Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
7 731 550,75 UAH
UA-2023-12-29-005270-a d5f5b347f82143439cb75865aabbd212
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Марина Володимирівна

+380472375038 myaremenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25728487
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 58
Контактна особа: Яременко Марина Володимирівна
+380472375038
myaremenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2024 00:00
Початок аукціону: 08 січня 2024 15:24
Початок аукціону: 08 січня 2024 15:24
Очікувана вартість: 7 731 550,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 657,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 50000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником/принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником/принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання принципалом/переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання принципалом/переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118300 одиниця
Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, БУДИНОК 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2023 14:08

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 50000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником/принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником/принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання принципалом/переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання принципалом/переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.

Сума забезпечення: 50000 UAH

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-27-000005 ● 67958e0cf8b0486cb2808c5010022a89
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2024 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.03.2024 № 21-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Олександр ЗАКУРІН

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-29-005270-a 29.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-10 11:11:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з організації шкільного харчування, за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, очікуваною вартістю 7 731 550,75 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005270-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-15 16:29:19

Пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з організації шкільного харчування, за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, очікуваною вартістю 7 731 550,75 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005270-a), надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснено замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), на підставі аналізу фактичного відвідування учнями закладу освіти у минулих періодах і прогнозованої їх кількості на 2024 рік. Вартість харчування дітей за віковими категоріями була визначена згідно рішення Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» від 09.11.2021 № 13-13 (зі змінами), згідно якої передбачалось безкоштовне одноразове харчування у черкаських школах організоване для учнів:1-4 класів; 5-11 класів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;5-11 класів із сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах;5-11 класів із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям";5-11 класів із сімей учасників операції об'єднаних сил (антитерористичної операції) та сімей, батьки яких беруть участь у відсічі і спротиві збройній агресії російської федерації; 5-11 класів закладів загальної середньої освіти, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення операції об'єднаних сил (антитерористичної операції) на територію міста Черкаси; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах; дітей з числа осіб, визначених у статтях 10, 10' Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту". При цьому, згідно вказаного рішення вартість харчування учнів становить: для учнів 6-11 років - 64,84 грн; 11-14 років - 67,84 грн;14-18 років - 69,79 грн. Меню для харчування учнів (додаток 1 до тендерної документації) розроблено на виконання натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Якісні характеристики предмета закупівлі передбачали відповідність наступним нормативним документам: Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Вимогам Закону України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб». Таким чином, виходячи із вказаної інформації і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На вимогу здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, викладену у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-29-005270-a від 19.04.2024р., повідомляємо наступне. Тендерну документацію до цієї процедури закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. З урахуванням вищевикладеного, Замовником прийнято до уваги рекомендації, викладені у висновку про результати моніторингу, будуть вжиті заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також в майбутніх закупівлях будуть враховані та не будуть допущені встановлені порушення у подальшому.

2024-04-25 13:37:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-6

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2024 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 5 678 400,00
UAH з ПДВ
4 850 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа - підприємець Котенко Жанна Григорівна 5 798 000,00
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 січня 2024 16:24
Електронний підпис
11 січня 2024 16:19
14. трудова Шевчук Н.С..pdf
11 січня 2024 16:19
9. трудова Бовкун Н.М.pdf
11 січня 2024 16:19
8. Лист-відгук 2022-2023.PDF
11 січня 2024 16:19
7. Лист-відгук 2021-2022.PDF
11 січня 2024 16:19
6. Лист-відгук 2020-2021.PDF
05 січня 2024 17:40
Електронний підпис
05 січня 2024 17:40
Електронний підпис
05 січня 2024 17:39
34. Сертифікат Бовкун.pdf
05 січня 2024 17:39
7. Довідка про ТОТ.pdf
05 січня 2024 17:39
16. Проект договору.pdf
05 січня 2024 17:39
39. Сертифікат Шевчук.pdf

Публічні документи

19 січня 2024 16:41
Електронний підпис
19 січня 2024 16:40
Паспорт та код.pdf
19 січня 2024 16:40
свідоцтво.pdf
19 січня 2024 16:40
витяг завір.pdf
19 січня 2024 16:40
аб14.pdf
19 січня 2024 16:40
Довідка.zip
19 січня 2024 16:40
витяг.pdf
05 січня 2024 17:54
Електронний підпис
05 січня 2024 17:53
Fwd_ Гарантія.zip
05 січня 2024 17:10
26 погодження з меню.pdf
05 січня 2024 17:10
29 субпідряд.pdf
05 січня 2024 17:10
8 перс д.pdf
05 січня 2024 17:10
27 сертифікати НАССР.pdf
05 січня 2024 17:10
15 працівники.pdf
05 січня 2024 17:10
1погодження з тд.pdf
05 січня 2024 17:10
26.1 меню.pdf
05 січня 2024 17:10
25 погоження тз.pdf
05 січня 2024 17:10
11 окуп тер.pdf
05 січня 2024 17:10
9 перс дані.pdf
05 січня 2024 17:10
33 лист пояснення.pdf
05 січня 2024 17:10
22 підтвердж плита.pdf
05 січня 2024 17:10
17 інстр генератор.pdf
05 січня 2024 17:10
32 воєнний стан.pdf
05 січня 2024 17:10
5 свідоцтво.pdf
05 січня 2024 17:10
3 санкції.pdf
05 січня 2024 17:10
20 видаткова.pdf
05 січня 2024 17:10
4 Паспорт та код.pdf
05 січня 2024 17:10
23 п 47 особл абз 14.pdf
05 січня 2024 17:10
2 термін.pdf
05 січня 2024 17:10
6 витяг.pdf
05 січня 2024 17:10
14 досвід .pdf
05 січня 2024 17:10
16 гар лист мтб.pdf
05 січня 2024 17:10
30 проект договору.pdf
05 січня 2024 17:10
28 довкілля.pdf
05 січня 2024 17:10
14.1 звіти завірені.pdf
05 січня 2024 17:10
12 ділова репутація.pdf
05 січня 2024 17:10
24 АРМА.pdf
05 січня 2024 17:10
10 посадова.pdf
05 січня 2024 17:10
13 витрати бг.pdf
05 січня 2024 17:10
31 зміни договору.pdf
05 січня 2024 17:10
7 витяг завір.pdf
05 січня 2024 17:10
27.1 НАССР завірені.pdf
05 січня 2024 17:10
відгуки .pdf
05 січня 2024 17:10
19 рахунок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Фізична особа - підприємець Котенко Жанна Григорівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Відхилено 4 850 300,00
UAH з ПДВ
15 січня 2024 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 16:43
Фізична особа - підприємець Котенко Жанна Григорівна
#2233225426
Переможець 4 900 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2024 16:26

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «Послуги з організації харчування (послуги з організації шкільного харчування)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-005270-a. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно пп.5.2.1 п.5.2 ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів)* (не менше трьох аналогічних договорів) з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. На підтвердження надати оригінал(и)/копію(ї) аналогічного(их) договору(ів)*, інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів)*. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів)* надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника за аналогічним (-ми) договором (-ми). Відгук, повинен містити інформацію про реквізити договору, предмет договору, його належне виконання, містити вихідний номер, дату видачі такого документу. Дата відгуку повинна бути не раніше дати оголошення даної закупівлі.). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). * Аналогічним за предметом закупівлі договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з організації шкільного харчування (виконаний повністю або частково) за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі та інформація про проведення яких знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Звертаємо увагу, що вищезазначені вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не є дискримінаційними, оскільки надання послуг, що є предметом даної процедура закупівлі мають свої особливості, зокрема, повинні враховувати норми, встановлені постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 19.06.2002 №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» та оголошена Замовником, який є відповідним закладом освіти. Учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів надано в складі тендерної пропозиції: - Договір №1/14 вiд 14.04.2020 року з Управлiнням соціального захисту населення Камiнь-Каширської районної державної адміністрації Волинської областi (наразi - Управлiння соцiальної та ветеранськоiї полiтики Камiнь-Каширської районної державної адміністрації Волинської областi) на предмет «Послуги з готування їжі (код ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги» » (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області))», а також лист – відгук від 29.12.2023 № 3819; - Договір №5/01 вiд 09.03.2021 року з Управлiнням соціального захисту населення Камiнь-Каширської районної державної адміністрації Волинської областi (наразi - Управлiння соцiальної та ветеранськоiї полiтики Камiнь-Каширської районної державної адміністрації Волинської областi) на предмет «Послуги з готування їжі (код ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги» » (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області))», а також лист – відгук від 29.12.2023 № 3820; - Договір №7 від 14.04.2022 року з Управлiнням соціального захисту населення Камiнь-Каширської районної державної адміністрації Волинської областi (наразi - Управлiння соцiальної та ветеранськоiї полiтики Камiнь-Каширської районної державної адміністрації Волинської областi) на предмет «Послуги з готування їжі (код ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги» » (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області))», а також лист – відгук від 29.12.2023 № 3821, які не відповідають вимогам та умовам тендерної документації, а саме: * Аналогічним за предметом закупівлі договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з організації шкільного харчування (виконаний повністю або частково) за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі та інформація про проведення яких знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Отже, надані Учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" аналогічні договори не підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів. На усунення даної невідповідності, учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору(ів)* (не менше трьох аналогічних договорів) з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. На підтвердження надати оригінал(и)/копію(ї) аналогічного(их) договору(ів)*, інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів)*. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів)* надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника за аналогічним (-ми) договором (-ми). Відгук, повинен містити інформацію про реквізити договору, предмет договору, його належне виконання, містити вихідний номер, дату видачі такого документу. Дата відгуку повинна бути не раніше дати оголошення даної закупівлі.). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). * Аналогічним за предметом закупівлі договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з організації шкільного харчування (виконаний повністю або частково) за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі та інформація про проведення яких знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. 2 Відповідно пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен документально підтвердити наявність офіційно працевлаштованих наступних працівників: кухарі (не менше шести), та надати в складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників. Учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" були надані в складі тендерної пропозиції накази про прийняття на роботу працівників, які всупереч вимогам щодо заповнення в них відомостей згідно Наказу Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів" та Наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 "Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях" містять недостовірну інформацію в рядку «назва структурного підрозділу», а саме: в наказі (розпорядженні) № 1094-к-0000002640 від 01.09.2023 р. «Відділ виробництва м.Рівне (шк. № 13)», в наказі (розпорядженні) № 2092-к від 29.09.2021 р. «Відділ виробництва м.Рівне (шк. № 28)», в наказі (розпорядженні) № 2160-к від 22.10.2021 р. «Відділ виробництва КП «Обласний перинатальний центр», в наказі (розпорядженні) № 770-к-0000002434 від 25.08.2023 р. «Відділ виробництва КП «Обласний перинатальний центр», в наказі (розпорядженні) № 975-к-0000002667 від 01.09.2023 р. «Відділ виробництва Сарненського району Рівненьської», в наказі (розпорядженні) № 982-к-0000002675 від 01.09.2023 р. «Відділ виробництва Сарненського району Рівненьської». Отже, вищезазначені накази (розпорядження) не підтверджують наявність офіційно працевлаштованих працівників кухарі (не менше шести). На усунення даної невідповідності надати накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників (кухарі (не менше шести)), які зазначені в довідці довільної форми від 29.12.2023 року вих. №2912/010 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які безпосередньо будуть займатись приготуванням страв. 3. Відповідно пп.5.2.3 п.5.2 ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо, а саме: 1) Марміт для перших страв, шт.- не менше 1; 2) Марміт для других страв, шт. – не менше 1; 3) Духовка електрична для приготування страв, шт. - не менше 1; 4) Холодильна камера: об’єм камери, л - не менше 260; (учасник має можливість надати інформацію про наявність декількох камер, загальний об’єм, яких має бути не менше 260 л) 5) Морозильна камера: об’єм камери, л - не менше 100; (учасник має можливість надати інформацію про наявність декількох камер, загальний об’єм, яких має бути не менше 100 л). Учасники можуть надавати інформацію, як про наявність окремих морозильних та холодильних камер, так і про наявність агрегату, який одночасно забезпечує температурні режими холодильної та морозильної камер. 6) Плита індукційна: шт.- не менше 1, матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. Окрім того, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/202 в Україні введено воєнний стан, який діє і до тепер. Протягом тривалого часу збройні сили російської федерації завдавали масованих ракетних ударів по енергетичній інфраструктурі України, що можуть імовірно призвести до екстрених та аварійних відключень електропостачання. Отже з метою забезпечення гарантовного та безперебійного надання учасником послуг з організації харчування (послуг з організації шкільного харчування) відповідно до предмету даної процедури закупівлі, учасники також повинні підтвердити наявність у їх власності/користуванні: - Генератор бензиновий /дизельний: шт. – не менше 1(для забезпечення безперебійної роботи вищеперерахованого обладнання, як резервне або аварійне джерело живлення не менше 230 В/50 гц, а також для тимчасового забезпечення електричною енергією в умовах аварійнийх та планових відключень електроенергії та для забезпечення послугами безперебійної організації шкільного харчування) На підтвердження наявності в учасника обладання, а саме: плити індукційної та генератора, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: - технічний пасорт або інструкцію з експлуатації, та документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, наведеним в п.5.2.3, учасник надає: - гарантійний лист про наявність у нього відповідного обладнання (власного чи такого, що використовується ним на договірних засадах (договір оренди, лізингу, тощо). У разі, використання обладнання на договірних засадах, Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів. Договора мають бути чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. У вищевказаному листі учасник обов’язково зазначає модель, марку обладнання. Наданий учасником в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 29.12.2023 року вих. № 2912/020 про наявність у нього відповідного обладнання містить інформацію щодо наявності у учасника плити індукційної Tehma TM128M6/ TM135M6, 16,8 кВт/21 кВт (виробник Tehma) шт.- не менше 1, матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт проте, документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання -відсутні. Отже, учасник не підтвердив наявність в нього плити індукційної: шт.- не менше 1, матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. На усунення даної невідповідності надати документи, що підтверджують придбання учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" плити індукційної Tehma TM128M6/ TM135M6, 16,8 кВт/21 кВт (виробник Tehma) шт.- не менше 1, матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. 3.Згідно ч.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №114059/GL-85/10 від 05 січня 2024 року Проте, всупереч змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628., вказана банківська гарантія не містить інформації про індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість Принципала. На усунення даної невідповідності, згідно ч.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. надати електронну банківську гарантію, сформовану відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.

Документи

15 січня 2024 17:03
Електронний підпис

Документи

19 січня 2024 16:26
Довідка НАЗК
19 січня 2024 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2024 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Котенко Жанна Григорівна
#2233225426
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2024 16:26
Довідка НАЗК
19 січня 2024 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 13:11
Договір 2.pdf укладений
30 січня 2024 12:51