Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))
Очікувана вартість
14 027 527,20 UAH
UA-2023-12-29-004011-a ● 5e37fce6dd0d4ecfa3360b6e8db0966a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33836176 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборный, 164 |
Контактна особа: |
Дмитро Кабанов +380612390201, +380612390447 dgkh@zoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 14:46 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 14:46 |
Очікувана вартість: | 14 027 527,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 137,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 0,5 % від очікуваної вартості, що становить 70 137,64 грн., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації код за ЄДРПОУ 33866176 місцезнаходження: Україна, 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164 банківські реквізити: Державна казначейська служба України, м. Київ, IBAN: UA458201720355109014024011273 Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70137.64 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору – вимагається і складає 0,5 % від вартості договору. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 0,5 % від вартості робіт згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання Договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - договір про надання завдатку згідно з Додатком 7 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070. Головним розпорядником бюджетних коштів визначено Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник). У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів (Замовником) попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Генпідрядника може прийняти рішення щодо авансування. Генпідрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. У разі отримання попередньої оплати, Генпідрядник протягом терміну, встановленого розпорядником коштів, зобов’язаний підтвердити її шляхом виконання робіт на суму не менше суми попередньої оплати, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Невідпрацьовані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін (у разі, коли строк повернення підпадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Придбання матеріалів без виконання робіт не вважається належним відпрацюванням попередньої оплати. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум попередньої оплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюватимуться з урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт з урахуванням сплаченого Замовником авансу. . Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 13:54 |
19.01.2024 Перелік змін.docx | |
19 січня 2024 13:53 |
Додаток 1 (зі змінами 2).docx | |
19 січня 2024 13:53 |
Тендерна документація (зі змінами 2).docx | |
17 січня 2024 10:18 |
17.01.2024 Перелік змін.docx | |
17 січня 2024 10:18 |
Додаток 1 (зі змінами).docx | |
17 січня 2024 10:18 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 1.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 2.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 3.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 4.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 5.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 6.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 7.docx | |
29 грудня 2023 12:49 |
Тендерна документація.docx |
19 січня 2024 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 січня 2024 13:54 |
19.01.2024 Перелік змін.docx
|
||||||||||||
19 січня 2024 13:53 |
Додаток 1 (зі змінами 2).docx
|
||||||||||||
19 січня 2024 13:53 |
Тендерна документація (зі змінами 2).docx
|
||||||||||||
17 січня 2024 10:18 |
17.01.2024 Перелік змін.docx
|
||||||||||||
17 січня 2024 10:18 |
Додаток 1 (зі змінами).docx
|
||||||||||||
17 січня 2024 10:18 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 2.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 4.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 5.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 6.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Додаток 7.docx
|
||||||||||||
29 грудня 2023 12:49 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо фінансової звітності
Дата подання: 09 січня 2024 10:08
Дата відповіді: 11 січня 2024 10:05
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 4.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається підтвердити наявність фінансової спроможності, а саме: надати оригінал або копію фінансової звітності за останній річний завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів, а саме: оригінал або копія Балансу (форма № 1) з підтвердженням (відміткою або квитанцією тощо); оригінал або копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) з підтвердженням (відміткою або квитанцією тощо). Фінансова звітність має підтвердити обсяг доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вимога щодо підтвердження обсягу доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 20% від очікуваної вартості закупівлі є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Ми складаємо фінансову звітність малого підприємства відповідно до норм чинного законодавства та звітуємося до відповідних органів.
Зважаючи на впровадження воєнного стану, активні бойові дії на території України, систематичні ракетні обстріли, що мало наслідком реальну загрозу для життя і безпеки працівників, наше підприємство не провадило господарську діяльність у 2022р.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі – Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Таким чином, фінансової звітності за 2023 рік ми ще не складали, оскільки відповідно до норм чинного законодавства вона подається до 28.02.2024 року.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Оскільки предметом закупівлі є роботи, то замовник, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги тендерної документації замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Саме для забезпечення цієї мети в Законі передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Закон передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Таким чином, замовником не порушено вимог законодавства України у сфері публічних закупівель щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимоги тендерної документації замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Саме для забезпечення цієї мети в Законі передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Закон передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Таким чином, замовником не порушено вимог законодавства України у сфері публічних закупівель щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 09 січня 2024 10:09
Дата відповіді: 11 січня 2024 10:06
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати довідку про досвід виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3 та надати документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в Таблиці 3: скан-копія договору з усіма невід’ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт. Відповідно до цього пункту аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2021-2023 років з виконання робіт капітального ремонту, реконструкції або нове будівництво у кількості не менше 3 договорів.
Вимога щодо надання аналогічних договорів саме із замовниками є для нас дискримінаційною. Ми виконували відповідні роботи, які є предметом закупівлі, але не з замовниками, а з іншими підприємствами та установами, які не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Наше підприємство нещодавно почало свою діяльність. Ми маємо необхідний досвід виконання робіт, які є предметом закупівлі, але ми не можемо надати саме 3 аналогічні договори.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог щодо кількості аналогічних договорів.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам подавати аналогічні договори не тільки із замовниками, а й з іншими підприємствами та установами та зменшити кількість аналогічних договорів.
Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2021-2023 років з виконання робіт капітального ремонту, реконструкції або нове будівництво у кількості не менше 3 договорів. Вказівка про те, що поняття «замовник» вживається в розумінні Зкоун Україхни «Про публічні закупівлі» - відсутня. Враховуючи те, що вимога стосується договорів, то поняття, які позначають сторони будь-якого господарського договору вживаються в розумінні Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України, де замовник – це сторона, яка за умовами договору підряду дає завдання іншій стороні виконати певну роботу, зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Враховуючи зазначене, не вбачаємо у зазначеному формулюванні жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель та жодної дискримінації по відношенню до учасників закупівлі.
Вимогами чинного законодавства України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв та відповідно може вимагати документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Виходячи із вищезазначеного є можливість запитувати підтвердження досвіду виконання робіт не одним договором, а декількома. Зазначеним Законом не встановлено обмежень до кількості таких договір, тому вважаємо Ваше формулювання у дискримінації безпідставним та необґрунтованим.
Вимогами чинного законодавства України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв та відповідно може вимагати документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Виходячи із вищезазначеного є можливість запитувати підтвердження досвіду виконання робіт не одним договором, а декількома. Зазначеним Законом не встановлено обмежень до кількості таких договір, тому вважаємо Ваше формулювання у дискримінації безпідставним та необґрунтованим.
Надання інформації щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 12 січня 2024 14:45
Дата відповіді: 15 січня 2024 11:35
Шановний Замовнику! У пп. 13 п. 1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації міститься вимога про надання у складі тендерної прпозиції "Плану фінансування". Щоб це зробити, потрібно щонайменше розуміти, яке фінансування передбачено. Загалом, план фінансування об'єкту будівництва готується Замовником, залежно від наявності бюджетних призначень. Якщо Замовник залишає учасникам право самостійно визначити фінансування в розрізі на 2024 рік, чи не виникає ризику щодо невиконання Ваших зобов'янь? Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо надання плану фінансування або ж надати інформацію щодо розміру бюджетних зобов'язань на даний об'єкт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! План фінансування будівництва — обов’язковий додаток до договору підряду. Договори підряду на будівельні роботи сторони укладають за порядком, визначеним Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Загальні умови).
Так, план фінансування складається Замовником, але при узгодженні із Підрядником, зокрема щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків для виконання певних видів робіт тощо. Звертаємо Вашу увагу, шо у плані закупівлі визначено джерело фінансування та його суму, окрім того умовами тендерної документації чітко зазначено кінцевий термін виконання робіт. Враховуючи зазначене, на підставі інформації про обсяги та джерела фінансування закупівлі, зазначені у плані закупівлі, пропонуємо Вам, з урахуванням реальних темпів та обсягів виконання будівельних робіт, що відображатимуться у календарному графіку, надати на розгляд свій варіант плану фінансування згідно з яким Ви змогли би ефективно виконувати роботи. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до договору Замовник має право скорегувати план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування в частині уточнення видатків на фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом об’єктів водопостачання.
Так, план фінансування складається Замовником, але при узгодженні із Підрядником, зокрема щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків для виконання певних видів робіт тощо. Звертаємо Вашу увагу, шо у плані закупівлі визначено джерело фінансування та його суму, окрім того умовами тендерної документації чітко зазначено кінцевий термін виконання робіт. Враховуючи зазначене, на підставі інформації про обсяги та джерела фінансування закупівлі, зазначені у плані закупівлі, пропонуємо Вам, з урахуванням реальних темпів та обсягів виконання будівельних робіт, що відображатимуться у календарному графіку, надати на розгляд свій варіант плану фінансування згідно з яким Ви змогли би ефективно виконувати роботи. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до договору Замовник має право скорегувати план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування в частині уточнення видатків на фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом об’єктів водопостачання.
Надання інформації щодо заповнення проєкту договору про закупівлю
Дата подання: 12 січня 2024 14:51
Дата відповіді: 15 січня 2024 11:36
Шановний Замовнику! Вимогами тендерної документації передбачено надання учасником "Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності)". З огляду на це, просимо надати роз'яснення чи буде правомірно у пункті 3.1. Розділу 3 проєкту договору вказати вартість цінової пропозиції учасника, якщо вона може змінітись за результатами аукціону? Чи залишити даний пункт проєкту договру без заповнення вартості договірної ціни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Вимогами тендерної документації чітко встановлено, що учасник має подати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності). Окрім того, учасник повинен подати розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 6 до тендерної документації), зокрема, договірну ціну, яка є додатком 1 до Договору та є невід’ємною частиною Договору. Договірна ціна, зазначена у пункті 3.1. договору визначається на підставі додатку 1 до Договору. Враховуючи зазначене, учасник під час подання проєкту договору та додатків до нього, які визначено у вимогах тендерної документації, обов’язково заповнює всі реквізити договору зі своєї сторони, у тому числі, першопочаткову ціну пропозиції.
Щодо надання інформації по Додатку 7 до Тендерної документації
Дата подання: 12 січня 2024 15:07
Дата відповіді: 15 січня 2024 11:36
Шановний Замовнику! Вимогами тендерної документації передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю та укладення з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями Договору про надання завдатку згідно з Додатком 7 до тендерної документації. Просимо надати роз'яснення чи необхідно у складі тендерної пропозиції надавати заповнений та підписаний Додаток 7, якщо на етапі надання пропозиції не можна гарантувати перемогу та відповідно одразу брати на себе зобов'язання по здісненню оплати завдатку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації та додатках до неї чітко зазначено документи, які повинен подати учасник та які повинен подати учасник-переможець. Так, замовник вимагає саме від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 0,5 % від вартості робіт згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання Договору про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Наявність вимоги, що містить дискримінаційну складову
Дата подання: 17 січня 2024 16:48
Дата відповіді: 19 січня 2024 15:27
Шановний Замовнику! Наше підприємство є потенційним учасником даної процедури закупівлі. 17.01.2024 року Вами було внесено ряд змін до тендерної документації. Зокрема додано вимогу щодо наявності "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме група Б: Будівництво магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку систем машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77.». Вважаємо цю вимогу неправомірною з огляду на те, що даний вид будівельних робіт не передбачений жодною з вимог технічного завдання до тендерної документації Замовника , а також міститься у переліку групи А згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77., а не групи Б. Враховуючи включення даної вимоги до тендерної документації під час періоду уточнень свідчить про ознаки дискримінаційності та порушення добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв'язку із відсутністю у технічному завдання видів робіт, наявність яких встановлюються вимогами для декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, дана вимога є неправомірною для даного предмета закупівлі. Наявність даної вимоги порушує норми статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі, зокрема порушуються принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Внесення вищевказаних змін до тендерної документації свідчить про наявність конкретних учасників, які мають дозвільний документ, що містить вказаний у вимозі вид робіт, що в свою чергу несе корупціні ризики уже на етапі подання, розгляду та оцінки пропозицій учасників. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо! 19.01.2024 внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
13 956 624,52
UAH з ПДВ
|
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
13 079 008,82
UAH з ПДВ
|
12 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40609167 |
Очікує рішення |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 15:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 16:10 |
Кінець періоду оскарження: | 17 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 17 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 14 Особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Змовником у річному плані закупівлі зазначено період закупівлі 2023 рік, а потреба в Закупівлі наявна у 2023-2024 роках. Можливість внесення будь-яких змін у вже опублікований річний план до опублікованої Закупівлі відсутня. Таким чином, виявлені обставини порушують вимогу пункту 14 Особливостей щодо врахування у річному плані потреби наступного року. Враховуючи зазначене, виявлені порушення законодавства на будь-якому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
06 лютого 2024 16:10
|
Електронний підпис |
06 лютого 2024 16:10
|
протокол від 06.02.2024 № 18.pdf |