Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам'яна сіль – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 14410000-8 – (Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення)
Очікувана вартість
15 166 660,00 UAH
UA-2023-12-29-004961-a ● 74450bbe1db241e0a1b292db7e5ab4ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Оксана Омельчук +380975748860 avtodorogi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 08 січня 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 15 166 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151 666,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тонни
Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2024 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2024 08:44 |
ТД сіль — із змінами.docx | |
03 січня 2024 08:44 |
Додаток 3 технічні вимоги —із змінами.docx | |
03 січня 2024 08:44 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії — із змінами.docx | |
03 січня 2024 08:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
29 грудня 2023 13:56 |
Додаток 2 інформація про Учасника.docx | |
29 грудня 2023 13:56 |
Додаток 4 (проект договору).docx |
03 січня 2024 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2024 08:44 |
ТД сіль — із змінами.docx
|
|||
03 січня 2024 08:44 |
Додаток 3 технічні вимоги —із змінами.docx
|
|||
03 січня 2024 08:44 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії — із змінами.docx
|
|||
03 січня 2024 08:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
29 грудня 2023 13:56 |
Додаток 2 інформація про Учасника.docx
|
|||
29 грудня 2023 13:56 |
Додаток 4 (проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-29-004961-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 31 грудня 2023 17:08
умови тендерної документації
Тендерною документацією передбачено, що учаснику необхідно надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів виданий на ім’я Учасника. Продукція повинна відповідати вимогам НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України»
Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року Законом України «Про систему громадського здоров’я» №2573-9 було скасовано необхідність отримувати\надавати вище зазначений висновок.
Враховуючи ці обставини, просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати вимогу щодо «надання висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи так як ця вимога порушує права учасників та є дискримінаційною.
Отже, враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в ТД та прибрати абазаци Додатку 4 до Тендерної документації, як такі, які порушують права Учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року Законом України «Про систему громадського здоров’я» №2573-9 було скасовано необхідність отримувати\надавати вище зазначений висновок.
Враховуючи ці обставини, просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати вимогу щодо «надання висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи так як ця вимога порушує права учасників та є дискримінаційною.
Отже, враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в ТД та прибрати абазаци Додатку 4 до Тендерної документації, як такі, які порушують права Учасників торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2024 10:11
Шановний Учасник, до тендерної документації були внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-12-29-004961-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+", Код ЄДРПОУ:41708124
Дата подання: 02 січня 2024 11:08
Дискримінаційні вимоги ТД
п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації передбачено обовʼязкова наявність у Учасника складу в м. Черкаси.
Наявність майданчику або складу в м. Черкаси ніяким чином не впливає на якість виконання договору про закупівлю.
Скаржник взмозі виконати повністю договір про закупівлю із майданчиком, який знаходиться в іншому місті.
Зазначена вимога розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності майданчик або склад в м. Черкаси що є дискримінаційним для інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримається Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Наявність майданчику або складу в м. Черкаси ніяким чином не впливає на якість виконання договору про закупівлю.
Скаржник взмозі виконати повністю договір про закупівлю із майданчиком, який знаходиться в іншому місті.
Зазначена вимога розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності майданчик або склад в м. Черкаси що є дискримінаційним для інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримається Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2024 10:12
Шановний Учасник, до тендерної документації були внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-12-29-004961-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:44907923
Дата подання: 03 січня 2024 13:12
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/змінити вимогу, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
- сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
- лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
- копію договору з виробником завірену учасником торгів.
Учасник має надати лист від виробника, в якому зазначено, що виробник гарантує Учаснику постачання необхідної кількості Товару у визначені в оголошені терміни (в листі обов’язково зазначається дата, номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі та найменування Замовника)».
Вважаємо, що вказані вимоги порушують принципи публічних закупівель, адже надання вказаних документів від виробника є дискримінаційними вимогами з огляду на те, що обмежують коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі лише тими, які мають прямі відносини з виробником. Учасники, які закуповують товар не на пряму у виробника не зможуть виконати вимоги тендерної документації.
2. Виключити вимогу, що міститься в п. 3 Розділу 6 тендерної документації, а саме:
«-копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, господарська діяльність щодо поставки товару, який є предметом закупівлі, не потребує отримання будь-яких ліцензій та дозволів.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити/змінити вимогу, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
- сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
- лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
- копію договору з виробником завірену учасником торгів.
Учасник має надати лист від виробника, в якому зазначено, що виробник гарантує Учаснику постачання необхідної кількості Товару у визначені в оголошені терміни (в листі обов’язково зазначається дата, номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі та найменування Замовника)».
Вважаємо, що вказані вимоги порушують принципи публічних закупівель, адже надання вказаних документів від виробника є дискримінаційними вимогами з огляду на те, що обмежують коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі лише тими, які мають прямі відносини з виробником. Учасники, які закуповують товар не на пряму у виробника не зможуть виконати вимоги тендерної документації.
2. Виключити вимогу, що міститься в п. 3 Розділу 6 тендерної документації, а саме:
«-копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, господарська діяльність щодо поставки товару, який є предметом закупівлі, не потребує отримання будь-яких ліцензій та дозволів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2024 16:02
Шановний Учасник!
На Вашу вимогу від 03.01.2024 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: Кам'яна сіль – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 14410000-8 – (Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-004961-a) повідомляю наступне.
1. Тендерну документацію розроблено замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) (далі - Закон) та керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), які затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з Додатком №3 до тендерної документації: Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
- сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
- лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
- копію договору з виробником завірену учасником торгів.
Учасник має надати лист від виробника, в якому зазначено, що виробник гарантує Учаснику постачання необхідної кількості Товару у визначені в оголошені терміни (в листі обов’язково зазначається дата, номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі та найменування Замовника).
Ця вимога передбачена для захисту від недобросовісних постачальників, унеможливлює придбання Замовником за кошти місцевого бюджету товару, який отриманий незаконним шляхом, у тому числі злочинним, мінімізації ризиків отримання неякісного товару та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Також зазначаємо, що умови документації не обмежують коло учасників лише виробниками товару за предметом закупівлі, оскільки передбачають надання документів від виробників, їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів. Отже, враховуючи викладене тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства та не потребує внесення змін в цій частині.
2. Стосовно пункту 2 Вашої вимоги повідомляю наступне.
Згідно пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовника: переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема: копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (-її) роз’яснення(-нь) державних органів. Враховуючи зазначене дискримінація учасників чи порушення вимог законодавства в цій частині відсутня.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
На Вашу вимогу від 03.01.2024 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: Кам'яна сіль – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 14410000-8 – (Сіль технічна кам'яна для промислового перероблення) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-004961-a) повідомляю наступне.
1. Тендерну документацію розроблено замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) (далі - Закон) та керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), які затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з Додатком №3 до тендерної документації: Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
- сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
- лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
- копію договору з виробником завірену учасником торгів.
Учасник має надати лист від виробника, в якому зазначено, що виробник гарантує Учаснику постачання необхідної кількості Товару у визначені в оголошені терміни (в листі обов’язково зазначається дата, номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі та найменування Замовника).
Ця вимога передбачена для захисту від недобросовісних постачальників, унеможливлює придбання Замовником за кошти місцевого бюджету товару, який отриманий незаконним шляхом, у тому числі злочинним, мінімізації ризиків отримання неякісного товару та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Також зазначаємо, що умови документації не обмежують коло учасників лише виробниками товару за предметом закупівлі, оскільки передбачають надання документів від виробників, їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів. Отже, враховуючи викладене тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства та не потребує внесення змін в цій частині.
2. Стосовно пункту 2 Вашої вимоги повідомляю наступне.
Згідно пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовника: переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема: копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (-її) роз’яснення(-нь) державних органів. Враховуючи зазначене дискримінація учасників чи порушення вимог законодавства в цій частині відсутня.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-29-004961-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+", Код ЄДРПОУ:41708124
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-12-29-004961-a.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-12-29-004961-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:39771951
Дата подання: 16 січня 2024 21:17
Дата подання: 16 січня 2024 21:17
Скарга
Скарга на протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Комунального підприємства "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради від 11 січня 2024 року № 6.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2024 17:10
Рішення від 18.01.2024 № 1098.pdf
Дата публікації: 18 січня 2024 17:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2024 № 1654.pdf
Дата публікації: 29 січня 2024 12:58
Рішення від 26.01.2024 № 1654.pdf
Дата публікації: 31 січня 2024 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 виконано Замовником
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
9 891 840,00
UAH з ПДВ
|
9 599 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» |
11 160 000,00
UAH з ПДВ
|
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
11 400 000,00
UAH з ПДВ
|
9 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
11 196 000,00
UAH з ПДВ
|
10 148 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Рішення скасоване |
9 599 999,99
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 09:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» #44852838 |
Рішення скасоване |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 09:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2024 17:33
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Переможець |
9 599 999,99
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 16:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2024 15:30
|
Додаткова угода №1 до договору 13.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 15:16
|
Договір 13.pdf | укладений |
16 лютого 2024 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Постачальник у зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі дійшли до взаємної згоди викласти п. 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість Товару – 878 тонн.» 2. Замовник і Постачальник у зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі дійшли до взаємної згоди викласти п. 3.2. Договору в наступній редакції: «3.2. Ціна цього Договору становить: • 4 214 347,32 грн. (Чотири мільйони двісті чотирнадцять тисяч триста сорок сім гривень 32 копійки), у тому числі ПДВ – 702 391,22 грн. (Сімсот дві тисячі триста дев’яносто одна гривня 22 копійки). Ціна договору визначається з урахуванням вимог Податкового кодексу України.» 3. Сторони дійшли до взаємної згоди викласти додаток №1 «Специфікація» до Договору № ______ про закупівлю товару від _________ в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Замовник і Постачальник дійшли до взаємної згоди виключити пункт 12.5. Договору у зв’язку з чим пункти 12.6.-12.16. вважати відповідно пунктами 12.5. – 12.15. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 7. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу та зберігаються по одному примірнику в кожної Сторони. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |