Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна» за ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних.
Очікувана вартість
6 947 496,00 UAH
UA-2023-12-29-004559-a f8846cbcd5da4271956f1a99daa9474c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна» за ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

29 грудня 2023 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
Переможець 6 947 496,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 13:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2024 12:56
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
09 лютого 2024 12:54
Додаткова угода №1 від 09.02.2024.pdf зміни до договору
09 лютого 2024 12:53
Договір з дотатками 7231-02-2024.pdf укладений
29 грудня 2023 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) та іншими нормативно-правовими актами України, та керуючись п. 10.2. та 10.12. договору про надання послуг від 28 грудня 2023 року № 7231/02-2024 (далі – Договір) уклали цю додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Змінити суму договору в бік зменшення відповідно пп. 5 п.19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) та викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна ціна послуг становить 6 727 656,00 грн. (шість мільйонів сімсот двадцять сім тисяч шістсот п’ятдесят шість грн. 00 копійок), в тому числі ПДВ.» 2. Змінити пункт 4.2.1.12.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «4.2.1.12.1. Виконавець самостійно забезпечує щомісячно доставку віддрукованих об’єднаних рахунків-повідомлень та, у разі необхідності, разом з друкованим засобом масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва», які друкуються на єдиному аркуші, для Споживачів по кожному особовому рахунку на адресу: м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15». 3. Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 до Договору «Розрахунок вартості послуг на 2024 рік КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва»» у новій редакції, що додається. 4. Дану Додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання сторонами і діє до повного виконання зобов’язань по Договору та є його невід’ємною частиною. 6. Відповідно до ч. 3 ст. 631 ЦК України Сторони погодили, що умови цієї Додаткової угоди, застосовуються до відносин, що виникли з 01 лютого 2024 року. 7. Усі інші умови Договору, які не зазначені в цій Угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 7231/02-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML