Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони
Очікувана вартість
8 081 633,70 UAH
UA-2023-12-29-004894-a 1dc8e946ce5d4f029f8392ba0c3cea39
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Караван

+380678900551 koshariik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКЗ "Харківський художній музей"
Код ЄДРПОУ: 02225826
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць,11
Контактна особа: Аліна Караван
+380678900551
koshariik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35136 година
Послуги фізичної охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Жон Мироносиць 9,11; 62013, Україна, Харківська область, Богодухівський район, селище Пархомівка, вул. Конторська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
1 послуга
Послуги охорони за допомогою технічних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Жон Мироносиць 9,11; 62013, Україна, Харківська область, Богодухівський район, селище Пархомівка, вул. Конторська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-30-000046 ● 0758be9e5f3545b5b85659ccc8c341f8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.01.2024
№ 10-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК





Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-12-29-004894-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-05 08:42:18

Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1

У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Обласним комунальним закладом «Харківський художній музей» по предмету «Послуги з охорони» (інформацію розміщено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-004894-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).

Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-07 15:16:15

Пояснення до моніторингу до закупівлі UA-2023-12-29-004894-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів».
Місце надання послуг та кількість постів охорони об’єкта:
61002, Україна Харківська область, м. Харків вул. Жон Мироносиць 9 – 1 пост охорони об’єкта (поліція);
61002, Україна Харківська область, м. Харків вул. Жон Мироносиць,11 – 1 пост охорони об’єкта (воєнізована охорона);
62013, Україна, Харківська область, Богодухівський район, селище Пархомівка, вул. Конторська 2 (віддалений об’єкт) – 1 пост охорони об’єкта (парний наряд змішаного виду (поліція, воєнізована охорона).
Строк (термін) надання послуг з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання наданої послуги, який вимірюється в годинах. Обсяг, необхідний для забезпечення Замовника послугами з охорони та власних потреб об’єктів замовника становить - 35 136 годин.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за такою формулою:
ОВрег = V * Цтар,
де: ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг,
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена Управлінням поліції охорони в Харківській області.
* Згідно діючого законодавства для охорони музейних предметів, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України, постачальником даної послуги з охорони на території Харківської області та м. Харкова є виключно певний суб’єкт господарювання, а саме - Управлінням поліції охорони в Харківській області.
Ціни та тарифи, встановлені Управлінням поліції охорони в Харківській області:
-252,84 (двісті п’ятдесят дві) гривні 84 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину охорони кожним працівником поліції Охорони.
-196 (сто дев’яносто шість) гривень 86 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину охорони кожним працівником воєнізованої охорони.
- 3 (три) гривні 55 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину централізованого спостереження за засобами сигналізації;
-2 (дві) гривні 30 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину утримання НПО;
-40 (сорок) гривень 06 копійок у т.ч. ПДВ-20%, в місяць обслуговування однієї умовної установки засобів сигналізації;
Вищевказані тарифи підтверджуються наступними документами:
1.Лист Управління поліції охорони в Харківській області від 01.11.2023 року № 1954/43/40/02-20234 (копія додається).
2.Лист Управління поліції охорони в Харківській області від 09.08.2022 року № 626/43/40/01-2022 (копія додається).
У зв’язку з дією правового режиму воєнного стану в Україні, з метою забезпечення належною охороною приміщень Замовника та заощадженням коштів на охорону, закупівля послуг з охорони на 2024 рік відбулася за тарифами та цінами 2023 року.
Кількість годин охорони за період дії – 35 136
Всього вартість охорони за період дії – 7 900 329,60 грн. (сім мільйонів дев’ятсот тисяч триста двадцять дев’ять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 1 316 721 грн. 60 коп.
Строки надання послуги - з 01 січня 2024 року і діє до 31 грудня 2024 року).
Обсяг надання послуг охорони за період дії – 1 послуга
Всього вартість охорони за період дії – 181 304 грн. 10 коп. у т.ч. ПДВ (20%) – 30 217 грн. 35 коп
Строки надання послуги з 01 січня 2024 року і діє до 31 грудня 2024 року.
З урахуванням вищевказаної формули, очікувана вартість предмета закупівлі на Послуги з охорони на 2024 рік становить:
8 081 633 грн. 70 коп. (вісім мільйонів вісімдесят одна тисяча шістсот тридцять три гривні 70 копійок у т. ч ПДВ (20%) – 1 346 938 грн. 95 коп., і складається з вартості Послуги фізичної охорони – 7 900 329 грн.60 коп., у тому числі ПДВ (20%) - 1 316 721 грн. 60 коп. і Послуги охорони за допомогою технічних засобів – 181 304 грн. 10 коп. у т.ч. ПДВ (20%) – 30 217 грн. 35 коп.
Більш детальний розрахунок та додаткова інформація викладена в прикріпленому файлу до даного пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108955
Переможець 8 081 633,70
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 17:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір охорона № 68997 від 29.12.2023.pdf укладений
29 грудня 2023 17:56