», ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ ».


Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ » на 1 арк.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "АТЛАНТ" 36 049 536,00
UAH з ПДВ
36 049 536,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 лютого 2024 17:21
Електронний підпис
16 лютого 2024 17:19
Довідка (2).zip
16 лютого 2024 16:53
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:50
Довідка.pdf
16 лютого 2024 16:50
Довідка.pdf.p7s
15 лютого 2024 12:01
Електронний підпис
15 лютого 2024 11:59
ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf.p7s
15 лютого 2024 11:59
ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf
15 лютого 2024 11:59
Довіреність.pdf.p7s
15 лютого 2024 11:59
Довіреність.pdf
15 лютого 2024 11:59
Довідка про корупцію .zip
24 січня 2024 09:33
Електронний підпис
23 січня 2024 18:14
Електронний підпис
23 січня 2024 18:12
черг.Іванникова.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг.Іванникова.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Скочко.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Скочко.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Оленич.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Оленич.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Мельник.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Мельник.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Лещенко.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Лещенко.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Коробейнікова.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Кас'ян.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Кас'ян.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Горобійовська.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Величко.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Величко.pdf
23 січня 2024 18:12
черг. Бугайчук.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
черг. Бугайчук.pdf
23 січня 2024 18:12
Статут ПП Атлант 2023.pdf
23 січня 2024 18:12
Опис до Статуту 2023.pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
Опис до Статуту 2023.pdf
23 січня 2024 18:12
Насонов Г.І..pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
Насонов Г.І..pdf
23 січня 2024 18:12
МУЗИРА документи..pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
МУЗИРА документи..pdf
23 січня 2024 18:12
МОЖАРІВСЬКИЙ 3р..pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
МОЖАРІВСЬКИЙ 3р..pdf
23 січня 2024 18:12
медичні довідки .pdf.p7s
23 січня 2024 18:12
медичні довідки .pdf
23 січня 2024 18:09
Горобець валерій.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
Горобець валерій.pdf
23 січня 2024 18:09
ГЕРУК ..pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
ГЕРУК ..pdf
23 січня 2024 18:09
Генератор 8кв.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
Генератор 8кв.pdf
23 січня 2024 18:09
відгук 293.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
відгук 293.pdf
23 січня 2024 18:09
видаткові Шапки.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
видаткові Шапки.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 12.2.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 12.2.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 12.1.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 12.1.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 11.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 11.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 10.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 10.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 9.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 9.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 8.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 8.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 7.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 7.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 6.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 6.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 5.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 5.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 4.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 4.pdf
23 січня 2024 18:09
Акти 3.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
Акти 3.pdf
23 січня 2024 18:09
Акти 2.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
Акти 2.pdf
23 січня 2024 18:09
акти 1.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
акти 1.pdf
23 січня 2024 18:09
53.21-293 Договір.pdf.p7s
23 січня 2024 18:09
53.21-293 Договір.pdf
05 січня 2024 20:31
Електронний підпис
05 січня 2024 20:31
Електронний підпис
05 січня 2024 19:32
Електронний підпис
05 січня 2024 19:32
Електронний підпис
05 січня 2024 19:31
Статут ПП Атлант.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 2.pdf
05 січня 2024 19:31
Документи фахівця .pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Службова собака Арчі.pdf
05 січня 2024 19:31
Горобець паспорт.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 8.pdf
05 січня 2024 19:31
відгук (2).pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 3.pdf
05 січня 2024 19:31
Акти 1 (2).pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Медик.pdf
05 січня 2024 19:31
Акти 1 (2)_2.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Рішення та наказ .pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
53.21-137 Догові Акти.pdf
05 січня 2024 19:31
ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf
05 січня 2024 19:31
Довіреність.pdf
05 січня 2024 19:31
Наказ право підпису.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 4.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 1.pdf
05 січня 2024 19:31
відгук (2).pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 9.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 2.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 3.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
53.21-137 Догові Акти.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
опис до статуту.pdf
05 січня 2024 19:31
Статут ПП Атлант.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 5.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 7.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Документи фахівця .pdf
05 січня 2024 19:31
Акти 1 (2)_2.pdf
05 січня 2024 19:31
113544-Т-0003.rar
05 січня 2024 19:31
113544-Т-0003.rar.p7s
05 січня 2024 19:31
Договір гарантія.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
витяг ЄДР 13122023.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Договір гарантія.pdf
05 січня 2024 19:31
Медик.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Службова собака Джек.pdf
05 січня 2024 19:31
Службова собака Баді.pdf
05 січня 2024 19:31
Видаткові накладні 2.pdf
05 січня 2024 19:31
Наказ на Горобця.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Акти 1 (2).pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 5.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 4.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
ТЕЛЕМЕТРИЯ ПП АТЛАНТ.pdf
05 січня 2024 19:31
Службова собака Дік.pdf
05 січня 2024 19:31
Службова собака Сем.pdf
05 січня 2024 19:31
Рішення та наказ .pdf
05 січня 2024 19:31
Службова собака Гера.pdf
05 січня 2024 19:31
Довідка мат. тех база.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 10.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 6.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 9.pdf
05 січня 2024 19:31
опис до статуту.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 7.pdf
05 січня 2024 19:31
витяг ЄДР 13122023.pdf
05 січня 2024 19:31
Наказ на Горобця.pdf
05 січня 2024 19:31
ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Службова собака Найт.pdf
05 січня 2024 19:31
Довіреність.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 1.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 10.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 8.pdf.p7s
05 січня 2024 19:31
Горобець паспорт.pdf
05 січня 2024 19:31
охорон свідоцтва 6.pdf
05 січня 2024 19:31
113544-Т-0003.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АТЛАНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

113544-Т-0003.rar

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АТЛАНТ"
#30223167
Рішення скасоване 36 049 536,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2024 10:51
ПП "АТЛАНТ"
#30223167
Переможець 36 049 536,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 16:26

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції надано довідку про обладнання матеріально-технічної бази №40/05 від 05.01.2024р., в якій зазначена інформація щодо портативний бензиновий генератор (генератора потужністю не менше 7 кВт) в кількості 2 шт., підтвердивши договіром купівлі-продажу та видатковою накладною, проте учасник не підтвердив інформацію щодо третього генератора. 1.2. У складі тендерної пропозиції надано довідку про кадровий склад працівників №01/05 від 05.01.2024, в якій пунктом 55 зазначений охоронник Можарівський Олексій Сергійович, проте учасник не підтвердив працівника документами державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду). 1.3. У складі тендерної пропозиції надано довідку про кадровий склад працівників №01/05 від 05.01.2024, в якій пунктом 60 в охоронника Попова Олексія Володимировича зазначене свідоцтво Серія 12 СВ №881152 виданого 24.02.2014 року, проте учасник надав копію документу державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник з номером Р17 №002618 від 14.02.2017р. 1.4. У складі тендерної пропозиції надано довідку про кадровий склад працівників №01/05 від 05.01.2024, в якій пунктом 82 в охоронника Хорсаженко Володимира Васильовича зазначене свідоцтво Серія КВ №54343778 виданого 07.07.2023 року, проте учасник надав копію документу державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник з номером КВ № 54368943 від 08.12.2023р. 1.5. У складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист яким орендодавець підтверджує надання майна Учаснику на весь строк надання послуг та не надання цього майна іншим орендарям. 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки на охоронників Пікалюк Наталію Петрівну та Барчук Віктора Олександровича про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 ), які не містить номерів довідок. 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідка на охоронника Бугайчук Тетяну Вікторівну про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 ), в якій відсутня печатка та підпис голови комісії. 1.8. Учасник у складі тендерної пропозиції надано довідку та Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації десяти чергових пульта централізованого спостереження, проте не надав всі відповідні документи або копії документів на зазначених працівників відповідно до вимог п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності. 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифікати (свідоцтва) керівного складу підприємства, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС, старших зміни охорони (в зміні яких нараховується два і більше охоронника), що засвідчують проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги дійсні на весь період надання послуг. 1.10. Учасником у складі тендерної пропозиції надано виконі договори, проте договір №53.21-137 від 15.06.2021 з кількістю постів 19, що не є аналогічним за предметом закупівлі, відгук не відповідає наданому договору. 1.11. Учасником у складі тендерної пропозиції надано статут 2023 р., який не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. Також, Учасником надано файл опис до статуту, з кодом доступу – 433066312886, за яким відображається стара версія статуту 2019 р. 1.12. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 1.13. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 1.14. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про кадровий склад в якій зазначена інформація про досвід роботи охоронника, яка не відповідає технічним вимогам п.п.1.2 Додатку 5 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка (скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника у разі наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оформлена згідно наведеної форми та відповідно переліку. Учасник повинен бути забезпечений обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідною для надання послуг. Наявність матеріально-технічної бази, обладнання Учасник повинен підтвердити документально: договорами купівлі-продажу з актами прийому-передачі або видатковими накладними або договорами оренди (у разі оренди обладнання до договору оренди Учасником долучаються документи, які підтверджують наявність орендованого майна у орендодавця (теж саме майно не може використовуватися або орендуватися одночасно декількома суб’єктами господарювання)). (вимога п.1.1. п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.2. Документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду). (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.3. Довідка про наявність працівників (не менше дев`яносто), які перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. Документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду). (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.4. Довідка про наявність працівників (не менше дев`яносто), які перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. Документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду). (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.5. Орендодавець надає гарантійний лист яким підтверджує надання майна Учаснику на весь строк надання послуг та не надання цього майна іншим орендарям. (вимога пп. 1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.6. Документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.7. Документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.8. Довідка про наявність не менше десяти чергових пульта централізованого спостереження (не менше двох в зміні, з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати всі відповідні документи або копії документів на зазначених працівників. Відповідність всіх кваліфікаційних вимог Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, витягами, дозволами, договорами та довідками. Сертифікати, ліцензії, дозволи, довідки, посвідчення видані на ім’я Учасника та його співробітників, повинні бути дійсними не менше строку дійсності тендерної пропозиції (QR – код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). (вимога пп. 2.2. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.9. Надати сертифікати (свідоцтва) керівного складу підприємства, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС, старших зміни охорони (в зміні яких нараховується два і більше охоронника), що засвідчують проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги дійсні на весь період надання послуг. (вимога пп. 2.3. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.10. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Виконані (не менше двох) аналогічні договори***. 3.2. Акти наданих послуг або виконаних робіт у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1. ***під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, з кількістю цілодобових постів не менше тридцяти восьми. 3.3. Відгуки на договори, що зазначені в п.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, посилання на процедуру закупівлі в системі електронних закупівель «Прозорро» (при наявності), відсутності чи наявності претензій. (вимога пп. 3.1., 3.2.,3.3. п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.11. Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статуту: 1. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 3. Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. (вимога п.3 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.12. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). (вимога п.4,5 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.13. У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. (вимога п.7 Розділу III до Тендерної документації). 2.14. Учасник (Виконавець), враховуючи специфіку надання послуг Замовнику, складність та специфічність умов праці його співробітників повинен мати: в своєму штаті досвідчених працівників віком не старше 65 років (не більше вісімдесяти відсотків на дату оприлюднення оголошення закупівлі), з досвідом роботи в охороні не менше п’яти років. (вимога пп 1.2 Додаток 5 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку (скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника у разі наявності) щодо наявності генератор потужністю не менше 7 кВт*в (кількості 3 шт.), підтвердивши документально: договорами купівлі-продажу з актами прийому-передачі або видатковими накладними або договорами оренди. 3.2. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду) на Можарівського Олексія Сергійовича. 3.3. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку про наявність працівників (не менше дев`яносто), які перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. - документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду) на Попова Олексій Володимирович. 3.4. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку про наявність працівників (не менше дев`яносто), які перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. - документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду (старші змін повинні мати робітничу кваліфікацію четвертого розряду) на Хорсаженко Володимир Васильович. 3.5. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійний лист, яким Орендодавець підтверджує надання майна Учаснику на весь строк надання послуг та не надання цього майна іншим орендарям. 3.6. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки з номером на охоронників Пікалюк Наталію Петрівну та Барчук Віктора Олександровича про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 ). 3.7. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку з печаткою та підписом голови комісії на охоронника Бугайчук Тетяну Вікторівну про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 ). 3.8. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель всі відповідні документи або копії документів на зазначених в довідці працівників відповідно до вимог п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на чергових пульта централізованого спостереження: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; -копія паспорта громадянина України. -відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації. 3.9. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель сертифікати (свідоцтва) керівного складу підприємства, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС, старших зміни охорони (в зміні яких нараховується два і більше охоронника), що засвідчують проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги дійсні на весь період надання послуг. 3.10. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 3.1. Виконані (не менше двох) аналогічні договори***. 3.2. Акти наданих послуг або виконаних робіт у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1. ***під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій, з аналогічним предметом закупівлі, з кількістю цілодобових постів не менше тридцяти восьми. 3.3. Відгуки на договори, що зазначені в п.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, посилання на процедуру закупівлі в системі електронних закупівель «Прозорро» (при наявності), відсутності чи наявності претензій. 3.11. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). 3.12. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3.13. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 3.14. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку про кадровий склад в якій зазначено досвіт роботи охоронника з врахуванням технічних вимог Додатку 5 тендерної документації.

Документи

26 січня 2024 12:35
Електронний підпис
26 січня 2024 12:31
Протокол №26.pdf
15 січня 2024 14:38
Електронний підпис
15 січня 2024 14:26
Протокол №12.pdf

Документи

14 лютого 2024 16:27
Довідка НАЗК
14 лютого 2024 16:26
Електронний підпис
14 лютого 2024 16:25
Протокол №57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2024 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АТЛАНТ"
#30223167
36 049 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2024 16:27
Довідка НАЗК
14 лютого 2024 16:26
Електронний підпис
14 лютого 2024 16:25
Протокол №57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 10:19
53.24-54.pdf укладений
01 березня 2024 10:18