Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 25728487 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 58 |
Контактна особа: |
Яременко Марина Володимирівна +380472375038 myaremenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 15:24 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 15:24 |
Очікувана вартість: | 7 731 550,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 657,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 50000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником/принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником/принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання принципалом/переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання принципалом/переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 14:09 |
Додаток 1 до тендерної документації Примірне чотиритижневе меню для одноразового харчування учнів 2024.docx | |
29 грудня 2023 14:09 |
ТД харчування ЗОШ 3 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-27-000005 ● 67958e0cf8b0486cb2808c5010022a89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2024 № 21-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-29-005270-a 29.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-10 11:11:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з організації шкільного харчування, за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, очікуваною вартістю 7 731 550,75 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005270-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 16:29:19
Пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги з організації шкільного харчування, за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, очікуваною вартістю 7 731 550,75 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005270-a), надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснено замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), на підставі аналізу фактичного відвідування учнями закладу освіти у минулих періодах і прогнозованої їх кількості на 2024 рік. Вартість харчування дітей за віковими категоріями була визначена згідно рішення Черкаської міської ради «Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» від 09.11.2021 № 13-13 (зі змінами), згідно якої передбачалось безкоштовне одноразове харчування у черкаських школах організоване для учнів:1-4 класів; 5-11 класів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;5-11 класів із сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах;5-11 класів із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям";5-11 класів із сімей учасників операції об'єднаних сил (антитерористичної операції) та сімей, батьки яких беруть участь у відсічі і спротиві збройній агресії російської федерації; 5-11 класів закладів загальної середньої освіти, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення операції об'єднаних сил (антитерористичної операції) на територію міста Черкаси; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах; дітей з числа осіб, визначених у статтях 10, 10' Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту". При цьому, згідно вказаного рішення вартість харчування учнів становить: для учнів 6-11 років - 64,84 грн; 11-14 років - 67,84 грн;14-18 років - 69,79 грн. Меню для харчування учнів (додаток 1 до тендерної документації) розроблено на виконання натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Якісні характеристики предмета закупівлі передбачали відповідність наступним нормативним документам: Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Вимогам Закону України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб». Таким чином, виходячи із вказаної інформації і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, викладену у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-29-005270-a від 19.04.2024р., повідомляємо наступне. Тендерну документацію до цієї процедури закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. З урахуванням вищевикладеного, Замовником прийнято до уваги рекомендації, викладені у висновку про результати моніторингу, будуть вжиті заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи та/або економічних навчань, а також в майбутніх закупівлях будуть враховані та не будуть допущені встановлені порушення у подальшому.
2024-04-25 13:37:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
5 678 400,00
UAH з ПДВ
|
4 850 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Котенко Жанна Григорівна |
5 798 000,00
UAH з ПДВ
|
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Відхилено |
4 850 300,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 16:43
|
Фізична особа - підприємець Котенко Жанна Григорівна #2233225426 |
Переможець |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 13:11
|
Договір 2.pdf | укладений |
30 січня 2024 12:51
|