Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Богославець +380504536101, +380442546631 t.v.bogoslavets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 36 049 536,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 247,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №6 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 360495 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 16:07 |
ТД Охорона.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до рішення уповноваженої особи КП «Київпастранс», оформленого протоколу від 26 січня 2024 року № 26, тендерна пропозиція Учасника відхилена, оскільки згідно з протоколом уповноваженої особи від 23.01.2024 № №15 прийнято рішення щодо надання Учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Однак Учасник не виправив виявлені невідповідності у передбачений чинним законодавством термін, а саме: - не надав копії паспортів громадян України на зазначених працівників чергових пульта централізованого спостереження відповідно до вимог п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Інформуємо, що згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи зазначене, відповідно до абзацу 1 підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність не менше десяти чергових пульта централізованого спостереження (не менше двох в зміні, з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати всі відповідні документи або копії документів на зазначених працівників.
При цьому абзацом 2 підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що відповідність всіх кваліфікаційних вимог Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, витягами, договорами та довідками.
Тобто, абзацом 2 підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» Додатку 2 до тендерної документації встановлено виключний перелік документів, який повинен надати у складі тендерної пропозиції учасник, а саме: – свідоцтва, сертифікати, ліцензії, дозволи, витяги, договори та довідки.
При цьому, зазначений перелік не містить вимогу надати копії паспортів чергових пульта централізованого спостереження.
Відповідно до зазначених вимог КП «Київпасстранс» (далі – Замовник) ПП «АТЛАНТ» надало у складі тендерної пропозиції довідку від 23.01.2024 № 23/05/24 («Довідка щодо чергових пульта») в якій зазначено, про те, що Учасник має в наявності не менше десяти чергових пульта централізованого спостереження (не менше двох в зміні, з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника.
Крім того Учасником надано на зазначених у вказаній довідці осіб, які є черговими пульта централізованого спостереження, наступні документи, а саме:
- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- медичні довідки про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246);
- витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості;
- сертифікати про проходження курсу надання першої медичної допомоги.
Згідно з пунктом 1 Розділу 1 «Загальні положення» Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ (із змінами), паспорт громадянина України є документ, що підтверджує особу власника та підтверджує громадянство України.
Ураховуючи зазначене, паспорт громадянина України не являється ні свідоцтвом, ні сертифікатом, ні ліцензією, ні дозволом, ні витягом, ні договором, ні довідкою.
Частиною другої статті 19 Конституції України, зазначено, що службові/ посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника надати обґрунтовану та вичерпну інформацію, а саме – яким пунктом тендерної документації Замовника передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції копії паспортів чергових пульта централізованого спостереження.
В разі відсутності вказаного пункту в тендерній документації просимо переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ».
Скарги до процедури
Дата подання: 31 січня 2024 11:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000035 ● 3c5edcdcc93f4e21ad3a50b238c3748d
- Статус: завершено ● Дата: 24 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-29-006965-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 14:34:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 16:55:10
Відповідь замовника на пояснення
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 27.03.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.
1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС», ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ ».
Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ » на 1 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-28 16:46:30
Відповідь на запит
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 27.03.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів трамвайних та тролейбусних депо, Служби енергетичного забезпечення та зв`язку, Служби колії КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006965-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляю наступне.
1. Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС», ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ ».
Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ДП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ » на 1 арк.
- ДП Вектор Безпеки.pdf
- ДП Дельта Сервіс.pdf
- Відповідь Охорона об’єктів.docx
- Відповідь Охорона об’єктів.pdf
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" |
36 049 536,00
UAH з ПДВ
|
36 049 536,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Рішення скасоване |
36 049 536,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2024 10:51
|
ПП "АТЛАНТ" #30223167 |
Переможець |
36 049 536,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 10:19
|
53.24-54.pdf | укладений |
01 березня 2024 10:18
|