Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування (Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
6 300 000,00 UAH
UA-2023-12-29-006635-a ● fd904f1d33f84ba4a1c939426b30ef37
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня № 17"Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 03319759 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, провулок Лабораторний, 14,16,18,20 |
Контактна особа: |
Висовень Тетяна 380445288209 kmkl17.plan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 6 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44500 послуга
Послуги з організації харчування (Кейтерингові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, провулок Лабораторний, 14,16,18,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2024 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2024 16:13 |
додаток_до_протоколу_про_внесення_змін.docx | |
29 січня 2024 16:13 |
ТД_Кейтринг_2024 ІЗ ЗМІНАМИ.docx | |
05 січня 2024 14:58 |
Дод до прот.про внесення змін.PDF | |
05 січня 2024 14:56 |
Протокол про внесення змін.PDF | |
05 січня 2024 14:55 |
ТД_Кейтринг_2024-нова_редакція.pdf | |
05 січня 2024 14:52 |
ТД_Кейтринг_2024-нова_редакція.pdf |
29 січня 2024 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 січня 2024 16:13 |
додаток_до_протоколу_про_внесення_змін.docx
|
|||||||||
29 січня 2024 16:13 |
ТД_Кейтринг_2024 ІЗ ЗМІНАМИ.docx
|
|||||||||
05 січня 2024 14:58 |
Дод до прот.про внесення змін.PDF
|
|||||||||
05 січня 2024 14:56 |
Протокол про внесення змін.PDF
|
|||||||||
05 січня 2024 14:55 |
ТД_Кейтринг_2024-нова_редакція.pdf
|
|||||||||
05 січня 2024 14:52 |
ТД_Кейтринг_2024-нова_редакція.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-29-006635-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 31 січня 2024 11:38
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 21 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «21. Надати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника...»
По-перше, дана вимога Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, стосовно яких немає в наявності у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з учасника. По-друге, згідно з ст. 41. ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості):
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
42. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).»
Відповідно, Особливостями не передбачена така підстава для відхилення пропозиції учасників, як наявність будь-якого рішення в реєстрі судових рішень.
В третіх, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення даної вимоги – яким чином відсутність зазначених рішень стосовно учасників гарантує недопущення збоїв у постачанні готових страв та наданні неякісної послуги, а також яким чином доводить реальну спроможності учасника належним чином виконувати умови договору?
Вимагаємо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Слід зазначити, що подібна вимога вже розглядалась Антимонопольним комітетом та яку визнано такою, що порушує вимоги частини 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Тому, в разі не внесенні відповідних змін до тендерної документації, це буде розцінюватись як УМИСНЕ НЕ ВИКОНАННЯ та ігнорування Рішень Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 21 Додатку № 2 Технічні вимоги встановлена наступна вимога: «21. Надати гарантійний лист, що підтверджує відсутність щодо учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з Учасника...»
По-перше, дана вимога Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, стосовно яких немає в наявності у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) будь-яких рішень (рішення) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі (послуг щодо забезпечення харчування, кейтерингових послуг тощо), в тому числі щодо розірвання договору та/або стягнення заборгованості з учасника. По-друге, згідно з ст. 41. ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості):
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
42. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).»
Відповідно, Особливостями не передбачена така підстава для відхилення пропозиції учасників, як наявність будь-якого рішення в реєстрі судових рішень.
В третіх, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення даної вимоги – яким чином відсутність зазначених рішень стосовно учасників гарантує недопущення збоїв у постачанні готових страв та наданні неякісної послуги, а також яким чином доводить реальну спроможності учасника належним чином виконувати умови договору?
Вимагаємо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Слід зазначити, що подібна вимога вже розглядалась Антимонопольним комітетом та яку визнано такою, що порушує вимоги частини 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Тому, в разі не внесенні відповідних змін до тендерної документації, це буде розцінюватись як УМИСНЕ НЕ ВИКОНАННЯ та ігнорування Рішень Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 15:56
Шановний учаснику! Інформуємо що на цьому етапі проведення відкритих торгів порушене вами питання вже не може бути предметом дискусії. На майбутнє пропонуємо своєчасно звертатися до замовника та/або Органу оскарження для вирішення питання про внесення змін до тендерної документації, при цьому не обмежуючись абстрактними погрозами звинувачення в «умисному невиконанні та ігноруванні рішень АМКУ», а чітко посилаючись на відповідну практику АМКУ, якщо вона дійсно існує та вам відома. Принагідно звертаємо увагу, що підтверджена судом ваша неспроможність належно виконувати узяті на себе зобов’язання не може бути підставою для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-12-29-006635-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 31 січня 2024 14:10
деталі у вимозі
29 грудня 2023 Комунальним некомерційним підприємством "Київська міська клінічна лікарня № 17"Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено закупівлю за предметом: Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги) (ідентифікатор: UA-2023-12-29-006635-a)
Відповідно до пункту 19 додатку 2 Тендерної документації (у першій редакції) учасник мав:
"19. Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарномікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику в останньому кварталі 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовнопатогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів."
Відповідно до пункту 28 Додатку 2 Тендерної документації (у першій редакції) учасник у складі пропозиції мав:
"28. Надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику в останньому кварталі 2023 року. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом."
Дані вимоги були оскаржені до АМКУ у частині часу за який мають бути подані результат санітарномікробіологічного дослідження зразків змивів та протокол дослідження питної води, а також щодо кількості змивів.
05 січня 2024 року Замовником були внесені зміни шляхом «закреслених даних» та змінено вищезазначені вимоги на:
Відповідно до пункту 19 додатку 2 Тендерної документації (у другій редакції) учасник мав:
Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів.
Відповідно до пункту 28 Додатку 2 Тендерної документації (у другій редакції) учасник у складі пропозиції мав:
"28. Надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом."
Слід зазначити, що Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних".
Крім того, Замовником не підтверджено, що закреслені дані вважаються виключеними.
А також останній квартал 2023 року починається з жовтня 2023 року, відтак суть вимоги не змінилась.
За результатами розгляду скарги було винесено рішенням АМКУ № 1188-р/пк-пз від 19.01.2024, відповідно до якого дані вимоги визнано дискримінаційними, оскільки:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику саме НЕ РАНІШЕ ЖОВТНЯ в останньому кварталі 2023 року), має бути досліджено саме НЕ МЕНШЕ П'ЯТНАДЦЯТИ ЗМИВІВ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника
….
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику саме не раніше ЖОВТНЯ в останньому кварталі 2023 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
29 січня 2024 року на виконання рішення АМКУ Замовник вносить змінити та публікує нову ТД зі змінами, проте ЖОДНИХ ЗМІН ЩОДО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ ВИМОГ НЕ ВНЕСЕНО та залишено дату видачі даних документів (не рашіне жовтня) та кількість змивів (15).
Тому, просимо Замовника привести ТД у відповідності до рішення АМКУ шляхом усунення дискримінаційних вимог так як рішення АМКУ Є НЕВИКОНАНИМ.
У разі невнесення змін, дані дії (бездіяльність) Замовника буде розцінюватись як невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, що тягне за собою адміністративну відповідальність передбачену п. 164-14 КУпАП.
Таким чином, просимо Замовника розглянути дану вимогу у строк до 14 години 01.02.2024 року задля можливості повторного оскарження умов Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 19 додатку 2 Тендерної документації (у першій редакції) учасник мав:
"19. Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарномікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику в останньому кварталі 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовнопатогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів."
Відповідно до пункту 28 Додатку 2 Тендерної документації (у першій редакції) учасник у складі пропозиції мав:
"28. Надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику в останньому кварталі 2023 року. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом."
Дані вимоги були оскаржені до АМКУ у частині часу за який мають бути подані результат санітарномікробіологічного дослідження зразків змивів та протокол дослідження питної води, а також щодо кількості змивів.
05 січня 2024 року Замовником були внесені зміни шляхом «закреслених даних» та змінено вищезазначені вимоги на:
Відповідно до пункту 19 додатку 2 Тендерної документації (у другій редакції) учасник мав:
Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше п'ятнадцяти змивів.
Відповідно до пункту 28 Додатку 2 Тендерної документації (у другій редакції) учасник у складі пропозиції мав:
"28. Надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом."
Слід зазначити, що Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних".
Крім того, Замовником не підтверджено, що закреслені дані вважаються виключеними.
А також останній квартал 2023 року починається з жовтня 2023 року, відтак суть вимоги не змінилась.
За результатами розгляду скарги було винесено рішенням АМКУ № 1188-р/пк-пз від 19.01.2024, відповідно до якого дані вимоги визнано дискримінаційними, оскільки:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів (результат має бути виданий учаснику саме НЕ РАНІШЕ ЖОВТНЯ в останньому кварталі 2023 року), має бути досліджено саме НЕ МЕНШЕ П'ЯТНАДЦЯТИ ЗМИВІВ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника
….
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику саме не раніше ЖОВТНЯ в останньому кварталі 2023 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
29 січня 2024 року на виконання рішення АМКУ Замовник вносить змінити та публікує нову ТД зі змінами, проте ЖОДНИХ ЗМІН ЩОДО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ ВИМОГ НЕ ВНЕСЕНО та залишено дату видачі даних документів (не рашіне жовтня) та кількість змивів (15).
Тому, просимо Замовника привести ТД у відповідності до рішення АМКУ шляхом усунення дискримінаційних вимог так як рішення АМКУ Є НЕВИКОНАНИМ.
У разі невнесення змін, дані дії (бездіяльність) Замовника буде розцінюватись як невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, що тягне за собою адміністративну відповідальність передбачену п. 164-14 КУпАП.
Таким чином, просимо Замовника розглянути дану вимогу у строк до 14 години 01.02.2024 року задля можливості повторного оскарження умов Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 15:57
Шановний учаснику!
Просимо детально вивчати рішення Органу оскарження перш, ніж кидатися звинуваченнями у їх невиконанні. Як повідомлялося ще на етапі надання пояснень за скаргою UA-2023-12-29-006635-a.a1, усі ваші вимоги були виконані з урахуванням наведених вами у скарзі аргументів. Зокрема, в частині надання документів (результатів дослідження страв та води), виданих у четвертому кварталі 2023 р., ваші доводи зводились до неможливості повернутися у минуле і отримати документ, виданий саме у тому періоді. При цьому, цитуємо вашу скаргу, «…Термін подання пропозицій до 08.01.2024, що по часових рамках надає можливість зробити та надати протоколи випробувань за період 2024» і «…Термін подання пропозицій до 08.01.2024, що по часових рамках надає можливість зробити та надати протокол дослідження питаної води за період 2024.». Тобто, безпосередньо у скарзі ви самі чітко вказали, що «повернутися у четвертий квартал 2023 р.» - не можете, але «надати ….за період 2024 р.» - цілком спроможні. Ваші побажання повністю враховані: у чинній редакції ТД вам надано можливість надати відповідні документи за будь-який період, але не раніше жовтня 2023 р., тобто, документи поточного року – цілком підійдуть. Принагідно звертамєо увагу, що ваша скарга в цій частині була задоволена лише внаслідок допущеної механічної помилки під час завантаження виправлених документів замовником: Орган оскарження не вважав закреслений текст вилученим, а відтак не взяв до уваги факт усунення замовником усіх дискримінаційних умов. Сьогодні вже 01 лютого, у вас був цілий місяць (!), щоб отримати затребувані для тендеру документи. Тож закликаємо не марнувати наш час та ваші кошти на черговий виток оскарження.
Просимо детально вивчати рішення Органу оскарження перш, ніж кидатися звинуваченнями у їх невиконанні. Як повідомлялося ще на етапі надання пояснень за скаргою UA-2023-12-29-006635-a.a1, усі ваші вимоги були виконані з урахуванням наведених вами у скарзі аргументів. Зокрема, в частині надання документів (результатів дослідження страв та води), виданих у четвертому кварталі 2023 р., ваші доводи зводились до неможливості повернутися у минуле і отримати документ, виданий саме у тому періоді. При цьому, цитуємо вашу скаргу, «…Термін подання пропозицій до 08.01.2024, що по часових рамках надає можливість зробити та надати протоколи випробувань за період 2024» і «…Термін подання пропозицій до 08.01.2024, що по часових рамках надає можливість зробити та надати протокол дослідження питаної води за період 2024.». Тобто, безпосередньо у скарзі ви самі чітко вказали, що «повернутися у четвертий квартал 2023 р.» - не можете, але «надати ….за період 2024 р.» - цілком спроможні. Ваші побажання повністю враховані: у чинній редакції ТД вам надано можливість надати відповідні документи за будь-який період, але не раніше жовтня 2023 р., тобто, документи поточного року – цілком підійдуть. Принагідно звертамєо увагу, що ваша скарга в цій частині була задоволена лише внаслідок допущеної механічної помилки під час завантаження виправлених документів замовником: Орган оскарження не вважав закреслений текст вилученим, а відтак не взяв до уваги факт усунення замовником усіх дискримінаційних умов. Сьогодні вже 01 лютого, у вас був цілий місяць (!), щоб отримати затребувані для тендеру документи. Тож закликаємо не марнувати наш час та ваші кошти на черговий виток оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-29-006635-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 04 січня 2024 22:28
Дата подання: 04 січня 2024 22:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 січня 2024 14:47
Рішення від 08.01.2024 № 362.pdf
Дата публікації: 08 січня 2024 14:47
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.01.2024 № 74.pdf
Дата публікації: 15 січня 2024 18:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2024 № 1188.pdf
Дата публікації: 22 січня 2024 09:44
Рішення від 19.01.2024 № 1188.pdf
Дата публікації: 24 січня 2024 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету №1188-р/пк-пз від 19.01.2024 виконано
Номер скарги: UA-2023-12-29-006635-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-12-29-006635-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ", Код ЄДРПОУ:35252260
Дата подання: 14 лютого 2024 18:50
Дата подання: 14 лютого 2024 18:50
Скарга на неправомірне відхилення тенедрної пропозиції Скаржника та на рішення Замовника про визначення переможця
Просимо зобовязати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення Переможця процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2024 15:14
рішення від 16.02.2024 № 2964.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2024 15:14
інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3497.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 14:01
рішення від 26.02.2024 № 3497.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом № 01/03 від 01.03.2024 р. скасовується Рішення Замовника від “09” лютого 2024 р. № 09/02 та рішення від “09” лютого 2024 р. № 09/02/1.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" |
5 724 000,00
UAH з ПДВ
|
5 295 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
5 699 500,00
UAH з ПДВ
|
5 600 005,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Рішення скасоване |
5 295 600,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 15:44
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Рішення скасоване |
5 600 005,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 15:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Відхилено |
5 295 600,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 13:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 16:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
5 600 005,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 11:26
|
ду 1 дог 150324.PDF | зміни до договору |
18 березня 2024 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 11:11
|
дог 150324.PDF | укладений |
18 березня 2024 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 150324 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |