Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Очікувана вартість
17 125 600,00 UAH
UA-2023-12-29-002006-a ● aab07ec0e54c4123a3ebe1916f446c81
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , м. Київ обл., вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
Контактна особа: |
Шпаченко Тетяна Василівна 380442987506 Shpachenko_TV@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2024 11:21 |
Початок аукціону: | 09 січня 2024 11:21 |
Очікувана вартість: | 17 125 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 256,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість Послуг оплачується Замовником протягом 5 банківських днів після надання Виконавцем фактичних Послуг щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2024 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2024 17:40 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx | |
02 січня 2024 17:40 |
ТД (зі змінами).docx | |
29 грудня 2023 10:59 |
ТД.docx | |
29 грудня 2023 10:59 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
02 січня 2024 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2024 17:40 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
|
|||
02 січня 2024 17:40 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
29 грудня 2023 10:59 |
ТД.docx
|
|||
29 грудня 2023 10:59 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розрахунку суміші для посипання доріг
Дата подання: 02 січня 2024 16:01
Дата відповіді: 02 січня 2024 17:39
Доброго дня!
Згідно тендерної документації в складі пропозиції необхідно надати зведений кошторис витрат помісячний та по об’єктам, який містить, в тому числі, вартість миючих та інших витратних матеріалах. А в орієнтовному переліку миючих засобів та інших матеріалів, необхідних для виконання замовлення на об’єктах, зазначено суміш для посипання доріг від ожеледиці, застосування відповідно до сезону.
В словнику іншомовних слів дається наступне тлумачення поняття «Сезон» - (фр., від лат., сівба): 1. Пора року (весна, літо, осінь, зима); 2. Частина року, на яку припадають певні явища природи або певні види господарської діяльності людини, відпочинку, спорту тощо; період. Таким чином, не зрозуміло в яких місяцях Учасник має врахувати суміш для посипання доріг від ожеледиці, оскільки поняття сезон широке та кожним може трактуватись по своїму.
З метою забезпечення рівних умов для учасників та однакового підходу до розрахунку, просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити конкретний перелік місяців, в яких учасник має врахувати суміш для посипання доріг від ожеледиці при здійсненні розрахунку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Дякуємо за питання. З метою забезпечення рівних умов для учасників та однакового підходу до розрахунку, замовником внесено зміни до тендерної документації та зазначено конкретний перелік місяців, в яких учасники мають врахувати суміш для посипання доріг від ожеледиці при здійсненні розрахунку.
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 04 січня 2024 10:32
Дата відповіді: 05 січня 2024 18:33
Шановний Замовник! В додатку 2 до тендерної документації по об’єкту Центральний офіс Рахункової палати (м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7, літ. А, А/, Б) зазначено, що у електромонтера (5 од.) мають бути дозвільні документи для допуску до роботи відповідно до вимог Правил користування тепловою енергією, Правил підготовки теплових господарств до опалювального сезону, та Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13). Однак в переліку послуг, які надає електромонтер по цьому об’єкту, немає жодної послуги для надання якої мають бути зазначені дозвільні документи.
Таким чином, вимога про наявність у електромонтера дозвільних документів для допуску до роботи відповідно до вимог Правил користування тепловою енергією, Правил підготовки теплових господарств до опалювального сезону, та Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13) є надмірною, необгрунтованою та не відповідає переліку послуг, які надає електромонтер.
Крім того, відповідно до додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про наявність на об’єкті Центральний офіс Рахункової палати (м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7, літ. А, А/, Б) слюсаря-сантехніка (оператор теплового пункту) (5 од.) у якого мають бути ці ж дозвільні документи для допуску до роботи відповідно до вимог Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, Правил користування тепловою енергією, Правил підготовки теплових господарств до опалювального сезону, та Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13) з відповідним переліком обов’язків.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити з додатку 2 до тендерної документації по об’єкту Центральний офіс Рахункової палати (м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7, літ. А, А/, Б) вимогу про наявність у електромонтера (5 од.) дозвільних документів для допуску до роботи відповідно до вимог Правил користування тепловою енергією, Правил підготовки теплових господарств до опалювального сезону, та Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щановний учаснику!
Згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 22 вказаного Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються Замовником з урахуванням технічних потреб об’єкту.
Додатком 2 до тендерної документації, в таблиці «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати» по об’єкту Центральний офіс Рахункової палати (м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7, літ. А, А', Б), переліком робіт які виконують електромонтери передбачено – дрібний поточний ремонт електрообладнання. До нього входить електрообладнання, що експлуатується в приміщеннях теплових пунктів (циркуляційні насоси, шафи управління насосами, регуляторами), також електрообладнання, що знаходиться в приміщеннях припливних та вентиляційних установок де крім електрообладнання (циркуляційних насосів, двигунів, розподільчих щитів, регуляторів, системи автоматики) за рахунок подачі теплоносія здійснюється обігрів теплообмінників систем. Виходячи з цього Замовником і була сформована вимога щодо наявності у електромонтера відповідних дозвільних документів.
Таким чином, дана вимога є обґрунтованою, та такою, що відповідає переліку послуг, які надає електромонтер.
Згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 22 вказаного Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються Замовником з урахуванням технічних потреб об’єкту.
Додатком 2 до тендерної документації, в таблиці «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати» по об’єкту Центральний офіс Рахункової палати (м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7, літ. А, А', Б), переліком робіт які виконують електромонтери передбачено – дрібний поточний ремонт електрообладнання. До нього входить електрообладнання, що експлуатується в приміщеннях теплових пунктів (циркуляційні насоси, шафи управління насосами, регуляторами), також електрообладнання, що знаходиться в приміщеннях припливних та вентиляційних установок де крім електрообладнання (циркуляційних насосів, двигунів, розподільчих щитів, регуляторів, системи автоматики) за рахунок подачі теплоносія здійснюється обігрів теплообмінників систем. Виходячи з цього Замовником і була сформована вимога щодо наявності у електромонтера відповідних дозвільних документів.
Таким чином, дана вимога є обґрунтованою, та такою, що відповідає переліку послуг, які надає електромонтер.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-01-03-000012 • 1abfa083e1444a6d8a5fa09e1041afd7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-01-03
•
14:20
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2024 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
12 789 129,31
UAH з ПДВ
|
12 789 129,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
14 890 697,04
UAH з ПДВ
|
14 890 697,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
16 324 945,06
UAH з ПДВ
|
16 324 945,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Відхилено |
12 789 129,31
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2024 11:55
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
14 890 697,04
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 12:51
|
ДОГОВІР_64_29_01_2024_П_КЛІНІНГ (1).pdf | укладений |
30 січня 2024 12:50
|