Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги (закупівля комплексу робіт з розробки проектної документації, складання дефектних актів, кошторисів, технічних завдань, розробки дизайн-макету/проекту відділення у відповідності з корпоративними стандартами банку, проведення експертизи приміщення, організація та супровід ремонтно - будівельних робіт (авторський та технічний нагляд) проведення експертиз, отримання дозвільної документації шляхом укладання рамкової угоди)
Очікувана вартість
40 401,00 UAH
UA-2023-12-29-006503-a fd9797b798ff48b69a80f570abf4f0f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2024 18:00
Початок аукціону: 16 січня 2024 13:44
Очікувана вартість: 40 401,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71000000-8: Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
закупівля комплексу робіт з розробки проектної документації, складання дефектних актів, кошторисів, технічних завдань, розробки дизайн-макету/проекту відділення у відповідності з корпоративними стандартами банку, проведення експертизи приміщення, організація та супровід ремонтно - будівельних робіт (авторський та технічний нагляд) проведення експертиз, отримання дозвільної документації шляхом укладання рамкової угоди
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі 40 (сорок) % від загальної вартості Послуг, яка визначена в п. 3.1. цього Договору, що складає _______грн. (___________грн. ____коп.), в тому числі ПДВ _______грн. (___________грн. _____коп.) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін цього Договору на підставі отриманого від Підрядника оригіналу рахунка Аванс 5 Банківські 40
Iнша подія 3.2.2. Решта суми у розмірі 60 (шістдесят) % від загальної вартості Послуг, яка (вартість) визначається з урахуванням раніше сплаченого (авансового платежу), що становить ______ грн. (___________грн. ______коп.), в тому числі ПДВ _____грн (___________грн. ______коп.), підлягає оплаті протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг на підставі отриманого від Підрядника оригіналу рахунка. Пiсляоплата 5 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2024 15:52
Зміни_ТД_Проєкти.docx
29 грудня 2023 15:30
ТД_Проєкти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

СС
Дата подання: 29 грудня 2023 22:55
Дата відповіді: 02 січня 2024 15:33
Пояснить вимогу щодо наявності провідного інженера-проектувальника. Який клас наслідків об,єктів будівництва?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Надаємо відповідь на запитання: Провідний інженер-проектувальник повинен мати кваліфікаційний сертифікат виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури виданий за напрямом професійної атестації центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури або організацією у сфері архітектурної діяльності, якій таким органом делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації інженерів-проектувальників (далі – кваліфікаційний сертифікат) не нижче СС3.
СС
Дата подання: 02 січня 2024 16:52
Дата відповіді: 02 січня 2024 17:54
Який клас наслідків об,єкту будівництва?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Клас наслідків (або відповідальності) об'єктів будівництва визначається в процесі розробки проектно-кошторисної документації та може бути визначений як СС1, СС2, СС3 в залежності від об’єкта. Таким чином, проектувальник повинен мати кваліфікаційний сертифікат виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури виданий за напрямом професійної атестації центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури або організацією у сфері архітектурної діяльності, якій таким органом делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації інженерів-проектувальників (далі – кваліфікаційний сертифікат) не нижче СС3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2024 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРЦ М" 35 007,37
UAH з ПДВ
35 007,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ" 39 188,98
UAH з ПДВ
39 188,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» 40 400,00
UAH з ПДВ
40 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПАРАДИГМА ГРУПП 40 401,00
UAH з ПДВ
40 401,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2024 12:32
Електронний підпис
15 січня 2024 12:32
Електронний підпис
15 січня 2024 12:28
Довідка працівники.pdf
15 січня 2024 12:28
Договори ЦПХ.pdf
15 січня 2024 12:28
Наказ ГІП.pdf
15 січня 2024 12:28
Наказ Кучерявенко.pdf
15 січня 2024 12:28
Сертифікат Война.pdf
15 січня 2024 12:28
Фінансовий звіт 2023 р..pdf
15 січня 2024 12:28
Розрахунок вартості.xlsx
15 січня 2024 12:28
Договор АВК.PDF
15 січня 2024 12:28
Лицензія АВК-5.pdf
15 січня 2024 12:28
Ліцензія Автокад.pdf
15 січня 2024 12:28
Копія наказ мажура.pdf
15 січня 2024 12:28
Відомість оборотна.pdf
15 січня 2024 12:28
Копія Статуту.pdf
15 січня 2024 12:28
Фінансовий звіт 2022 р..pdf
15 січня 2024 12:28
Договір Гладкова.pdf
15 січня 2024 12:28
Довідки та листи.pdf
15 січня 2024 12:28
Лист_відгук Гладкова.pdf
15 січня 2024 12:28
Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2024 12:28
Снигирь М.Г. СС3.pdf
15 січня 2024 12:28
Довідки.pdf

Публічні документи

09 лютого 2024 16:08
Електронний підпис
15 січня 2024 17:34
Електронний підпис
15 січня 2024 17:32
17. Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2024 17:32
27. Довідка щодо ст. 47.pdf
15 січня 2024 17:32
3.3.1.Dohovor IKB Panorama.zip
15 січня 2024 17:32
3.3.2. Akt IKB Panorama.zip
15 січня 2024 17:32
35. Проект Договору.pdf
15 січня 2024 17:32
8. Копія Статуту.pdf
15 січня 2024 17:32
8.1. Копія опису.pdf

Публічні документи

15 січня 2024 17:14
Електронний підпис
15 січня 2024 17:13
0 ЦП.pdf
15 січня 2024 17:13
1 Довідки.pdf
15 січня 2024 17:13
4 Довідка МТБ.pdf
15 січня 2024 17:13
5.1.1 Опис.pdf
15 січня 2024 17:13
5.2 Паспорт Алехин.pdf
15 січня 2024 17:13
5.3 ВИТЯГ ПДВ.pdf
15 січня 2024 17:13
5.4 Витяг з ЄДР.pdf
15 січня 2024 17:13
6 Договір програмне.pdf
15 січня 2024 17:13
7 Фін.звітність.pdf
15 січня 2024 17:13
8 Розрахунок.xlsx
15 січня 2024 17:13
9 Довідка Працівники.pdf
15 січня 2024 17:13
9.1 Накази.pdf
15 січня 2024 17:13
Дог. ЦПХ Давидов А.В..PDF
15 січня 2024 17:13
Дог. ЦПХ Зайцев О.Р...PDF
15 січня 2024 17:13
Дог. ЦПХ Ключук А.В..PDF
15 січня 2024 17:13
Дог. ЦПХ Михайлусов.PDF
15 січня 2024 17:13
Дог. ЦПХ Надтока І.Б..PDF
15 січня 2024 17:13
Зайцев подовження МС.pdf
15 січня 2024 17:13
Свідоцтво Надтока.PDF
15 січня 2024 17:13
Сертификат Надтока.PDF
15 січня 2024 17:13
Сертифікати (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРЦ М"

ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"

ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»

ТОВ ПАРАДИГМА ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРЦ М"
#37189091
Відхилено 35 007,37
UAH з ПДВ
09 лютого 2024 14:42
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
#40478902
Відхилено 39 188,98
UAH з ПДВ
09 лютого 2024 14:44
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»
#42031078
Переможець 40 400,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2024 15:02

Документи

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» Замовником виявлені невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пп.2 п.5 розділу ІІІ ТД надано довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій вказано цивільно-правовий договір щодо Муравського А.В. від 04.02.2023 №04/02-23-5, а в підтвердження надано договір від 02.01.2024 №02/01-24-5, в довідці вказано цивільно-правовий договір щодо Пашолок С.П від 04.02.2023 №04/02-23-7, а в підтвердження надано договір від 02.01.2024 №02/01-24-2, в довідці вказано цивільно-правовий договір щодо Постернака М.М. від 04.02.2023 №04/02-23-7, а в підтвердження надано договір від 02..01.2024 №02/01-24-7, щодо Миронець О.А. в довідці вказано цивільно-правовий договір від 04.02.2023 №04/02-23-6, а в підтвердження надано договір від 02.01.2024 №02/01-24-6, щодо Моспан К.А. у довідці вказано цивільно-правовий договір від 04.02.2023 №04/02-23-3, а в підтвердження надано договір від 02.01.2024 №02/01-24-3. 2. Відповідно до пп.10 п.5 розділу ІІІ ТД не надано протокол рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника, а надано лише наказ про призначення директора Пукаса В.В. З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» усунути наведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни (до 12.02.2024 р.) надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. Інформацію, зазначену в таблиці, підтвердити копіями документів, зазначених в останній колонці таблиці 2 цього пункту. При розгляді пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРАДИГМА ГРУП» Замовником виявлені невідповідності, а саме: 1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ подана із зазначенням іншого предмету закупівлі: «Будівельних робіт та поточних ремонтів (закупівля робіт по реконструкції, капітальним та поточним ремонтам, аварійним роботам та дрібним ремонтним роботам шляхом укладання рамкових угод), ДК 021:2015 код 45000000-7». 2. Відсутній звіт про рух грошових коштів (вимога пп. 6 Кваліфікаційних вимог тендерної документації). 3. Відповідно до розділу ІІІ ТД учасником надано: 1) анкету учасника процедури закупівель (додаток № 4 до цієї Документації) у якій не вказано дату, проте вказано дата та номер листа. 2) опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (додаток № 6 до тендерної документації) у якому відсутня інформація: «Підтверджую, що вся вищезазначена інформація є актуальною і достовірною на дату підписання цього опитувальника. Даю згоду на перевірку ділової репутації (у т.ч. перевірки у Бюро кредитних історій) та на обробку моїх персональних даних та персональних даних кінцевих бенефіціарних власників. Підтверджую, що мною в установленому порядку отримані згоди на обробку персональних даних фізичних осіб, які зазначаються в цьому опитувальнику.», не вказано дату заповнення, натомість зазначено дату та номер листа». З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ТОВ «ПАРАДИГМА ГРУП» усунути наведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни (до 12.02.2024 р.) надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ з правильним предметом закупівлі. 2. Звіт про рух грошових коштів (вимога пп. 6 Кваліфікаційних вимог тендерної документації). 3. Відповідно до розділу ІІІ ТД учасником надати: 1) анкету учасника процедури закупівель (додаток № 4 до цієї Документації). 2) опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (додаток № 6 до тендерної документації) із зазначенням всієї інформації згідно документації Замовника.

Документи

14 лютого 2024 13:05
Акцепт_2 учасн_скан.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2024 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»
#42031078
40 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2024 13:05
Акцепт_2 учасн_скан.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рамкова_угода_(проектні)_26022024_2.pdf укладений
07 березня 2024 12:50