Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2023-12-29-006099-a 1619204a9e9041af925c5b8091cda667
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Анатоліївна Скляр

+380675439227 zakupkasanservis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30644336
Вебсайт: http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html
Місцезнаходження: 50007, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15
Контактна особа: Надія Анатоліївна Скляр
+380675439227
zakupkasanservis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


на очікувану вартість2024р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123142 метри квадратні
послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 15:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-26-000005 ● 2a70e46f0ae14e9d982cfa651e13bdd9
  • Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2024 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.01.2024 № 14

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2023-12-29-006099-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-30 10:29:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006099) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформацію та відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-02 18:40:21

Пояснення в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2024-01-26-000005 на запит від 30.01.2024 по закупівлі UA-2023-12-29-006099-a

У межах проведення моніторингу закупівлі «послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-006099-a) щодо порушених питань:
«потреба в отриманні інформацію та відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»

КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
Уповноваженою особою Замовника 29.12.2023р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю «послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (далі – послуги) на очікувану вартість закупівлі на 2024р. на суму 10 000 000,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2023-12-29-006099-a. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обраховано згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від можливих надавачів послуг з комерційних пропозицій з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами з урахуванням коефіцієнту інфляції на 2024 рік. Відповідно розмір очікуваного бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, запиту попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін, з урахуванням коефіцієнту інфляції, згідно очікуваних кошторисних призначень на 2024 рік. При цьому зроблено було запити щодо попередніх комерційних пропозицій та отримано орієнтовні розрахунки загальної річної вартості, орієнтовною розрахунковою потребою у прибиранні, підмітанні доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою з урахуванням: обсягів та періодичності надання послуг по об’єктно, згідно очікуваних планових розрахунків технічного відділу та з урахуванням ст. 18, ст. 24 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Правил благоустрою території населеного пункту, підприємства, установи,  організації та громадян забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм відповідно до вимог чинного  законодавства у власність чи користування.
КП «САНСЕРВІС» КМР з метою дотримання діючого законодавства та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було отримано 3 цінові пропозиції від можливих надавачів послуг, а саме: 10 336 000,00 грн від ТОВ «ЛІДЕР-БУД КР», 12 300 000,00 грн від ТОВ «Армада-КР» та 14 860 000,00 грн від ТОВ «ТАЙМ КРІСТАЛ» та визначено загальну середню вартість закупівлі у сумі 12 498 666,67 грн, що перевищувала очікувані виділені бюджетні призначення але враховуючи те, що найнижча цінова пропозиція найбільше відповідає сумі очікуваних бюджетних призначень на 2024р., то було оголошено закупівлю у межах цих призначень на суму 10 000 000,00грн.
Система утримання територій міста передбачає організацію прибирання, раціональне збирання, швидке видалення, перевезення відходів до полігону. Закупівля здійснюється з метою забезпечення належного санітарного рівня територій об’єктів благоустрою, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними та згідно з вимогами санітарних норм і правил для забезпечення комфортного та безпечного перебування у парках та скверах міста мешканців, гостей міста та переселенців з інших регіонів України, де ведуться бойові дії і відповідно орієнтовної потреби підприємства у цих послугах, що полягають у прибиранні та підмітанні доріжок та засмічених ділянок в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, що передані на балансовий облік підприємства у кількості 7 (сім): Парк «Шахтарський», Районний парк «Ювілейний», Районний парк ім. Савицького, Районний парк «Північний», Сквер на пл.Молодіжній,1, Сквер по вул. Героїв АТО,30 , Сквер «Алея 200 каштанів» загальною площею, що потребує утримання в належному стані 123142 квадратних метри. Враховуючи те що місто Кривий Ріг є найдовшим містом в Європі, то протяжність маршруту для надання послуги є досить значною ніж в інших містах, оскільки довжина міста приблизно 120 км.
Під прибиранням територій об'єктів благоустрою розуміють санітарне очищення елементів благоустрою, а саме: покриття вулично-дорожньої мережі, зелені насадження, малі архітектурні форми тощо, що знаходяться на території, збирання та перевезення у становлені місця відходів, вуличного змету, листя, гілля, снігу, льоду тощо.
Послуги з прибирання поділяються на механізовані, ручні та комплексні.Ручне прибирання здійснюється на тих ділянках, де неможливо застосування механізмів (невдосконалене покриття, тупикові ділянки тротуарів, прибардюрної частини тротуарів тощо), або у разі неможливості забезпечення об'єкту необхідними механізмами. До того ж як правило, прибирання механізованим способом здешевлює вартість послуги.
Обсяг послуг, що включає й роботи з прибирання об'єктів благоустрою: прибирання вручну та механізованим способом .
Орієнтовні обсяги по об’єктах благоустрою з урахуванням щільності заселення районів міста, з урахуванням кількості мешканців, гостей міста та переселенців, що постійно прибувають у місто з районів де ведуться бойові дії внаслідок російської агресії проти України
Благоустрій та утримання у належному стані парків, рекреаційних зон, садів, скверів і розташованих на їхніх територіях майданчиків для дозвілля здійснюється з дотриманням вимог Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про оцінку впливу на довкілля», а також:
- Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754;
- Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;
- Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;
- ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
- інших нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів.
Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України « Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» № 145 від 17.03.2011, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів, ДБН для зазначеного предмета закупівель.
Підприємству на балансовий облік у 2021-2022 рр. було передано об’єкти благоустрою: парки , сквери.
Необхідність закупівлі послуг у 2024році згідно заявки технічного відділу на проведення закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін надання послуг — з дати укладання договору по 31.12. 2024р.

1. Докладний опис послуги:
послуги із прибирання та підмітання доріжок та засмічених ділянок в парках і скверах міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства у м. Кривий Ріг (ручне, механізоване) з вивезенням зметів та сміття на полігон твердих побутових відходів в м. Кривий Ріг.
Таблиця 1

пп Найменування послуг і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 Прибирання покриття великотоннажними транспортними засобами або іншими технологічними транспортними засобами - підмітально-прибиральними машинами та підмітально-прибиральними машинами (з дорожніми щітками) 1000м2 19899,1962
2 Очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну 10м 39 195,675
3 Очищення проїзної частини від нанесеного ґрунту біля бордюрів вручну за допомогою дорожнього пилосмоку (вуличного/дорожнього електричного пилососу) 10м 91 456,775
4 Перевезення сміття до 22 км
т 285,48
5 Перевезення сміття до 7 км
т 295,13
6 Перевезення сміття до 40 км
т 120,56
7 Перевезення робітників, інструментів, дорожніх знаків, огороджень тощо 1км 7114,4
Об'єкти благоустрою, які обліковані на балансі підприємства становлять площу 123142 квадратних метри
2. Вимоги:
- наявність спеціалізованої техніки:
- великотонажний транспортний засіб або інший технологічний транспортний засіб, а саме: підмітально-прибиральна машина не менше 6 одиниць;
- вуличний/дорожній електричний пилосос не менше 6 од.;
- підмітально-прибиральна машина (з дорожніми щітками) не менше 2 од.
- автомобіль для вивезення сміття;

та персоналу відповідної кваліфікації;
- чітке дотримання режимів і графіків прибирання;
- забезпечення належного санітарного стану території, що прибирається;
- обов’язкове забезпечення вивезення зметів та сміття на полігон в м. Кривий Ріг;
- очищення від ґрунту та порослі трави вздовж бордюр тротуарів в парках та скверах зі сторони тротуару та об’єктах благоустрою з зонах засмічених ділянок;
- дотримання природоохоронного та санітарного законодавства.
У разі, якщо в технічному завданні міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробник, вважати доданим до кожного з них вираз: «або еквівалент»
Послуги з підмітання доріжок в парках та скверах та об’єктах благоустрою з зонах засмічених ділянок надаються з використанням матеріалу та машин і механізмів Учасника.
Види та обсяги послуг надаються з урахуванням погодних умов.
Місце надання: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, в парках, скверах та об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства
Термін надання: по 31.12.2024.
3. Основні роботи з підмітання парків та скверів:
- підмітання та прибирання тротуарів в парках та скверах (від сміття та змету);
- санітарне прибирання побутових відходів;
- ручне, механізоване підмітання тротуарів від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання тротуарів, піску, опалого листя та сміття, решток рослин (трави);
- підмітання та прибирання на об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства;
- забезпечення вивезення листя та змету з тротуарів парків, скверів, об’єктів благоустрою міста що перебувають на балансовому обліку підприємства у м. Кривий Ріг на полігон твердих побутових відходів.
4.Площі та місця надання послуги:
Прибирання територій парків та скверів від нанесеного піску та ґрунту, опалого листя здійснюється цілорічно за відсутності на дорожньому покритті снігово-льодових відкладень в зимовий період. Прибирання територій парків та скверів від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання територій. Прибирання від побутового та іншого сміття здійснюється цілорічно.
Нанесений пісок, ґрунт, залишки технологічних матеріалів та накопичене сміття забороняється переміщувати з територій на газони (зелені зони), смуги та ділянки зелених насаджень, а також скидати у водойми.
Прибирання тротуарів здійснюється цілорічно.
5. Технічні характеристики:
5.1. На територіях, які належить прибирати, необхідно надавати послуги, спрямовані на наведення та постійне підтримання чистоти і порядку на об’єктах благоустрою.
5.2. Об’єкти благоустрою підлягають прибиранню від:
- підмітання та прибирання тротуарів в парках та скверах (від сміття та змету);
- санітарне прибирання побутових відходів;
- ручне, механізоване підмітання тротуарів від залишків технологічних матеріалів, що застосовувались для зимового утримання тротуарів, піску, опалого листя та сміття, решток рослин (трави);
- підмітання та прибирання на об’єктах благоустрою міста, що перебувають на балансовому обліку підприємства;
- забезпечення вивезення листя та змету з тротуарів парків, скверів, об’єктів благоустрою міста що перебувають на балансовому обліку підприємства у м. Кривий Ріг на полігон твердих побутових відходів.

5.3. Надання послуг здійснюватиметься згідно із щомісячним графіком наданим Замовником з переліком об’єктів.
Періодичність надання послуг може бути змінена замовником в односторонньому порядку. У разі необхідності термінового виконання робіт із прибирання територій парків та скверів Замовник може надавати доручення на виконання додаткових об'ємів робіт в межах лімітних асигнувань.
5.4. При наданні послуг (підмітання) необхідно проводити періодичний моніторинг стану об’єктів благоустрою, а у разі виявлення недоліків (відкриті люки оглядових колодязів інженерних мереж, просідання покриття або ґрунту, малих архітектурних форм) інформувати про це замовника в день виявлення.
5.5. Вивезення сміття забезпечується власним, або такими, що використовується на правах оренди, лізингу, транспортних послуг тощо, автотранспортом Учасника.
5.6. Учасник забезпечує недопущення: складування відходів (побутового сміття, опалого листя, гілля та відходів деревини) в недозволених місцях, переміщення прибраного змету та піску на зелені зони, до/на решітки для прийому стічної води відкритого типу.
5.7. Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
5.8. У разі виявлення Замовником неякісно наданих послуг, представниками Замовника складається акт-претензія (дефектний акт). В такому разі Замовник не здійснює оплату Виконавцю за неякісно виконані роботи, до усунення дефектів.
У разі оформлення не менше трьох актів-претензії по одному об’єкту (вулиці) протягом звітного періоду (календарний місяць), Замовник залишає за собою право не проводити розрахунки по такому об’єкту за відповідний період.
5.9. Учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його збирання та перевезення, не допускати забруднення навколишнього середовища при його транспортуванні.
6.Нормативні характеристики :
6.1. Надання послуг здійснюється з врахуванням:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
- Закону України «Про управління відходами»;
- Правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених рішенням Криворізької міської ради від 31.01.2023р. № 1685;
- Типових правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 №310;
- Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213;
- інших нормативно-правових актів.
До цього пояснення додаються:
1) сканкопії 3-х комерційних пропозицій
2) сканкопія паперової версії «обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуги, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»


З повагою,
уповноважена особа з організації та
здійснення закупівель, начальник
відділу публічних закупівель та
матеріально-технічного постачання Надія СКЛЯР


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР" 9 954 130,89
UAH з ПДВ
9 954 130,89
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 січня 2024 15:32
Електронний підпис
11 січня 2024 15:32
Рішення.pdf.p7s
11 січня 2024 15:32
Рішення.pdf
11 січня 2024 15:32
ПАРК АВЕНЮ КР.pdf
11 січня 2024 15:32
Довідки.pdf.p7s
11 січня 2024 15:32
Довідки.pdf
11 січня 2024 15:32
Довідка (юр.ос.).zip
11 січня 2024 15:32
Довідка (фіз.ос.).zip
04 січня 2024 09:29
Електронний підпис
04 січня 2024 09:29
Інші довідки.pdf.p7s
04 січня 2024 09:29
Інші довідки.pdf
04 січня 2024 09:29
п. 4 Додаток 2 СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР"
#45284807
Переможець 9 954 130,89
UAH з ПДВ
10 січня 2024 15:17

Документи

10 січня 2024 15:17
Довідка НАЗК
10 січня 2024 15:17
Електронний підпис
10 січня 2024 14:39
протокол 20-УО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2024 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК АВЕНЮ КР"
#45284807
9 954 130,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2024 15:17
Довідка НАЗК
10 січня 2024 15:17
Електронний підпис
10 січня 2024 14:39
протокол 20-УО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 12:07
ДОГОВІР 7-Б від 16.01.2024 ТОВ ПАРК АВЕНЮ КР.PDF укладений
16 січня 2024 12:05