Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Сергій Заволока +380673087078 zavoloka8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 69 197 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 691 972,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 345986.01 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі, після отримання Замовником фінансування, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ – 3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 14:21 |
ТД_Львів_ПС_підряд_29.12.2023.docx |
29 грудня 2023 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2023 14:21 |
ТД_Львів_ПС_підряд_29.12.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В тендерній документації зазначено відомості обсягів робіт, вимоги до виконання будівельних робіт, вимоги до устаткування (обладнання), перелік устаткування та матеріалів».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000036 ● 473a3d95d25649f294dde8cb0319777d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-29-005450-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 15:51:28
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошових котів відповідно до пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 14:05:07
Відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Стосовно питання «Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо копії технічного завдання (додаток №2 до тендерної документації) «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202», витягу експертного звіту з системи ЄДЕССБ, зведеного кошторисного розрахунку «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202».
2. Стосовно питання «Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошових коштів відповідно до пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації» надаємо копію договору забезпечення виконання договору підряду від 25.01.2024 № 25/01/24 та копію платіжної інструкції від 25.01.2024 № 118.
Додатки:
- технічне завдання (додаток №2 до тендерної документації) «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202»;
- зведений кошторисний розрахунок «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202»;
- витяг експертного звіту з системи ЄДЕССБ;
- копія договору забезпечення виконання договору підряду від 25.01.2024 № 25/01/24;
- копія платіжної інструкції від 25.01.2024 № 118.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-07 16:49:10
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника, із зазначенням номеру його сторінки) щодо розгляду та оцінки тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника.
2. вимогам пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – виконання висотних робіт.
3. вимогам пункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання інформаційного листа або наміру укладання договору про постачання устаткування зазначених у пункті 3.3. таблиці, адресований Замовнику від офіційного представника в Україні виробника устаткування та матеріалів та/або виробника устаткування, які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в «Таблиці 1. Устаткування (обладнання) та матеріалів для заповнення Учасником» від 05.01.2024 № 17/4 (далі – Таблиця).
4. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів походження (на обладнання іноземного виробництва), які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в Таблиці.
5. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання, яке зазначене в Таблиці:
- щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в Таблиці в пунктах: (7, 9, 11, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 52, 54, 55, 56, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66);
- щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання), термін дії яких закінчився: сертифікат відповідності UA1.190.1304-18 терміном дії до 26.09.2019 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 48_49 «Сертифікат відповідності Dahua»), сертифікат відповідності UA1.052.0110926-15 терміном дії до 29.12.2017 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 59 «Сертифікат_Віброізолятор для трансформатора»);
- щодо надання декларації про відповідність (№074-22TR-PO) (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 50 «Декларація_Монітор ASUS PA148CTV»), технічні характеристики якого не відповідають умовам пункту 50 Таблиці.
- щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в пунктах Таблиці виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пунктах: 12 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)).
6. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання):
- щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) зазначених в пунктах Таблиці (1, 25, 26, 27, 28, 29);
- щодо наданих технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника), технічні характеристики яких не відповідають технічним параметрам, зазначених в Таблиці в пунктах: (7 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 7. «Триполюсний автоматичний вимикач, Ін.р.-16А, крива В, іС60N (паспорт)»); 9 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 9. Автоматичний вимикач двополюсний iC60L 2P 2A Z A9F92202 (паспорт продукту); 15 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 15. GPS антена KLS1-GPS-01A-SMA-MS-RG174-5000MM Паспорт (переклад); 32 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 32. - Шафа керування LC 241 2x 5,7-12 DOL 30 150 1 КЕ Паспорт (переклад); 55 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 55_54_Імпульсний блок живлення S8VK-C Omron (переклад); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий).
- щодо наданих технічних паспортів без ідентифікації виробника устаткування (обладнання), які зазначені в Таблиці в пунктах: (11 - папка «Технічні документи_Частина 2», файл 11. Довантажувальний резистор,трифазний МР3021); 12, 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад)); 30 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 30. Шафа монтажна комутаційна 19 UA-MGSWL155G (паспорт)); 31 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 31. Обмежувач перенапруг ОПН-П-1107810550 УХЛ1); 38 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 38. Горозахист RLP-50_1000); 61 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 61. Затискач відгалужувальний ОА-185-1); 62 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 62. Затискач апаратний А1А-185-7); 63 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 63. Затискач апаратний А2А-185-7); 64 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 64. Затискач апаратний штиревий АШМ-20-1); 65 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 65. Затискач апаратний А4А-185-7); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий);
- щодо наданих технічного паспорту (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) від виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пункті 18 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 18. Ящик управління зовнішнім освітленням ЯУО96 (паспорт)).
7. вимогам пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» щодо надання документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надані учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою:
- щодо надання мовою оригіналів технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання) яке зазначене в Таблиці в пунктах: 6 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 6. «Однополюсний автоматичний вимикач S201-B1. Паспорт (переклад)»); 19 – (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 19. «Тумблер важільний R13-36A-1-11 (Специфікація)»);
- щодо надання Declaration of Conformity від 23.08.2018 № Т211-0533/18 9 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 51. «Сертифікат_Маршрутизатор RUT955»), викладеного іноземною мовою, без перекладу його українською мовою.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:10:37
Відповідь на звернення
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю щодо інформації (пояснень) та документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника, із зазначенням номеру його сторінки) щодо розгляду та оцінки тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника.
Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: Банківська гарантія.zip → ВІРНО_ ДЛЯ ПІДГРУЗУ_ КЕП ТОВ ЕЛЕКТРОСВІТ 345 986_01 грн_ UA-2023-12-29-005450-a → 36414-3 ТОВ ЕЛЕКТРОСВІТ p7s.7z → 36414-3 ТОВ ЕЛЕКТРОСВІТ p7s→ЛИСТ-ЗГОДА 36414-3.pdf.
Лист-згода від АТ «Комерційний банк «Глобус»» вих. №36414/Д1 від 05.01.2024 р. поєднує в собі інформацію в частині надання листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника та листа-згоди Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Таким чином учасник повністю підтвердив відповідність пропозиції вимогам тендерної документації в цій частині надавши один лист замість двох, що не заборонено тендерною документацією та вимогами чинного законодавства.
2. вимогам пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – виконання висотних робіт.
Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: Дозвільні документи.pdf → сторінка 2-4 (Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці).
Відповідно до чинного законодавства України встановлюється обов’язок роботодавця отримати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. До робіт підвищеної небезпеки віднесені і висотні роботи. Процедура видання дозволів визначена постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Для виконання висотних робіт (1.3 м і більше) роботодавцю досить надати в місцевий територіальний орган Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
3. вимогам пункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання інформаційного листа або наміру укладання договору про постачання устаткування зазначених у пункті 3.3. таблиці, адресований Замовнику від офіційного представника в Україні виробника устаткування та матеріалів та/або виробника устаткування, які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в «Таблиці 1. Устаткування (обладнання) та матеріалів для заповнення Учасником» від 05.01.2024 № 17/4 (далі – Таблиця).
Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: Гарантія щодо постачання обладання.pdf.
Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист від свого імені щодо постачання обладнання від 05 січня 2024 року вих. № 19/4 адресований Замовнику, яким він гарантує, що забезпечить повний обсяг поставки обладнання та комплектуючих у потрібній кількості, необхідних для виконання договору та відповідних робіт.
Варто зазначити, що це один із можливих способів підтвердження відповідності вимогам пункту 3.4. Додатку 2 до тендерної документації.
Поряд з цим, Учасник також міг надати намір укладання договору про постачання устаткування зазначених у таблиці п. 3.3. адресований Замовнику від офіційного представника в Україні виробника устаткування та матеріалів та/або виробника устаткування.
Таким чином Учасник повністю виконав вимоги пункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації.
4. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів походження (на обладнання іноземного виробництва), які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в Таблиці.
Відповідно до статті 41 Митного кодексу України Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано декларації про відповідність, сертифікати якості, сертифікати відповідності, сертифікати перевірки типу, технічні паспорти та інші матеріали, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
5. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання, яке зазначене в Таблиці:
- щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в Таблиці в пунктах: (7, 9, 11, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 52, 54, 55, 56, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66);
Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
З метою недопущення дискримінаційних умов, керуючись статтею 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та вимогами тендерної документації Учасникам було запропоновано перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам.
Надані учасником технічні та якісні характеристики були достатніми для підтвердження їх відповідності вимогам тендерної документації.
Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано декларації про відповідність, сертифікати якості, сертифікати відповідності, сертифікати перевірки типу, технічні паспорти та інші документи, що підтверджують виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Також необхідно зазначити, що ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
- щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання), термін дії яких закінчився: сертифікат відповідності UA1.190.1304-18 терміном дії до 26.09.2019 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 48_49 «Сертифікат відповідності Dahua»), сертифікат відповідності UA1.052.0110926-15 терміном дії до 29.12.2017 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 59 «Сертифікат_Віброізолятор для трансформатора»);
Надавши сертифікати якості (відповідності) на устаткування (обладнання) учасник підтвердив, що вказане обладнання офіційно та легально було ввезено на територію України та пройшло сертифікацію. Закінчення терміну дії сертифікату відповідності жодним чином не вказує на те, що завезена по цьому сертифікату продукція (в період його дії) є несертифікованою чи сертифікат простроченим.
Наголошуємо, що вимогами пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) не вимагалося надання діючих сертифікатів. Тому Учасник може надавати сертифікати якості (відповідності) минулих періодів.
Учасник підтвердив вимоги тендерної документації в цій частині надавши сертифікати якості (відповідності) та гарантійний лист щодо достовірності інформації від 05 січня 2024 року вих. № 15/4 (файл Гарантійний лист щодо достовірності інформації.pdf).
Додатково необхідно зазначити, що ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
З метою недопущення дискримінаційних умов, керуючись статтею 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та вимогами тендерної документації Учасникам було запропоновано перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам.
Надані учасником технічні та якісні характеристики були достатніми для підтвердження їх відповідності вимогам тендерної документації.
- щодо надання декларації про відповідність (№074-22TR-PO) (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 50 «Декларація_Монітор ASUS PA148CTV»), технічні характеристики якого не відповідають умовам пункту 50 Таблиці.
Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано інструкцію користувача на РК-монітор серії PA 148CTV.
Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: папка «Технічні документи_Частина 1», файл 50.Монітор ASUS PA148CTV_(переклад).pdf).
- щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в пунктах Таблиці виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пунктах: 12 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)).
Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано не лише декларації про відповідність а й технічні паспорти, які повністю відповідають інформації, що зазначена в пунктах 12 та 13 таблиці.
Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: папка «Технічні документи_Частина 2», файли 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад).pdf; 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)).
6. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання):
- щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) зазначених в пунктах Таблиці (1, 25, 26, 27, 28, 29);
Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
З метою недопущення дискримінаційних умов, керуючись статтею 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та вимогами тендерної документації Учасникам було запропоновано перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам.
Надані учасником технічні та якісні характеристики були достатніми для підтвердження їх відповідності вимогам тендерної документації.
Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано сертифікат відповідності, технічний опис та технічні паспорти на еквівалентне обладнання того ж виробника та тієї ж серії, які повністю відповідають інформації, що зазначена в пунктах 1, 25, 26, 27, 28, 29 таблиці (в тому числі і в частині технічних характеристик). Можливість надавати еквівалент передбачена пунктом 9.7. розділу 3 тендерної документації.
Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: папка «Технічні документи_Частина 1», файли 1.Сертифікат якості ОПН-П-110_78_10_550_УХЛ_1.JPG; 1.Сертифікат якості ОПН-П-110_78_10_550_УХЛ_2.JPG; 1.Сертифікат якості ОПН-П-110_78_10_550_УХЛ_3.JPG. Папка «Технічні документи_Частина 3», файли 21-28 Опис технічний (переклад).pdf; 21-28 Пристрої захисту та автоматики (переклад).pdf; 21-28 Пристрої серії 7SJ80-1 (переклад).pdf; 21-28 Пристрої серії 7SJ80-2 (переклад).pdf.
- щодо наданих технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника), технічні характеристики яких не відповідають технічним параметрам, зазначених в Таблиці в пунктах: (7 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 7. «Триполюсний автоматичний вимикач, Ін.р.-16А, крива В, іС60N (паспорт)»); 9 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 9. Автоматичний вимикач двополюсний iC60L 2P 2A Z A9F92202 (паспорт продукту); 15 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 15. GPS антена KLS1-GPS-01A-SMA-MS-RG174-5000MM Паспорт (переклад); 32 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 32. - Шафа керування LC 241 2x 5,7-12 DOL 30 150 1 КЕ Паспорт (переклад); 55 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 55_54_Імпульсний блок живлення S8VK-C Omron (переклад); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий);
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником було надано технічні паспорти на еквівалентне обладнання, яке повністю відповідає інформації, що зазначена в пунктах 7, 9, 15, 32, 55, 66 таблиці (в тому числі і в частині технічних характеристик). Можливість надавати еквівалент передбачена пунктом 9.7. розділу 3 тендерної документації.
- щодо наданих технічних паспортів без ідентифікації виробника устаткування (обладнання), які зазначені в Таблиці в пунктах: (11 - папка «Технічні документи_Частина 2», файл 11. Довантажувальний резистор,трифазний МР3021); 12, 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад)); 30 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 30. Шафа монтажна комутаційна 19 UA-MGSWL155G (паспорт)); 31 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 31. Обмежувач перенапруг ОПН-П-1107810550 УХЛ1); 38 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 38. Горозахист RLP-50_1000); 61 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 61. Затискач відгалужувальний ОА-185-1); 62 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 62. Затискач апаратний А1А-185-7); 63 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 63. Затискач апаратний А2А-185-7); 64 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 64. Затискач апаратний штиревий АШМ-20-1); 65 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 65. Затискач апаратний А4А-185-7); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий);
Вимогами пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати технічну документацію, зокрема технічні паспорти (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання).
Зазначаємо, що тендерною документацією не встановлено вимог до оформлення технічних паспортів.
- щодо наданих технічного паспорту (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) від виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пункті 18 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 18. Ящик управління зовнішнім освітленням ЯУО96 (паспорт)).
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником було надано технічний паспорт на еквівалентне обладнання, яке повністю відповідає інформації, що зазначена в пункті 18 таблиці (в тому числі і в частині технічних характеристик). Можливість надавати еквівалент передбачена пунктом 9.7. розділу 3 тендерної документації.
7. вимогам пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» щодо надання документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надані учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою:
- щодо надання мовою оригіналів технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання) яке зазначене в Таблиці в пунктах: 6 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 6. «Однополюсний автоматичний вимикач S201-B1. Паспорт (переклад)»); 19 – (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 19. «Тумблер важільний R13-36A-1-11 (Специфікація)»);
Вимогами пункту 7 розділу 1 тендерної документації передбачено, що мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано технічні паспорти (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання) яке зазначене в Таблиці в пунктах: 6 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 6. «Однополюсний автоматичний вимикач S201-B1. Паспорт (переклад)») та пунктах 19 – (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 19. «Тумблер важільний R13-36A-1-11 (Специфікація)») українською мовою, які завірені КЕП Учасника.
Надання документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї) мовою оригіналів не є обов’язковою умовою тендерної документації. Замовником вимагались саме технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника, а не документ мовою виробника.
Крім того, вимогами пункту 3.5 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що супроводжувальна технічна документація на устаткування (обладнання), незалежно від виробника продукції, повинна надаватися українською мовою.
- щодо надання Declaration of Conformity від 23.08.2018 № Т211-0533/18 9 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 51. «Сертифікат_Маршрутизатор RUT955»), викладеного іноземною мовою, без перекладу його українською мовою.
Вимогами пункту 7 розділу 1 тендерної документації передбачено виключення, а саме:
«1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.»
Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги надано технічний паспорт (папка «Технічні документи_Частина 4», файл «51.Маршрутизатор RUT955 (переклад)»). Замовник не був зобов’язаний розглядати інші надані учасником документи на підтвердження цієї ж вимоги (документи Declaration of Conformity від 23.08.2018 № Т211-0533/18 9 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 51. «Сертифікат_Маршрутизатор RUT955»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші)
Оскарження в суді
Опис: | 05.03.2024 року Державним підприємством "Фінансування інфраструктурних проектів" подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-12-29-005450-a |
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/28030/24 |
Дата відкриття провадження: | 17 вересня 2024 |
Документи:
18 вересня 2024 08:58
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОСВІТ" |
69 103 054,00
UAH з ПДВ
|
69 103 054,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОСВІТ" #31789596 |
Переможець |
69 103 054,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 16:44
|
ДУ 3 до 25-01-24 від 25.01.2024_ТОВ _Електросвіт_підряд.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:38
|
ДУ 2 до 25-01-24 від 25.01.2024_ТОВ _Електросвіт_підряд.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2024 10:51
|
ДУ 1 до 25-01-24 від 25.01.2024_ТОВ _Електросвіт_підряд.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 14:53
|
25-01-24 від 25.01.2024_ТОВ _Електросвіт_підряд.pdf | укладений |
30 січня 2024 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25/01/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору від 25.01.2024 року № 25/01/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25/01/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору від 25.01.2024 року № 25/01/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25/01/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 до договору від 25.01.2024 року № 25/01/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |