Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту через р. Студениця на км 26+800 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця, Хмельницька область
Очікувана вартість
185 145 192,00 UAH
UA-2023-12-28-009654-a ● d95cebe7a710444481155f72067ff625
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Вебсайт: | https://km.restoration.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tender.km@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 26 січня 2024 14:39 |
Початок аукціону: | 26 січня 2024 14:39 |
Очікувана вартість: | 185 145 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 851 451,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 925 725,96 грн. (дев’ятсот двадцять п’ять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень 96 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • - вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • - можливості часткової сплати суми гарантії. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 25879878, м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 р/р UA 748201720343291001100002424 в Держказначейська служба України, м. Київ, ГУДКСУ у Хмельницькій області Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 925725.96 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: безумовна, безвідклична гарантія, видана банківською установою. Замовник вимагає від переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. 2. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 25879878, м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 р/р UA 748201720343291001100002424 в Держказначейська служба України, м. Київ, ГУДКСУ у Хмельницькій області 3. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та цією тендерною документацією, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається переможцю), Замовник особисто вирішує питання перерахування коштів з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику-переможцю, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту через р. Студениця на км 26+800 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця, Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 03 січня 2024 17:08
Дата відповіді: 05 січня 2024 15:47
В Додатку №2 до ТД вказано, що «Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення або місцевого значення та/або договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту штучної(-их) споруди(-уд) на автомобільних дорогах загального користування державного значення або місцевого значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
Наша компанія має багаторічний практичний успішний досвід виконання договорів аналогічних предмету закупівлі, але предмети цих договорів містять інше формулювання. Наприклад: договори на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту мостів (мостових переходів), шляхопроводів.
Згідно усталеної аналогічної практики Органу Оскарження для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надавати аналогічний договір з предметом, який має відповідати формулюванню у тендерній документації.
У зв’язку з цим просимо внести в тендерну документацію і доповнити, що аналогічним також буде важатись договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту МОСТІВ (МОСТОВИХ ПЕРЕХОДІВ), ШЛЯХОПРОВОДІВ на автомобільних дорогах загального користування державного значення або місцевого значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі
Також просимо виключити з переліку основних робіт/послуг «влаштування паль -36шт.», оскільки даний вид робіт не завжди притаманний при виконання реконструкції/капітального ремонту всіх штучних споруд/мостів/шляхопроводів і учасник, що не має в складі аналогічного договору саме цього виду робіт, не має змоги підтвердити аналогічний досвід.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Підтвердження техніки
Дата подання: 03 січня 2024 20:44
Дата відповіді: 05 січня 2024 15:45
Шановний Замовнику!
При підготовці документів тендерної пропозиції нами було виявлено вимогу, в якій є незрозуміле твердження щодо зазначення предмета закупівлі в документі. Дану вимогу викладено у Додатку №2 до Тендерної документації: «- оригінал листа-підтвердження власника щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ЗАЗНАЧЕНА У ВІДПОВІДНОМУ ДОГОВОРІ (оренди, лізингу та інших правах користування).». Якщо ми правильно зрозуміли дану вимогу, то з неї випливає, що Учасник повинен надати оригінал листа-підтвердження власника щодо договору (оренди, лізингу та інших правах користування). В даному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування) повинно бути зазначено ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ. Вважаємо, що така вимога є некоректною та дискримінаційною, оскільки Учасник не може укладати договір договорі (оренди, лізингу та інших правах користування) лише для конкретної процедури закупівлі. Просимо надати роз’яснення щодо даної вимоги та, при потребі, внести зміни до Додатку №2 до Тендерної документації.
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що дану вимогу тендерної документації ви трактували невірно. В Додатку № 2 зазначено: «- оригінал листа-підтвердження власника щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування)», тому саме в оригіналі листа-підтвердження від власника повинно бути зазначено ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, а у укладеному договорі чи то оренди, лізингу або на інших правах користування мають бути згідно Таблиці 2 зазначені машини, механізми, обладнання тощо.
Договірна ціна
Дата подання: 04 січня 2024 13:07
Дата відповіді: 05 січня 2024 15:45
Шановний Замовнику!
При підготовці документів тендерної пропозиції нами було виявлено вимогу в ТД, яку можна трактувати неоднозначно. Так у пункті 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що «Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт чи послуг повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства, згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (далі – МЕТОДИКА). Договірна ціна робіт та послуг обґрунтовується та оформлюється згідно Додатку 29 до МЕТОДИКИ та ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ ». З чого можна зробити висновок, що Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ.
Проте далі, у тому ж розділі, зазначено наступне: «Учасник на кінцевий строк подання тендерних пропозицій зобов’язаний оприлюднити Договірну ціну (Додаток 29 до МЕТОДИКИ) та заповнену відомість обсягів робіт (BoQ) (Додаток №4 до тендерної документації) в електронній системі закупівель.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель кінцеву Договірну ціну згідно МЕТОДИКИ, заповнену Відомість обсягів робіт (BoQ) (Додаток № 4 до тендерної документації) та завізований Перелік основних матеріальних ресурсів, що додається до тендерної документації (Додаток № 4 до тендерної документації).». З вищевказаного абзацу випливає, що Учасник не повинен завантажувати ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ , а Переможець надає лише завізований Перелік основних матеріальних ресурсів, що додається до тендерної документації (Додаток № 4 до тендерної документації), а не ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ у складі кошторисної документації.
В зв’язку з чим виникають запитання:
1) Чи повинен Учасник надавати у складі кошторисної документації ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ ?
2) Переможець повинен надавати у складі кошторисної документації ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛІВ чи лише завізований Перелік основних матеріальних ресурсів, що додається до тендерної документації (Додаток № 4 до тендерної документації)?
Просимо надати вичерпну відповідь на дані запитання. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник не повинен надавати Перелік основних матеріальних ресурсів. Однак Учасник на кінцевий строк подання тендерних пропозицій зобов’язаний оприлюднити Договірну ціну оформлену згідно Додатку 29 до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та заповнену (заповняє стовпці «Вартість за одиницю, грн.» та «Загальна вартість, грн.» наданої замовником в складі тендерної документації відомість обсягів робіт (BoQ)) відомість обсягів робіт (BoQ) (Додаток №4 до тендерної документації) в електронній системі закупівель.
2. Відповідно до вимог тендерної документації Переможець процедури закупівлі повинен надати Договірну ціну оформлену згідно Додатку 29 до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», заповнену (заповняє стовпці «Вартість за одиницю, грн.» та «Загальна вартість, грн.» наданої замовником в складі тендерної документації відомість обсягів робіт (BoQ)) Відомість обсягів робіт (BoQ) та завізований Перелік основних матеріальних ресурсів (Додаток №4 до тендерної документації).
2. Відповідно до вимог тендерної документації Переможець процедури закупівлі повинен надати Договірну ціну оформлену згідно Додатку 29 до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», заповнену (заповняє стовпці «Вартість за одиницю, грн.» та «Загальна вартість, грн.» наданої замовником в складі тендерної документації відомість обсягів робіт (BoQ)) Відомість обсягів робіт (BoQ) та завізований Перелік основних матеріальних ресурсів (Додаток №4 до тендерної документації).
ТЗ
Дата подання: 11 січня 2024 12:12
Дата відповіді: 12 січня 2024 10:49
Невідповідність між відомістю обсягів робіт та відомості BOQ
1. У відомості обсягів робіт п.13 навантаження та вивезення сміття до 25км 236,549 т, а в відомості BOQ (D593.2)– 236,544т.
2. п.25 навантаження та вивезення сміття до 25км 1186,475т, а в відомості BOQ (D529.1) – 1186,75т.
3. п.37 навантаження та перевезення металоконструкцій (брухт) на 10км 4,98т, а в відомості BOQ (D549.6) – 4,982т.
4. п.72 буріння свердловин діаметром 250мм 396м.п. – 360м по відомості BOQ (Р113).
5. п.102 виготовлення та встановлення закладних деталей МН-1, МН-2 0,1460т – 0,1465т в відомості BOQ (G569.1).
6. п.109 установлення арматурних сіток в монолітному ригелі Р-1 4,95905т - 4,959 т в відомості BOQ (G569).
7. п.315 армування перехідних плит 6,582328т – 6,554 т в відомості BOQ (G599).
8. п.379 лотки на відкосах 42м.п – 4,46 м в відомості BOQ (Н690).
9. п.403 розроблення грунту 2 групи вручну 1,34м3 – 1,36м3 в відомості BOQ (Е220).
10. п.518 фарбування металевих погрунтованих поверхонь композицією ЦВЕС 15,6 м2 – 15 м2 в відомості BOQ (V239).
11. п.552 влаштування основи із ЩПС С-7 товщиною 0,12м 192,6 м2 – 192,78 м2 в відомості BOQ (R144).
12. В відомості BOQ відсутні роботи по влаштуванню огородження на будівельному майданчику висотою до 2,2 м 73 м.п. п.539 та 80 м.п. п.544 відомості обсягів робіт.
13. В відомості BOQ В розділі сполучення мосту з підходами Пп-1 і Пп-1* є роботи по улаштуванні гідроїзоляції проїздної частини залізничних мостів обмазувальною бітумною мастикою двошаровою 49,06м2 та 24,53м2, а в відомості обсягів робіт такі роботи відсутні.
14. п.417 улаштування бетонної підготовки із бетону В3,5 1,84м3 – 3,2 м3 в відомості BOQ (F680).
15. п.418 улаштування монолітних залізобетоних сходів 5,74 м3 – 9 м3 в відомості BOQ (F780).
16. п.419 улаштування арматурних сіток 0,782 т – 1,051т в в відомості BOQ (G569).
17. п.428 виготовлення та встановлення перильного огородження ПО-1, ПО-2, ПО-3, ПО-4 0,0524 т – 0,53404 т в відомості BOQ (М520).
18. п.458, п.469, п.472 розлив бітумної емульсії об’єми не відповідають відомості BOQ.
Просимо привести тендерну документацію у відповідінсть
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Підтвердження механізмів, обладнання та техніки
Дата подання: 20 січня 2024 15:57
Дата відповіді: 23 січня 2024 12:13
Доброго дня.
Шановний Замовнику, в Тендерній документації містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівель, визначені в ЗУ “Про публічні закупівлі”. Вимога Замовника в п.1 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме:
«ЯКЩО ТЕХНІКА НЕ Є ВЛАСНІСТЮ УЧАСНИКА, А ЗАЛУЧЕНА (ОРЕНДА, ЛІЗИНГ АБО ІНШЕ ПРАВО КОРИСТУВАННЯ), ТО УЧАСНИКОМ НА ВСЮ, ВКАЗАНУ У ДОВІДЦІ ТЕХНІКУ (ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, БУДІВЕЛЬНІ (ДОРОЖНІ) МАШИНИ, МЕХАНІЗМИ, ОБЛАДНАННЯ ТА УСТАТКУВАННЯ), ДОДАТКОВО ПОДАЮТЬСЯ:
- ПОСВІДЧЕНУ ВЛАСНИКОМ КОПІЮ ДОКУМЕНТУ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА ВКАЗАНУ ТЕХНІКУ (ЯКЩО ВЛАСНИКОМ Є ФІЗИЧНА ОСОБА – КОПІЯ МАЄ БУТИ ПОСВІДЧЕНА НОТАРІАЛЬНО);
- ОРИГІНАЛ ЛИСТА-ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВЛАСНИКА ЩОДО НЕ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ЙОГО МАШИН, МЕХАНІЗМІВ, ОБЛАДНАННЯ, ТОЩО ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ/НАДАННЯ ПОСЛУГ УЧАСНИКОМ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ НА ВЕСЬ СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ/НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, ЯКА ЗАЗНАЧЕНА У ВІДПОВІДНОМУ ДОГОВОРІ (ОРЕНДИ, ЛІЗИНГУ ТА ІНШИХ ПРАВАХ КОРИСТУВАННЯ)».
Вважаємо, що дискримінаційною щодо Учасника і такою, що унеможливлює нашу участь (перемогу) в закупівлі та позбавляє рівності прав всіх учасників на участь (перемогу) в закупівлі й має бути виключеною з Документації Є ВИМОГА СТОСОВНО НАДАННЯ ДОГОВОРІВ, ЩО ПОСВІДЧУЮТЬ САМЕ ПРАВО КОРИСТУВАННЯ, зокрема, має бути виключене словосполучення: «інших правах користування)…)» з огляду на наступне. Замовник, формулюючи вимогу про необхідність надання договорів на залучену учасником техніку, в абзаці четвертому пункту 1 Додатку 2 вжив у переліку договорів, що посвідчують право користування вираз: «та інших », з чого, ніби, слідує, що окрім оренди можуть бути й інші договори, які підтверджують залучення техніки. Однак, уважно проаналізувавши конструкцію виразу «договори (оренди, лізингу та інших правах користування)» та семантичну (смислову) єдність з наступним текстом у реченні, що міститься у абзаці четвертому пункту 1 Додатку 2 прослідковується, що договори: оренди, лізингу та інших правах користування, - це саме ті договори, які посвідчують право користування. Відповідно до статей 316, 317 ЦК України, що визначають поняття та зміст права власності, установлено, що правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. З наведеного слідує, що законодавець, серед ознак права власності виділяє три правомочності (можливості) власника: право володіти, право користуватися і право розпоряджатись майном. При цьому, як відомо, право користування – це можливість власника або інших осіб користуватися річчю для задоволення своїх потреб і воно нерозривно пов’язано з правом володіння. Іншими словами без володіння (законного) не може бути здійснено користування річчю. Таким чином, право користування іншої особи (не власника) може бути підтверджено відповідним договором, за яким передається майно в користування. Поняття, зміст та інші умови щодо поіменованих/непоіменованих договорів, інших правочинів щодо передання майна в користування передбачені Цивільним кодексом України. Аналіз видів зобов'язань про передання майна у користування свідчить, що характерною і визначальною їх ознакою є те, що майно передається від власника до орендаря/користувача та ін. Звідси слідує, що вжиття Замовником виразу: «та інших» в одному реченні з виразом «у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування)» свідчить, що на підтвердження залучення учасником техніки, інші договори, наприклад, з надання послуг, розглядатимуться замовником як такі, що не підтверджують відповідність учасника заявленому кваліфікаційному критерію, бо не є договором, що посвідчує право користування. Наше підприємство, як Учасник планує виконувати роботи/надавати послуги із залученням дорожніх машин, шляхом укладення договорів про надання послуг цією технікою із іншими суб’єктами господарювання. При цьому, відповідна техніка не може бути надана ними Учаснику на умовах оренди, суборенди, позички, тобто за договорами, що посвідчують право користування, з незалежних від нього причин. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть на залучену техніку договори, що посвідчують право користування, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші (Учасника) права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, зокрема, виключивши з Додатку 2 до Тендерної документації словосполучення: «(«та інших правах користування)» та додати ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ до переліку договорів по залученій техніці.
Аналогічна правова позиція висловлена Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Рішенні № 6240-р/пк-пз від 13.10.2022від 13.10.2022 року при розгляді скарги (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-29-008103-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог нової редакції тендерної документації № 91/4 від «17» січня 2024 року зазначено: «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (оренда, лізинг або інше правокористування), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- оригінал листа-підтвердження власника щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування).»,
тобто Замовник не вимагає договори (оренди, лізингу та інших правах користування) в тому числі договір про надання послуг, а лише посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку та оригінал листа-підтвердження від власника щодо не заперечення використання вказаної техніки.
Наголошуємо, що Замовник не обмежує Учасників у способах залучення техніки та не вимагає надавати договори або їх копії на залучення техніки.
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- оригінал листа-підтвердження власника щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування).»,
тобто Замовник не вимагає договори (оренди, лізингу та інших правах користування) в тому числі договір про надання послуг, а лише посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку та оригінал листа-підтвердження від власника щодо не заперечення використання вказаної техніки.
Наголошуємо, що Замовник не обмежує Учасників у способах залучення техніки та не вимагає надавати договори або їх копії на залучення техніки.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-01-03-000010 • 3106128bfc8c42f29eb450b4b4f9e845
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-01-03
•
14:18
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2024 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
139 412 849,03
UAH з ПДВ
|
134 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
145 338 825,30
UAH з ПДВ
|
135 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
183 137 258,66
UAH з ПДВ
|
183 137 258,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Переможець |
134 999 999,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 15:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2024 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 11:06
|
ДУ 1 до Договору 16І24К.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 12:39
|
Банківська гарантія до 16І24К.pdf | укладений |
15 лютого 2024 12:38
|
Договір № 16І24К від 15.02.2024.pdf | укладений |
15 лютого 2024 12:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (із змінами і доповненнями) та пунктом 23.2. Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти розділ 4. «ЦІНА ДОГОВОРУ» у наступній редакції: «4. ЦІНА ДОГОВОРУ 4.1. Ціна цього Договору становить 134 999 999,00 гривень (сто тридцять чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ складає 22 499 999,83 грн. (двадцять два мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 83 копійки) та підтверджується Договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток №1). Сума коштів на покриття ризиків Підрядника в Договірній ціні, становить 3 523 708,00 гривень (три мільйони п’ятсот двадцять три тисячі сімсот вісім гривень 00 копійок) без ПДВ. Кошти на покриття ризиків Підрядника призначені на відшкодування витрат, які повʼязані із необхідністю надання додаткових послуг та/або додаткових обсягів надання послуг, доцільність виконання яких визначається щомісячними планами-завданнями та/або збільшення вартості надання дорожніх послуг, спричиненого непередбачуваними додатковими витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил, методики визначення вартості дорожніх послуг, відповідно до п.6.7. Методики. Сума коштів на покриття додаткових витрат, повʼязаних з інфляційними процесами в Договірній ціні становить 15 044 510,00 гривень (п'ятнадцять мільйонів сорок чотири тисячі п’ятсот десять гривень 00 копійок) без ПДВ і є лімітом для компенсації витрат Підрядника, повʼязаних з інфляційними процесами, відповідно до п.6.8. Методики. 4.2. Договірна ціна є твердою та розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені відомістю обсягів робіт (BoQ) відповідно до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі - МЕТОДИКА) і може бути уточнена за наступних умов: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. 4.3. Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до МЕТОДИКИ та оформлюється згідно Додатку 29 до МЕТОДИКИ (п.6.6.), інших чинних нормативних документів. У разі зміни нормативно-правових актів, нормативних документів, що стосуються ціноутворення у будівництві, Договір приводиться у відповідність до чинного законодавства шляхом укладення додаткової, але в будь якому випадку з дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 4.4. Уточнення ціни Договору відповідно обґрунтовується (в тому числі за необхідності розрахунками) і оформлюється Сторонами шляхом укладання додаткових угод. 4.5. Закупівля обсягів робіт по цьому Договору буде відбуватись по узгоджених із Замовником фактичних потребах, відповідно до плану-завдання в межах ціни Договору та з урахуванням фактичного фінансування.». 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 16/24К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |